suprise Skrevet 2 timer siden #13501 Skrevet 2 timer siden (endret) Maijuni skrev (På 9.7.2026 den 9.52): Måtte inn og se og det er hårreisende ja. Hvorfor må hun absolutt dit, det er mange andre steder med folkefest i Oslo som ikke er utsolgt. Jeg unner heller en fotball fan i «tykt og tynt» enn en medvinds-fan som oss fleste andre, men i tillegg så er hun selfie-og snap fokus så hun kommer jo til å være mest opptatt å vise at hun har det gøy på fotball-fyll. Og denne viktige kampen vil hun oppleve uten barna, ikke fokus på å dele opplevelsen med de som burde stå henne nærmest og bety mest. Gud hjelpe det var et desperat fjortis innlegg ja. Endelig BARNEFRI selvfølgelig etter å ha holdt "ut" samværsukene med barn. Da er det rett ut med venninner mens Temu garantert har sine unger lengre (mens hennes endelig skal til faren). Det verste er hvor åpen hun er om dette. Det er himmel på jord hver gang hun kan plassere kidden hos far. Som 40 åring er det koseligere å "ro" med familien ,se kamper sammen enn å bare telle ned til fyllekula med venninner. Eller er det bare meg? Jeg hadde nok vært lik i 20 åra, men godt voksen dame... Endret 2 timer siden av suprise 1 4
Stjertmeis Skrevet 2 timer siden #13502 Skrevet 2 timer siden (endret) "Prøvd å late som det er like gøy å ro med 4 barn, som det er å ro med 100 000 fremmede mennesker" 🤯🤯🤯 Ho snakker som om det er 4 helt random unger, og ikke hennes egen sønn og "bonus"-barn (bonus i gåseøyne, fordi i KG sitt tilfelle er det ingen bonus for noen). Ho skriver i klartekst - for hele Norge, at ikke bare foretrekker ho fremmede folk over eget og kommende manns barn, men ho skriver også at ho ikke engang klarer å late som ho koser seg. Altså, at Temu ikke finner dette avtennende og pinlig begriper jeg ikke. Endret 2 timer siden av Stjertmeis Rettet skrivefeil 6 1
baremeg007 Skrevet 2 timer siden #13503 Skrevet 2 timer siden FreezeandFawn skrev (33 minutter siden): Utrolig flaut. Og hva er greia med den gummibåten, er det en referanse til de stakkars flyktningene? 4
Era Vulgaris Skrevet 2 timer siden #13504 Skrevet 2 timer siden baremeg007 skrev (23 minutter siden): Utrolig flaut. Og hva er greia med den gummibåten, er det en referanse til de stakkars flyktningene? Det er vel heller en referanse til folk vi har sett i liknende gummibåter, bli båret fram på Karl Johan av menneskemengden. Her har hun da plassert seg selv framstilt som et slags midtpunkt i vrimmelen, et menneske som har null interesse for fotball. Kun FOMO som tar over fordi hun tror hun er i sentrum av begivenhetene, uansett. Selv er jeg en fotballidiot, og irriterer meg grønn over disse influenserne som plasserer seg selv i sentrum av denne begivenheten. Dette er historisk for norsk fotball, jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvem som er blant publikum. 4 4
Stargaze Skrevet 1 time siden #13505 Skrevet 1 time siden Aldri om den skrikekråka hadde fått et lite hjørne av vårt bord på lørdag. Skal tross alt kose meg med kampen. 7
misspinky Skrevet 55 minutter siden #13506 Skrevet 55 minutter siden Hårreisende! For et fokus! Hun kan komme til å angre i fremtiden at hun ikke prioriterer sønnen sin som jeg har forstått er fotballinteressert. Jeg er i lignende situasjon, har delt omsorg. En gutt som er noen år eldre enn hennes, men han er fullstendig fotballgal. Jeg er også fotballinteressert. Far er ikke det, men kan til nød se på når Norge spiller. Min gutt har sett samtlige kamper med meg, selvom det er fars uke. Vi samarbeider godt. Vi har vært i byen og fått med oss livet. Etter Brasil kampen var han i ekstase og sier at han aldri kommer til å glemme den kvelden! Jeg kunne godt tenkt meg å tatt noen øl og feiret hemningsløst, MEN unner min sønn å få disse minnene og at vi har de sammen. Ville ikke vært foruten. Skriver ikke dette for å fremheve meg selv. Det er mange foreldre som prioriterer å oppleve folkefesten med barna. Det er måten hun skriver det på som er provoserende. Når sønnen blir eldre kan han lese dette og se hvordan han ble bort prioritert. Trist. 3 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå