Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker hun sa for litt siden at hun ikke hadde shavet på flere måneder og da hadde grodd en så gigantisk manke, ble jo fremstilt som rene afroen, at hun måtte klippe først. Forundrer meg ikke om hun brukte kjøkkensaksen? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (På 24.4.2026 den 22.16):

De bor ikke midt i Oslo, men i Bærum, dyre rekkehus der også da. 

Det er dyrere på Bekkestua enn på beste Frogner 

Skrevet
baremeg007 skrev (2 timer siden):

Husker hun sa for litt siden at hun ikke hadde shavet på flere måneder og da hadde grodd en så gigantisk manke, ble jo fremstilt som rene afroen, at hun måtte klippe først. Forundrer meg ikke om hun brukte kjøkkensaksen? 

Hun har nok ekstrem hårvekst. Hun sier jo selv " I am one harry woman" ! Kjempe viktig å dele alt. Det blir nok minutt for minutt på bryllupsnatta også, og hvor mye knullings det blir. Eier ikke skam...

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå er hun bezzerwizzer på Facebook om hvor viktig det er å male det lyst for og få solgt boligen 😂 all den jobben de knæsje fargene for så å male om igjen noen måneder senere. Ser ikke folk at dette er sprøtt??

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet
Klump skrev (2 timer siden):

Det er dyrere på Bekkestua enn på beste Frogner 

Nei, det er betraktelig dyrere på Frogner enn Bekkestua. Jeg sjekket pris pr kvadratmeter hittil i 2026 , og det ligger på henholdsvis 152 000 og 127 000. 25 000 mer pr kvm er mye, dvs at en leilighet på 150kvm koster 3,75mill mer på Frogner enn Bekkestua.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Bekkestua er et billig sted.

Skulle flytte fra Rælingen til Bekkestua for 10 år siden. Det var ikke så mye prisforskjeller.

Endret av Margit777
  • Liker 1
Skrevet
Hønemoor skrev (2 timer siden):

Nå er hun bezzerwizzer på Facebook om hvor viktig det er å male det lyst for og få solgt boligen 😂 all den jobben de knæsje fargene for så å male om igjen noen måneder senere. Ser ikke folk at dette er sprøtt??

Det har hun erfart tidligere med sirkusboligene sine, at alt måtte males om igjen for å få solgt. Ingen ville ha sirkuset. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (11 timer siden):

Det har hun erfart tidligere med sirkusboligene sine, at alt måtte males om igjen for å få solgt. Ingen ville ha sirkuset. 

Hun maler alle hus til et tivoli, men når hun skal selge må det være beige igjen. Det sier jo tydelig hun vet at ingen vil ha 1900 tallets tivoli farger🤯 men på den andre siden mener hun at farger bonanza er det fineste som finnes. Snakk om selvinnsikt. 

1000 vis av penger rett ut vinduet. Maling med tilbehør er veldig dyrt!  Tenk å bo kun 1 år i et hus for å så male det fra beige til tivoli for å så male det beige igjen rett etterpå🤯

For å så gå rett inn i nytt veldig stort hus som er nøytralt malt for å så bruke x antall 1000 kr igjen på å male det rett til tivoli igjen... koko...

Endret av M.H85
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
M.H85 skrev (4 minutter siden):

Hun maler alle hus til et tivoli, men når hun skal selge må det være beige igjen. Det sier jo tydelig hun vet at ingen vil ha 1900 tallets tivoli farger🤯 men på den andre siden mener hun at farger bonanza er det fineste som finnes. Snakk om selvinnsikt. 

1000 vis av penger rett ut vinduet. Maling med tilbehør er veldig dyrt!  Tenk å bo kun 1 år i et hus for å så male det fra beige til tivoli for å så male det beige igjen rett etterpå🤯koko......

Er vell ikke dårlig selvinnsikt. Hun maler jo slik hun ønsker å ha det mens hun bor dær, det er da selvinnsikt.  Men om hun tar hensyn til dem hun bor sammen med er jo en annen sak...  

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
arnoyb skrev (4 minutter siden):

Er vell ikke dårlig selvinnsikt. Hun maler jo slik hun ønsker å ha det mens hun bor dær, det er da selvinnsikt.  Men om hun tar hensyn til dem hun bor sammen med er jo en annen sak...  

Mangel på bedre ord kanskje fra meg...da hun generelt har null selvinnsikt. Men tror folk forsto mitt poeng.... Snakk om å skape unødvendige kostnader ,styr og stress...hun maler jo dagen lang,alt for å slippe være med kids...er mye som skurrer der. Og helt ærlig, når man vet man ikke skal bli boende lenge et sted.... så maler man ikke et helt hus til tivoli for å så måtte male det beige igjen.... et soverom kanskje, men hun plyndret jo igjjenom og hele huset, 4 barn etc fikk tivoli rom.... Det er kun rom for hennes ønsker. Det er lavmål! Voksen dame. 4 kids. Hun bestemmer alt. Tar ikke hensyn til noen.

Dama burde bodd alene i et fargerikt hus, en vanlig fornuftig dame som lever et familieliv med mange barn tenker normalt på at alle må bli hørt. Hun styrer på som en singel dame med kun plass til hennes ønsker. 🤯

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Margit777 skrev (13 timer siden):

Bekkestua er et billig sted.

Skulle flytte fra Rælingen til Bekkestua for 10 år siden. Det var ikke så mye prisforskjeller.

Det et det dummeste jeg har hørt. Da må det ha endret seg markant siden du flyttet, det er helt sikkert

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Klump skrev (29 minutter siden):

Det et det dummeste jeg har hørt. Da må det ha endret seg markant siden du flyttet, det er helt sikkert

Var ikke så dyrt der som resten av Bærum ihvertfall. Er vel ghettoen i Bærum sikkert.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (13 minutter siden):

Var ikke så dyrt der som resten av Bærum ihvertfall. Er vel ghettoen i Bærum sikkert.

Du vet tydeligvis ingenting om Bærum. Nå må du slutte. Bekkestua er en av de dyreste stedene i Bærum. Billigere en Rælingen?🤣🤣

Endret av Miranda16
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Miranda16 skrev (19 minutter siden):

Du vet tydeligvis ingenting om Bærum. Nå må du slutte. Bekkestua er en av de dyreste stedene i Bærum. Billigere en Rælingen?🤣🤣

Ikke billigere, det sa jeg ikke. Men prisene var ikke så ille i forhold til andre steder. Husker tilogmed min eks svigerfar bodde der. Og han har aldri hatt særlig god råd med trøgda si. Kanskje det har blitt et finere området, men tviler. 

Skrevet
Margit777 skrev (5 minutter siden):

Ikke billigere, det sa jeg ikke. Men prisene var ikke så ille i forhold til andre steder. Husker tilogmed min eks svigerfar bodde der. Og han har aldri hatt særlig god råd med trøgda si. Kanskje det har blitt et finere området, men tviler. 

Bekkestua har alltid vært et dyrt område. Mer kostbart å bo f.eks i Bærum øst, enn vest

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser ut som brudepike kjole venninna går på samme diett. De er så magre at det ser ut de knekke snart.... Godt voksne dame.  Trist!

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
M.H85 skrev (3 timer siden):

Ser ut som brudepike kjole venninna går på samme diett. De er så magre at det ser ut de knekke snart.... Godt voksne dame.  Trist!

Helt enig. Livet er rett og slett for kort til å sulte seg sånn og ikke nyte god mat! 🌺

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
M.H85 skrev (8 timer siden):

1000 vis av penger rett ut vinduet. Maling med tilbehør er veldig dyrt!  Tenk å bo kun 1 år i et hus for å så male det fra beige til tivoli for å så male det beige igjen rett etterpå🤯

For å så gå rett inn i nytt veldig stort hus som er nøytralt malt for å så bruke x antall 1000 kr igjen på å male det rett til tivoli igjen... koko...

Hun maler for seg selv når hun velger farger. Mener dere at andres smak er feil? 

At det selger dårlig betyr ikke at det er feil for den familien. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det var jo tross alt mandag i går og tirsdag i dag - KG kan ikke parkere vinglasset bare fordi det er hverdag, må vite. At den kjerringa snakker om sunnhet er totalt feilslått!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (12 timer siden):

Hun maler for seg selv når hun velger farger. Mener dere at andres smak er feil? 

At det selger dårlig betyr ikke at det er feil for den familien. 

Det som er kritikkverdig er at Kristin ofte roper høyt om bærekraftige valg. Samtidig som hun skifter ut farger eller interiør hvert kvarter. 

• Liker 2
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...