skeiv-ostepop Skrevet 29. april #13121 Skrevet 29. april Hønemor133 skrev (15 minutter siden): Det som er kritikkverdig er at Kristin ofte roper høyt om bærekraftige valg. Samtidig som hun skifter ut farger eller interiør hvert kvarter. Og så roper hun høyt om sunne matvarer og næringsrik kost, og hvor farlig sukker, kunstige tilsetningsstoffer og prosessert mat er - og pøser på med alkohol nærmest daglig. 12 7
M.H85 Skrevet 29. april #13122 Skrevet 29. april skeiv-ostepop skrev (12 timer siden): Og så roper hun høyt om sunne matvarer og næringsrik kost, og hvor farlig sukker, kunstige tilsetningsstoffer og prosessert mat er - og pøser på med alkohol nærmest daglig. Utrolig😳 Er det noe som er 100 ganger verre enn karbohydrater og sukker så er det alkohol! Alkohol er jo verre enn det meste ,og ikke minst svært skadelig og har ødelagt mange liv for både voksne og barn. Men det er helt ok drikke mye alkohol , men sukker er djevelen selv for både store og små🙌 4 10
miagunda Skrevet 29. april #13123 Skrevet 29. april M.H85 skrev (4 minutter siden): Utrolig😳 Er det noe som er 100 ganger verre enn karbohydrater og sukker så er det alkohol! Alkohol er jo verre enn det meste ,og ikke minst svært skadelig og har ødelagt mange liv for både voksne og barn. Men det er helt ok drikke mye alkohol , men sukker er djevelen selv for både store og små🙌 Drankere er mer godtatt i Norge virker det som. 1
baremeg007 Skrevet 30. april #13124 Skrevet 30. april Og hvorfor krediterer hun aldri opphavet bak alle de «fantaaaaastiske» kakene/rettene/vaflene/gud vet hva av oppskrifter hun bruker? Som den kaken nå nylig - snakker den opp i skyene i dagesvis og så deler hun oppskriften som om den skulle vært hennes egen! Ufint. 5
M.H85 Skrevet 30. april #13125 Skrevet 30. april (endret) baremeg007 skrev (2 timer siden): Og hvorfor krediterer hun aldri opphavet bak alle de «fantaaaaastiske» kakene/rettene/vaflene/gud vet hva av oppskrifter hun bruker? Som den kaken nå nylig - snakker den opp i skyene i dagesvis og så deler hun oppskriften som om den skulle vært hennes egen! Ufint. Alt er overfladisk fantaaaastisk🤭 Det samme er nytt hus, for det er jo klart Kristin formulerer det som om huset er "hjemsøkt" egentlig, og alle damene ( eller kviiiinnene i gaten som hun sier) er hekser fordi hun flyttet inn i en bolig med historie🙈 Her er det hverken bolig,gate eller naboer som er problemet, det er kristin selv som er så usikker,bitter og veldig sjalu på mannen sin fortid. Lyser jo lang vei når hun snakker om det, å prøver hardt skylde på den " ekle" gaten som hun sier. Jeg er sikker på at hun ikke hadde satt seg i en bil en gang hvis det var spor av mannens fortid i den.. Det er ren sjalusi dette handler om. Endret 30. april av M.H85 11
skeiv-ostepop Skrevet 30. april #13126 Skrevet 30. april M.H85 skrev (2 minutter siden): Her er det hverken bolig,gate eller naboer som er problemet, det er kristin selv som er så usikker,bitter og veldig sjalu på eksens fortid. Lyser jo lang vei når hun snakker om det, å prøver hardt skylde på den " ekle" gaten som hun sier. Det er ganske åpenbart at hun ikke tenker seg om rundt de tingene hun deler eller uttrykker misnøye rundt. De eksene til livets mann var en gang sammen med livets mann. Han valgte de. Og de valgte han. Å kritisere de og snakke så stygt om de er å indirekte snakke stygt og kritisere livets mann. Og en av de er og mor til hans barn. Som bor der halvparten av tiden med henne. Ingen tanker om hvordan dette påvirker de eller følelsene deres. Det huset med all historie i var en gang et fantastisk hus. For livets mann. For henne. Og det er hans barns hjem. Ingen tanker om hvordan disse tingene påvirker de. Ekle naboer og nabolag. Det er folk - mennesker - som bor der og trivest der. Det gjorde og hun engang. Og livets mann. Og barna hans. Eller kanskje hun tenker på dette men setter seg selv fremst og gir faen i andre? 4 13
