Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (15 timer siden):

Blowjobs, analsex og maling. Tror det oppsummerer mye.

Ja og barnefri.

Anal sex?? Har hun virkelig snakket om det også... Det er nok fordi det er sydd "igjen" der fremme ja🙈 Det er jo helt crazy snakke høyt om... De har vel 4 barn i bhg og skole alder, altså jeg hadde vært så flau på foreldremøter etc😵

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halshugg meg gjerne (jf. kommentar til mitt forrige engasjement i tråden), men jeg var innom snapstoryen til KG. Ærlighet varer lengst 😉 Gidder ikke høre alt pjattet, så taktikken med "hastetrykk, stopp og lytt, hastetrykk videre" fungerer fint. Gir lite visningtid (for de som føler for å kommentere på at jeg var innom snappen). 

KG snakker om å tørre å stå opp for seg selv. Det er visst fire tilfeller ho vil nevne. Første er saken i forliksrådet. Det er gammelt nytt, så jeg trykker meg raskt forbi. 

Men så er det visst også en sak med Skatteetaten. Den kan ho ikke si noe om enda, men håper på å snart kunne fortelle. Dette er interessant, tenker jeg. Om man skal "stå opp for seg selv" i møte med Skatteetaten, innebærer det at Skatteetaten ikke deler synet til KG. Med KGs trackrecord med Skatteetaten, tenker jeg mitt. Hva har ho gjort eller ikke gjort denne gangen? Er det mva eller skatt? Privat eller selskap, eller begge deler?

Så nevner KG at det også er et "internt tilfelle". Et tilfelle på den helt private hjemmebane, det "helt nære" som ho sier. Der KG måtte stå opp for seg selv. Ho sier (heldigvis) ikke mer, men bare det at ho bruker plattformen sin til å kringkaste at det er konflikter på hjemmebane, i en kontekst der ho må stå opp for seg selv, og dermed skal fremstå som en det begås urett mot, synes jeg er veldig ugreit. Konflikten involverer jo folk som ikke søker offentlighetens lys, og det er opplagt nær familie. Barn? Eks? Hold dette borte fra offentligheten, KG!

Den siste var noe med en hendelse i en butikk, men den gadd jeg ikke høre på. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...