skeiv-ostepop Skrevet 1. mai #13121 Skrevet 1. mai baremeg007 skrev (7 timer siden): hvorfor har ikke den såkalte coachen hennes fått sparken, forresten? Det gir jo tilsynelatende ingen effekt. Burde søkt psykolog i stedet. Jeg vet ikke om hun har nevnt hvem coachen er? Men personlig hadde jeg tenkt at vedkommende ikke kunne jobben sin når jeg hører hva Kristin sier, og ser hva hun gjør. Og dette er en del av den enorme risikoen med å deale med influensere. Gjør du en god jobb vet du ikke hvordan dette blir kommunisert ut og du kan risikere at det kommer negativt ut. Gjør du en dårlig jobb er du garantert at alle får vite om det. Man kan aldri vite, og influenseren har all makt til evig tid. 3 2
M.H85 Skrevet 1. mai #13122 Skrevet 1. mai skeiv-ostepop skrev (17 minutter siden): Jeg vet ikke om hun har nevnt hvem coachen er? Men personlig hadde jeg tenkt at vedkommende ikke kunne jobben sin når jeg hører hva Kristin sier, og ser hva hun gjør. Og dette er en del av den enorme risikoen med å deale med influensere. Gjør du en god jobb vet du ikke hvordan dette blir kommunisert ut og du kan risikere at det kommer negativt ut. Gjør du en dårlig jobb er du garantert at alle får vite om det. Man kan aldri vite, og influenseren har all makt til evig tid. En coach er ikke en beskyttet tittel. Hvem som helst kan kalle seg det. En psykolog er beskyttet tittel med sine retningslinjer. Jeg personlig synes ordet coach er kleint, ble moderne på 2000 tallet...få seg en coach, du kunne bare ta deg et nettkurs som fikk du diplom som coach...trodde det hadde blitt litt borte,men.. Coachen bare jatter med og er enig i alt hun gjør. Kristin ser jo kun seg selv så en psykolog med egne meninger hadde jo vært krise... 12 4
baremeg007 Skrevet 1. mai #13123 Skrevet 1. mai skeiv-ostepop skrev (17 timer siden): Jeg vet ikke om hun har nevnt hvem coachen er? Men personlig hadde jeg tenkt at vedkommende ikke kunne jobben sin når jeg hører hva Kristin sier, og ser hva hun gjør. Usikker om navn er nevnt, men husker jeg har sett den såkalte coachen på KGs snap-freakshow. Filmet henne litt på samme måte som den stakkars regnskapsføreren. Sistnevnte har hun jo faktisk navngitt opptil flere ganger, hun får vel avslag for å «reklamere» for han på denne måten? Personlig har det motsatt effekt på meg - får jeg med meg at hun reklamerer for en regnskapsfører (eller coach) så vet jeg hvor jeg ikke skal gå. «Verdens beste regnskapsfører» sidestilles med «verdens beste maskara» - der verdens beste maskara var 4 forskjellige maskaraer på 4 måneder. Ergo renspikka løgn. 6
M.H85 Skrevet 2. mai #13124 Skrevet 2. mai baremeg007 skrev (26 minutter siden): Usikker om navn er nevnt, men husker jeg har sett den såkalte coachen på KGs snap-freakshow. Filmet henne litt på samme måte som den stakkars regnskapsføreren. Sistnevnte har hun jo faktisk navngitt opptil flere ganger, hun får vel avslag for å «reklamere» for han på denne måten? Personlig har det motsatt effekt på meg - får jeg med meg at hun reklamerer for en regnskapsfører (eller coach) så vet jeg hvor jeg ikke skal gå. «Verdens beste regnskapsfører» sidestilles med «verdens beste maskara» - der verdens beste maskara var 4 forskjellige maskaraer på 4 måneder. Ergo renspikka løgn. Blir fort meget uproffesjonelle ja når de er med på "talkshowet" hennes. Nå har jeg aldri spurt hverken legen,gynekologen min eller andre om de vil stille opp på snap,men hadde de gjort det hadde jeg ikke sett på dem som proffesjonelle i det hele tatt 🙈 6
enkefru Skrevet 2. mai #13125 Skrevet 2. mai Er dette mister Temus hus som er kommet i salg, mon tro? Er han megleren hun har nevnt i alle fall https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=461615071
Stjertmeis Skrevet 2. mai #13126 Skrevet 2. mai (endret) enkefru skrev (18 minutter siden): Er dette mister Temus hus som er kommet i salg, mon tro? Er han megleren hun har nevnt i alle fall https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=461615071 Nei, det er ikke huset til Temu. Har du mente å legge til en annen lenke? Endret 2. mai av Stjertmeis
enkefru Skrevet 2. mai #13127 Skrevet 2. mai Stjertmeis skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke huset til Temu. Har du mente å legge til en annen lenke? Nei, så bare noen skrev at det ikke er enebolig… og megleren hun nevnte, så tenkte… men nei, var i tvil selv som du ser 😅🙈
Stjertmeis Skrevet 2. mai #13128 Skrevet 2. mai enkefru skrev (2 minutter siden): Nei, så bare noen skrev at det ikke er enebolig… og megleren hun nevnte, så tenkte… men nei, var i tvil selv som du ser 😅🙈 Skjønner. Ja, det er vel tomannsbolig eller rekkehus han har. Har ikke fått med hvilken megler de bruker, men antar KG maler fortsatt 😅 2
Stargaze Skrevet 2. mai #13130 Skrevet 2. mai Justlooking skrev (På 1.5.2026 den 2.02): Men nå forstår jeg hvorfor de (han) har god økonomi og kan kjøpe et dyrt hus. Han eier et stort (rekke)hus på Bekkestua i et bra område verdt veldig mange millioner. Han eier også en stor og lekker leilighet på Fornebu som han leier ut. Har en flott hytte på Sørlandet (Kanske med søsken?) og en hytte på fjellet (kanskje også med søsken?) Så har han båt og Porsche og diverse. Klart han får lån til et hus. Hva Kristin kan bidra med er umulig å si, kanskje en liten prosent av det hele. Men kjæresten eier mye. Han har helt sikkert kjøpt ut eksen fra rekkehuset og noen sier han lånte Kristin x antall millioner i det siste huset hun kjøpte og måtte selge. Men veldig stor gjeld registrert på rekkehuset. Ble registrert stort lån da kråka flyttet inn. Kanskje det er det på leiligheten også. Det er ikke sånt at om man eier noe så er det automatisk formue. 5
baremeg007 Skrevet 2. mai #13131 Skrevet 2. mai Stargaze skrev (1 time siden): Men veldig stor gjeld registrert på rekkehuset. Ble registrert stort lån da kråka flyttet inn. Kanskje det er det på leiligheten også. Det er ikke sånt at om man eier noe så er det automatisk formue. Pantedokument er ikke synonymt med gjeld. Han fikk e-takst når barnemor ble kjøpt ut, derav summen i det aktuelle pantedokumentet. Stargaze skrev (1 time siden): Det er ikke det huset. Det er et rekkehus Det er en tomannsbolig. 4
M.H85 Skrevet 2. mai #13132 Skrevet 2. mai Rekkehus eller sokkelleilighet kan man si.., men å male må hun hver dag. Ikke noe tid med barna der i gården, de sendes bort her og der. Barnefri forrige helg, og så ny helg der det er viktigere å male enn å være med familien. Egentlig ganske sykt å se hvor rastløs hun er og hvor "jaget" hun er😱 Det er generelt så mye styr å flytte, male styre i nytt hus de overtar snart, så skal det giftes også i sommer...så prioriterer hun male og bruke penger på dette huset før visning? De som flytter setter sitt preg uansett, snakk om waste bare fordi hun kjeder seg så mye med barn og vanlige familieting i helger at hun må male som en gal. Sprøtt ! 5 2
Full kontroll Skrevet 3. mai #13133 Skrevet 3. mai (endret) Temutypen bør få av seg den teite maska, "and face the shit" Positivitet og dens energi trenger vi (vi lever bare èn gang gønn på) ,men nå er det så voldsomt at nå må bremsene og begrensningene litt på, faktisk utvise litt hensyn til de små Òg begrense content-tema innenfor visse rammer 😛 Endret 3. mai av Full kontroll 3
M.H85 Skrevet 3. mai #13134 Skrevet 3. mai Mariss@68 skrev (1 time siden): Det er slitsomt å ha barn når man aldri finner på noe med dem. Ta en skogstur, på stranda, lek i hagen, lag mat sammen. Ta de med i hverdagen. Da blir det mye enklere. Ikke interressert i slikt hun. Da kan hun jo ikke drikke vin og skrike høyt på snap om sine meninger hele dagen. Barn er jo kjempe kjedelige. Da kan man jo begynne å lure.. Hun valgte da heldigvis kun få 1 barn hvertfall, men du velger allikevel en fyr med 3 nokså små barn i tillegg ? Crazy... 2 9
Måne Rampelyset Skrevet 4. mai #13135 Skrevet 4. mai Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1
Hønemoor Skrevet 6. mai #13136 Skrevet 6. mai Nå skriver hun om å bo i huset med historie og at tanken hele tiden var at det var midlertidig, selv om Temu hadde latt hun male og pusse opp, så satt minnene og historiene i veggene. Jeg kan til dels forstå hva hun mener, samtidig syns jeg det er selvmotsigende. Hvis de hele tiden hadde dette som en mellomstasjon, hva var vitsen med å male hele innsiden av huset for fire måneder? Det er så tydelig at dette til slutt ble så krevende for henne med den sjalusien over hans forhistorie at de måtte finne noe annet. Gjett om hun er sjalu over at Temu fikk tre barn med eksen, og ingen med henne…. Ikke fordi hun elsker barn, men da har de det til felles. Dette har hun satt ord på ved at å gifte seg er eneste hun og Temu kan ha i fred. Så er jo selvfølgelig alt FANTASTISK igjen, for hun visste med en gang at dette var hennes nye hjem og hus da hun var på visningen. Det følte hun med Eeeeen gang. Men som vi vet med Kristin: det ta vel halvannet år før det viser seg at det var noe feil met dette iog, og at hun må videre 😅 tipper at det om halvannet år blir separasjon fordi det er umulig å forene meg og deg og våre. Ikke fordi det er umulig, men det er umulig å få det til med henne. Hun er en egoist, og da går det ikke an å forene to liv med fire barn til sammen. 5 8
zhazha65 Skrevet 6. mai #13137 Skrevet 6. mai (endret) Hun har vært gift før og viste fram den flotte plassen som hun ex skulle bygge og bo. Nå er det samme igjen med stor entusiasme ang. Bryllyp hus muligens bar.etc...forstå ikke disse kjendiser som holder på dette år ut år inn . Endret 6. mai av zhazha65 Feil 3
M.H85 Skrevet 6. mai #13138 Skrevet 6. mai Hønemoor skrev (6 timer siden): Nå skriver hun om å bo i huset med historie og at tanken hele tiden var at det var midlertidig, selv om Temu hadde latt hun male og pusse opp, så satt minnene og historiene i veggene. Jeg kan til dels forstå hva hun mener, samtidig syns jeg det er selvmotsigende. Hvis de hele tiden hadde dette som en mellomstasjon, hva var vitsen med å male hele innsiden av huset for fire måneder? Det er så tydelig at dette til slutt ble så krevende for henne med den sjalusien over hans forhistorie at de måtte finne noe annet. Gjett om hun er sjalu over at Temu fikk tre barn med eksen, og ingen med henne…. Ikke fordi hun elsker barn, men da har de det til felles. Dette har hun satt ord på ved at å gifte seg er eneste hun og Temu kan ha i fred. Så er jo selvfølgelig alt FANTASTISK igjen, for hun visste med en gang at dette var hennes nye hjem og hus da hun var på visningen. Det følte hun med Eeeeen gang. Men som vi vet med Kristin: det ta vel halvannet år før det viser seg at det var noe feil met dette iog, og at hun må videre 😅 tipper at det om halvannet år blir separasjon fordi det er umulig å forene meg og deg og våre. Ikke fordi det er umulig, men det er umulig å få det til med henne. Hun er en egoist, og da går det ikke an å forene to liv med fire barn til sammen. Point on. Hun vil aldri få barn med han,og hun vil aldri takle fortid og bonusbarn bedre bare fordi dem får et nytt hus ( et hus er en "dings" ikke noe annet at the end...). Malte hele huset tivoli for å så male det nøytralt igjen, aldri ro noe sted. Hvis du ikke takler kjæresten din sine barn/fortid vil du aldri kunne takle det uansett hvor mange hus og hytter du kjøper🙈 Giftemål hjelper heller ikke. Hun er desperat etter å viske ut noe hun aldri kommer til å klare viske ut... En egoist som henne burde holdt seg singel eller funnet seg en barnløs fyr. Bare nå hun sier høyt på snap i dag " da var kaoset ute av huset". Det eneste hun gleder seg til er når bonusbarn drar til mor. Er jo kjempe lett høre,hun sier det jo selv. Hadde vært rasende som barnemor om mine barn bodde et sted 50% der stemor snakker slikt.... Snakk om å føle seg velkommen og inkludert. Det verste er at hun sier dette på snap. 🙄 14 1
miagunda Skrevet 6. mai #13139 Skrevet 6. mai M.H85 skrev (2 timer siden): Point on. Hun vil aldri få barn med han,og hun vil aldri takle fortid og bonusbarn bedre bare fordi dem får et nytt hus ( et hus er en "dings" ikke noe annet at the end...). Malte hele huset tivoli for å så male det nøytralt igjen, aldri ro noe sted. Hvis du ikke takler kjæresten din sine barn/fortid vil du aldri kunne takle det uansett hvor mange hus og hytter du kjøper🙈 Giftemål hjelper heller ikke. Hun er desperat etter å viske ut noe hun aldri kommer til å klare viske ut... En egoist som henne burde holdt seg singel eller funnet seg en barnløs fyr. Bare nå hun sier høyt på snap i dag " da var kaoset ute av huset". Det eneste hun gleder seg til er når bonusbarn drar til mor. Er jo kjempe lett høre,hun sier det jo selv. Hadde vært rasende som barnemor om mine barn bodde et sted 50% der stemor snakker slikt.... Snakk om å føle seg velkommen og inkludert. Det verste er at hun sier dette på snap. 🙄 Er verre at faren til bonusbarna er en sånn tøffel og ikke sparker hun på huet og ræva ut. 6 16
duskelapp Skrevet 6. mai #13140 Skrevet 6. mai (endret) Trist Cred at hans barnemor ikke har uttalt seg , jeg hadde vært så fed up Om hun så hadde elsket barna over alt på jord så hadde det ikke vært innafor å uttale seg på måter som gir dårlig inntrykk. Det er livet dems hun prater om og det kan ikke være gøy for dem å lese senere. Hun er veldig opptatt av å skjerme barn fra internett, men lite interessert i å skjerme hans barn i det hun velger å legge ut på internett Endret 6. mai av duskelapp 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå