Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
FreezeandFawn skrev (2 timer siden):

Jeg så faktisk alle de hyttesnappene, var en veldig fin hytte! Men da ble det nevnt at han eide den med brødrene, og at den var arvet.

Det er vel flere familiehytter, den på Sørlandet også. Mulig de arvet fjellhytta da faren døde? Han kommer fra en velstående familie der begge har tannleger. Og den store gården moren bor på i Bærum kan være enda lenger tilbake. Han eier vel alene den lekre utleieleiligheten på Fornebu/snarøya. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tausen skrev (58 minutter siden):

Det er over min fatteevne og dette sier hun på snap....stakkars unger. Hadde jeg vært en av exene der, hadde jeg forlanget og fått ungene 100 % . Det er jo ikke ønsket hos herr og Fru temu....

Ja, det er nesten ikke til å tro. Helt hjerteløst å sitte å snakke sånn om dem.

Hadde ikke sendt mine unger i nærheten av henne - men det er kanskje det hun vil. At de ikke skal komme.

• Liker 4
Skrevet
Stargaze skrev (8 minutter siden):

Ja, det er nesten ikke til å tro. Helt hjerteløst å sitte å snakke sånn om dem.

Hadde ikke sendt mine unger i nærheten av henne - men det er kanskje det hun vil. At de ikke skal komme.

Mulig, men det hun ønsker helst er å skape engasjement og hylles for åpenheten og ærligheten. Hun har jo flere "fanesaker": dette med at det må være lov å glede seg til egentid er blant dem. Andre ting er barn og some. Etter å bare sett den lille snutten som lå ute på Ida Flaaden's IG er det jo reellt å stille spørsmål om fanesakene er reelle. Eller er de nå også et utrykk for at hun er usikker? Jeg er ganske sikker på at hun misliker sterkt at bonusbarn og eget barn skal få tilgang til alt hun har delt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Forøvrig er det hun selv som bør miste tilgang på SOME. Helt latterlig å ha fokus på at barn ikke skal ha tilgang før de er 18 da de må skånes,  samtidig som hun selv deler de utsagnene hun kommer med. Og deretter at hun- ved kritikk- vil forsvare det ved at det må være greit å være ærlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror ikke hun forstår at hun totalt ødelegger sin egen markedsverdi ved å oppføre seg på den måten. Manisk, egoistisk, forteller i some hvor krevende det er å være sammen hele familien.

Man mister jo respekten av mindre.

Hun burde funnet seg en eremitthule og et malingslager og levd akkurat slik hun vil. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke hun forstår at hun totalt ødelegger sin egen markedsverdi ved å oppføre seg på den måten. Manisk, egoistisk, forteller i some hvor krevende det er å være sammen hele familien.

Man mister jo respekten av mindre.

Hun burde funnet seg en eremitthule og et malingslager og levd akkurat slik hun vil. 

Hele dama er flau og jeg gremmes. Så glad jeg ikke er eksen til Temu. Hadde vært så fortvilet. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er ikke eldste til Geir 12-13? Venninner følger kanskje "influencer"mor" .....( mest sannsynlig voksne til barna i vennegjengen) 

Er det noen voksne "våken", ett hestehode foran, forteller  barna hva som blir lagt ut  "på nett" ??slik at de direkte forstår hvordan de  indirekte blir omtalt som "pain in the ass" ?.....

Har så mange spørsmål rundt hennes foreldrerolle, om det feks er greit at mor (og far) bytter ut vann med vin, mens barna har forbud mot dypdykk i snop posen??(eks)

Hun vil nok ende i kjelleren oftere enn hun kan se for seg, for krav vil komme, som mor, bonusmor og annen som voksenlivet fordrer...

Jeg opplever henne  innimellom som  personligheten til ei på 16 - 18, der livet mest mulig bare skal være en lek , uforpliktet og fri svev og flyt i (rus) vin...., såkalt . MeTime :) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tenker at Kristin ikke er alene om disse følelsene og tankene , mange er overveldet i en hverdag med mange mennesker og barn..

Det er helt vanlig at barn tapper en for energi, og at samfunnet ofte skaper ett glansbilde av at barn er en konstant kilde til glede og overskudd 

Barn er også mental load og kilde til sensorisk overbelastning

Forskjellen er i hvilken setting man ytrer seg om dette i, for henne holder det ikke til bare venninner, men hele Norge 

Samt er det tabu å si dette høyt fordi de fleste er redde for å bli dømt som kalde, utakknemlige eller dårlige foreldre så de fleste velger å holde slitet for seg selv. 

Kristin er mindre skapt for morsrollen 24/7 og da passer det i hvertfall godt at de lever med mine og dine slik at hun har muligheten til å lade

Selv kan jeg ikke kjenner meg igjen i Kristin, men jeg kan forstå at folk ikke trives i foreldrerollen hele tiden da det er mange personlighetstrekk ute å går. Sterkt behov for uavhengighet, frihet og egentid kan gjøre foreldrerollen krevende og Kristin har aldri kjent på at barn er noe hun ønsker i fremtiden så da blir det nok litt mye ubalanse da hun trenger å velge seg selv samtidig som hun er veldig glad i barnet sitt

Så man trenger ikke å være enig eller kjenne seg igjen i Kristin, men at hun er alene om dette .. absolutt ikke, men det er tabu og de aller fleste ytrer ikke dette til hele Norge .. samt det er trist om barn som blir snakket om får tilgang til slike videoer senere 

• Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (10 minutter siden):

Jeg opplever henne  innimellom som  personligheten til ei på 18, der livet mest mulig bare skal være en lek , uforpliktet og fri svev og flyt i (rus) vin...., såkalt . MeTime :) 

Ja det er jo det som tydeligvis er idealtilværelsen hennes; Barnfri, bekymringsløs, rik, jobbløs og evig ung med champagneflaska i hånda på Sturaplan i Stockholm... ikke en 40 årig barnemor i Bærum på vei inn i perimenopausen om ikke så lenge 😁 Man kan jo se for seg Kristin kjefte på Temu med overgangsalderhormoner 😱

• Nyttig 1
Skrevet
duskelapp skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at Kristin ikke er alene om disse følelsene og tankene , mange er overveldet i en hverdag med mange mennesker og barn..

Det er helt vanlig at barn tapper en for energi, og at samfunnet ofte skaper ett glansbilde av at barn er en konstant kilde til glede og overskudd 

Barn er også mental load og kilde til sensorisk overbelastning

Forskjellen er i hvilken setting man ytrer seg om dette i, for henne holder det ikke til bare venninner, men hele Norge 

Samt er det tabu å si dette høyt fordi de fleste er redde for å bli dømt som kalde, utakknemlige eller dårlige foreldre så de fleste velger å holde slitet for seg selv. 

Kristin er mindre skapt for morsrollen 24/7 og da passer det i hvertfall godt at de lever med mine og dine slik at hun har muligheten til å lade

Selv kan jeg ikke kjenner meg igjen i Kristin, men jeg kan forstå at folk ikke trives i foreldrerollen hele tiden da det er mange personlighetstrekk ute å går. Sterkt behov for uavhengighet, frihet og egentid kan gjøre foreldrerollen krevende og Kristin har aldri kjent på at barn er noe hun ønsker i fremtiden så da blir det nok litt mye ubalanse da hun trenger å velge seg selv samtidig som hun er veldig glad i barnet sitt

Så man trenger ikke å være enig eller kjenne seg igjen i Kristin, men at hun er alene om dette .. absolutt ikke, men det er tabu og de aller fleste ytrer ikke dette til hele Norge .. samt det er trist om barn som blir snakket om får tilgang til slike videoer senere 

Enig i at dette ikke er tanker som er spesielle for henne. Mange kan kjenne på dette. Tenker heller ikke det er tabuet de fleste tenker på, men hvordan det kan påvirke barna: både nå og senere. Hun roper høyt om barna psykiske helse, deres sårbarhet og ting hun overhodet ikke har peiling på, samtidig som hun påroper seg retten til å si hva hun vil- fordi hun  har behov for det. Hvordan vil det påvirke en tenåring (hennes stedatter) om hun får kjennskap til dette? 

Hun har selv sagt hennes tidligere høylytte motstemme mot andre influensere, var et resultat av misunnelse. Veldig spent på hva hun senere bortforklarer all dritten hun spyr ut nå for tiden med.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...