suprise Skrevet 14 timer siden #13761 Skrevet 14 timer siden (endret) blåbærpai skrev (1 time siden): Skjønner ikke hvorfor hun på død og liv vil ha rølpefest i sitt egen bryllup, ender jo bare med at man ikke husker noe fra den store dagen.. 🙄 alt er en blur fordi man er rusa. Rølpefest og en kjole som garantert er som en slags bikini outfit med mye bar hud og høye splitter alle veier tipper jeg. Var jo viktig og ikke være elegant sa hun. Men sexy og rocka. Dame på 40 år skal gifte seg med en enda eldre mann, og bryllupet høres ut som tidenes swingersparty der man skal feste til morgengry og ta helt av. Bare det at det er fokuset i et bryllup, det som skal være kjærligheten sin store dag vitner om at kjærligheten ikke er så viktig og dyp hos dem, men festen og endeløst med alkohol er fokuset🙊 Endret 14 timer siden av suprise 8 6
Jobbermedbarn Skrevet 13 timer siden #13762 Skrevet 13 timer siden Sansa20 skrev (29 minutter siden): ikke alle har barna i bryllupet. Når ene Søskenbarnet mitt giftet seg, så var barna med i vielsen og dro hjem etterpå. Ingen dårlige foreldre av den grunn. Brudeparet sitt valg, Selvom det er eget valg behøver det ikke være noe godt valg. Det handler jo også om hvordan man uttrykker det. Barn i barneskolealder burde etter min syn virkelig få være med, å gifte seg betyr jo at de blir EN familie og barna som er såpass gamle forstår jo hva som skjer. Det går fint ann å legge det opp til både og, en barnevennlig del og siste del der det er fest. At det tydeligvis er såååå uaktuelt for KG å dele deler av denne dagen med barna sier så utrolig mye om henne. 4 6
Lykkeliten* Skrevet 12 timer siden #13763 Skrevet 12 timer siden Jeg var nettopp i et bryllup hvor alle barna var til ca kl 21.30, da tok barnevakten dem med seg hjem for film og pizza for dem som klarte å holde seg våkne. Det virker veldig spesielt å skysse barna hjem direkte etter vielsen. Når man har barn er bryllupet en happening for hele familien - hos de fleste. Hun er virkelig en usjarmerende kvinne, dessverre. 12 5
Bjerka Skrevet 12 timer siden #13764 Skrevet 12 timer siden suprise skrev (1 time siden): Rølpefest og en kjole som garantert er som en slags bikini outfit med mye bar hud og høye splitter alle veier tipper jeg. Var jo viktig og ikke være elegant sa hun. Men sexy og rocka. Dame på 40 år skal gifte seg med en enda eldre mann, og bryllupet høres ut som tidenes swingersparty der man skal feste til morgengry og ta helt av. Bare det at det er fokuset i et bryllup, det som skal være kjærligheten sin store dag vitner om at kjærligheten ikke er så viktig og dyp hos dem, men festen og endeløst med alkohol er fokuset🙊 Jepp, partykjolen er akkurat som du sa, kort skjørt, høye splitter alle veier 😅 og et liv som er for stort i forhold til bysten, så når Kristin veiver rundt kl 4 om morran med høye hæler og champagneflaska i hånda så er det nok mer enn korken som spretter ut 😅 7
MajaKristin Skrevet 11 timer siden #13765 Skrevet 11 timer siden Sansa20 skrev (2 timer siden): ikke alle har barna i bryllupet. Når ene Søskenbarnet mitt giftet seg, så var barna med i vielsen og dro hjem etterpå. Ingen dårlige foreldre av den grunn. Brudeparet sitt valg, Det er jo nettopp det vi sier, at barna kan/skal være med på Vigsel, men ikke rølpe festen som hun forespeiler. Noe som er helt innafor og riktig. Men! Det var måten hun sa det på at det virket som at de ikke skulle få være med på noe som helst at de ikke engang skulle få være i Hemsedal. 5 1
Love2017juni Skrevet 11 timer siden #13766 Skrevet 11 timer siden Xsvigermor til K (Ninasprell levende) skal være Ene barnet sin «trygghetsperson», hun skrytte på seg at hun skulle i bryllupet, men så retta hu seg inn til at hun skulle i vielsen og være barnevakt.. 🤭 1
duskelapp Skrevet 8 timer siden #13767 Skrevet 8 timer siden I min vennegjeng er det helt vanlig å ikke ha barn med etter vielsen De gangene det har vært barn så har det vært hos dem som serverer kake før middagen og barna drar før vi får mat 2
Løvejenta Skrevet 6 timer siden #13768 Skrevet 6 timer siden suprise skrev (7 timer siden): HELL to the NO. Aggresivt. Tenk om barna hadde hørt det? Det er ganske sykt ja. Jeg hadde fått avsmak av en far som prioriterer en slik dame foran sine kjære barn😢 Ja det var akkurat tonen hun brukte jeg reagerte på. Tenkte jeg skulle se den igjen for å se om jeg overreagerte nå, men nå er den storyen slettet. Spørs om hun fikk en del pes for det der. Med god grunn. Jeg har aldri hørt om ett brudepar som nekter egne barn adgang til middag og kaker i sitt eget bryllup. Dama hater åpenbart barn, å det legger hun ikke akkurat skjul på heller. Jeg hadde også fått avsmak, så til de grader også 4 2
Stjertmeis Skrevet 5 timer siden #13769 Skrevet 5 timer siden Løvejenta skrev (1 time siden): Ja det var akkurat tonen hun brukte jeg reagerte på. Tenkte jeg skulle se den igjen for å se om jeg overreagerte nå, men nå er den storyen slettet. Spørs om hun fikk en del pes for det der. Med god grunn. Jeg har aldri hørt om ett brudepar som nekter egne barn adgang til middag og kaker i sitt eget bryllup. Dama hater åpenbart barn, å det legger hun ikke akkurat skjul på heller. Jeg hadde også fått avsmak, så til de grader også Jeg tok skjermopptak, det var en sinnsyk tirade. Tenk at ho som mor faktisk synes at det å ha sønnen sin tilstede er det siste ho kunne tenke seg 🤯 Og dette bare noen få dager etter at ho presterte å si at ekssvigermor/farmor skal være med for å passe F, slik at "hennes familie slipper sånn at de kan kose seg"?! 🤯 1
Løvejenta Skrevet 2 timer siden #13770 Skrevet 2 timer siden Stjertmeis skrev (2 timer siden): Jeg tok skjermopptak, det var en sinnsyk tirade. Tenk at ho som mor faktisk synes at det å ha sønnen sin tilstede er det siste ho kunne tenke seg 🤯 Og dette bare noen få dager etter at ho presterte å si at ekssvigermor/farmor skal være med for å passe F, slik at "hennes familie slipper sånn at de kan kose seg"?! 🤯 Jeg har ikke ord! Virker ikke som sønnen er der noe særlig heller. Det eneste som står i hode på den dama er plastikkvaser, pynteputer, maling, IKEA, livets mann og drømmebryllupet uten barn. Det er rett og slett ikke plass, tid eller ork til å ha unger som roter i hennes «katalog-hjem» 😴 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå