J.. Skrevet 30. august #14221 Skrevet 30. august duskelapp skrev (På 23.8.2026 den 1.53): hun begynner å nærme seg 50 Fylte hun ikke nettopp 40? En stund igjen til 50..
J.. Skrevet 30. august #14222 Skrevet 30. august Purple Basil skrev (6 timer siden): Jeg håper at de som fortsatt trykker seg inn på snapen til Kristin i det minste bruker Storylooker: https://storylooker.com/anonymous-snapchat-story-viewer Det skal visstnok hindre at visninger blir registrert. Å bruke en 3partsapp der vilkårene er at de henter inn mer data fra deg enn snapchat gjør,men tar ikke ansvar for evt lekkasjer om infoen de har om deg er et forferdelig tips å gi. Snapchat kan også sperre kontoen din fra mobilen du bruker (kontoen kan ennå brukes på andre mobiler/nettbrett) og evt slette kontoen din hvis/når de oppdager at man bruker 3partsapp for å lure seg unna deres brukervilkår eller lenke til ting som bryter deres retninglinjer.. Snapchat tar godt vare på egen app og brukerne sine. 1
Purple Basil Skrevet 30. august #14223 Skrevet 30. august J.. skrev (2 timer siden): Å bruke en 3partsapp der vilkårene er at de henter inn mer data fra deg enn snapchat gjør,men tar ikke ansvar for evt lekkasjer om infoen de har om deg er et forferdelig tips å gi. Snapchat kan også sperre kontoen din fra mobilen du bruker (kontoen kan ennå brukes på andre mobiler/nettbrett) og evt slette kontoen din hvis/når de oppdager at man bruker 3partsapp for å lure seg unna deres brukervilkår eller lenke til ting som bryter deres retninglinjer.. Snapchat tar godt vare på egen app og brukerne sine. Lenken til Storylooker er en nettside. Du trenger ikke laste ned noe der eller logge deg inn noen steder. 2 1
Full kontroll Skrevet 30. august #14224 Skrevet 30. august (endret) Endre/slettet. De har satt sin standard, minst mulig med barna, tydeligvis ...ikke mer å legge til, blir bare lei meg på barnas vegne, tynt album fra opplevelser med mor og far, typ 😕 Endret 30. august av Full kontroll 1 2
duskelapp Skrevet 30. august #14225 Skrevet 30. august (endret) J.. skrev (4 timer siden): Fylte hun ikke nettopp 40? En stund igjen til 50.. Sjefen jeg skrev om i innlegget nermere seg 50 Endret 30. august av duskelapp
suprise Skrevet 30. august #14226 Skrevet 30. august Full kontroll skrev (1 time siden): Endre/slettet. De har satt sin standard, minst mulig med barna, tydeligvis ...ikke mer å legge til, blir bare lei meg på barnas vegne, tynt album fra opplevelser med mor og far, typ 😕 Hun har knapt hatt sønnen en hel helg på månedsvis. Virker som hun har fått temu til å gjøre det samme. Så trist for barna🥺 4
Full kontroll Skrevet 30. august #14227 Skrevet 30. august (endret) suprise skrev (10 minutter siden): Hun har knapt hatt sønnen en hel helg på månedsvis. Virker som hun har fått temu til å gjøre det samme. Så trist for barna🥺 Skulle ikke alle barna dit i helgen (nå) ? Orget til date night tidlig ettermiddag/kveld fredag , fikk ingen "hint" om at det var barn tilstede /nærheten...bryllup hele dagen i går, og konfirmasjon i da ?? Er ikke F 7 og yngste til Geir 5-6 år, kan ikke bare forlates alene, tenker jeg på ? Barn i den alderen høres, men nå er vel dette oppholdsrommet nede lydisolert, sikkert 😛 Endret 30. august av Full kontroll 3
suprise Skrevet 30. august #14228 Skrevet 30. august Full kontroll skrev (Akkurat nå): Skulle ikke alle barna dit i helgen (nå) ? Orget og ordnet til date night tidlig ettermiddag/kveld fredag , fikk ingen "hint" om at det var barn tilstede /nærheten...bryllup hele dagen i går, og konfirmasjon i da ?? Er ikke F 7 og yngste til Geir 5-6 år, kan ikke bare forlates alene, tenker jeg på ? Barn i den alderen høres, men nå er vel dette oppholdsrommet nede lydisolert, sikkert 😛 Jo hun sa så...barneuke,men den barneuka ble kort. Ungene bor nå mest hos barnemor og sønn hos Dennis. Hun stråler hver gang hun slipper barn,da er ostefat og vin ,samt date med den deilige sexyyyyyy deiligste ektemannen min🙄 5 4
Full kontroll Skrevet 30. august #14229 Skrevet 30. august (endret) Tenker de kunne tatt med barna på slottsplassen , feks, hadde jo blitt noe fint de gjorde felles, minner , triste eller gode, noe å snakke om , ikke altid like morsomst for barn å hele tiden måtte høre fra foreldre A L T det morsomme Vi ( K og Geir) skal / har gjort , ( uten dere , æddabædda ) 😕 😕 Endret 30. august av Full kontroll 8 2 3
baremeg007 Skrevet 30. august #14230 Skrevet 30. august Godt mulig, men virker spesielt rart å gjøre det foran kamera i så stor grad? (Sitatet stokket seg, får ikke plassert det over…) duskelapp skrev (På 29.8.2026 den 18.10): Jeg mopper kjeften som bare det etter en deilig tannrens hos tannlegen så mulig tannkosten gjør tennene digg å kjenne på 2
baremeg007 Skrevet 30. august #14231 Skrevet 30. august suprise skrev (1 time siden): Hun har knapt hatt sønnen en hel helg på månedsvis. Virker som hun har fått temu til å gjøre det samme. Så trist for barna🥺 Var sikkert en del av ektepakten. «Redusere samvær, men beholde 50/50 på papiret» 🤡 4 1
suprise Skrevet 30. august #14233 Skrevet 30. august Full kontroll skrev (1 time siden): Tenker de kunne tatt med barna på slottsplassen , feks, hadde jo blitt noe fint de gjorde felles, minner , triste eller gode, noe å snakke om , ikke altid like morsomst for barn å hele tiden måtte høre fra foreldre A L T det morsomme Vi ( K og Geir) skal / har gjort , ( uten dere , æddabædda ) 😕 😕 Har full forståelse for at vi alle er ulike,har bekjente uten barn som aldri kunne tenke seg det livet, helt ok. Problemet er at når du velger å få barn ,og i deres tilfelle faktisk 4 stk 🙄 så blir du en veldig dårlig mor og far når du faktisk helst vil være uten dem konstant. De er drøye....Kjekt for barna å bli eksludert fra alt. Huff og huff 7 9
Stargaze Skrevet 31. august #14234 Skrevet 31. august baremeg007 skrev (8 timer siden): Var sikkert en del av ektepakten. «Redusere samvær, men beholde 50/50 på papiret» 🤡 Håper for guds skyld at de to andre foreldrene har vett til ikke å ikke finne seg i det. men krever et klekkelig bidrag. Penger ser det ut som om det er nok av, så bidraget bør jo bli av en vesentlig størrelse. Synes så synd på de barna som blir skviset ut av de to voksne som bare tenker på seg selv, party og egen tid. Som om ikke skilsmisser og brudd er vanskelig nok fra før av. Dårlige foreldre rett og slett. 8 9
Bjerka Skrevet 31. august #14235 Skrevet 31. august suprise skrev (17 timer siden): Hun har knapt hatt sønnen en hel helg på månedsvis. Virker som hun har fått temu til å gjøre det samme. Så trist for barna🥺 Hvis hun skal ta normalt ansvar for sønnen sin og ha ham hjemme, så må hun ned fra den gullglitrende champagneskyen som hun nå befinner seg på sammen med "min maaaann", og ned i hverdagen. Og det tror jeg er helt uaktuelt for henne 🥂✨️ 3
suprise Skrevet 31. august #14236 Skrevet 31. august Bjerka skrev (20 minutter siden): Hvis hun skal ta normalt ansvar for sønnen sin og ha ham hjemme, så må hun ned fra den gullglitrende champagneskyen som hun nå befinner seg på sammen med "min maaaann", og ned i hverdagen. Og det tror jeg er helt uaktuelt for henne 🥂✨️ Kommer nok aldri å skje nei... Barnet blir nok mer og mer kun hos sin far ..., Dennis er jo den rake motsetning , og kanskje usedvanlig dedikert som far. Han sier jo ofte på snap at hvert ledig øyeblikk han kan se sønnen så utnytter han det selv om det er mor sitt samvær.... Så den ungen er prisgitt en god far ,og dermed er det jo nokså lett for Kristin,hun var heldig der med valg av barnefar. Se for deg der far hadde vært lite involvert, det hadde jo ikke vært mulig for Kristin nok....Livet uten kids er jo best😳 7
suprise Skrevet 31. august #14237 Skrevet 31. august baremeg007 skrev (16 timer siden): Var sikkert en del av ektepakten. «Redusere samvær, men beholde 50/50 på papiret» 🤡 Hadde jeg vært barnefar/mor da hadde jeg sendt en brevdue til NAV asap for å øke bidrag. Paret er jo stinn i penger tydeligvis og. 5 3
Snuppiluppi84 Skrevet 31. august #14238 Skrevet 31. august Nå er kava nettsiden åpnet. Hva tenker dere? Elsker noen av fargene, men for noen priser. 1
duskelapp Skrevet 31. august #14239 Skrevet 31. august Snuppiluppi84 skrev (1 time siden): Nå er kava nettsiden åpnet. Hva tenker dere? Elsker noen av fargene, men for noen priser. Er morgenkåpe så digg som den ser ut til så har du den for resten av livet ditt, og da blir ikke prisen særlig høy 🤩
baremeg007 Skrevet 31. august #14240 Skrevet 31. august Hvem i all verden vil faktisk kjøpe disse «kava» pippiklærne, jeg lurer oppriktig? Hvert eneste plagg ser på ekte ut som en sirkusplakat. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå