baremeg007 Skrevet 3 timer siden #13541 Skrevet 3 timer siden Whitesnake69 skrev (28 minutter siden): Hva er det med brystet hennes? Det ser jo helt deformert ut.. Det har jeg også lurt på. Er noe veldig rart der.
Full kontroll Skrevet 3 timer siden #13542 Skrevet 3 timer siden @baremeg007 @Whitesnake69 mener jeg har lest her inne at det er pga en skade etter fall (fra hest? ) som barn, men dette må gjerne av eller bekreftes av noen som vet 100%
Nøytral-80 Skrevet 2 timer siden #13543 Skrevet 2 timer siden Justlooking skrev (På 2.7.2026 den 23.30): Helt enig, veldig kjekk. Så et annet bilde et sted også som var enda finere. Hva han ser i henne forstår jeg ikke, men klart - hun virker til å være et arbeidsjern i heimen og det er jo et pluss. Kjapt spørsmål. Hvem er ikke kjekk ikledd caps og gjemt under solbriller? 😄
Justlooking Skrevet 1 time siden #13544 Skrevet 1 time siden Nøytral-80 skrev (43 minutter siden): Kjapt spørsmål. Hvem er ikke kjekk ikledd caps og gjemt under solbriller? 😄 Har sett bilder uten caps og solbriller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå