Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
baremeg007 skrev (21 timer siden):

Hvordan går det med pippiklærne hennes, forresten? Sykt merkelig og treig «launch» i alle fall…

Pippi😅 Synes faktisk morgenkåpene er fine i fargene, men for meg holder det med regbuens farger da...Vanlige klær liker jeg litt mer nøytralt,men folk e ulike... Tipper hun styrer mye med klærme og de vasene.... Hun virker dog litt oppgitt og "nede" etter bryllups bobla er over og hun sitter i en hverdag med kids som de fleste, går vel 1 uke før hun er hyper manisk glad igjen for da har hun barnefri igjen😀😬

Videoannonse
Annonse
Skrevet
suprise skrev (32 minutter siden):

Pippi😅 Synes faktisk morgenkåpene er fine i fargene, men for meg holder det med regbuens farger da...Vanlige klær liker jeg litt mer nøytralt,men folk e ulike... Tipper hun styrer mye med klærme og de vasene.... Hun virker dog litt oppgitt og "nede" etter bryllups bobla er over og hun sitter i en hverdag med kids som de fleste, går vel 1 uke før hun er hyper manisk glad igjen for da har hun barnefri igjen😀😬

Er utrolig repetitivt det hun kommer med for tiden. Hvor fantastisk alt er (utenom tid med unger) og verdens beste bryllup… slitsomt! Dessuten er det voldsomt med «ehm… eeee… mmm…» igjen og igjen på henne, for ikke å nevne den grusomme kaffeslurpingen.

• Liker 2
Skrevet

Altså… i dag har hun brukt heeeele arbeidsdagen sin på å flytte frem og tilbake på møbler🤯 eneste annet hun kommer med er «meg,meg,meg» der hun i sikkert 10-15 min danderer blomster hun har kjøpt til seg selv og snakker om: SEG SELV. Til slutt må vi høre på prosessen der hun prøver å overbevise/ overtale sin sykt fantastiske EKTEmann om at hun vet best. Avslutningsvis hvor fantastisk alle har det i det nye huset. 

I dag har alle medier og nordmann hatt en mann i tanken og det er KONGEN🙏

Hun som var så engasjert og hadde gode verdier -hvor er hun blitt av???

det her har jo virkelig gått til hue på hun. Er alt dette for å overbevise det gamle nabolaget, exen hans og følgerne hennes om at hun har det fantastisk?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
MinniMusa skrev (1 time siden):

Altså… i dag har hun brukt heeeele arbeidsdagen sin på å flytte frem og tilbake på møbler🤯 eneste annet hun kommer med er «meg,meg,meg» der hun i sikkert 10-15 min danderer blomster hun har kjøpt til seg selv og snakker om: SEG SELV. Til slutt må vi høre på prosessen der hun prøver å overbevise/ overtale sin sykt fantastiske EKTEmann om at hun vet best. Avslutningsvis hvor fantastisk alle har det i det nye huset. 

det her har jo virkelig gått til hue på hun. Er alt dette for å overbevise det gamle nabolaget, exen hans og følgerne hennes om at hun har det fantastisk?

Meg,meg,meg..... narisistisk vet du. Prøver sååå hardt vise at alt er fantastisk , spesielt hver gang hun snakker med mannen sin så sier hun: Du er så deilig du! Vet du det din deilige mann ahhh!  Det er ingen som sier slikt hver gang de ser typen sin, herregud så fake😅  Har du det så fantastisk trenger du hvertfall ikke si slikt. Hun skryter også av hvor sinnsykt ulike de er som personer ,og derfor utfyller de hverandre som om de er verdens beste match. Det prøver hun også overbevise seg selv om. 🤔

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg lurer på hva Kristin skal fylle snapen sin med nå?🤔

-Hun har operert ut livmoren, så den er det ikke noe mer å snakke om

- De har flyttet og kjøpt hus som hun sikkert skal male, men det begrenser seg hvordan mange ganger rommene kan males 

-De har giftet seg

-Hun kan ikke bli gravid, så kan ikke bruke en graviditet for å få publisitet

-Å lage matpakker er vel oppbrukt, på samme måte som "plukketallerken"

-Ungen er jo knapt der, så han kan heller ikke eksponeres

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Tough cookie skrev (9 minutter siden):

Jeg lurer på hva Kristin skal fylle snapen sin med nå?🤔

-Hun har operert ut livmoren, så den er det ikke noe mer å snakke om

- De har flyttet og kjøpt hus som hun sikkert skal male, men det begrenser seg hvordan mange ganger rommene kan males 

-De har giftet seg

-Hun kan ikke bli gravid, så kan ikke bruke en graviditet for å få publisitet

-Å lage matpakker er vel oppbrukt, på samme måte som "plukketallerken"

-Ungen er jo knapt der, så han kan heller ikke eksponeres

Ja det er et godt spørsmål... Antakelig så blir det mye mas om hvor fantastisk barnefritt liv hun lever, med masse eeegen-feeeriæææ, skål og livets venninner... ?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
MinniMusa skrev (6 timer siden):

Du vet at du ikke MÅ høre eller se på noe? Og det irriterer deg slik, altså. 

• Liker 1
Skrevet

Hun leser jo definitivt ikke nyheter, ettersom hun gikk rundt hele gårsdagen og trodde kongen var død. Først sent på kveld fant hun ut at han ikke var det. Virker ikke som situasjonen bryr henne et sekund.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lykkeliten* skrev (1 time siden):

Du vet at du ikke MÅ høre eller se på noe? Og det irriterer deg slik, altså. 

💯

Skjønner ikke hvorfor enkelte «faste» her bruker så mye tid på å følge med på ei som irriterer dem grenseløst. Som en annen her skrev, tar nysgjerrigheten over - sjekk Insta. 

Jeg uttaler meg selv basert på IG eller media. Snap gir henne inntekter og stjeler dyrebar tid fra eget liv. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...