Full kontroll Skrevet 30. april #13127 Skrevet 30. april Tror nok hun vil oppleve at sjalusien bare vil fortsette som en ond dragkamp i henne : - mannen er den samme - barna vil nevne minner- evt forhold til barnas mor- bonusbarn skal bringen/hentes hos venner....ja, minner er jo noe vi tar med oss , , enten de er onde eller gode ❤️ 2 6
M.H85 Skrevet 30. april #13128 Skrevet 30. april (endret) Full kontroll skrev (13 minutter siden): Tror nok hun vil oppleve at sjalusien bare vil fortsette som en ond dragkamp i henne : - mannen er den samme - barna vil nevne minner- evt forhold til barnas mor- bonusbarn skal bringen/hentes hos venner....ja, minner er jo noe vi tar med oss , , enten de er onde eller gode ❤️ Sjalusien klarer hun aldri rømme fra. Fyren har mange kids med en annen dame og lang historie der selvfølgelig. Regel nummer 1 sier jeg. En ny partner må aldri være sjalu på fortid,eks og barna dine. Barna først alltid! Hun ser bare seg selv. Burde aldri funnet seg en med kids, burde funnet seg en ung barnløs hingst hun kunne formet som hun ønsker🙈 Men det ser ut som hun har funnet seg en tøffelhelt da allikevel... Burde ringt noen bjeller hos han... Tror jeg hadde fått avsmak om en kjæreste var sjalu på eksen min og fortid, og hadde det gått utover mine barn så hadde jeg sparket han rett ut. Endret 30. april av M.H85 3 13
Stjertmeis Skrevet 30. april #13129 Skrevet 30. april (endret) Var inne på KG sin snap story nå. Og nå deler ho altså helseopplysninger (diagnose) om en venninnes barn, der KG navngir venninnen og barnet. Dette gjør ho på åpen befriftsprofil med flere hundre tusen følgere. Dette er ikke greit. Jeg orket ikke og vil ikke høre resten (og gikk ut av snappen), for dette er ikke informasjon som er ment for meg - eller noen andre. Og jeg nekter å gi henne inntekt for det. Det her er så grenseoverskridende, uetisk og forbanna ugreit (og ulovlig?) at jeg mangler ord! Kan man rapportere det noe sted?! Endret 30. april av Stjertmeis 5 2 12
skeiv-ostepop Skrevet 30. april #13130 Skrevet 30. april Stjertmeis skrev (2 minutter siden): Var inne på KG sin snap story nå. Og nå deler ho altså helseopplysninger (diagnose) om en venninnes barn, der KG navngir venninnen, og på den måten også indirekte barnet. Dette gjør ho på åpen befriftsprofil med flere hundre tusen følgere. Dette er ikke greit. Jeg orket ikke og vil ikke høre resten (og gikk ut av snappen), for dette er ikke informasjon som er ment for meg - eller noen andre. Og jeg nekter å gi henne inntekt for det. Det her er så grenseoverskridende, uetisk og forbanna ugreit (og ulovlig?) at jeg mangler ord! Kan man rapportere det noe sted?! Datatilsynet. 8
Stjertmeis Skrevet 30. april #13131 Skrevet 30. april skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Datatilsynet. Takk, da skal jeg gjøre det nå. Gikk inn igjen og tok skjermopptak for å kunne dokumentere. Oppdaga da at ho også navngir barna (men ikke hvilket av de to det gjelder). Det gjør det enda drøyere. 2 6
Stargaze Skrevet 30. april #13132 Skrevet 30. april Stjertmeis skrev (28 minutter siden): Takk, da skal jeg gjøre det nå. Gikk inn igjen og tok skjermopptak for å kunne dokumentere. Oppdaga da at ho også navngir barna (men ikke hvilket av de to det gjelder). Det gjør det enda drøyere. Helseopplysninger regnes som særlige kategorier av personopplysninger(sensitive opplysninger) under GDPR, og er strengt beskyttet. Hovedpunkter om helseopplysninger og GDPR: Definisjon: All informasjon om en persons nåværende, tidligere eller fremtidige fysiske eller psykiske helsetilstand. Strengere krav: Helseopplysninger er underlagt streng taushetsplikt og høye krav til sikkerhet (personvernforordningen artikkel 9). 2 4
M.H85 Skrevet 30. april #13133 Skrevet 30. april skeiv-ostepop skrev (4 timer siden): Det er ganske åpenbart at hun ikke tenker seg om rundt de tingene hun deler eller uttrykker misnøye rundt. De eksene til livets mann var en gang sammen med livets mann. Han valgte de. Og de valgte han. Å kritisere de og snakke så stygt om de er å indirekte snakke stygt og kritisere livets mann. Og en av de er og mor til hans barn. Som bor der halvparten av tiden med henne. Ingen tanker om hvordan dette påvirker de eller følelsene deres. Det huset med all historie i var en gang et fantastisk hus. For livets mann. For henne. Og det er hans barns hjem. Ingen tanker om hvordan disse tingene påvirker de. Ekle naboer og nabolag. Det er folk - mennesker - som bor der og trivest der. Det gjorde og hun engang. Og livets mann. Og barna hans. Eller kanskje hun tenker på dette men setter seg selv fremst og gir faen i andre? Hun bryr seg ikke. Seg selv først. Lytter man etter hører man det klassiske narsistiske i snappene hennes. De som vet vet...Hun sier JEG og MEG hele tiden... JEG gleder meg flytte.. MIN drøm osv. Når man er en familie ,altså en enhet sier man ofte VI og OSS..Vi blir glade nå. Det faller naturlig når man inkluderer sine nærmeste. Du hører også når hun forteller om huset han delte med eksen at hun knapt klarer si "hans eks bodde der". Hun klarer knapt si "eksen" uten å få et drag over ansiktet. Klassisk sjalusi.. 4 10
skeiv-ostepop Skrevet 30. april #13134 Skrevet 30. april M.H85 skrev (7 minutter siden): Hun bryr seg ikke. Seg selv først. Lytter man etter hører man det klassiske narsistiske i snappene hennes. De som vet vet...Hun sier JEG og MEG hele tiden... JEG gleder meg flytte.. MIN drøm osv. Når man er en familie ,altså en enhet sier man ofte VI og OSS..Vi blir glade nå. Det faller naturlig når man inkluderer sine nærmeste. Du hører også når hun forteller om huset han delte med eksen at hun knapt klarer si "hans eks bodde der". Hun klarer knapt si "eksen" uten å få et drag over ansiktet. Klassisk sjalusi.. Enig. 5
miagunda Skrevet 30. april #13135 Skrevet 30. april (endret) M.H85 skrev (50 minutter siden): Hun bryr seg ikke. Seg selv først. Lytter man etter hører man det klassiske narsistiske i snappene hennes. De som vet vet...Hun sier JEG og MEG hele tiden... JEG gleder meg flytte.. MIN drøm osv. Når man er en familie ,altså en enhet sier man ofte VI og OSS..Vi blir glade nå. Det faller naturlig når man inkluderer sine nærmeste. Du hører også når hun forteller om huset han delte med eksen at hun knapt klarer si "hans eks bodde der". Hun klarer knapt si "eksen" uten å få et drag over ansiktet. Klassisk sjalusi.. Hva er feil med neste hus? De vet hvem eksen til mannen er 😄 Jeg har bodd i samme hus med mannen min i 7 år. Aldri tenkt på at eksen hans har bodd her, utennom en ting. Hun hadde fortsatt flere søppelsekker med klær som sto og støvet ned som jeg ville bli kvitt. Hun henta de til slutt 😊 Da var hun megasur. Som hun hadde satt de igjen for å vise territorium 😄 Hun hadde flyttet ut 3-4 år før. Og det var hun som hadde gjort det slutt. Endret 30. april av miagunda 5
M.H85 Skrevet 30. april #13136 Skrevet 30. april miagunda skrev (1 time siden): Hva er feil med neste hus? De vet hvem eksen til mannen er 😄 Jeg har bodd i samme hus med mannen min i 7 år. Aldri tenkt på at eksen hans har bodd her, utennom en ting. Hun hadde fortsatt flere søppelsekker med klær som sto og støvet ned som jeg ville bli kvitt. Hun henta de til slutt 😊 Da var hun megasur. Som hun hadde satt de igjen for å vise territorium 😄 Hun hadde flyttet ut 3-4 år før. Og det var hun som hadde gjort det slutt. Du skulle solgt de på finn😆😅 Kristin takler ikke noe med mannens fortid enkelt og greit. Alle har en fortid, og jo eldre man er så følger det barn ofte med også.., + både barnefedre og mødre osv. Noen ganger kan jeg forstå sjalusi, om ekser henger mye sammen og ting skurrer osv, men å bytte ut både hus,bil,hytte og campingvogn er å prøve hviske ut spor som du uansett umulig klarer. Minnene er der. Det nekter hun innse🤭 8
miagunda Skrevet 30. april #13137 Skrevet 30. april M.H85 skrev (6 timer siden): Du skulle solgt de på finn😆😅 Kristin takler ikke noe med mannens fortid enkelt og greit. Alle har en fortid, og jo eldre man er så følger det barn ofte med også.., + både barnefedre og mødre osv. Noen ganger kan jeg forstå sjalusi, om ekser henger mye sammen og ting skurrer osv, men å bytte ut både hus,bil,hytte og campingvogn er å prøve hviske ut spor som du uansett umulig klarer. Minnene er der. Det nekter hun innse🤭 Jeg burde ha solgt de ja. Men hun er så sjalu enda for hun fortsatt ikke klarer å holde på en mann. 1
