M.H85 Skrevet lørdag kl. 12:16 #13081 Skrevet lørdag kl. 12:16 (endret) Janmar skrev (5 minutter siden): Nei nå var det vel skravling hu kommenterte? Hæ? Nå er jeg ikke helt med.... Jeg skrev et innlegg om at dama filmer det på snap mens hun er hos gynekologen, mens gynekologen styrer på der nede. Hvor du så svarer at det er helt normalt å skravle med gynekologen. Hva har det med saken å gjøre? Poenget mitt var filmingen noe som er veldig spesielt gjøre mens du har noen som styrer på oppi dåsa....🙈 Endret lørdag kl. 12:18 av M.H85 6 8
M.H85 Skrevet lørdag kl. 12:17 #13082 Skrevet lørdag kl. 12:17 skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Nå opplever jeg at Kristin har manglet respekt for andre lenge og hun oppfører seg grenseoverskridende i de fleste situasjoner. Så sånn sett overrasker ikke dette. Men hadde jeg vært behandler her hadde jeg tydelig bedt Kristin om å legge bort telefonen. Både fordi jeg ville hatt pasientkontakt, og for å beskytte meg, kollegaer OG pasient dersom det skulle skje noe. Det og ja! Lite skam der.... 1 1
Tapaz Skrevet lørdag kl. 12:37 #13083 Skrevet lørdag kl. 12:37 Stargaze skrev (På 24.4.2026 den 12.30): Burde raskt kommet en lov som skjermer barn for foreldre som ukritisk deler alt. Og da tenker jeg ikke bare ansiktet til barnet, men livet deres, rommet deres, hvordan de er som personer etc. Og gjerne en lov mot foreldre som blottlegger sin privat sfære såpass at det kan bli en belastning for barna ute i offentligheten. Og akkurat der stiller jo KG fremst i køen. Tenker det er grunnen til at Kristin engasjerer seg for denne loven. Litt pinlig når de eldste bonusbarna leser om eller blir gjort oppmerksom på aktivitetene på kjøkkenbenken hjemme. 5 3
Janmar Skrevet lørdag kl. 13:02 #13084 Skrevet lørdag kl. 13:02 skeiv-ostepop skrev (45 minutter siden): Nå opplever jeg at Kristin har manglet respekt for andre lenge og hun oppfører seg grenseoverskridende i de fleste situasjoner. Så sånn sett overrasker ikke dette. Men hadde jeg vært behandler her hadde jeg tydelig bedt Kristin om å legge bort telefonen. Både fordi jeg ville hatt pasientkontakt, og for å beskytte meg, kollegaer OG pasient dersom det skulle skje noe. Kristin fikk nok absolutt tillatelse til å filme. Jeg syns det var veldig fint å se da det er mange som ikke blir informert nok etter en sånn stor operasjon. 1
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 13:05 #13085 Skrevet lørdag kl. 13:05 Janmar skrev (1 minutt siden): Kristin fikk nok absolutt tillatelse til å filme. Jeg syns det var veldig fint å se da det er mange som ikke blir informert nok etter en sånn stor operasjon. Hvorfor er du så sikker på det? Og at mange opplever å ikke få nok informasjon betyr ikke at Kristin er den rette til å informere. 8
Janmar Skrevet lørdag kl. 13:07 #13086 Skrevet lørdag kl. 13:07 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du så sikker på det? Og at mange opplever å ikke få nok informasjon betyr ikke at Kristin er den rette til å informere. Ellers hadde hu ikke fått lov til å filme hele dama. Det sier seg jo selv. Jeg syns det er fint at hun informerer og er åpen om utfordringene etter et sånt inngrep. 4
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 14:02 #13087 Skrevet lørdag kl. 14:02 Janmar skrev (54 minutter siden): Ellers hadde hu ikke fått lov til å filme hele dama. Det sier seg jo selv. Jeg syns det er fint at hun informerer og er åpen om utfordringene etter et sånt inngrep. Det ville ikke vært første gangen en influenser tar seg til rette. Og garantert ikke første gangen til Kristin. 1 4
Hønemoor Skrevet lørdag kl. 17:45 #13088 Skrevet lørdag kl. 17:45 Jeg har blokkert henne på Snapchat og hun har blokkert meg på Instagram (etter at jeg stilte spørsmålstegn ved bruk av vidvinkel og overforbruk til rampenissen rett etter hun hadde langet ut om at folk er for lite miljøbevisste). Men anyways. Hun dukker stadig opp i feeden min på Facebook selv om jeg ikke følger henne... Nå hadde hun laget sønnen sin favorittkake og den var helt HIMMELSK, og folk måtte ikke glemme å lagre oppskriften. Så var det ei som forsiktig spurte om hvorfor alt hun lager er himmelsk, om ikke det blir litt voldsomt at alt skal være så ekstremt bra hele veien. Da får hun svar fra Kristin at alle burde skryte mer av seg selv, og at det ikke gjøres nok. Altså. Tror hun at hun er Ghandi med alle disse visdomsordene til alle hele veien? 😂 jeg er enig med hun som kommenterer, som tydeligvis faktisk følger henne siden hun referer til at Temu-vikaren ikke alltid virker til å ELSKE alt hun lager. Det blir for mye. Du kan anbefale en oppskrift uten at alt er SÅÅ BRRRAah alltid. 8 10
Margit777 Skrevet lørdag kl. 20:17 #13089 Skrevet lørdag kl. 20:17 Drakk hun ikke dagen etter operasjonen også? Er smart det. 2
M.H85 Skrevet lørdag kl. 20:21 #13090 Skrevet lørdag kl. 20:21 Hønemoor skrev (2 timer siden): Jeg har blokkert henne på Snapchat og hun har blokkert meg på Instagram (etter at jeg stilte spørsmålstegn ved bruk av vidvinkel og overforbruk til rampenissen rett etter hun hadde langet ut om at folk er for lite miljøbevisste). Men anyways. Hun dukker stadig opp i feeden min på Facebook selv om jeg ikke følger henne... Nå hadde hun laget sønnen sin favorittkake og den var helt HIMMELSK, og folk måtte ikke glemme å lagre oppskriften. Så var det ei som forsiktig spurte om hvorfor alt hun lager er himmelsk, om ikke det blir litt voldsomt at alt skal være så ekstremt bra hele veien. Da får hun svar fra Kristin at alle burde skryte mer av seg selv, og at det ikke gjøres nok. Altså. Tror hun at hun er Ghandi med alle disse visdomsordene til alle hele veien? 😂 jeg er enig med hun som kommenterer, som tydeligvis faktisk følger henne siden hun referer til at Temu-vikaren ikke alltid virker til å ELSKE alt hun lager. Det blir for mye. Du kan anbefale en oppskrift uten at alt er SÅÅ BRRRAah alltid. De der videoene der hun nyter verdens bæææææste deiligste kaaaaaake eller grønsak smottien fra heaven. Øynene hennes..blikket...er helt vill i øynene🤯 Hyper mania 5 6
Kønn Skrevet søndag kl. 12:52 #13091 Skrevet søndag kl. 12:52 M.H85 skrev (På 24.4.2026 den 8.41): 😅 Det blir store problemer for dem som har andre meninger ja. Klassisk narsisitisk dominerende personlighet. My way or no way... Tror Temu har blitt mer og mer tøffel. Slike personer som K former relasjoner slik at de til slutt er enige i alt... Er jo rykter om klinsj mellom Kristim og barnemor, det er hvertfall forståelig. Er du ikke enig med meg så fuck off er Kristin sin motto. Så mange barn hun skal være med oppdra i samme hus, litt skremmende.. Glemte en viktig ting. Det er vel rusmidler og sexuelle ting / overgrep man er mest redd for at barn skal utsettes for?! Joda Kristin er over 16 år, men hun viser gladelig frem vinflasken og skriker ut om suging, anal sex og underliv. Altså wtf. Er null selvinnsikt .... Send denne til Tonje Brenna. Husker Støre tok inn Sophie Elise for råd. Er det absolutt ingen hjemme. Regjeringen vil ha 16 åringer til å stemme ved valg…. Det er foreldrene som skal oppdra barna, ikke staten. Skal man forby eller sette aldersgrenser for alt som potensielt kan være skadelig? Kristina hyler og skriker og mannen forsøker å si det til henne, men hun er jo bergenser….Har ikke sett inne der på lenge, men hun er i gang med å male huset igjen. Omg, stakkars Temu…. Eller nei, han kan vel snakke og mene han også om han vil. 4
pinklizzard Skrevet søndag kl. 14:35 #13092 Skrevet søndag kl. 14:35 prepper hun aldri veggene noe før hun maler? eller bare hiver hun på maling? 1
Zooli Skrevet søndag kl. 17:51 #13093 Skrevet søndag kl. 17:51 skeiv-ostepop skrev (På 25.4.2026 den 15.05): Hvorfor er du så sikker på det? Og at mange opplever å ikke få nok informasjon betyr ikke at Kristin er den rette til å informere. Her er du på bærtur. Dette er en lege på en privatklinikk som gjør reklame for seg og klinikken sin gjennom saken til Kristin. Selvsagt var filmingen under selve undersøkelsen og «intervjuet» etterpå avtalt på forhånd. Jeg har selv behov for en proff lege på kvinnesykdommer. Jeg har allerede googlet henne, så innlegget funket. 3
Sol Rampelyset Skrevet søndag kl. 18:03 #13094 Skrevet søndag kl. 18:03 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
skeiv-ostepop Skrevet søndag kl. 18:17 #13095 Skrevet søndag kl. 18:17 Zooli skrev (24 minutter siden): Her er du på bærtur. Dette er en lege på en privatklinikk som gjør reklame for seg og klinikken sin gjennom saken til Kristin. Selvsagt var filmingen under selve undersøkelsen og «intervjuet» etterpå avtalt på forhånd. Jeg har selv behov for en proff lege på kvinnesykdommer. Jeg har allerede googlet henne, så innlegget funket. Du bør stille deg spørsmålet om hvorfor en profesjonell, og dyktig (?), lege på kvinnesykdommer har behov for å bruke en brautende dobbeltmoralistisk bergenser influenser for å reklamere for seg. Bare et tips. 14 4
Zooli Skrevet søndag kl. 18:36 #13096 Skrevet søndag kl. 18:36 skeiv-ostepop skrev (18 minutter siden): Du bør stille deg spørsmålet om hvorfor en profesjonell, og dyktig (?), lege på kvinnesykdommer har behov for å bruke en brautende dobbeltmoralistisk bergenser influenser for å reklamere for seg. Bare et tips. Penger. Bare et tips. 3 2
skeiv-ostepop Skrevet søndag kl. 18:40 #13097 Skrevet søndag kl. 18:40 Zooli skrev (4 minutter siden): Penger. Bare et tips. Åpenbart. 4
Zooli Skrevet søndag kl. 18:46 #13098 Skrevet søndag kl. 18:46 skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): Åpenbart. Det var jo ikke åpenbart for deg…… Du trodde Kristin var ufin og filmet en legeundersøkelse uten at det var en overensstemmelse på forhånd. 1 1
skeiv-ostepop Skrevet søndag kl. 18:49 #13099 Skrevet søndag kl. 18:49 Zooli skrev (1 minutt siden): Det var jo ikke åpenbart for deg…… Du trodde Kristin var ufin og filmet en legeundersøkelse uten at det var en overensstemmelse på forhånd. Det er åpenbart for meg. Det handler om klikk, engasjement og penger. For begge sider. Kom det klart frem at dette var et betalt samarbeid? Merket som reklame? Var det filmet og gjengitt som en åpenbar profesjonell setting hvor det er tydelig avtalt og avklart i forkant? 4 6
Margit777 Skrevet mandag kl. 10:34 #13100 Skrevet mandag kl. 10:34 Jeg bruker ikke snap, har det kun for å sende meldinger og bilder mellom meg og barna. Og nåa har hun her dukka opp på facebook hos meg, med en tannlege regning. Jeg fikk først opp en der hun kledde seg opp til tannlegen, i stringtruse og ræva skinte i speilet. Og så at hun var hos tannlegen. Blokkerte den første, men så spratt det opp når hun betalte. Blokkerte den også, vil ikke se noe av henne 😄 Jeg leser bare om disse influene her på kg. Anonymnt 😄 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå