Elfy Skrevet søndag kl. 22:42 #14301 Skrevet søndag kl. 22:42 suprise skrev (På 3.9.2026 den 16.12): KAVA STUDIO handler om mer enn produkter. Det handler om en følelse. En feiring av livet, av kreativitet og av hverdagsluksusen vi alle fortjener. Sprudlende, leken og ekte – akkurat som boblende energi i glasset, men uten å bli utilgjengelig eller for stivt. KAVA STUDIO skal gi deg gode assosiasjoner, en gnist av glede og et lite “cheers” i hverdagen 😍 Er det mulig?🤣🤣 Hun reklamerer egentlig for at alle bør ta en cheers 🥂 i hverdagen så blir livet bedre. Fra rusopplysningen om kava: Kava (piper methysticum) er en psykoaktiv plante i pepperfamilien som er blitt brukt som rusmiddel i Oseania i minst 3000 år. Den inneholder en gruppe farmakologisk unike virkestoffer kalt kavalaktoner, som gir en beroligende rus og virker søvndyssende i store doser. Hei hvor det går! 😆 6
suprise Skrevet mandag kl. 07:10 #14302 Skrevet mandag kl. 07:10 (endret) Elfy skrev (8 timer siden): Fra rusopplysningen om kava: Kava (piper methysticum) er en psykoaktiv plante i pepperfamilien som er blitt brukt som rusmiddel i Oseania i minst 3000 år. Den inneholder en gruppe farmakologisk unike virkestoffer kalt kavalaktoner, som gir en beroligende rus og virker søvndyssende i store doser. Hei hvor det går! 😆 Haha....Hjelp🙈 Høres ut som en slags sopp eller weed😅 Fantastisk bra navnevalg. Ikke rart hun reklamerer for at livet blir litt mer fantastisk og sprudlende med kava🙄 Endret mandag kl. 07:12 av suprise 4 1
skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 07:46 #14303 Skrevet mandag kl. 07:46 Elfy skrev (9 timer siden): Fra rusopplysningen om kava: Kava (piper methysticum) er en psykoaktiv plante i pepperfamilien som er blitt brukt som rusmiddel i Oseania i minst 3000 år. Den inneholder en gruppe farmakologisk unike virkestoffer kalt kavalaktoner, som gir en beroligende rus og virker søvndyssende i store doser. Hei hvor det går! 😆 Da spørs det om de får godkjent søknaden om registrert varemerke. 1
blåbærpai Skrevet mandag kl. 08:23 #14304 Skrevet mandag kl. 08:23 Altså, hun virker jo helt ekstremt animert der hun sitter å jatter i kamera. Det blikket ser jo helt vilt ut.. Kan man blir rusa av å sitte å snakke til sitt eget selvbilde? Som alt annet vil jeg anta at denne formen for kommunikasjon må være avhengighetsskapende, delvis pga. tilbakemeldinger og delvis fordi man skaper en slags figur, presenterer den og opplever den selv som virkelig.. når den egentlig er en slags karakter. Gir det mening? Eksempel (ikke sitat): "Jeg snakker hele tiden om hvor lykkelig meg og min mann er" - ergo. "Jeg og min mann må være lykkelig". Selv om det ikke nødvendigvis stemmer. 13 3
Elfy Skrevet mandag kl. 08:46 #14305 Skrevet mandag kl. 08:46 suprise skrev (1 time siden): Haha....Hjelp🙈 Høres ut som en slags sopp eller weed😅 Fantastisk bra navnevalg. Ikke rart hun reklamerer for at livet blir litt mer fantastisk og sprudlende med kava🙄 🤭
suprise Skrevet mandag kl. 08:49 #14306 Skrevet mandag kl. 08:49 blåbærpai skrev (21 minutter siden): Altså, hun virker jo helt ekstremt animert der hun sitter å jatter i kamera. Det blikket ser jo helt vilt ut.. Kan man blir rusa av å sitte å snakke til sitt eget selvbilde? Som alt annet vil jeg anta at denne formen for kommunikasjon må være avhengighetsskapende, delvis pga. tilbakemeldinger og delvis fordi man skaper en slags figur, presenterer den og opplever den selv som virkelig.. når den egentlig er en slags karakter. Gir det mening? Eksempel (ikke sitat): "Jeg snakker hele tiden om hvor lykkelig meg og min mann er" - ergo. "Jeg og min mann må være lykkelig". Selv om det ikke nødvendigvis stemmer. Jeg har en eks som er slik når han prater.... Joda ung og dum var jeg den gang og lot meg sjamere av alt tullet han sa.. Han hadde noe intenst når han pratet, og han elsket stå på en scene å prate med store "ville" øyne, mest av alt elsket han prate om seg selv. Hvis vi var ute på noe forsvant han plutselig og jeg fant han ofte med en gjeng der han sto å preiket for alle. Super duper narssistisk. Selvfølgelig jobba han som selger. Tipper han gjør noe lignende den dag i dag. Kristin er helt lik, meg,meg,meg se på meg! Hør meg preike....🤯 6 7
NiceOrNothing Skrevet mandag kl. 09:31 #14307 Skrevet mandag kl. 09:31 siesta skrev (På 3.9.2026 den 14.43): Når en ser på høstmoten så er vel dette litt feil farger nå. Syns det lignet på Temu artikler . Hvem i alle dager kjøper hennes overprisede artikler ? Raise your hand please 👋 1 3
Hønemor133 Skrevet mandag kl. 10:22 #14308 Skrevet mandag kl. 10:22 Er det noe hun ikke kan så er det å sette sammen farger. Når det kommer til interiør har hun en unik evne til å få ting til å se utrolig billig ut. Ta vaskerommet som et eksempel, en salig blanding av rosa, grønt, hvit, grått og sort. Alt inne på rommet ser ut som billig plastikk. Det kan vær fint med farger altså, men det krever noe for å få det til å fungere i praksis. Jeg hadde ikke fått det til, og det gjør ikke Kristin heller. 10 6
Bjerka Skrevet mandag kl. 12:39 #14309 Skrevet mandag kl. 12:39 Hønemor133 skrev (2 timer siden): Er det noe hun ikke kan så er det å sette sammen farger. Når det kommer til interiør har hun en unik evne til å få ting til å se utrolig billig ut. Ta vaskerommet som et eksempel, en salig blanding av rosa, grønt, hvit, grått og sort. Alt inne på rommet ser ut som billig plastikk. Det kan vær fint med farger altså, men det krever noe for å få det til å fungere i praksis. Jeg hadde ikke fått det til, og det gjør ikke Kristin heller. Enig! Rommene ser så mye billigere ut når hun er ferdig der. Særlig når hun klæsjer samme farge både på vegger, lister og tak og får fram den "gymsal og bomberom fra 80-tallet" følelsen! Man må ha en spesiell teft med farger, hus og interiør for å klare å få det fint og det har ikke alle. Ikke undertegnede heller 😅 Men nøytrale naturfarger er mye roligere og lettere å kombinere enn tyggisrosa og trafikkskiltgrønn 😱 7 4
suprise Skrevet mandag kl. 13:25 #14310 Skrevet mandag kl. 13:25 Hønemor133 skrev (2 timer siden): Er det noe hun ikke kan så er det å sette sammen farger. Når det kommer til interiør har hun en unik evne til å få ting til å se utrolig billig ut. Ta vaskerommet som et eksempel, en salig blanding av rosa, grønt, hvit, grått og sort. Alt inne på rommet ser ut som billig plastikk. Det kan vær fint med farger altså, men det krever noe for å få det til å fungere i praksis. Jeg hadde ikke fått det til, og det gjør ikke Kristin heller. Veldig enig. Det blir rett og slett for mye krasj og pippi langstrømpe hippie stil.... Hvis et helt hus er farget i regnbuens farger trekker det ned for min del. Jeg hadde sukket på visning og tenkt, off her blir det mye å male...... Synes nøytrale vegger er finest og heller sette inn litt fargerike malerier osv.., men det finnes jo en mellomting da.... Jeg skjønner heller ikke greia med de vasene og skålene i regnbuens farger. De ser så billige ut.., ligner på sommer/strand kolleksjonen på Nille.... 3 5
Bjerka Skrevet mandag kl. 14:59 #14311 Skrevet mandag kl. 14:59 suprise skrev (1 time siden): ligner på sommer/strand kolleksjonen på Nille Spot on 😅 5 2
Eva88 Skrevet mandag kl. 17:32 #14312 Skrevet mandag kl. 17:32 .-Jeg eksponerer ikke barnet på SoMe, det betyr ikke at jeg ikke er med barnet mitt. plutselig er de på besøksgård eller hva det er for å vise på SoMe at hun faktisk ER med barna😅🤦🏻♀️ 4 3
Hønemoor Skrevet mandag kl. 18:01 #14314 Skrevet mandag kl. 18:01 Bjerka skrev (6 minutter siden): 🎯 Hva svarte K til dette? Hun har jo blokkert meg etter jeg stilte et litt kritisk spørsmål angående hykleri med vidvinkel osv 😅 mtp bildene det ble linket til her fra besøksgården er de tydelig Kristin har fått med seg spekulasjonene om lite samvær, og skal plutselig vise hvor engasjert og god mor hun er 😅 men hun må da forstå at hun snapper hele livet sitt og folk merker at det ikke er barn i huset. Hvertfall fordi hun også hyppig lovpriser å være uten barna 😳 4 6
Zooli Skrevet mandag kl. 18:35 #14315 Skrevet mandag kl. 18:35 (endret) Hønemor133 skrev (8 timer siden): Er det noe hun ikke kan så er det å sette sammen farger. Når det kommer til interiør har hun en unik evne til å få ting til å se utrolig billig ut. Ta vaskerommet som et eksempel, en salig blanding av rosa, grønt, hvit, grått og sort. Alt inne på rommet ser ut som billig plastikk. Det kan vær fint med farger altså, men det krever noe for å få det til å fungere i praksis. Jeg hadde ikke fått det til, og det gjør ikke Kristin heller. Dette har du helt rett i. Virker som om mange er imot farger. Det er ikke jeg! Rosa feks er nydelig. Men hos K ser det dessverre litt «plastikk» ut. En innredningsfeil er at alt er nyinnkjøpt hos K. Ikke noe er unikt, arvet, fra en annen tidsepoke, eller annerledes. Alt er «likt». Man kan ha et supermoderne hjem men alt må/bør ikke være kjøpt igår. Endret mandag kl. 18:36 av Zooli 5
suprise Skrevet mandag kl. 19:25 #14316 Skrevet mandag kl. 19:25 Eva88 skrev (1 time siden): .-Jeg eksponerer ikke barnet på SoMe, det betyr ikke at jeg ikke er med barnet mitt. plutselig er de på besøksgård eller hva det er for å vise på SoMe at hun faktisk ER med barna😅🤦🏻♀️ Sannheten er jo at egentlig så viser hun frem alt det som er gøy for henne i dette livet...Det er å snakke om seg selv, reiser, partyes, bobler, gifteringen til verdens deeeeiligste mann ,og selvfølgelig alle pippi fargede klær og vaser. Barn vil hun jo helst være uten, og har liten interesse for , så det er jo så ikke kult å vise særlig fra det livet. Så kan hun jo bare skjule seg under at det handler kun om at hun ikke vil eksponere barn, men alle som har sett Dennis sin snap ser jo at han har kidden mye mer enn 50%, mens hun påstår hun har kidden 50% og låner han rett som det. Stemmer ikke helt nei. Fasade all the way...Vil fremstå som supermom.., noe hun alldeles ikke er. Hun rømmer jo huset så ofte hun kan , til og med når barna er der. 11 2
Full kontroll Skrevet mandag kl. 19:40 #14317 Skrevet mandag kl. 19:40 (endret) suprise skrev (21 minutter siden): Sannheten er jo at egentlig så viser hun frem alt det som er gøy for henne i dette livet...Det er å snakke om seg selv, reiser, partyes, bobler, gifteringen til verdens deeeeiligste mann ,og selvfølgelig alle pippi fargede klær og vaser. Barn vil hun jo helst være uten, og har liten interesse for , så det er jo så ikke kult å vise særlig fra det livet. Så kan hun jo bare skjule seg under at det handler kun om at hun ikke vil eksponere barn, men alle som har sett Dennis sin snap ser jo at han har kidden mye mer enn 50%, mens hun påstår hun har kidden 50% og låner han rett som det. Stemmer ikke helt nei. Fasade all the way...Vil fremstå som supermom.., noe hun alldeles ikke er. Hun rømmer jo huset så ofte hun kan , til og med når barna er der. Har også tenkt på kvaliteten av samvær (når F er der + 3).eks: tenker da på helger (ukedager er det skole/SFO)...for hun styrer jo på med et eller annet på en ToDo liste , av den type jobb der det fort fyker av avgårde noen timer, ja gjerne en hel lørdag, -forarbeid, selve jobben (maling og rydding) og etterarbeidet , før hun lander med vinglasset ( fordiii eeeggg fortjeeene d ) . 😕 Vi har jo sett/hørt at G har tatt med seg alle barna ut av huset når hun "romstrever" 😛 Ble så glad på barnas vegne, at de hadde tatt de med for en felles opplevelse, som tydeligvis ble full klaff ❤️ blir nok en stund til neste gang, for nå er det MeTime for alle penga og døgnets timer, 1 uke eller 5 fremover (fortsatt med 50% samvær med F ) Endret mandag kl. 19:47 av Full kontroll 3 1
smock Skrevet tirsdag kl. 16:19 #14318 Skrevet tirsdag kl. 16:19 Klarer ikke å komme over at Kristin en gang var den fornuftige stemmen i influenser-verdenen, med både person- og samfunnskritikk som var spot-on. Må har hun blitt selve verstingen i bransjen når det kommer til både kropp og kroppspress, alkohol, sløsing/økonomi, bærekraft osv. Hun som (helt legitimt) kritiserte de som var negative rollemodeller, har nå blitt en selv. Hva skjedde egentlig?? Snakk om tidenes mest negative helomvending…. 5 14
adriana32 Skrevet tirsdag kl. 16:35 #14319 Skrevet tirsdag kl. 16:35 smock skrev (10 minutter siden): Klarer ikke å komme over at Kristin en gang var den fornuftige stemmen i influenser-verdenen, med både person- og samfunnskritikk som var spot-on. Må har hun blitt selve verstingen i bransjen når det kommer til både kropp og kroppspress, alkohol, sløsing/økonomi, bærekraft osv. Hun som (helt legitimt) kritiserte de som var negative rollemodeller, har nå blitt en selv. Hva skjedde egentlig?? Snakk om tidenes mest negative helomvending…. Problemet er jo at hun fremdeles tidvis rir på den bølgen hun skapte da. Hun stikker jo nesen frem og blir oppfattet som en fornuftig stemme f.eks når det gjelder sosiale media og ungdom. Jeg skrev her om dagen her inne at om hun går på trynet økonomisk igjen vil hun stå frem og hylles for åpenheten. Hun får mye fokus nå på at hun ikke har barnet nok og da vil det typiske være at hun kontakter media og det kommer en artikkel om at følgerne ikke klarer å skille mellom virkeligheten og det hun velger å dele og hun vil bli hyllet for å gå foran som et godt eksempel. Ingen stiller de vanskelige spørsmålene. Og grunnen er at pressen i neste omgang ikke får tilgang til influenseren. På den måten skaper de en sannhet som er faen så farlig. 9 6
Whitesnake69 Skrevet tirsdag kl. 20:49 #14320 Skrevet tirsdag kl. 20:49 Hønemoor skrev (På 7.9.2026 den 20.01): Hva svarte K til dette? Hun har jo blokkert meg etter jeg stilte et litt kritisk spørsmål angående hykleri med vidvinkel osv 😅 mtp bildene det ble linket til her fra besøksgården er de tydelig Kristin har fått med seg spekulasjonene om lite samvær, og skal plutselig vise hvor engasjert og god mor hun er 😅 men hun må da forstå at hun snapper hele livet sitt og folk merker at det ikke er barn i huset. Hvertfall fordi hun også hyppig lovpriser å være uten barna 😳 Dette lurer jeg også på hva hun hadde å si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå