loveanimals Skrevet 14. juni #13361 Skrevet 14. juni tante_grusom skrev (8 minutter siden): Spyttet nok inn bittelitt, tenker jeg. msn hva er greia med å være så kvass og spiss? Albuene står rett ut til siden hele tiden. Og med den kaffekoppen i ene hånden. Blir skikkelig redd mennesket skal hoppe i strupen på meg…. 😅 Mennesker som tror de har makt og myndighet står sånn 1 1
tante_grusom Skrevet 14. juni #13362 Skrevet 14. juni Maia3 skrev (1 time siden): Mennesker som tror de har makt og myndighet står sånn Hun og Benedicte H 5 1
Ast Skrevet 15. juni #13363 Skrevet 15. juni Hulderen skrev (På 14.6.2026 den 23.00): Jeg søkte og fant dette: https://www.tv2.no/underholdning/paradise-paret-giftet-seg-pa-ferie-i-vegas-na-er-de-forlovet-og-vil-gifte-seg-pa-nytt/8364318/ Der står det at de giftet seg i Las Vegas, men planla å gifte seg på nytt med stort bryllup på Ibiza. Noen som vet om det ble gjennomført? Slik at Kristin nå faktisk gifter seg for tredje gang? Det ble aldri bryllup på Ibiza. Jeg tror ikke det formelle var på plass i Las Vegas/i etterkant, og at de da ikke var juridisk gift i Norge. 2
baremeg007 Skrevet 17. juni #13364 Skrevet 17. juni Synes hun ser stadig mer sliten ut? Blir det for mye med de 3 ungene til tøffelen på 50%? 2
Solstråle1 Skrevet 17. juni #13365 Skrevet 17. juni baremeg007 skrev (2 timer siden): Synes hun ser stadig mer sliten ut? Blir det for mye med de 3 ungene til tøffelen på 50%? Syns du dette er et bilde å dømme hvordan noen virkelig ser ut? Du fant ikke et mindre flatterende i din søken? 16
isbre Skrevet 17. juni #13366 Skrevet 17. juni (endret) baremeg007 skrev (2 timer siden): Synes hun ser stadig mer sliten ut? Blir det for mye med de 3 ungene til tøffelen på 50%? Hun er 39 år. Usaklig og frekk kommentar. Endret 17. juni av isbre 8
baremeg007 Skrevet 17. juni #13367 Skrevet 17. juni isbre skrev (2 timer siden): Hun er 39 år. Usaklig og frekk kommentar. Å håne en hel aldersgruppe synes du altså er greit? 39 er langt fra noen høy alder, og ingen jeg noen gang har møtt under 50 ser så herja ut som kg har gjort de siste par årene. Helt tydelig at disse ungene hun helst ikke ville ha, sliter henne ut. 6
arnoyb Skrevet 17. juni #13368 Skrevet 17. juni baremeg007 skrev (16 minutter siden): Å håne en hel aldersgruppe synes du altså er greit? 39 er langt fra noen høy alder, og ingen jeg noen gang har møtt under 50 ser så herja ut som kg har gjort de siste par årene. Helt tydelig at disse ungene hun helst ikke ville ha, sliter henne ut. Hun tyner jo kroppen veldig da. Om hun er/ser sliten ut, så tenker jeg det må ha en god del med saken å gjøre... 4
Nøytral-80 Skrevet 18. juni #13369 Skrevet 18. juni baremeg007 skrev (12 timer siden): Synes hun ser stadig mer sliten ut? Blir det for mye med de 3 ungene til tøffelen på 50%? Dette var vel en ganske ugrei kommentar eller? Men det må nå få sies at hun tydeligvis bruker en del filter for tiden. Noe hun var sterkt imot tidligere. 6
parmanoia Skrevet 18. juni #13370 Skrevet 18. juni HVA er poenget med å legge ut et nærbilde av en grimase annet enn å drite henne ut? 13
isbre Skrevet 18. juni #13371 Skrevet 18. juni baremeg007 skrev (14 timer siden): Å håne en hel aldersgruppe synes du altså er greit? 39 er langt fra noen høy alder, og ingen jeg noen gang har møtt under 50 ser så herja ut som kg har gjort de siste par årene. Helt tydelig at disse ungene hun helst ikke ville ha, sliter henne ut. Vet du hva jeg synes ikke er greit? Å drive med utseendekritikk av en helt ordinær 39 åring. Enda mindre greit når du begynner å dikte opp årsaken og kobler til barna. Å nevne alderen hennes er ikke et hån, å kalle henne ‘herja’ derimot, er det 14 5
Kønn Skrevet 19. juni #13372 Skrevet 19. juni (endret) parmanoia skrev (På 18.6.2026 den 5.50): HVA er poenget med å legge ut et nærbilde av en grimase annet enn å drite henne ut? Hun driter jo stadig ut andre, så dette tåler hun nok. Karma. Endret 19. juni av Kønn 4 6
Kønn Skrevet 20. juni #13374 Skrevet 20. juni Har politiet virkelig ressurser til å være med venninne hennes på en prank ifm utdrikkingslag. Fy ffff. 3
skeiv-ostepop Skrevet 20. juni #13375 Skrevet 20. juni Kønn skrev (8 minutter siden): Har politiet virkelig ressurser til å være med venninne hennes på en prank ifm utdrikkingslag. Fy ffff. Åpenbart ikke.
Kønn Skrevet 20. juni #13376 Skrevet 20. juni skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden): Åpenbart ikke. Men likevel bistår de dette. Helt utrolig .
skeiv-ostepop Skrevet 20. juni #13377 Skrevet 20. juni Kønn skrev (12 minutter siden): Men likevel bistår de dette. Helt utrolig . Jeg har ikke sett det du snakker om nå men jeg stoler ikke på det influensere legger ut om i sosiale medier. Så jeg tviler sterkt på at det du har lest faktisk er slik vedkommende påstår. Men det høres kult ut da. Det finnes et par alternativer til hvordan det kan være bak fasaden. Det kan være gode venner som stakk innom på fritiden. Eller det kan være noen som har kledd seg ut. 2
baremeg007 Skrevet 20. juni #13378 Skrevet 20. juni Kønn skrev (26 minutter siden): Men likevel bistår de dette. Helt utrolig . Tok seg god tid også! Lite overraskende mtp hva annet politiet prioriterer, som knulletorsdag. 2
Kønn Skrevet 20. juni #13379 Skrevet 20. juni skeiv-ostepop skrev (4 timer siden): Jeg har ikke sett det du snakker om nå men jeg stoler ikke på det influensere legger ut om i sosiale medier. Så jeg tviler sterkt på at det du har lest faktisk er slik vedkommende påstår. Men det høres kult ut da. Det finnes et par alternativer til hvordan det kan være bak fasaden. Det kan være gode venner som stakk innom på fritiden. Eller det kan være noen som har kledd seg ut. Lest? Dette har hun lagt ut på snap. Filming av politibiler, telefon fra politiet etc. Du får neste sjekke før du kommenterer.
skeiv-ostepop Skrevet 20. juni #13380 Skrevet 20. juni Kønn skrev (2 minutter siden): Lest? Dette har hun lagt ut på snap. Filming av politibiler, telefon fra politiet etc. Du får neste sjekke før du kommenterer. Lest eller sett. Dette er ikke kritikk mot deg. Jeg tror bare ikke på det som influensere legger ut. Eller at det er hele historien. Men dersom det faktisk er reelt at politiet har brukt ressurser på dette så bør det være nok å fyre media på det så vil det bli stilt spørsmål og bli litt fortjent drama. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå