Mei88 Skrevet 29. mai #13262 Skrevet 29. mai Anno1969 skrev (På 26.5.2026 den 14.31): Rart at ingen som følger henne rapporterer henne for filterbruk uten å merke det!! Irriterer meg grønn at hun skal få lov til å influense unge mennesker som sliter med kropp at man skal være radmager med ben som stilker og høye som trær!!! Sier ikke hun ikke bruker filter, men mange influencere bruker vidvinkel og det kan også skape sånn i ytterkantene 1
Mei88 Skrevet 29. mai #13263 Skrevet 29. mai Brukte hun nettopp en annen mamma sin story om sykdom som klikkbait til egne story? 20 6
duskelapp Skrevet 29. mai #13264 Skrevet 29. mai At hun i det hele tatt reklamerer for dentis pr. dags dato Godt mulig produktene er gode, men med så mye klaging på trustpilot den siste tiden er jo risky Renner inn klaging på dårlig kundeservice, manglende tilbakebetaling, varer som mangler, lang leveringstid 4
Urwa Skrevet 29. mai #13265 Skrevet 29. mai Nytt lavmål for å lokke med klikk..slo Anna Rasmussen rett ned med denne her. 29 12
Tough cookie Skrevet 30. mai #13266 Skrevet 30. mai Urwa skrev (12 timer siden): Nytt lavmål for å lokke med klikk..slo Anna Rasmussen rett ned med denne her. Usmakelig 17 7
kkkeee Skrevet 30. mai #13267 Skrevet 30. mai Mei88 skrev (14 timer siden): Brukte hun nettopp en annen mamma sin story om sykdom som klikkbait til egne story? Ja, noe så forkastelig. Gul klikkbait og 3 knuste hjerter. Fy F..n, hvor langt går det an å synke 26 5
Jobbermedbarn Skrevet 30. mai #13268 Skrevet 30. mai Jeg har ingen respekt igjen for henne. Jeg føler at hun avslørte seg (for meg) med den Spis med meg greia og etter det ser jeg kynismen som ligger bak og forstår at det er sånn hun har vært hele tiden, jeg så det bare ikke før. Bruker andre sine syke barn for klikk? Forkastelig. 18 18
Frøkenfryden Skrevet 30. mai #13269 Skrevet 30. mai Fatter ikke at man kan leve med seg selv og ha dette som jobb! 😳 «Hva jobbet du med mamma?» »Jeg printer plast vennen min, og har sånn spesialkamera som gjør meg tynn, og lurer folk med beskjeder om at barn er syke. Ha en fin skoledag da, og husk at om noen på skolen sier jeg liker pule hardt på kjøkkenet så er ikke det farlig! «😬 32 15
skeiv-ostepop Skrevet 30. mai #13270 Skrevet 30. mai Frøkenfryden skrev (38 minutter siden): Fatter ikke at man kan leve med seg selv og ha dette som jobb! 😳 «Hva jobbet du med mamma?» »Jeg printer plast vennen min, og har sånn spesialkamera som gjør meg tynn, og lurer folk med beskjeder om at barn er syke. Ha en fin skoledag da, og husk at om noen på skolen sier jeg liker pule hardt på kjøkkenet så er ikke det farlig! «😬 «…og husk at pappa, mormor eller noen andre henter deg etter skolen - mamma trenger egentid igjen må du huske 🥰». 18 14
Era Vulgaris Skrevet 30. mai #13271 Skrevet 30. mai Dette er altså dama som sto på Vixen og holdt en flammende tale mot Sophie Elise, kritiserte henne sønder og sammen for hvordan hun bruker sine sosiale medier. Sophie Elise er i mine øyne en av verstingene i bransjen, men nå går selv KG henne en høy gang. Selvinnsikten hennes må være på minussiden, og noen bør konfrontere henne med den talen hun holdt den gangen. Høre hva hun mener om tema nå. 24 18
Pinnsvine Skrevet 30. mai #13272 Skrevet 30. mai Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Dette er altså dama som sto på Vixen og holdt en flammende tale mot Sophie Elise, kritiserte henne sønder og sammen for hvordan hun bruker sine sosiale medier. Sophie Elise er i mine øyne en av verstingene i bransjen, men nå går selv KG henne en høy gang. Selvinnsikten hennes må være på minussiden, og noen bør konfrontere henne med den talen hun holdt den gangen. Høre hva hun mener om tema nå. Velkommen etter. Jeg har aldri skjønt at denne dama skulle være motvekt til noe som helst. Hun er akkurat like ille som andre influensere på alle områder som man kan tenke seg. 😅 jeg måtte blokkere henne for jeg ble så irritert når hun dukket opp i feeden 19 8
Zena33 Skrevet 30. mai #13273 Skrevet 30. mai Pinnsvine skrev (12 minutter siden): Velkommen etter. Jeg har aldri skjønt at denne dama skulle være motvekt til noe som helst. Hun er akkurat like ille som andre influensere på alle områder som man kan tenke seg. 😅 jeg måtte blokkere henne for jeg ble så irritert når hun dukket opp i feeden Hun var kanskje. Så skjønte hun fort at pengene lå i å være som de hun kritisere, og kanskje hakket verre. 9 5
Full kontroll Skrevet 30. mai #13274 Skrevet 30. mai (endret) Håper og tror Stene-Johansen fammen er stolte over familiens nye tilskudd (usikker, men shit au) ( "ludder" i "salgsteknikk" på SoMe = gjør ALT for penger) Endret 30. mai av Full kontroll 4 6
Pinnsvine Skrevet 30. mai #13275 Skrevet 30. mai Zena33 skrev (1 time siden): Hun var kanskje. Så skjønte hun fort at pengene lå i å være som de hun kritisere, og kanskje hakket verre. Hun har alltid vært som alle de andre influenserne, hun har bare hatt som image at hun ikke er det og mange har bitt på, men virker som folk ikke er like overbeviste lenger 9 3
parmanoia Skrevet 31. mai #13276 Skrevet 31. mai (endret) Pinnsvine skrev (19 timer siden): Hun har alltid vært som alle de andre influenserne, hun har bare hatt som image at hun ikke er det og mange har bitt på, men virker som folk ikke er like overbeviste lenger Noen influensene har dette imaget "jeg er ikke som de andre influenserne". Men joda, det er det. Alle sammen, det bare klarer å skjule det bedre. Absolutt alle sammen er det, og det vil tyte ut en dag. Ingen har godt av å ha SoMe som den ene inntektskilden man har å leve av. Det ødelegger det moralske kompasset fullstending. Endret 31. mai av parmanoia 18 3
Full kontroll Skrevet 31. mai #13277 Skrevet 31. mai Hun har lagt igjen en forsvarskommentar på Henrik Troy sitt IG innlegg, øvrige 85% er enige med han 8 1 1
loveanimals Skrevet 31. mai #13278 Skrevet 31. mai Era Vulgaris skrev (På 30.5.2026 den 12.51): Dette er altså dama som sto på Vixen og holdt en flammende tale mot Sophie Elise, kritiserte henne sønder og sammen for hvordan hun bruker sine sosiale medier. Sophie Elise er i mine øyne en av verstingene i bransjen, men nå går selv KG henne en høy gang. Selvinnsikten hennes må være på minussiden, og noen bør konfrontere henne med den talen hun holdt den gangen. Høre hva hun mener om tema nå. KG er blitt en meget ufordragelig dame. Hun tror hun er en ener i absolutt alt. Er skyldig selvinnsikt så det holder. Roper og skriker i høye tonelag og kritiserer alle. Det er bare eg ,meg, og meg igjen. 12 4
loveanimals Skrevet 31. mai #13279 Skrevet 31. mai Maia3 skrev (Akkurat nå): KG er blitt en meget ufordragelig dame. Hun tror hun er en ener i absolutt alt. Er skyldig selvinnsikt så det holder. Roper og skriker i høye tonelag og kritiserer alle. Det er bare eg ,meg, og meg igjen. Kaaaanskje noen andre, hvis det er til MIN fordel så klart 4
refill Skrevet 31. mai #13280 Skrevet 31. mai Full kontroll skrev (1 time siden): Hun har lagt igjen en forsvarskommentar på Henrik Troy sitt IG innlegg, øvrige 85% er enige med han Og hun har jo baaare gode intensjoner, - "så du er i mot oppussing av barneavdelingen du!". Insert "poeng flyr over hodet ditt" gif her. Hun må jo skjønne det - problemet med den clickbaiten. Hun bryr seg bare ikke. Jeg følger henne ikke, men fikk jo det opp i utforsk. Må innrømme at jeg nesten lot meg lokke inn, men kom inn hit i stedet 😅 9 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå