Nøytral-80 Skrevet i går, 14:16 #14221 Skrevet i går, 14:16 (endret) baremeg007 skrev (2 timer siden): Nå er jeg faktisk rimelig lei dine innlegg her inne, du lever jo overhodet ikke opp til brukernavnet ditt. Nøytral er du på ingen måte. Ute etter å kverulere stadig vekk. Flytt deg til andre tråder om du plages sånn av oss som diskuterer her! Du, vet du hva? Når man sitter og nistirrer på ei så lenge at en irriterer seg over kaffeslurping og screenshotter grimaser, så er det nok på tide å logge litt av. Få litt frisk luft kanskje? Har sett hvordan du svarer folk som ikke er enige med deg og det er ikke helt klokt. Flere av dine svar har blitt slettet av moderator. Og ps! Du er ikke herre over hvem som har noe i tråden her å gjøre. Har ikke noe til overs for Gjelsviken, men det må da være måte på. Endret i går, 14:18 av Nøytral-80 6 2
baremeg007 Skrevet i går, 15:28 #14222 Skrevet i går, 15:28 Nøytral-80 skrev (1 time siden): Du avslører deg jo som ikke frisk med det du skriver her, i alle fall! Hvem som helst som går innom din profil ser at du nesten utelukkende er ute etter å kverulere. Du skriver i øst og vest i denne tråden. Du er langt fra nøytral og du har en uvennlig holdning til andre her. Og hva faen har sletting med noen ting å gjøre? Er du så blåst at du tror man må være jævlig i det man skriver for å få sletta innlegg her? Da har du mange å si det samme til i både denne og andre tråder! Jeg delte info om gjeld, det ble sletta. Wow, fælt. Nå blir jo også straks dette og idiotien din sletta, fordi du har startet bruderdebatt. Vil du ha mer fakta når jeg først gidder svare deg? Bildene du sikter til har jeg fått tilsendt, alle sammen utenom det øverste. Det er nemlig ikke bare jeg som har merket det jeg omtaler der. Slutt å tro du kan uttale deg om noen som person basert på hva de diskuterer i en tråd på KG. 1
baremeg007 Skrevet i går, 15:33 #14223 Skrevet i går, 15:33 Nøytral-80 skrev (På 12.8.2026 den 10.58): HVORFOR gidder dere? Ja jeg er her inne (kort) innimellom selv. Men hva er greia med å følge med på hva en ukjent person driver med, hver dag? Forresten, hvilken ironi. Dette spørsmålet kommer altså fra en person som har nesten hele KG-karrieren sin i denne tråden. Og det verken «kort» eller «innimellom». 1
duskelapp Skrevet 23 timer siden #14224 Skrevet 23 timer siden baremeg007 skrev (21 timer siden): Hva er greia med disse rare trynene hun lager hele tiden? Lover godt for «den fantastiske» tannbørsten at hun stadig må «moppe» kjeften med tunga? Jeg mopper kjeften som bare det etter en deilig tannrens hos tannlegen så mulig tannkosten gjør tennene digg å kjenne på
Nøytral-80 Skrevet 23 timer siden #14225 Skrevet 23 timer siden baremeg007 skrev (56 minutter siden): Du avslører deg jo som ikke frisk med det du skriver her, i alle fall! Hvem som helst som går innom din profil ser at du nesten utelukkende er ute etter å kverulere. Du skriver i øst og vest i denne tråden. Du er langt fra nøytral og du har en uvennlig holdning til andre her. Og hva faen har sletting med noen ting å gjøre? Er du så blåst at du tror man må være jævlig i det man skriver for å få sletta innlegg her? Da har du mange å si det samme til i både denne og andre tråder! Jeg delte info om gjeld, det ble sletta. Wow, fælt. Nå blir jo også straks dette og idiotien din sletta, fordi du har startet bruderdebatt. Vil du ha mer fakta når jeg først gidder svare deg? Bildene du sikter til har jeg fått tilsendt, alle sammen utenom det øverste. Det er nemlig ikke bare jeg som har merket det jeg omtaler der. Slutt å tro du kan uttale deg om noen som person basert på hva de diskuterer i en tråd på KG. Oida! Skal svare kort. Jeg er ikke den første og sikkert ikke den siste du kaller syk og/eller blåst. Du mener jeg kverulerer, du selv er til stadighet frekk og kranglete. Du blåser deg opp og du sprekker. Altså, hva skal man si. Du virker meget opptatt av å fremstille Kristin Gjelsvik stygg (ref. skjermdumper av grimaser) og ekkel (ref.vagina lukt - faktisk 🙄) og skjønner ikke selv at dette blir ekstremt usaklig? Faktisk fordummende for diskusjonen. Du skriver i din siste setning at jeg må slutte å tro at jeg kan uttale meg om en person basert på hva de diskuterer her, og du starter din første setning med å gjøre akkurat dette selv. 2 1
heavyheart Skrevet 9 timer siden #14226 Skrevet 9 timer siden Nøytral-80 skrev (14 timer siden): Oida! Skal svare kort. Jeg er ikke den første og sikkert ikke den siste du kaller syk og/eller blåst. Du mener jeg kverulerer, du selv er til stadighet frekk og kranglete. Du blåser deg opp og du sprekker. Altså, hva skal man si. Du virker meget opptatt av å fremstille Kristin Gjelsvik stygg (ref. skjermdumper av grimaser) og ekkel (ref.vagina lukt - faktisk 🙄) og skjønner ikke selv at dette blir ekstremt usaklig? Faktisk fordummende for diskusjonen. Du skriver i din siste setning at jeg må slutte å tro at jeg kan uttale meg om en person basert på hva de diskuterer her, og du starter din første setning med å gjøre akkurat dette selv. Nei, hun kan jo ikke noe for hvordan hun ser ut
Purple Basil Skrevet 7 timer siden #14227 Skrevet 7 timer siden Jeg håper at de som fortsatt trykker seg inn på snapen til Kristin i det minste bruker Storylooker: https://storylooker.com/anonymous-snapchat-story-viewer Det skal visstnok hindre at visninger blir registrert. 1
J.. Skrevet 1 time siden #14228 Skrevet 1 time siden duskelapp skrev (På 23.8.2026 den 1.53): hun begynner å nærme seg 50 Fylte hun ikke nettopp 40? En stund igjen til 50..
J.. Skrevet 1 time siden #14229 Skrevet 1 time siden Purple Basil skrev (6 timer siden): Jeg håper at de som fortsatt trykker seg inn på snapen til Kristin i det minste bruker Storylooker: https://storylooker.com/anonymous-snapchat-story-viewer Det skal visstnok hindre at visninger blir registrert. Å bruke en 3partsapp der vilkårene er at de henter inn mer data fra deg enn snapchat gjør,men tar ikke ansvar for evt lekkasjer om infoen de har om deg er et forferdelig tips å gi. Snapchat kan også sperre kontoen din fra mobilen du bruker (kontoen kan ennå brukes på andre mobiler/nettbrett) og evt slette kontoen din hvis/når de oppdager at man bruker 3partsapp for å lure seg unna deres brukervilkår eller lenke til ting som bryter deres retninglinjer.. Snapchat tar godt vare på egen app og brukerne sine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå