Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (15 timer siden):

Blowjobs, analsex og maling. Tror det oppsummerer mye.

Ja og barnefri.

Anal sex?? Har hun virkelig snakket om det også... Det er nok fordi det er sydd "igjen" der fremme ja🙈 Det er jo helt crazy snakke høyt om... De har vel 4 barn i bhg og skole alder, altså jeg hadde vært så flau på foreldremøter etc😵

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halshugg meg gjerne (jf. kommentar til mitt forrige engasjement i tråden), men jeg var innom snapstoryen til KG. Ærlighet varer lengst 😉 Gidder ikke høre alt pjattet, så taktikken med "hastetrykk, stopp og lytt, hastetrykk videre" fungerer fint. Gir lite visningtid (for de som føler for å kommentere på at jeg var innom snappen). 

KG snakker om å tørre å stå opp for seg selv. Det er visst fire tilfeller ho vil nevne. Første er saken i forliksrådet. Det er gammelt nytt, så jeg trykker meg raskt forbi. 

Men så er det visst også en sak med Skatteetaten. Den kan ho ikke si noe om enda, men håper på å snart kunne fortelle. Dette er interessant, tenker jeg. Om man skal "stå opp for seg selv" i møte med Skatteetaten, innebærer det at Skatteetaten ikke deler synet til KG. Med KGs trackrecord med Skatteetaten, tenker jeg mitt. Hva har ho gjort eller ikke gjort denne gangen? Er det mva eller skatt? Privat eller selskap, eller begge deler?

Så nevner KG at det også er et "internt tilfelle". Et tilfelle på den helt private hjemmebane, det "helt nære" som ho sier. Der KG måtte stå opp for seg selv. Ho sier (heldigvis) ikke mer, men bare det at ho bruker plattformen sin til å kringkaste at det er konflikter på hjemmebane, i en kontekst der ho må stå opp for seg selv, og dermed skal fremstå som en det begås urett mot, synes jeg er veldig ugreit. Konflikten involverer jo folk som ikke søker offentlighetens lys, og det er opplagt nær familie. Barn? Eks? Hold dette borte fra offentligheten, KG!

Den siste var noe med en hendelse i en butikk, men den gadd jeg ikke høre på. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Stjertmeis skrev (4 timer siden):

Halshugg meg gjerne (jf. kommentar til mitt forrige engasjement i tråden), men jeg var innom snapstoryen til KG. Ærlighet varer lengst 😉 Gidder ikke høre alt pjattet, så taktikken med "hastetrykk, stopp og lytt, hastetrykk videre" fungerer fint. Gir lite visningtid (for de som føler for å kommentere på at jeg var innom snappen). 

KG snakker om å tørre å stå opp for seg selv. Det er visst fire tilfeller ho vil nevne. Første er saken i forliksrådet. Det er gammelt nytt, så jeg trykker meg raskt forbi. 

Men så er det visst også en sak med Skatteetaten. Den kan ho ikke si noe om enda, men håper på å snart kunne fortelle. Dette er interessant, tenker jeg. Om man skal "stå opp for seg selv" i møte med Skatteetaten, innebærer det at Skatteetaten ikke deler synet til KG. Med KGs trackrecord med Skatteetaten, tenker jeg mitt. Hva har ho gjort eller ikke gjort denne gangen? Er det mva eller skatt? Privat eller selskap, eller begge deler?

Så nevner KG at det også er et "internt tilfelle". Et tilfelle på den helt private hjemmebane, det "helt nære" som ho sier. Der KG måtte stå opp for seg selv. Ho sier (heldigvis) ikke mer, men bare det at ho bruker plattformen sin til å kringkaste at det er konflikter på hjemmebane, i en kontekst der ho må stå opp for seg selv, og dermed skal fremstå som en det begås urett mot, synes jeg er veldig ugreit. Konflikten involverer jo folk som ikke søker offentlighetens lys, og det er opplagt nær familie. Barn? Eks? Hold dette borte fra offentligheten, KG!

Jeg tenkte at grunn nr. 3 - Internt tilfelle - kan være at NinaSprellLevende gikk henne i næringen i påsken og 3D-printet i stor scala påskekaniner og solgte i 3pk for halve prisen av det DazzleN`Dawn tar. Det hadde jeg blitt forbanna av. Nina har ikke nevnt KG på en liten stund nå i sin kanal....men bare synsing 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Dollyen skrev (7 minutter siden):

Jeg tenkte at grunn nr. 3 - Internt tilfelle - kan være at NinaSprellLevende gikk henne i næringen i påsken og 3D-printet i stor scala påskekaniner og solgte i 3pk for halve prisen av det DazzleN`Dawn tar. Det hadde jeg blitt forbanna av. Nina har ikke nevnt KG på en liten stund nå i sin kanal....men bare synsing 

Hvorfor bli forbanna på det? Alle kan kjøpe seg en 3D printer og printe hva de vil og selge det for hva de ønsker (så lenge de eier eller kjøper rettighetene til designet).

At KG har valgt seg en «nisje» alle kan starte i er ikke andre sitt problem.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (4 timer siden):

En sak med skatteetaten ja sier hun.. 😅🙈 Å stå opp for deg selv mot skattetaten👊 Altså kødder du med skattetaten sine strenge regler har du mest sannsynligvis skyld i det selv....  Det ender skjelden 1-0 mot dem 

• Liker 12
  • Nyttig 11
Skrevet
M.H85 skrev (44 minutter siden):

En sak med skatteetaten ja sier hun.. 😅🙈 Å stå opp for deg selv mot skattetaten👊 Altså kødder du med skattetaten sine strenge regler har du mest sannsynligvis skyld i det selv....  Det ender skjelden 1-0 mot dem 

Enig. Jeg setter ikke pengene mine på at KG har en sak akkurat 🤭

• Liker 5
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 time siden):

Enig. Jeg setter ikke pengene mine på at KG har en sak akkurat 🤭

Mtp at hennes forrige hus nesten gikk på tvangs salg eller hva det heter så nei tviler på det..

• Liker 8
Skrevet

Offerrollen kler ingen ! Er du et surrehue økonomisk går det sånn 

• Liker 10
Skrevet
Stjertmeis skrev (15 timer siden):

(…) Et tilfelle på den helt private hjemmebane, det "helt nære" som ho sier. Der KG måtte stå opp for seg selv.

Det var garantert om tøffelens eks-samboer, tenkte jeg. KG virker å være veldig misunnelig på henne, på flere områder…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Forresten direkte flaut at hun er så desperat etter å spare kostnaden med annonsering at hun prøver få folk til å ta direkte kontakt med megler i forkant. Intensjonen hennes er jo selvsagt at hvis noen da biter på med en drøy nok sum så slipper hun (rettere sagt, tøffelen slipper) annonseringsutgifter… og kan bruke de pengene på Kondomeriet i stedet! (Der er jo også prisene like stive som enkelte av produktene, og det er jo slikt KG liker)

• Liker 5
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Det var garantert om tøffelens eks-samboer, tenkte jeg. KG virker å være veldig misunnelig på henne, på flere områder…

Jeg tenkte det samme. Det er aldri snakk om barnemor til 3, men barnefar til 1 ( hennes eks) og det gode samarbeidet og feire ting sammen, samt også hvor mye hun likte Dennis sin tidligere kjæreste at det er sååååå viktig ha et godt forhold til ekser og nye kjærester osv sa hun. Vedr temu sin eks er det stille som graven...( der er hun tysst)

Men at det 🚨 flytte  til et hus uten spor fra fortiden var viktig samt andre små hint hun ofte nevner så tror jeg hun er skam sjalu på eksen... Sjalu på at de fikk barn sammen som hun aldri vil få, sjalu på fortid,hus,nabo relasjoner og alt. Det tror jeg. Flott start å gifte seg på😬

Endret av M.H85
  • Liker 8
  • Nyttig 12
Skrevet

Blir spennende å se hvor lenge de blir boende der og om hun klarer å roe ned, slå seg til ro og prioritere familieliv. Blir også spennende om hun klarer å disponere smart økonomisk med stort lån og dyrt hus. Hun virker altfor hyper til at dette er en smart avgjørelse.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Stargaze skrev (5 minutter siden):

Blir spennende å se hvor lenge de blir boende der og om hun klarer å roe ned, slå seg til ro og prioritere familieliv. Blir også spennende om hun klarer å disponere smart økonomisk med stort lån og dyrt hus. Hun virker altfor hyper til at dette er en smart avgjørelse.

Bodd i huset der hun bor ca 12 mnd? Pusset opp 1 bad for mange 100tusen for hun ville ha et "adult bathroom". Så plutselig selge etter kun bodd der 1 år, hun finner aldri ro🫣

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (9 timer siden):

Forresten direkte flaut at hun er så desperat etter å spare kostnaden med annonsering at hun prøver få folk til å ta direkte kontakt med megler i forkant. Intensjonen hennes er jo selvsagt at hvis noen da biter på med en drøy nok sum så slipper hun (rettere sagt, tøffelen slipper) annonseringsutgifter… og kan bruke de pengene på Kondomeriet i stedet! (Der er jo også prisene like stive som enkelte av produktene, og det er jo slikt KG liker)

Tuller du? 😂

Men hus til 23 millioner skal hun ha? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (På 13.4.2026 den 21.35):

Hva er rekkehuset de bor i nå verdt?

Helt utrolig at to som suller rundt hjemme og filmer seg selv i morgenkåpe kan kjøpe hus til 23 millioner.

Ikke rart at mange unge ønsker å bli kjendis og influenser.

Vi får logge ut og slutte å gi de oppmerksomhet, så blir det mindre penger på kontoen for Gjelsvik & temu vikaren.

💯

• Liker 4
Skrevet (endret)
Nøytral-80 skrev (2 timer siden):

💯

Problemet er at det skjelden er en trygg inntekt resten av livet, og helt ærlig hvor slitsomt må det ikke være å måtte dele om alt fra gonore til klamydia nærmest for clicks😬 Det handler ikke bare om pengene, det er spesielle folk som velger dette. De ekstremt oppmerksomhetssyke og ofte usikre samt narsistiske typene, hvertfall de som er så drøye i munn-nebbet sitt som K. Gjelsvik!  Jeg hadde ikke valgt mye penger over min egen integritet, å sitte på bussen,trikken,ferja eller foreldremøte etc å vite at menneskene der kanskje har hørt meg  prate om at typen tok meg analt eller annet privat...🫢 Altså never...

Og K har ingen grenser. Skal du sikre deg inntekt resten av livet av den type "fame" så må du vær i Kardashian klassen, få er. Kanskje Sofie Elise og dem som driver populære beauty merker eneste,for slikt selger.

Endret av M.H85
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Nøytral-80 skrev (4 timer siden):

Tuller du? 😂

Men hus til 23 millioner skal hun ha? 

Jepp, helst skulle hun vel hatt et til 40+ mill! Hun driver nå og «pre-annonserer» huset til tøffelen på SC med oppfordring til folk om å kontakte megler - med navn og nr til sistnevnte. Skrev også at det ikke annonseres enda, men alle må gjeeeerne kontakte megler med en gang! Skikkelig uryddig måte å drive hussalg på.

Hvor desperat kan man bli? Og så mye som hun har snakket om hvor mye hun mistrives der, at naboene tydeligvis ifølge henne ikke er ok, mens nå er det «det perfekte huset» for alle og enhver!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Jeg hadde ikke valgt mye penger over min egen integritet, å sitte på bussen,trikken,ferja eller foreldremøte etc å vite at menneskene der kanskje har hørt meg  prate om at typen tok meg analt eller annet privat...🫢 Altså never...

Hun har helt mistet gangsynet hele dama. Fatter ikke at ikke hun går rundt med konstant fylleangst, slik som hun bretter ut om høyst private ting for hele verden å se.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Viser tydelig sjalusi ved å kaste,pusse opp,selge,desperat etter å gifte seg,legger ut om sexliv osv...Rimelig spesielt! 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Vinnanna15 skrev (18 minutter siden):

Viser tydelig sjalusi ved å kaste,pusse opp,selge,desperat etter å gifte seg,legger ut om sexliv osv...Rimelig spesielt! 

Klassisk sjalu tegn ja... Skal "overgå" alt. Prøver desperat alt.. kjøpe nytt hus, bryllup, dele hvor fantastisk de har det om det er sex eller annet. Kaste bonus barns leker, komme inn i et hjem å totalt forandre det fordi hun egentlig ikke takler hans fortid....  Og så kan man da lure om hun egentlig takler bonusbarn og.... Det er barnefri for alle penga helst med vin selvfølgelig. Taco lefser er farlige greier, all mat er farlig, men alkohol er bra😁 Jeg hadde vært rimelig klar for familievernkontoret hvis min eks fant seg en kjerring der hun laget alle regler både på hva barna mine skulle spise, se på tv og oppføre seg. Slik er K. Farlig stemor vil jeg si....

Endret av M.H85
  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...