Knocks Skrevet 16. august #14001 Skrevet 16. august Pippaa skrev (3 timer siden): Jeg bryr meg ikke om bryllupet, for jeg får en så vond følelse av å se på. Nei, man ser ikke den totale sannhet gjennom Snapchat, men man ser fokusområder, hvor og hva man investerer og disponerer tiden sin med/på. Og det er så lite fokus rundt morsrollen. Du ser via kanalene til far og farmor hvor mye den gutten betyr for dem. Det virker som hun aldri stopper opp, nyter tiden med barnet, lar han være i fokus. Det er meg, meg, full rulle med malerkosten og hjelpe venner i nød, oppussing og andre ting som opptar hennes oppmerksomhet. Det barnet er prisgitt sin farsside virker det som. Det at hun har tatt en bevisst valg om å ikke fokusere på eksponere sitt eget barn som influenser gjør henne til dårlig mor? Hjelpes. Her kan man virkelig aldri vinne..over og ut 2 4
Møffins Skrevet 16. august #14002 Skrevet 16. august Stjertmeis skrev (4 timer siden): Overhodet ikke 😄 det er kun du som reduserte @suprise sitt innlegg til å handle om musikksjanger, som en inngang til å kalle hen og øvrige kritikere dølle. Ville bare påpeke at det faller helt gjennom, og det er vel uansett ingen voksne mennesker som kaller andre for dølle basert på hvilken musikk de liker? Enda mindre noen som tar seg nær av det? (Og før du påpeker at jeg tar meg nær av det, så kan jeg bare først som sist si at jeg absolutt befinner meg i kategorien døll selv, at jeg er fullt vitende om det, og at jeg ikke bryr meg om hva andre måtte mene om det 😂) Jeg bare synes det er fascinerende at en voksen person har så lite å bidra med (for om du er uenig i kritikken av bryllupet er det SÅ mye du kunne diskutert), at punchlinen du lander på er "folk som ikke liker techno er uansett dølle folk" 🤭 Fy søren, der tok du kritikerne godt, asså! 🤪😂 Men nå må du nesten lese samtalen i riktig rekkefølge før du skal belære meg om hva poenget mitt var. Jeg startet med å skrive at jeg synes bryllupet ser dritgøy ut, at jeg gjerne hadde vært gjest og at jeg ikke skjønner hvorfor man plutselig skal slutte å feste og kose seg fordi man nærmer seg 40. Suprise svarer da MEG at hun hadde klart én natt max, at dette minner mer om «tidenes julebord» og avslutter med at «bryllup for meg er noe helt annet. Da er det kjærligheten og det nære som skal være i fokus, ikke 3 dagers tekno fest med poolparty». Det er altså ikke JEG som reduserer diskusjonen til musikksjanger. Techno og poolparty blir helt konkret brukt som kontrast til «kjærligheten og det nære» i svaret TIL MEG. Det var dét jeg svarte på. Hele poenget mitt er jo at kjærligheten og det nære ikke forsvinner fordi man spiller techno, har poolparty og fester i tre dager. Man feirer kjærligheten på den måten som passer brudeparet. For noen er det strykekvartett, hvite duker og rolig middag. For andre er det staysman, techno og full rai rai i tre dager. Ingen av delene sier en dritt om hvor mye kjærlighet som står i sentrum. Og ja, da slang jeg på at de fleste jeg kjenner som ikke er dølle ikke har noe imot å være litt harry og by på seg selv. Det var en flåsete kommentar i direkte sammenheng med at hele opplegget ble fremstilt som et slags vulgært julebord fremfor et bryllup. Det var ikke en høytidelig erklæring om at «ALLE SOM IKKE LIKER TECHNO ER DØLLE». Den konklusjonen har du klart å produsere helt på egen hånd. Det blir derfor ganske komisk at du skriver at det er jeg som har redusert innlegget hennes til å handle om musikksjanger når du bokstavelig talt kan scrolle noen centimeter opp og se hvem som først satte «kjærligheten og det nære» opp mot «3 dagers tekno fest med poolparty». Så før du fascineres over hvor «lite jeg har å bidra med» kan det kanskje være greit å forstå hva du faktisk svarer på først. For akkurat nå har du laget din egen versjon av argumentet mitt, argumentert mot den og deretter gratulert deg selv med hvor dårlig jeg tok kritikken. Det er jo nesten litt imponerende😊 2 4
Nøytral-80 Skrevet 16. august #14003 Skrevet 16. august Nøytral-80 skrev (1 time siden): BULLSHIT, sorry ass, men det kunne ikke vært lengre fra sannheten. Det skjønner jeg nå. Kristin vet selvsagt akkurat hva Nina/farmor deler på snap og hun lar henne holde på. Kristin lar farmor utlevere barnet på snap og lar være bry seg fordi barnepasset hun tilbyr er så dyrebart. Uansett om dette barnet er hos mor, far eller farmor så lever han med at alle sine omsorgspersoner konstant filmer og snakker til mobilskjermen sin. Stakkars, stakkars unge! Det en burde gjøre istedenfor å diskutere saken er å avfølge! 6 4 6
Orly Skrevet 16. august #14004 Skrevet 16. august Knocks skrev (13 minutter siden): Det at hun har tatt en bevisst valg om å ikke fokusere på eksponere sitt eget barn som influenser gjør henne til dårlig mor? Hjelpes. Her kan man virkelig aldri vinne..over og ut Hun eksponerer jo barnet sitt, bare ikke med bilder! 2 9
Klittings Skrevet 16. august #14005 Skrevet 16. august For de som er så sjokkert over at Kristin ikke ofret barnet sitt ett blikk eller at hun ikke vinket til han da de kjørte avgårde i bilen. Her ser vi vel en mor som stråler av glede for å få kose litt med sønnen sin før han drar av gårde videre sammen med farmoren sin. Ett fint øyeblikk 💙🥰 3 18
Nøytral-80 Skrevet 16. august #14006 Skrevet 16. august Klittings skrev (5 minutter siden): For de som er så sjokkert over at Kristin ikke ofret barnet sitt ett blikk eller at hun ikke vinket til han da de kjørte avgårde i bilen. Her ser vi vel en mor som stråler av glede for å få kose litt med sønnen sin før han drar av gårde videre sammen med farmoren sin. Ett fint øyeblikk 💙🥰 Og de som mener hun ikke ofret sønnen et blikk antar jeg er de som nistirret på farmor sine snapper og spilte dem av på repeat 😑 De er jammen ikke stort bedre de enn influenceren selv. 4 2
skeiv-ostepop Skrevet 16. august #14007 Skrevet 16. august Knocks skrev (53 minutter siden): Det at hun har tatt en bevisst valg om å ikke fokusere på eksponere sitt eget barn som influenser gjør henne til dårlig mor? Hjelpes. Her kan man virkelig aldri vinne..over og ut Hun har ikke sluttet å eksponere. 4 3
Nøytral-80 Skrevet 16. august #14008 Skrevet 16. august skeiv-ostepop skrev (17 minutter siden): Hun har ikke sluttet å eksponere. Enig! Og unnskyld meg, men det er så enkel tankegang av enkelte å tro at eksponering bare handler om å vise ansiktet til barnet. 5 5
AprilLudgate Skrevet 16. august #14009 Skrevet 16. august Hønemor133 skrev (3 timer siden): Det er jo ikke basert på hva K ikke deler at en kan si noe om hennes rolle som mor. Hvis en følger med så ser en at K deler en god del, både av hvordan hun opplever det å være mor og hva hun bruker tiden på når barnet er hos henne. De som følger med vet at Kristin heller sitter alene i bilen mens resten av gjengen er i svømmehallen, eller at hun bruker samværshelgen sin på å pusse opp framfor å være med barnet. Kristin deler latterlig mye fra eget liv, dermed vet man også en god del om hennes rolle som mor. Vi vet også at K aldri hadde valgt livets mann, hvis hun selv ikke hadde barn, nettopp fordi han har tre barn. Dette vet vi fordi hun selv har valgt å dele det. Det at hun har valgt å skjerme barnet fysisk fra sine sosiale medier, betyr ikke at hun ikke deler informasjon om hennes relasjon til barnet sitt. Spørsmålet er jo om dette du nevner har skjedd EN gang eller er et gjentakende mønster i samværsukene.
