Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skjønner ikke at folk kan klage på hvordan influensere bidrar til kropps- og utseendepress og i neste åndedrag si sånt som at "eksen til kjæresten hennes er penere" uten å slå krøll på tunga. Ikke det verste eksemplet heller, jeg har sett ytringer som i bunn og grunn sier "hun bidrar til skadelig utseendepress og er ikke engang pen nok til å ha den rollen". Hyklere.

Endret av Laplace
Rettet en skrivefeil.
  • Liker 10
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laplace skrev (5 timer siden):

Skjønner ikke at folk kan klage på hvordan influensere bidrar til kropps- og utseendepress og i neste åndedrag si sånt som at "eksen til kjæresten hennes er penere" uten å slå krøll på tunga. Ikke det verste eksemplet heller, jeg har sett ytringer som i bunn og grunn sier "hun bidrar til skadelig utseendepress og er ikke engang pen nok til å ha den rollen". Hyklere.

Nå er det vel ikke publikum som lagde seg en karriere på å henge ut og klage på div influencer-jenter, også vise seg fra sin dobbeltmoralske side så fort man oppnådde drømmen om å bli lik de.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
heavyheart skrev (12 timer siden):

Nå er det vel ikke publikum som lagde seg en karriere på å henge ut og klage på div influencer-jenter, også vise seg fra sin dobbeltmoralske side så fort man oppnådde drømmen om å bli lik de.

Two wrongs don't make a right.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
heavyheart skrev (12 timer siden):

Så derfor er det greit at publikum er dobbeltmoralske hyklere?? 

Som om Kvinneguiden ikke er et svært forum med mange lesere og at det man skriver her ikke påvirker noen som helst? Det er greit å stå på torget å rope stygge ting så lenge man ikke er kjendis? 

Gratulerer med en gedigen ansvarsfraskrivelse. 

Man har da et ansvar for hva man ytrer uansett hva slags karriere man har! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (7 minutter siden):

Så derfor er det greit at publikum er dobbeltmoralske hyklere?? 

Som om Kvinneguiden ikke er et svært forum med mange lesere og at det man skriver her ikke påvirker noen som helst? Det er greit å stå på torget å rope stygge ting så lenge man ikke er kjendis? 

Gratulerer med en gedigen ansvarsfraskrivelse. 

Man har da et ansvar for hva man ytrer uansett hva slags karriere man har! 

Du ser ikke forskjellen på at folk reagerer på dobbeltmoralen hennes? Man skal bare holde kjeft og la ting ture og gå?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
heavyheart skrev (3 minutter siden):

Du ser ikke forskjellen på at folk reagerer på dobbeltmoralen hennes? Man skal bare holde kjeft og la ting ture og gå?

Om jeg ser forskjell på hennes dobbeltmoral og andre folks dobbeltmoral som de skriver på verdensveven? Nei det gjør jeg virkelig ikke! Hva mener du er forskjellen? 

Hvorfor skal man la ting ture og gå? Hvorfor kan man ikke si ifra uten å selv bli en dobbeltmoralsk hykler?

Man kan vel greie å komme med kritikk uten å diskutere eksens utseende, kan man ikke?

Hvorfor synes du det er fornuftig å dra frem eksens utseende i denne debatten? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
heavyheart skrev (4 timer siden):

Det er vel også ganske dobbeltmoralsk å kritisere henne utseende. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dennis kom hjem etter ti timer på jobb og får melding fra Kristin med spørsmål om han kunne ha sønnen for at hun skulle på brudekjole prøving!!!! Hadde ikke hun nettopp fått sønnen hjem etter flere uker borte? 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Sjømystikk skrev (1 time siden):

Dennis kom hjem etter ti timer på jobb og får melding fra Kristin med spørsmål om han kunne ha sønnen for at hun skulle på brudekjole prøving!!!! Hadde ikke hun nettopp fått sønnen hjem etter flere uker borte? 

Hva med å ta med sønnen på brudekjoleprøving?

Han er jo såpass stor nå at han klarer å sitte i ro i sofaen, eller til nød se film på  ipad med hodetelefoner.

Eller kunne han ikke være hos sin kommende stefar?

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

«Gleder meg sååå mye til ungen endelig kommer tilbake etter 2 uker borte!» - når ungen har vært der 1 dag ringer hun ungens far og plasserer han der… Tidenes mor!

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (10 timer siden):

Det er vel også ganske dobbeltmoralsk å kritisere henne utseende. 

Nå må krenkebevegelsen roe seg ti hakk. At GCs eks er langt vakrere enn KG er et objektivt faktum, på lik linje som å erkjenne at Vendela Kirsebom er langt penere enn Elin Ørjaseter, og det er relevant input i denne tråden nettopp fordi KG er svært opptatt av å bedyre hvor mye mer hun har og er enn den unevnelige eksen til GC.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
baremeg007 skrev (25 minutter siden):

Nå må krenkebevegelsen roe seg ti hakk. At GCs eks er langt vakrere enn KG er et objektivt faktum, på lik linje som å erkjenne at Vendela Kirsebom er langt penere enn Elin Ørjaseter, og det er relevant input i denne tråden nettopp fordi KG er svært opptatt av å bedyre hvor mye mer hun har og er enn den unevnelige eksen til GC.

Hvordan vet dere hvem eksen er?

Skrevet
Eir30 skrev (26 minutter siden):

Hvordan vet dere hvem eksen er?

Ikke vanskelig i sosiale mediers tidsalder, all den tid navnet til livets mann har vært kjent i over 2 år.

• Liker 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (54 minutter siden):

Ikke vanskelig i sosiale mediers tidsalder, all den tid navnet til livets mann har vært kjent i over 2 år.

PM?

Skrevet
baremeg007 skrev (9 timer siden):

At man reagerer på at voksne (?) mennesker rangerer andre etter utseende har ingenting med å være krenket å gjøre 😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (22 timer siden):

Hva med å ta med sønnen på brudekjoleprøving?

Han er jo såpass stor nå at han klarer å sitte i ro i sofaen, eller til nød se film på  ipad med hodetelefoner.

Eller kunne han ikke være hos sin kommende stefar?

Tror aldri jeg har opplevd ei mor som kun har et barn og bruker så lite tid på barnet sitt. Barnet er jo hvertfall 80% hos far sånt rent gjennomsnittlig. Skulle ikke sagt noe om dama var syk,utslitt,null energi eller hadde 2 små bleie unger i tillegg. Men Kristin er frisk,  har kun 1 barn, er en  sprellende "adhd" duracell med masse energi og er rett og slett mer opptatt av seg og sitt enn å ta vare på sitt eneste barn. Meget spesielt.

Barnet sendes til far annen hver dag, reagerer også på hvorfor ikke barnet er mer hos stefar..de bor jo sammen! Merkelig familie. Jeg passer aldri dine barn. Du passer aldri mine barn opplegg..

For en destruktiv storfamilie. Er det mulig.

Endret av suprise
  • Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
baremeg007 skrev (23 timer siden):

«Gleder meg sååå mye til ungen endelig kommer tilbake etter 2 uker borte!» - når ungen har vært der 1 dag ringer hun ungens far og plasserer han der… Tidenes mor!

Er det i det hele tatt mulig?! Off, jeg får vondt i mammahjertet på vegne av ham, lille gutten! 💔

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (På 30.7.2026 den 22.21):

Herregud.. hun skal vel snappe fra det også så det må vel kunne tas i arbeidstiden en uke sønnen ikke er der? Men hun er kanskje ikke mester i å organisere seg😏

• Liker 3
Skrevet (endret)
Bjerka skrev (13 timer siden):

Er det i det hele tatt mulig?! Off, jeg får vondt i mammahjertet på vegne av ham, lille gutten! 💔

Og ekstremt spesielt når hun forteller om hvor deilig det er i nytt hus som er så stort at de slipper å bli vekket av barna😱 What...? Det bare lyser av henne hvor mye hun misliker barna rundt seg, såpass at jeg er sikker på at om hun kunne velge hadde kjøpt en 2mannsbolig der barna bodde i den ene delen med en aupair eller noe..

Det er jo helt ekstremt spesielt at det kjekkeste med nytt hus er hvor stort det er slik at du kan bo i en egen del der du slipper å høre,se eller bli vekket av dine egne barn. 😱 Og dette er en dame han vil leve med... Årets far og mor dette🙄

Endret av suprise
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Hun har jo vært åpen at hun aldri ønsket seg barn, og da er det jo egentlig litt trist at hun fikk barn. Det er jo veldig tydelig at hun fremdeles ikke ønsker sønnen der. Årets beste helg er selvfølgelig en barnefri helg, livets ferie var alene med samboer i Italia. Hva går igjen? Alle høydepunkter er uten barnet tilstede. Man kan kritisere sophie Elise og fotballfrue for mye, men de virker nå faktisk til å elske barna sine.

Når det gjelder Kristin får jeg alltid en vond klump i magen når hun har sønnen, for han blir alltid nedprioritert. Han får aldri være med på en av utallige utenlandsturer hvert år, og hun velger alltid å jobbe med noe når han er der for å få tiden til og gå. Jeg håper faktisk hun blir fratatt omsorgen, for hun skader den lille gutten selv om han får oppfylt fysiske besøk som klær, mat og tak over hodet 🥹

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...