Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for persondebatt og krenkelse. 

Sol, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
duskelapp skrev (2 timer siden):

Skjer med plasteret på foten , rart de ikke sminket det bort

Det stusset jeg på også. Det synes veldig godt 

Skrevet

Som en liten digresjon, er artig å se hvor forskjellige ting vi legger merke til. Jeg fikk verken med meg kjolen eller plasteret, bare energien, hvor fokuset gikk, og at han tråkket på kjolen hennes.

Den kjolen som hun har på seg i VG-saken var fin da. Hadde lyst å se den dere pratet om med splitt, men orker ikke bla gjennom snappen hennes 😅 trykket meg gjennom eks-svigermor sine snapper, men så ut som halvparten av de var fjernet?

• Nyttig 1
Skrevet
FreezeandFawn skrev (50 minutter siden):

Som en liten digresjon, er artig å se hvor forskjellige ting vi legger merke til. Jeg fikk verken med meg kjolen eller plasteret, bare energien, hvor fokuset gikk, og at han tråkket på kjolen hennes.

Den kjolen som hun har på seg i VG-saken var fin da. Hadde lyst å se den dere pratet om med splitt, men orker ikke bla gjennom snappen hennes 😅 trykket meg gjennom eks-svigermor sine snapper, men så ut som halvparten av de var fjernet?

Den ligger på Instagrammen hennes 😊

Skrevet
baremeg007 skrev (3 timer siden):

Reagerte på nøyaktig det samme, ikke når de kjører forbi ser hun på ungen heller. Den kjerringa skulle aldri hatt avkom

Hun viser hver eneste dag at hun kun tenker på seg selv, ikke er interessert i unger og trives best i egoland. Barn merker VELDIG godt når noen er oppriktig interessert i dem, og hvem som ikke bryr seg om dem i det hele. Ignorerer dem som i dette tilfellet

Blir stadig sjokkert over at en mor kan bry seg så lite om både egne og kjæresters barn.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Da var Norges kanskje mest giftesyke dame endelig viet. Grattis.

• Liker 7
Skrevet

Synes den første kjolen var veldig fin, hovedkjolen ble for mye av alt

For mange detaljer . 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
nina a skrev (15 timer siden):

Hvordan kan du vite dette? Hun filmer jo ikke barnet sitt? 

Fatter ikke hvordan noen kan konkludere med dette

De forteller begge når barnet er her eller der. Hele tiden.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (31 minutter siden):

Den ligger på Instagrammen hennes 😊

Takk ☺️ var fin den lange! Den med splitten var.. annerledes. Hver sin smak! 😊

• Liker 1
Skrevet
adriana32 skrev (4 timer siden):

Så farmors snap når mor og stefar går forbi henne og barnet. Hun kikker ikke på barnet sitt engang mens de går i bilen og deretter kjører avsted. 

Tenkte akkurat det samme!! Enser han faktisk ikke, for dette er hennes dag..HENNES! 
Så insane harry atte hjelpes 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
duskelapp skrev (På 9.8.2026 den 20.22):

I min vennegjeng er det helt vanlig å ikke ha barn med etter vielsen

De gangene det har vært barn så har det vært hos dem som serverer kake før middagen og barna drar før vi får mat

Samme her. Barn er med i vielsen men middagen er forbeholdt de voksne. Synes det har vært kloke valg også mtp ymse inntak av alkohol. Den lange middagen er oftw preget av taler, og tålmodighet. Forstår godt at man velger barnefritt da. 

• Liker 5
Skrevet
Lykkeliten* skrev (15 timer siden):

Tenker hun at bryllupsgjestene skal ha seg på do og kommer i akutt behov for kondom? Det er det dummeste jeg har sett på lenge. 

Mulig... Men normalt å ha ei en slik kurv.

• Liker 1
Skrevet
miss summers skrev (12 timer siden):

Nå skal ikke jeg forsvare Kristin på noen som helst måte, men jeg var 6 eller 7 da mamma giftet seg med min stefar. Jeg var med på vielsen (var jo brudepike) og middagen. Så kom pappa og hentet oss og vi var hos han i noen dager. Jeg ser ikke det som unormalt overhodet at barn ikke er med i selve bryllupet. Det er tross alt voksenprat og alkohol på plass. 

Det er helt normalt å ikke ha med barn i bryllup. Mine barn var ikke med og jeg har aldri vært i et bryllup hvor barna var med på noe annet enn vielsen. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
nøtta skrev (17 minutter siden):

Ja, det er helt normalt. Bare ikke på KG 

• Liker 2
Skrevet
nøtta skrev (22 minutter siden):

Kurv er (blitt) normalt, ja, men med kondomer? Det har jeg aldri sett. Skulle tro de preppet for et russetreff. 

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
adriana32 skrev (5 timer siden):

Åh giiiid- han fikk et lite blikk. 

Du skriver hun ikke enser eller ser på han. Men det gjør hun. Hun snudde seg og smilte og vinket da de kjørte. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Løvejenta skrev (1 time siden):

Tenkte akkurat det samme!! Enser han faktisk ikke, for dette er hennes dag..HENNES! 
Så insane harry atte hjelpes 

Hu see jo på han flere ganger OG vinker! Se igjen!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Janmar skrev (4 minutter siden):

Hu see jo på han flere ganger OG vinker! Se igjen!

Samt at vi jo bare får se noen sekunder. Nå må folk skjønne at man ikke får en helhet ved å se ting på snap. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Lykkeliten* skrev (28 minutter siden):

Samt at vi jo bare får se noen sekunder. Nå må folk skjønne at man ikke får en helhet ved å se ting på snap. 

Ikke sant. Noen skriver som om de var der selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Fenomen skrev (3 timer siden):

Det stusset jeg på også. Det synes veldig godt 

Hun falt vel på en av ukens mange fylletokter… går jo ned på høykant de vinkartongene hennes! Eller så er det vel gnagsår etter å ha stått på kne for å gi bj nr 100 sist kveld? Hva gjør ikke hun der for å beholde oppmerksomheten hans.

Endret av baremeg007
  • Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...