skeiv-ostepop Skrevet 6 timer siden #13942 Skrevet 6 timer siden Jeg tipper Dennis tenker han hadde flaks nå 😅 11 1
Stjertmeis Skrevet 6 timer siden #13943 Skrevet 6 timer siden suprise skrev (3 timer siden): Var meg😆 Jeg har sett nå i dag fra bryllupet. Gikk ikke glipp av noe, festen varer vel til søndag... Det er som et gedigent julebord! Det minner faktisk om typen min sitt årlige julebord på hans jobb ( stor bedrift) , og det er årets fest hiv og hoi. Når jeg tenker meg om er det faktisk helt likt🙈 Utenom at denne festen var et par dager..... 🙄 Det samme tenkte jeg! At jeg gar vært på jobbfester der jobben har leid hele hoteller (ene gangen også samme hotell i Hemsedal), og at dette bryllupet framstår nesten helt likt. 4
Alex_rude Skrevet 4 timer siden #13944 Skrevet 4 timer siden Fy søren så mye oppgulp! Er dere bare sykt misunnelig ? El misfornøyd med livet??😅 5 2
skeiv-ostepop Skrevet 4 timer siden #13945 Skrevet 4 timer siden Alex_rude skrev (20 minutter siden): Fy søren så mye oppgulp! Er dere bare sykt misunnelig ? El misfornøyd med livet??😅 Misunnelig ja. 2
Stjertmeis Skrevet 4 timer siden #13946 Skrevet 4 timer siden (endret) Alex_rude skrev (2 timer siden): Fy søren så mye oppgulp! Er dere bare sykt misunnelig ? El misfornøyd med livet??😅 Ingen av delene 😊 Jeg forstår oppriktig ikke hva det er å være misunnelig på? Av tradisjonelle prostituerte får man høre at "de kjøper kanskje kroppen min, men tankene mine får de aldri". Influensere selger både kropp, tanker og sjel for småpenger. Selv tjener jeg meget godt, og det helt uten å prostituere meg, verken i tradisjonell forstand eller på den måten influensere må. Jeg kan også være helt avlogga fra SoMe, uten at inntekten påvirkes. KGs inntekt forutsetter også at ho ikke bare selger hele seg selv, ho må også øke potten med barn, familiemedlemmer og andre mer avledede relasjoner. Endret 1 time siden av Stjertmeis 4 14
baremeg007 Skrevet 3 timer siden #13947 Skrevet 3 timer siden Anonym767 skrev (3 timer siden): Var F brudesvenn? Nei… 1
suprise Skrevet 3 timer siden #13948 Skrevet 3 timer siden skeiv-ostepop skrev (3 timer siden): Jeg tipper Dennis tenker han hadde flaks nå 😅 Det tror jeg og😅 Hva slags bryllup er dette egentlig? 3 dagers fyllekule med poolparty og tekno musikk når man er i 40 årene... Hun ser jo ut som hun nesten har lyst å ha seg med fyren foran alle folka der hun vrikker på ræva foran kamera..., dette minner om som jeg sa før et slags swingers treff i hemsedal🙈 Voldsomme behovet for å by seg frem.., det er noe veldig lite jordnært og ekte med dette bryllupet. Jeg lurer på hvor sterk den kjærligheten er når glansdagene er over og huset er fullt av barn og hverdag igjen... 3 6
duskelapp Skrevet 3 timer siden #13949 Skrevet 3 timer siden Bryllupet var veldig bra gjennomført! Cred, men det var veldig tilgjort adferd fra henne at det mistet mye sjarm for paret. Så gjennom snappene på ny i dag og det var noen snapper hvor hun kanskje ikke tenkte over at hun ble filmet og det var en helt annen wibe. Litt synd at det var så viktig å ha drømmebryllupet utad slik at bevegelser, ansiktsuttrykk og kroppsholdning skal være med å forme hvordan hun ønsker å fremstå for hele Norge istede for å bare være mer Kristin som hun er, sammen med dem hun er glade i, som faktisk kjenner henne, men tviler ikke på at alle koste seg 4 1
baremeg007 Skrevet 3 timer siden #13950 Skrevet 3 timer siden suprise skrev (6 minutter siden): Hun ser jo ut som hun nesten har lyst å ha seg med fyren foran alle folka der hun vrikker på ræva foran kamera..., dette minner om som jeg sa før et slags swingers treff i hemsedal🙈 Voldsomme behovet for å by seg frem.., For ikke å nevne jokkingen på det som ser ut som moren til GC. K står jo og gnir seg oppetter henne når hun kommer bort og «danser»! GC ser ordentlig klein og utilpass ut der han igjen og igjen må «rave» som en 18-åring for å imøtekomme KG. Han lever jo rett og slett i en dyp 40-årskrise… 7 1
baremeg007 Skrevet 3 timer siden #13951 Skrevet 3 timer siden Mildt sagt lite imponerende det «arbeidet» denne såkalte innholdsskaperen de har leid inn har gjort. Dårlig filming, teite captions osv. Sikker på at hvem som helst andre tilstede kunne utført det bedre. Både kvalitet og kvantitet her var mildt sagt lav. 4 1
suprise Skrevet 3 timer siden #13952 Skrevet 3 timer siden baremeg007 skrev (14 minutter siden): For ikke å nevne jokkingen på det som ser ut som moren til GC. K står jo og gnir seg oppetter henne når hun kommer bort og «danser»! GC ser ordentlig klein og utilpass ut der han igjen og igjen må «rave» som en 18-åring for å imøtekomme KG. Han lever jo rett og slett i en dyp 40-årskrise… Hadde jeg vært mor til hans 3 barn hadde jeg blitt bekymret og nokså flau.... Fyren gifter seg med en wannabe 20+ dame som ikke liker barn, og det viktigste i livet er å vise seg frem på snap samt alkohol og fest. 6 3
enkefru Skrevet 3 timer siden #13953 Skrevet 3 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (3 timer siden): Jeg tipper Dennis tenker han hadde flaks nå 😅 Han «dodged the bullet» ja… Endret 3 timer siden av enkefru 5
RandiO Skrevet 2 timer siden #13954 Skrevet 2 timer siden baremeg007 skrev (59 minutter siden): Mildt sagt lite imponerende det «arbeidet» denne såkalte innholdsskaperen de har leid inn har gjort. Dårlig filming, teite captions osv. Sikker på at hvem som helst andre tilstede kunne utført det bedre. Både kvalitet og kvantitet her var mildt sagt lav. Tjener rått på det uansett da.
Eva88 Skrevet 1 time siden #13955 Skrevet 1 time siden Fy flate så kleint det er å se hvordan hun gjør seg til foran kamera, og stakkars temu må bare follow her lead der hun svaier rundt, rave danser, kliner under vann, og blir løftet opp i sin hvite string badedrakt. Dette poolpartyet er mer en kryssning av paradise hotell og en russefest med altfor stort budsjett. jeg fatter ikke at hun vil se tilbake på denne helgen og se at hun er mer opptatt av hvordan hun og de to sammen fremstår foran kamera, enn å nyte øyeblikket og vere seg selv når hun gifter seg. 2 2
Fenomen Skrevet 13 minutter siden #13956 Skrevet 13 minutter siden For et mareritt og ha poolparty dagen etter bryllupet 😂 Akkurat som man ikke er maks utladet da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå