Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eva88 skrev (2 minutter siden):

Hva skjedde med hun Belinda Jakobsen? Var ikke de bestevenner en periode? 
samme med hun Hedda?

tror ikke noen av dem er i bryllup.

Belinda ble vel kuttet ut når fiaskoen med Spis med Kristin ble avslørt. Hedda val vel etter det. For at Kristin skulle fremstå så godhjertet?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så farmors snap når mor og stefar går forbi henne og barnet. Hun kikker ikke på barnet sitt engang mens de går i bilen og deretter kjører avsted. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
adriana32 skrev (1 minutt siden):

Så farmors snap når mor og stefar går forbi henne og barnet. Hun kikker ikke på barnet sitt engang mens de går i bilen og deretter kjører avsted. 

Tenkte nett det samme. Fy flate, snakk om å ignorere barnet sitt så til de grader.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

De begge var kjempe fine og dagene så helt fantastisk ut 😊

• Liker 2
Skrevet
adriana32 skrev (7 minutter siden):

Se en gang til. Hun snur seg og ser på han før hun går videre. 

• Liker 2
Skrevet

Meeen det var litt spesielt å se Nina sin snap hvor hun viet så lite oppmerksomhet til sønnen, men igjen så vet ikke jeg om hun har hatt noen øyeblikker med han før dette 

• Liker 4
Skrevet
RandiO skrev (3 minutter siden):

Se en gang til. Hun snur seg og ser på han før hun går videre. 

Åh giiiid- han fikk et lite blikk. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Akkurat nå er jeg klumpen i magen til F ❤️ som  om støpslet ble dratt ut rett før runden i gamet var over...- hva skjer nå, hva tenker mamma nå, tenker mamma at jeg tenker på at jeg gjerne  ville være med videre, være med på  opplevelsen & reisen....  ❤️ 

Rørende og fint er det, men en noe tung og trist klump i magen fikk jeg ❤️ 

( vet ikke hvilket kl-slett denne vielsen fant sted, men frem til 18.00 kunne barna fått vært med, før farmor hentet )

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
adriana32 skrev (32 minutter siden):

Reagerte på nøyaktig det samme, ikke når de kjører forbi ser hun på ungen heller. Den kjerringa skulle aldri hatt avkom

• Nyttig 3
Skrevet

Skjer med plasteret på foten , rart de ikke sminket det bort

• Liker 1
Skrevet

Utrolig fin kjole og blonder over skuldrene. Virkelig vakker! Buketten var grusom. 

Skrevet

Jeg så raskt gjennom snappene, hørte ikke hva hun sa. Kjolene var stilige og hun var en vakker brud begge dagene (er det vanlig å ha brudekjole på før-festen også?), men alt jeg klarte å tenke er hvor trist det er at hun ikke engang på sin egen bryllupsdag klarer å være i nuet uten å tenke på å snakke til og posere for mobilen. Selv på bryllupsdagen tar hun seg tid til å redigere og poste på snap (ev har andre til å gjøre det, men fokuset er uansett ikke 100 % på anledningen). 

• Liker 5
Skrevet

Av alle lokasjonene i Hemsedal du kan velge for fotografering, så velger de den aller mest fotofraferte plassen, der nesten alle brudeparene tar bilde fra? Uoriginalt. 

Ho skriver at det er "et stykke inn i skogen, me så verdt turen". Det er noen få tråkk bort fra parkeringa. Verken tur eller et stykke. 

Altså, det er ikke noen stor ting å påpeke eller kritisere, ho er nok bare ikke klar over hvor ihjel-fotografert plass de har valgt. Finnes vel ikke den person som har vært i Hemsedal i sommerhalvåret som IKKE har bilder derfra. 

• Nyttig 1
Skrevet
Hønemoor skrev (6 timer siden):

Litt av et nesegrev på livets mann i profil. Forstår nå hvorfor hun hele veien har tatt bilder i spesielle vinkler og skjult deler av ansiktet 😄

Blir for dumt å redigere nesen til mannen. Legger jo bare enda mer merke til det da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...