Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden):

Har bare skumma saken, men det der hsr ingenting med KG å gjøre. KG gifter seg vel først når det går mot høst. Og det som noen siterte fra om KG oh politi gjaldt vel KG sitt utdrikningslag (hvis jeg forstod det riktig).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 timer siden):

Det er vel neppe så god tilgang på politibiler at ansatte på fritiden bare får låne med seg en bil og kjøre uniformert på tøyseoppdrag. Bilene er vel i standby for oppdrag til enhver tid, og må dermed enten stå på en politistasjon klar for utrykning, eller være bemanna av polititjenestemenn som kan rykke ut ved utkalling.

For meg er det helt usannsynlig at dette er polititjenestemenn på fritiden. Dette er ganske sikkert et "venneoppdrag" utført i arbeidstid med forbehold om at reelle oppdrag har forrang. 

Uansett tar det seg ikke ut at politiet velger å stille opp på slikt.  

I utgangspunktet er ikke dette lov - om de kjenner noen hjelper ikke det …

Men kanskje noen har leid uniform og bil - selv om det ikke er lov heller …

• Liker 3
Skrevet
Justlooking skrev (8 timer siden):

I utgangspunktet er ikke dette lov - om de kjenner noen hjelper ikke det …

Men kanskje noen har leid uniform og bil - selv om det ikke er lov heller …

Kommer vel på Netflix til våren, « from broken and broke to bride» 🙏😎😂

• Liker 3
Skrevet

Tannlege har hun ikke råd til, men å bruke titusener på en udelikat tatovering er ingen problem!

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
Tough cookie skrev (På 21.6.2026 den 10.25):

Fordi mange mener at hennes samboer oppfører seg som en tøffel

Hvordan oppfører man seg som en tøffel?

• Liker 1
Skrevet
Knocks skrev (17 minutter siden):

Hvordan oppfører man seg som en tøffel?

Er det ikke flaut å måtte spørre om dette? 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (12 timer siden):

Tannlege har hun ikke råd til, men å bruke titusener på en udelikat tatovering er ingen problem!

Åjoda, hun har råd til tannlege. Dette beviser hun gjennom å bruke plenty av penger på både bryllup, utdrikningslag, ferier, tatoveringer og andre luksusgoder. Men hun lager jo selvfølgelig et innlegg om det fordi det skaper engasjement! På samme måte som å åpne inkassobrev. Hun prøver å få flere følgere ved å spille på gjenkjennelige problemstillinger. Sannheten er vel mer at hun ikke er så lett å kjenne seg igjen i lenger, for alt hun sier og gjør er hyklersk og dobbeltmoralsk…

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet

Er mye disse influenserene "lyver" og dramatiserer frem, òg igjen klarer jeg ikke unngå å tenke på F og bonusbarn den dagen de selv leser om mor, eller noen bare forteller de det, evt tisker og hvisker på sidelinja) 😕 At man  forteller hvor faaaantaaastsk og det beste evvveeer et produkt er , er det jo null seriøsitet i ( i den store sammenheng)   ....men at vi får være med på så og si alt som skjer innenfor og utenfor Kristins kropp, at det er dette hun "do for living", og brøfør barn fra  inntektene.....er hva jeg stiller meg skeptisk til (hun mfl).

---Altsooo F , eg tjente 80 k på å fortelle at  miiin maaan kjente piggtrå der inne når vi skulle  ****

----Alt eg ville var jo at han skulle ta meeeg hardt på benken, der de fiiineste , gooodeste  og beste evver rundstykker  til dere barn blir lagd.......

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Full kontroll skrev (57 minutter siden):

men at vi får være med på så og si alt som skjer innenfor og utenfor Kristins kropp, at det er dette hun "do for living", og brøfør barn fra  inntektene.....er hva jeg stiller meg skeptisk til (hun mfl).

---Altsooo F , eg tjente 80 k på å fortelle at  miiin maaan kjente piggtrå der inne når vi skulle  ****

----Alt eg ville var jo at han skulle ta meeeg hardt på benken, der de fiiineste , gooodeste  og beste evver rundstykker  til dere barn blir lagd.......

Hun er rett og slett så smakløs, udelikat og direkte ekkel mange ganger, at jeg ikke fatter hvorfor ingen rundt henne sier fra. 

Synes også det dårlige forsøket hennes på å dra en analogi i går var ikke bare elendig, men også ren mobbing. En seer beskriver konseptet tatovering som noe av det verste hun vet. KG svarer da at «ser du, *navn*, har kort hår og briller, er SÅ glad jeg ikke har noen av delene, for det er så stygt»… Seeren kritiserer et konsept man frivillig ‘dekorerer’ kroppen med, mens KG kritiserer noens utseende. Etterpå fortsetter KG å pumpe ut heia-kommentarer fra andre groupies som mener denne seeren fortjente det irrelevante og angripende tilsvaret… Hva lærer hun ungen sin når dette er oppførselen hun velger?

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 23
Skrevet
baremeg007 skrev (23 timer siden):

Er det ikke flaut å måtte spørre om dette? 

Nei. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest tante_grusom
Skrevet

Hvem sine barn flasher hun på snap i kveld?

Skrevet

Jeg skrev et svar under innlegget hennes på fb om cover-up tatoveringen. Hun svarte hvor hun noen gang hadde sagt at hun ikke hadde råd til tannlege. Jeg skrev et lengre svar om at hun spiller på følgere som i en sårbar situasjon med svak økonomi og later som hun er i en situasjon som gjør det lett å kjenne seg igjen i. Dette samtidig som som hun fronter mange utenlandsturer i året, hus i 20mill-klassen og et bryllup til flere hundre tusen kroner. Hun har skjult kommentaren min, så ikke andre får se den 😅 hun er sååå falsk, kan ikke forstå at ikke media røsker tak i henne. Hun blokkerer i hopetall, skjuler/sletter kommentarer og mener Henrik Troy er en mobber. Mens når hun selv gauler løs på alle andre, er hun jo selvfølgelig en stemme fra grasrota, voice of reason 😝

• Liker 9
  • Nyttig 32
Skrevet
Hønemoor skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev et svar under innlegget hennes på fb om cover-up tatoveringen. Hun svarte hvor hun noen gang hadde sagt at hun ikke hadde råd til tannlege. Jeg skrev et lengre svar om at hun spiller på følgere som i en sårbar situasjon med svak økonomi og later som hun er i en situasjon som gjør det lett å kjenne seg igjen i. Dette samtidig som som hun fronter mange utenlandsturer i året, hus i 20mill-klassen og et bryllup til flere hundre tusen kroner. Hun har skjult kommentaren min, så ikke andre får se den 😅 hun er sååå falsk, kan ikke forstå at ikke media røsker tak i henne. Hun blokkerer i hopetall, skjuler/sletter kommentarer og mener Henrik Troy er en mobber. Mens når hun selv gauler løs på alle andre, er hun jo selvfølgelig en stemme fra grasrota, voice of reason 😝

Kan du poste skjermdump av kommentaren og svaret? Kg i et nøtteskall!

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for hets. 

Sol, admin. 

Skrevet
Hønemoor skrev (7 timer siden):

Jeg har spurt hvorfor hun skjulte din kommentar, blir vel skjult den også 😂

• Liker 3
Skrevet
Whitesnake69 skrev (2 timer siden):

Jeg har spurt hvorfor hun skjulte din kommentar, blir vel skjult den også 😂

Kan ikke se din, men nå er hvertfall min tilbake 😂

• Liker 1
Skrevet
Hønemoor skrev (4 timer siden):

Kan ikke se din, men nå er hvertfall min tilbake 😂

Jeg ser ikke din kommentar nå, men ser den som etterspør den. 

• Liker 2
Skrevet
baremeg007 skrev (På 25.6.2026 den 17.38):

Om tatoveringen hennes (eller tatoveringer generelt) er udelikat blir opp til hver og en å bedømme. Siden det er så superpopulært å tatovere seg for tiden er det tydeligvis mange som liker det!

Om man bruker penger på tatoveringer istedenfor tannlege er det selvsagt helt tullete prioritering!

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Når man trodde det ikke kunne bli mer sirkus… Trodde nesten hun parodierte seg selv!

Hva skal verden med disse produksjonene hennes? og hvem i all verden vil på ekte ikle seg dette??

IMG_2103.jpeg

IMG_2104.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...