skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #13881 Skrevet 2 timer siden Eva88 skrev (2 minutter siden): Hva skjedde med hun Belinda Jakobsen? Var ikke de bestevenner en periode? samme med hun Hedda? tror ikke noen av dem er i bryllup. Belinda ble vel kuttet ut når fiaskoen med Spis med Kristin ble avslørt. Hedda val vel etter det. For at Kristin skulle fremstå så godhjertet? 5
adriana32 Skrevet 2 timer siden #13882 Skrevet 2 timer siden Så farmors snap når mor og stefar går forbi henne og barnet. Hun kikker ikke på barnet sitt engang mens de går i bilen og deretter kjører avsted. 3 2
Eva88 Skrevet 1 time siden #13883 Skrevet 1 time siden adriana32 skrev (1 minutt siden): Så farmors snap når mor og stefar går forbi henne og barnet. Hun kikker ikke på barnet sitt engang mens de går i bilen og deretter kjører avsted. Tenkte nett det samme. Fy flate, snakk om å ignorere barnet sitt så til de grader. 3 2
duskelapp Skrevet 1 time siden #13884 Skrevet 1 time siden De begge var kjempe fine og dagene så helt fantastisk ut 😊 2
RandiO Skrevet 1 time siden #13885 Skrevet 1 time siden adriana32 skrev (7 minutter siden): Så farmors snap når mor og stefar går forbi henne og barnet. Hun kikker ikke på barnet sitt engang mens de går i bilen og deretter kjører avsted. Se en gang til. Hun snur seg og ser på han før hun går videre. 2
duskelapp Skrevet 1 time siden #13886 Skrevet 1 time siden Meeen det var litt spesielt å se Nina sin snap hvor hun viet så lite oppmerksomhet til sønnen, men igjen så vet ikke jeg om hun har hatt noen øyeblikker med han før dette 4
adriana32 Skrevet 1 time siden #13887 Skrevet 1 time siden RandiO skrev (3 minutter siden): Se en gang til. Hun snur seg og ser på han før hun går videre. Åh giiiid- han fikk et lite blikk. 5
Full kontroll Skrevet 1 time siden #13889 Skrevet 1 time siden (endret) Akkurat nå er jeg klumpen i magen til F ❤️ som om støpslet ble dratt ut rett før runden i gamet var over...- hva skjer nå, hva tenker mamma nå, tenker mamma at jeg tenker på at jeg gjerne ville være med videre, være med på opplevelsen & reisen.... ❤️ Rørende og fint er det, men en noe tung og trist klump i magen fikk jeg ❤️ ( vet ikke hvilket kl-slett denne vielsen fant sted, men frem til 18.00 kunne barna fått vært med, før farmor hentet ) Endret 1 time siden av Full kontroll 1 2
baremeg007 Skrevet 1 time siden #13890 Skrevet 1 time siden adriana32 skrev (32 minutter siden): Så farmors snap når mor og stefar går forbi henne og barnet. Hun kikker ikke på barnet sitt engang mens de går i bilen og deretter kjører avsted. Reagerte på nøyaktig det samme, ikke når de kjører forbi ser hun på ungen heller. Den kjerringa skulle aldri hatt avkom 3
duskelapp Skrevet 1 time siden #13891 Skrevet 1 time siden Skjer med plasteret på foten , rart de ikke sminket det bort 1
Fullrulle Skrevet 1 time siden #13892 Skrevet 1 time siden Utrolig fin kjole og blonder over skuldrene. Virkelig vakker! Buketten var grusom.
Lykkeliten* Skrevet 1 time siden #13893 Skrevet 1 time siden Jeg så raskt gjennom snappene, hørte ikke hva hun sa. Kjolene var stilige og hun var en vakker brud begge dagene (er det vanlig å ha brudekjole på før-festen også?), men alt jeg klarte å tenke er hvor trist det er at hun ikke engang på sin egen bryllupsdag klarer å være i nuet uten å tenke på å snakke til og posere for mobilen. Selv på bryllupsdagen tar hun seg tid til å redigere og poste på snap (ev har andre til å gjøre det, men fokuset er uansett ikke 100 % på anledningen). 5
Stjertmeis Skrevet 34 minutter siden #13894 Skrevet 34 minutter siden Av alle lokasjonene i Hemsedal du kan velge for fotografering, så velger de den aller mest fotofraferte plassen, der nesten alle brudeparene tar bilde fra? Uoriginalt. Ho skriver at det er "et stykke inn i skogen, me så verdt turen". Det er noen få tråkk bort fra parkeringa. Verken tur eller et stykke. Altså, det er ikke noen stor ting å påpeke eller kritisere, ho er nok bare ikke klar over hvor ihjel-fotografert plass de har valgt. Finnes vel ikke den person som har vært i Hemsedal i sommerhalvåret som IKKE har bilder derfra. 1
SH# Skrevet 13 minutter siden #13895 Skrevet 13 minutter siden Hønemoor skrev (6 timer siden): Litt av et nesegrev på livets mann i profil. Forstår nå hvorfor hun hele veien har tatt bilder i spesielle vinkler og skjult deler av ansiktet 😄 Blir for dumt å redigere nesen til mannen. Legger jo bare enda mer merke til det da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå