Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nøytral-80 skrev (43 minutter siden):

Kjapt spørsmål. Hvem er ikke kjekk ikledd caps og gjemt under solbriller? 😄

Har sett bilder uten caps og solbriller 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Margit777 skrev (7 timer siden):

Lat og ubrukelig kjerring 

Nja… lat er hun vel ikke? Et rivjern i fysisk arbeid skulle jeg heller si. Bærer, maler, rydder, henter, monterer, flytter, pusser opp alltid et eller annet. Hadde aldri orket det tempoet og for folk flest er det ikke nødvendig heller. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (6 timer siden):

@baremeg007 @Whitesnake69 mener jeg har lest her inne at det er pga  en skade etter fall (fra hest? ) som barn, men dette må gjerne av eller bekreftes av noen som vet 100% ;) 

Jeg mener hun har sagt det selv på snapp. At hun ble tråkket på av hest som lita. 

• Liker 1
Skrevet

Måtte inn å se på hustur. Har egentlig lovt meg selv og ikke gi henne krystaller, men…. For et fantastisk flott hus. Noen som vet prisen? Ikke lenge siden Skatteetaten banket på døra, så her går det unna. 

• Liker 2
Skrevet
Kønn skrev (3 minutter siden):

Måtte inn å se på hustur. Har egentlig lovt meg selv og ikke gi henne krystaller, men…. For et fantastisk flott hus. Noen som vet prisen? Ikke lenge siden Skatteetaten banket på døra, så her går det unna. 

Absolutt fint, men ikke ualminnelig fint. Ganske alminnelig i mine øyne. Prisantydning var 23,5 mill. Aner ikke hva det gikk for. 

Skrevet
Kønn skrev (7 minutter siden):

Er vel dette vi «fant ut» at det var de kjøpte….? Overtagelsen kommer nok i lokalavisa snart, så da kan det bekreftes/avkreftes

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=452840605

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er vel bare å sjekke grunnboka også. Står nok på KG og GCSJ.

Endret av Stjertmeis
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 minutter siden):

Er vel bare å sjekke grunnboka også. Står nok på KG og GCST.

Jeg sjekka grunnboka. Står på de to ja. Tinglyst vederlag 22,6 mill, så da fikk de det under prisantydning. 

• Liker 4
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Enig. Huset er fantastisk fint!
Eneste jeg har å utsette er litt mange «korridorer». 

• Liker 4
Skrevet

Enig. Utrolig mange ganger. Dårlig planløsning. 

• Liker 2
Skrevet

Kristin som oppfordrer til å velge å være positiv. Var ikke mye positivitet og valg om å være positiv da hun hadde det så forferdelig dårlig og skrek seg til å få kjøpe nytt hus fordi gubben hadde bodd der med eksen😅 

• Liker 10
Skrevet (endret)
Sparkel skrev (1 time siden):

Kristin som oppfordrer til å velge å være positiv. Var ikke mye positivitet og valg om å være positiv da hun hadde det så forferdelig dårlig og skrek seg til å få kjøpe nytt hus fordi gubben hadde bodd der med eksen😅 

Og hva med denne toleransen? Godta at folk er forskjellige. At noen mener noe annet og det må være greit. Men når noen sier noe hun ikke liker da gjelder ikke noe av dette. Folk har ulik personlighet, Kristin. Ingen trenger råd fra deg. Noen velger å være både negative og positive. Falsk positivitet er nettop det, falskt. De kablene er stygge. Trodde ikke det fantes slike i Norge lenger og i hvertfall ikke på beste Bærum. 

Endret av Kønn
  • Liker 4
Skrevet
Macaron skrev (6 timer siden):

Enig. Utrolig mange ganger. Dårlig planløsning. 

Syns huset var helt greit jeg, men jeg er ikke himmelfallen. Fine bad.  Tenker at kjøkkenet blir bytta ut og at det blir mer farger på veggene. Liker ikke alle disse ledningene midt i utsikten. 

• Liker 1
Skrevet
enkefru skrev (8 timer siden):

Er vel dette vi «fant ut» at det var de kjøpte….? Overtagelsen kommer nok i lokalavisa snart, så da kan det bekreftes/avkreftes

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=452840605

De kjøpte for 22,6 mill. Overrasker meg at eiebrøken er 50/50, hvordan kan hun få så høyt lån med all gjelden og historikken sin?

• Liker 8
Skrevet
baremeg007 skrev (23 minutter siden):

De kjøpte for 22,6 mill. Overrasker meg at eiebrøken er 50/50, hvordan kan hun få så høyt lån med all gjelden og historikken sin?

Egentlig ikke så rart. Hun viser jo til enorme inntekter (Snapchat, annonsering og ikke minst spleisen som genererte flere hundre tusen kroner). Selv om hun gir disse pengene videre, registreres det jo som inntekt inn til henne. Derfor jeg mener det er problematisk. Bankene bryr seg egentlig om hva som kommer inn, slik at de kan godkjenne at hun har tilstrekkelig med «inntekt» til å betjene et månedlig lånebeløp. Har jo lurt mange ganger på hvorfor ikke media stiller spørsmålstegn ved sette, men det er akkurat som hun er fredet av en eller annen grunn.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Hønemoor skrev (36 minutter siden):

Egentlig ikke så rart. Hun viser jo til enorme inntekter (Snapchat, annonsering og ikke minst spleisen som genererte flere hundre tusen kroner). Selv om hun gir disse pengene videre, registreres det jo som inntekt inn til henne. Derfor jeg mener det er problematisk. Bankene bryr seg egentlig om hva som kommer inn, slik at de kan godkjenne at hun har tilstrekkelig med «inntekt» til å betjene et månedlig lånebeløp. Har jo lurt mange ganger på hvorfor ikke media stiller spørsmålstegn ved sette, men det er akkurat som hun er fredet av en eller annen grunn.

Det har jeg ikke tenkt på før, men virkelig et godt poeng (spleis-opplegget hennes).

Hun skaffer altså seg selv (falsk) likviditet ved å stikke seg frem som en slags selvutnevnt helgen som samler inn penger til «gode formål», der hovedgevinsten tilfaller henne selv. Helt ekstremt smakløst - og egoistisk.

• Liker 6
Skrevet

Måtte inn å se på huset og synes det så helt nydelig ut å bo der! Reagerte litt på planløsningen. Sånn som hun filmet så det ut som kjøkken var en egen etasje også måtte man opp en etasje til for stue/spisestue? Utrolig upraktisk om det er tilfellet.

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (15 timer siden):

Kommer jo an på hvor mye huset er belånt. Ikke sikkert de har så høy belåning og han kan ha god nok økonomi til at de får tilstrekkelig lån. At huset eies 50/50 er ikke ensbetydende med at de økonomisk spytter inn like mye. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...