Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nøytral-80 skrev (På 7.5.2026 den 10.51):

Skjønner heller ikke helt dette høye antallet følgere hos enkelte influencere. Noen av dem har ikke mer enn et par % andel likes i forhold til antall følgere. 

Er det falske kontoer, folk som fulgte tidligere men bare har slutta og logge seg på Instagram og ikke gidder bry seg - eller er det en kombo av begge? 

Jeg følger ganske mange både på Instagram og Snapchat men jeg går nesten aldri inn på de og ser. Og når jeg bruker appene så får jeg bare de 5-6 samme opp øverst hver gang. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kalles mannen Temu?

Skrevet (endret)
Babyface skrev (21 minutter siden):

Var det ikke slik at han kjøpte en maske fra Temu i anledning noe offentlig de skulle gå sammen til(?) Da dette vikariatet hans ble aktuelt  ianl henne tv opptreden, ble dette filteret p.d.d  på snap valgt i stedenfor ....  😛 Klønete kortversjon :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
Skrevet
Babyface skrev (2 timer siden):

Tenker på temu sekten som hater den svenske youtuberen Baronen Carl Alexander Rask 😄

Skrevet

Tror dere VIRKELIG damen ønsker å anskaffe hund? Eller er det bare for å lage et innlegg hun vet hun får mye kommentarer på? Kan ikke se for meg at en hund passer til hennes livsstil med mye reising, oppussing og høyt tempo

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Hund er en snap-greie for å få engasjement. Enten snakke om det, eller skaffe seg det.engasjement er penger. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
parmanoia skrev (2 timer siden):

Hund er en snap-greie for å få engasjement. Enten snakke om det, eller skaffe seg det.engasjement er penger. 

Er det sant? Også drar man barna inn i det i tillegg? 

Er det ei som virkelig ikke bør skaffe seg hund så er det vel Gjelsvik. 
Gleder seg jo til å få sendt ungene ut av hus i to uker. Det kan (og bør) hun ikke gjøre med en hund. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Nøytral-80 skrev (29 minutter siden):

Er det sant? Også drar man barna inn i det i tillegg? 

Er det ei som virkelig ikke bør skaffe seg hund så er det vel Gjelsvik. 
Gleder seg jo til å få sendt ungene ut av hus i to uker. Det kan (og bør) hun ikke gjøre med en hund. 

Jeg har sett andre på snap og YouTube gjøre det. Dyr engasjerer. Åh, så søt. Lett å lage low effort innhold. 

Hun er impulsiv. Ingen bombe at hun plutselig vil hive seg på hundetrenden. Passer jo fint med nytt hus også. Så koselig atte. 

Endret av parmanoia
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Gikk ikke helt som hun forespeilet den salgsprosessen gitt. 2 bud var alt de fikk og endte altså på 540k under prisantydning.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (32 minutter siden):

Gikk ikke helt som hun forespeilet den salgsprosessen gitt. 2 bud var alt de fikk og endte altså på 540k under prisantydning.

Har de solgt, eller skal de ha flere visninger?

For meg med 10 tommeltotter hadde den rosa doen vært et stort minus.

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (11 timer siden):

Har de solgt, eller skal de ha flere visninger?

For meg med 10 tommeltotter hadde den rosa doen vært et stort minus.

Solgt for 540k under takst. Kun 2 bud, som startet 840k under takst - så ser ut som det er samme person som har bydd begge ganger. Kan ikke ha vært spesielt ettertraktet da, forståelig nok så totalt overpriset som det er…

• Liker 4
Skrevet
baremeg007 skrev (2 timer siden):

Solgt for 540k under takst. Kun 2 bud, som startet 840k under takst - så ser ut som det er samme person som har bydd begge ganger. Kan ikke ha vært spesielt ettertraktet da, forståelig nok så totalt overpriset som det er…

Hva gikk det for?

Skrevet
Klump skrev (3 timer siden):

Hva gikk det for?

15,3 

IMG_8450.jpeg

• Liker 2
Skrevet
Full kontroll skrev (28 minutter siden):

15,3 

IMG_8450.jpeg

Sinnsyke priser innover mot Oslo, mange millioner for helt ordinære boliger. Det er jo beliggenhet man betaler for, men det er ganske sjukt likevel at det som strengt tatt er en haug med byggematerialer kommer opp i sånne priser.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Alt hun selger går til langt under takst 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
friskbris skrev (19 minutter siden):

Alt hun selger går til langt under takst 

Sannheten er vel at hun bare ikke er «all that». Mange influensere får massiv respons når de skal selge fordi de har god smak og er godt likt. Tror nesten det er en ulempe for salget at Kristin vedkjenner seg boligen. Hun har dessverre dårlig smak og de fleste vil ikke bo i hennes sirkus-boliger. Nå malte hun over mye av de knæsje fargene her i hui og hast, men hun er så slurvete at du ser sikkert blått, gult og rødt i hjørnene 😝

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Kristin har vel strengt tatt ikke solgt noe som helst denne gangen. Ho har ingen bolig. Det ho har gjort, er å herje med huset til samboeren, mast seg til at han selger sitt hus for å kjøpe hus sammen med ho. 

• Liker 14
  • Nyttig 12
Skrevet
Stjertmeis skrev (15 minutter siden):

Kristin har vel strengt tatt ikke solgt noe som helst denne gangen. Ho har ingen bolig. Det ho har gjort, er å herje med huset til samboeren, mast seg til at han selger sitt hus for å kjøpe hus sammen med ho. 

Tenkte på det jeg også; der sitter hun på SC og åpner flasken midt i uken igjen, for nå har «vi» solgt. Han solgte, hvorfor kan hun ikke bare kalle en spade for en spade? 

forresten har jeg lagt merke til at den malingen hun skryter sånn av, som den selverklærte maleren hun er, er ganske skjoldete på hver eneste flate hun går løs på. Blir mye jobb for de som var så dum å betale overpris for denne plankehaugen her.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (47 minutter siden):

Tenkte på det jeg også; der sitter hun på SC og åpner flasken midt i uken igjen, for nå har «vi» solgt. Han solgte, hvorfor kan hun ikke bare kalle en spade for en spade? 

forresten har jeg lagt merke til at den malingen hun skryter sånn av, som den selverklærte maleren hun er, er ganske skjoldete på hver eneste flate hun går løs på. Blir mye jobb for de som var så dum å betale overpris for denne plankehaugen her.

Det er bare å feire. Penger til champis utgår nok snart. De har jobbet hardt for å få råd til å kjøpe det nye huset. Spørs hvor lenge de har råd til å bo der

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (12 minutter siden):

Det er bare å feire. Penger til champis utgår nok snart. De har jobbet hardt for å få råd til å kjøpe det nye huset. Spørs hvor lenge de har råd til å bo der

At han tørr å kjøpe noe med hun her. Går til hæ****** hver gang.

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...