suprise Skrevet 16. august #14010 Skrevet 16. august (endret) Klittings skrev (1 time siden): For de som er så sjokkert over at Kristin ikke ofret barnet sitt ett blikk eller at hun ikke vinket til han da de kjørte avgårde i bilen. Her ser vi vel en mor som stråler av glede for å få kose litt med sønnen sin før han drar av gårde videre sammen med farmoren sin. Ett fint øyeblikk 💙🥰 Det er vel ingen som har tvilt på at en mor ikke elsker sitt barn? Det er hun selv som deler hvor mye egentid hun trenger uten barn, hun snapper om at mann og barn endelig er ute av huset ,og hennes eget barn er mest hos far. Eller bare måten hun snakker om mtp barn, det er HELL to no med barn i bryllup, og det er viktig at man har et stort hus slik at man ikke trenger høre at barn våkner om morgenen osv. Alt dette er noe hun selv sier og viser konstant. Klart det er spedielt. At hun egentlig ikke trives rundt barn er fakta,betyr ikke at man ikke elsker sitt barn eller kan gi det en klem?🤔. Jeg reagerte ikke på eller fikk med meg om noen kastet blikk/vinket , men jeg for å forsvare de som gjorde det så er det nok helheten her, vi som har sett hvordan hun helst vil ha barn bort fra alt... Samme med syden, syden er totalt no go sa hun med barn. Hun vil feste og slappe av. Derfor reiser de kun til syden alene hvert år, hun mener hytta er alle barns drøm. Jeg kjenner ingen barnefamilier som tenker slikt, har du råd til syden så tar du barna med. Det er måten hun hele tiden viser så tydelig at barn de er bare i veien. Meget spesielt. Endret 16. august av suprise 7 10
Kønn Skrevet 16. august #14012 Skrevet 16. august Nøytral-80 skrev (1 time siden): Og de som mener hun ikke ofret sønnen et blikk antar jeg er de som nistirret på farmor sine snapper og spilte dem av på repeat 😑 De er jammen ikke stort bedre de enn influenceren selv. Den store forskjellen er at influensere tjener penger på det. Ikke veldig uvesentlig forskjell spør du meg. 2 1
SH# Skrevet 16. august #14013 Skrevet 16. august Bjerka skrev (10 minutter siden): 💸💸💸💸💸💸 Foreslår at alle som ikke vil være med på å "sponse" festen til KG, og synes hun har elendig innholdet blokkerer henne. Synes du hun er tipp, topp, forsett å følge henne, og bidra til at hun får inntekter til å svi av på maling kaffe, vin og ferier. 8 6
Hønemor133 Skrevet 16. august #14014 Skrevet 16. august AprilLudgate skrev (51 minutter siden): Spørsmålet er jo om dette du nevner har skjedd EN gang eller er et gjentakende mønster i samværsukene. Det er absolutt et gjentakende mønster. Det er bare å lese gjennom tråden her, nevnte tema er diskutert x antall ganger. 2 2
Stjertmeis Skrevet 16. august #14015 Skrevet 16. august Det burde vanke en saftig bot til KG fra Forbrukertulsynet etter bryllupet og den lange opptakten til det. I et innlegg på instagram er det merket hvem som er samarbeidspartnere (merket som annonse). På de øvrige instagraminnleggene og snapstory er ikke et eneste samarbeid merka, verken under bryllupshelga eller i opptakten. Men jeg har dokumentert flittig 👌🏼 Og det er også derfor jeg har fulgt så aktivt med den siste uka. Dokumentasjon. Dokumentasjon. Dokumentasjon. 1 21
Sol Rampelyset Skrevet 16. august #14016 Skrevet 16. august Ryddet for persondebatt og brukerdebatt. Sol, admin.
RandiO Skrevet 16. august #14017 Skrevet 16. august (endret) Man antar jo at ingenting er sponset siden ingen bilder/storyer er merket med reklame/annonse. Endret 16. august av RandiO 10
**Marshmallow** Skrevet 16. august #14018 Skrevet 16. august Det bryllupet ser ut som et «show» (for galleriet..) ikke et bryllup syntes jeg 😅 4 7
skeiv-ostepop Skrevet 16. august #14019 Skrevet 16. august Hele showet er som resten av Kristin; tilgjort. Alt for å overbevise alle andre om den store kjærligheten mellom de to. De som sikkert lar seg inspirere av dette showet er neste års russekull. 11 1
Pippaa Skrevet 16. august #14020 Skrevet 16. august AprilLudgate skrev (8 timer siden): Er det MULIG å bli mer sitron enn her inne 😅🍋 Hun er sjukt fin i den brudekjolen, han er en kjekkas, vi vet ingenting om hennes evner som mor utfra at hun IKKE snakker om sønnen i detalj på SoMe. Folk er så stygge i påstandene atte hjelp 🫢 Det er ikke det samme som å være sitron, og reagere på innhold i soMe. Du trenger ikke snakke om barnet i detalj, men mtp hva hun deler og hvor tidskrevende det er, så ser du at tiden med sønnen eller stebarn ikke er en prioritet. Bare når du flytter ett nytt sted, hva er fokuset? «vi har kjøpt et bosted som er fantastisk for ungene», «her vil ungene stortrives».. Her skal de få flotte rom, dette skal bli et samlingspunkt, her i hagen skal vi ha fotballmål og det er god plass til trampoline. Om det er tilfelle at SoMe fremstiller ting så radikalt forskjellig fra hva som er sannheten, så hadde jeg som hennes nærperson gitt henne beskjed. Kjolen hennes var fin, mannen er kjekk, Fyri er et nydelig hotell, det var pent dekket på bordene.. alt dette er det ikke tvil om. Men, hver gang jeg kikker innom der får jeg en følelse av at barna er til bry! Det er en kort tid hvor de er små. Make the best out of it! 6 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå