Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anno1969 skrev (På 26.5.2026 den 14.31):

Rart at ingen som følger henne rapporterer henne for filterbruk uten å merke det!! Irriterer meg grønn at hun skal få lov til å influense unge mennesker som sliter med kropp at man skal være radmager med ben som stilker og høye som trær!!!

Sier ikke hun ikke bruker filter, men mange influencere bruker vidvinkel og det kan også skape sånn i ytterkantene 

  • Liker 1
Skrevet

Brukte hun nettopp en annen mamma sin story om sykdom som klikkbait til egne story? 

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet

At hun i det hele tatt reklamerer for dentis pr. dags dato

Godt mulig produktene er gode, men med så mye klaging på trustpilot den siste tiden er jo risky

Renner inn klaging på dårlig kundeservice, manglende tilbakebetaling, varer som mangler, lang leveringstid 

  • Nyttig 4
Skrevet

Nytt lavmål for å lokke med klikk..slo Anna Rasmussen rett ned med denne her. 

IMG_0351.jpeg

  • Liker 29
  • Nyttig 12
Skrevet
Urwa skrev (12 timer siden):

Nytt lavmål for å lokke med klikk..slo Anna Rasmussen rett ned med denne her. 

IMG_0351.jpeg

Usmakelig

  • Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
Mei88 skrev (14 timer siden):

Brukte hun nettopp en annen mamma sin story om sykdom som klikkbait til egne story? 

Ja, noe så forkastelig. Gul klikkbait og 3 knuste hjerter. Fy F..n, hvor langt går det an å synke

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg har ingen respekt igjen for henne. Jeg føler at hun avslørte seg (for meg) med den Spis med meg greia og etter det ser jeg kynismen som ligger bak og forstår at det er sånn hun har vært hele tiden, jeg så det bare ikke før. Bruker andre sine syke barn for klikk? Forkastelig. 

  • Liker 18
  • Nyttig 18
Skrevet

Fatter ikke at man kan leve med seg selv og ha dette som jobb! 😳

«Hva jobbet du med mamma?»

»Jeg printer plast vennen min, og har sånn spesialkamera som gjør meg tynn, og lurer folk med beskjeder om at barn er syke. Ha en fin skoledag da, og husk at om noen på skolen sier jeg liker pule hardt på kjøkkenet så er ikke det farlig! «😬

  • Liker 32
  • Nyttig 15
Skrevet
Frøkenfryden skrev (38 minutter siden):

Fatter ikke at man kan leve med seg selv og ha dette som jobb! 😳

«Hva jobbet du med mamma?»

»Jeg printer plast vennen min, og har sånn spesialkamera som gjør meg tynn, og lurer folk med beskjeder om at barn er syke. Ha en fin skoledag da, og husk at om noen på skolen sier jeg liker pule hardt på kjøkkenet så er ikke det farlig! «😬

«…og husk at pappa, mormor eller noen andre henter deg etter skolen - mamma trenger egentid igjen må du huske 🥰».

  • Liker 18
  • Nyttig 14
Skrevet

Dette er altså dama som sto på Vixen og holdt en flammende tale mot Sophie Elise, kritiserte henne sønder og sammen for hvordan hun bruker sine sosiale medier. Sophie Elise er i mine øyne en av verstingene i bransjen, men nå går selv KG henne en høy gang. Selvinnsikten hennes må være på minussiden, og noen bør konfrontere henne med den talen hun holdt den gangen. Høre hva hun mener om tema nå. 

  • Liker 24
  • Nyttig 18
Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Dette er altså dama som sto på Vixen og holdt en flammende tale mot Sophie Elise, kritiserte henne sønder og sammen for hvordan hun bruker sine sosiale medier. Sophie Elise er i mine øyne en av verstingene i bransjen, men nå går selv KG henne en høy gang. Selvinnsikten hennes må være på minussiden, og noen bør konfrontere henne med den talen hun holdt den gangen. Høre hva hun mener om tema nå. 

Velkommen etter. Jeg har aldri skjønt at denne dama skulle være motvekt til noe som helst. Hun er akkurat like ille som andre influensere på alle områder som man kan tenke seg. 😅 jeg måtte blokkere henne for jeg ble så irritert når hun dukket opp i feeden

  • Liker 19
  • Nyttig 8
Skrevet
Pinnsvine skrev (12 minutter siden):

Velkommen etter. Jeg har aldri skjønt at denne dama skulle være motvekt til noe som helst. Hun er akkurat like ille som andre influensere på alle områder som man kan tenke seg. 😅 jeg måtte blokkere henne for jeg ble så irritert når hun dukket opp i feeden

Hun var kanskje. Så skjønte hun fort at pengene lå i å være som de hun kritisere, og kanskje hakket verre.

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Håper og tror Stene-Johansen fammen er stolte over familiens nye tilskudd (usikker, men shit au)  :D ( "ludder" i "salgsteknikk" på SoMe  = gjør ALT for penger)

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Zena33 skrev (1 time siden):

Hun var kanskje. Så skjønte hun fort at pengene lå i å være som de hun kritisere, og kanskje hakket verre.

Hun har alltid vært som alle de andre influenserne, hun har bare hatt som image at hun ikke er det og mange har bitt på, men virker som folk ikke er like overbeviste lenger

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Pinnsvine skrev (19 timer siden):

Hun har alltid vært som alle de andre influenserne, hun har bare hatt som image at hun ikke er det og mange har bitt på, men virker som folk ikke er like overbeviste lenger

Noen influensene har dette imaget "jeg er ikke som de andre influenserne". Men joda, det er det. Alle sammen, det bare klarer å skjule det bedre. Absolutt alle sammen er det, og det vil tyte ut en dag. Ingen har godt av å ha SoMe som den ene inntektskilden man har å leve av. Det ødelegger det moralske kompasset fullstending. 

Endret av parmanoia
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun har lagt igjen en forsvarskommentar  på Henrik Troy sitt IG innlegg, øvrige 85% er enige med han :) 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 30.5.2026 den 12.51):

Dette er altså dama som sto på Vixen og holdt en flammende tale mot Sophie Elise, kritiserte henne sønder og sammen for hvordan hun bruker sine sosiale medier. Sophie Elise er i mine øyne en av verstingene i bransjen, men nå går selv KG henne en høy gang. Selvinnsikten hennes må være på minussiden, og noen bør konfrontere henne med den talen hun holdt den gangen. Høre hva hun mener om tema nå. 

KG er blitt en meget ufordragelig dame.

Hun tror hun er en ener i absolutt alt. Er skyldig selvinnsikt så det holder.

Roper og skriker i høye tonelag og kritiserer alle.

Det er bare eg ,meg, og meg igjen. 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):

KG er blitt en meget ufordragelig dame.

Hun tror hun er en ener i absolutt alt. Er skyldig selvinnsikt så det holder.

Roper og skriker i høye tonelag og kritiserer alle.

Det er bare eg ,meg, og meg igjen. 

Kaaaanskje noen andre, hvis det er til MIN fordel så klart 

  • Liker 4
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Hun har lagt igjen en forsvarskommentar  på Henrik Troy sitt IG innlegg, øvrige 85% er enige med han :) 

Og hun har jo baaare gode intensjoner, - "så du er i mot oppussing av barneavdelingen du!". Insert "poeng flyr over hodet ditt" gif her. Hun må jo skjønne det - problemet med den clickbaiten. Hun bryr seg bare ikke. 

Jeg følger henne ikke, men fikk jo det opp i utforsk. Må innrømme at jeg nesten lot meg lokke inn, men kom inn hit i stedet 😅 

  • Liker 9
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...