baremeg007 Skrevet 30. april #13138 Skrevet 30. april Hun tror jo oppriktig at når dette huset selges, så er alle problemer løst. Hun har altså ikke selvinnsikt nok til å forstå at mistrivselen hennes handler om den totale fortiden til tøffelen; ikke at hans tidligere utkårede som han valgte få 3 barn med har bodd der før henne. Hun vil aldri få unger med han, det vil alltid være eksen hans som har den rollen, det forandres ikke med å bytte hus. At eksen har en forbindelse til han for resten av livet fordi de har skapt tre unger sammen, forandres aldri. Disse tingene vil hjemsøke KGs egoistiske hode like mye som før uansett hus! Og på toppen av alt innbiller hun seg at naboenes manglende interesse for henne er fordi tøffelens eks ikke bor der lenger? For det sinnsyke freakshowet og utleveringen hennes på snap har liksom ingenting med det å gjøre - neida, det er fordi hun er «feil dame» for huset! hvorfor har ikke den såkalte coachen hennes fått sparken, forresten? Det gir jo tilsynelatende ingen effekt. Burde søkt psykolog i stedet. 6 12
Justlooking Skrevet 1. mai #13139 Skrevet 1. mai Men nå forstår jeg hvorfor de (han) har god økonomi og kan kjøpe et dyrt hus. Han eier et stort (rekke)hus på Bekkestua i et bra område verdt veldig mange millioner. Han eier også en stor og lekker leilighet på Fornebu som han leier ut. Har en flott hytte på Sørlandet (Kanske med søsken?) og en hytte på fjellet (kanskje også med søsken?) Så har han båt og Porsche og diverse. Klart han får lån til et hus. Hva Kristin kan bidra med er umulig å si, kanskje en liten prosent av det hele. Men kjæresten eier mye. Han har helt sikkert kjøpt ut eksen fra rekkehuset og noen sier han lånte Kristin x antall millioner i det siste huset hun kjøpte og måtte selge. 4 3
M.H85 Skrevet 1. mai #13140 Skrevet 1. mai baremeg007 skrev (6 timer siden): Hun tror jo oppriktig at når dette huset selges, så er alle problemer løst. Hun har altså ikke selvinnsikt nok til å forstå at mistrivselen hennes handler om den totale fortiden til tøffelen; ikke at hans tidligere utkårede som han valgte få 3 barn med har bodd der før henne. Hun vil aldri få unger med han, det vil alltid være eksen hans som har den rollen, det forandres ikke med å bytte hus. At eksen har en forbindelse til han for resten av livet fordi de har skapt tre unger sammen, forandres aldri. Disse tingene vil hjemsøke KGs egoistiske hode like mye som før uansett hus! Og på toppen av alt innbiller hun seg at naboenes manglende interesse for henne er fordi tøffelens eks ikke bor der lenger? For det sinnsyke freakshowet og utleveringen hennes på snap har liksom ingenting med det å gjøre - neida, det er fordi hun er «feil dame» for huset! hvorfor har ikke den såkalte coachen hennes fått sparken, forresten? Det gir jo tilsynelatende ingen effekt. Burde søkt psykolog i stedet. Tenkte det samme...Hun har gått til coach i 3 år var det så? Tror det. Betaler nok 1000-1500 pr gang og. Det verste er at det vil gå utover barna. Hun er jo såå sjalu på at mannen har som du sier selv 3 barn med en dame. Hun takler nok ikke barna heller,minner jo henne på fortiden. Og nå skal det giftes og kjøpes nytt hus for å prøve glemme fortid❌️. Mannen er jo stokk dum, det synes jeg om folk som ikke setter barna først. Og den der gjenskapningen av 1 date? Voldsomme fasaden prøve å holde fast i noe når sjalusien styrer. Løpe fra alt, men det kommer aldri nytte. Er sikker på at hun har bestemt seg for et såå flott, såå stort og ikke måte på bryllup...alt for å prøve overgå hans fortid. Hun sa jo også det at siden han ikke hadde vært gift før var det så viktig at de giftet seg, eller da ble det noe eget deres ting....samme med nytt hus. Men sannheten er at fyren for alltid har 3 barn med eksen,noe hun aldri vil få. Er sikker på hun egentlig er drittsur at de ikke fikk barn sammen. Det har hun vrælt mye om før. Ekte kjærlighet måles heller ikke på den måten , altså prøve overgå fortiden. Hun er jo helt bak mål. 3 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå