Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
baremeg007 skrev (11 timer siden):

Apropos det, husker da han sa det - ble ganske overrasket. Den er jo helt faktisk flat som en pannekake, så jeg tror ikke egentlig han kan mene det? Hver sine preferanser, så klart, men jeg har personlig aldri noen sinne før sett/hørt en mann «favorisere» en flat bak.

Jeg har flat rumpe, og synes ikke noe om at du skriver slike ting som dette, da man er usikker nok fra før..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sunniva K skrev (10 minutter siden):

Jeg har flat rumpe, og synes ikke noe om at du skriver slike ting som dette, da man er usikker nok fra før..

Jøss, du lar deg vel ikke krenkes av en mening en annen har og skriver? Ikke reflekter over kommentarer du ikke liker med kroppsfokus og ta ikke deg nær av dem. Det var en generell kommentar fra en som mente dette og ikke spesifikt til din og min bakdel.

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
Klump skrev (4 timer siden):

Lommeboken til Temu tøffel er like slank som fruens bakdel

😂

Hvorfor skulle han vært rik? Nyssjerrig på den🤔 

Bor i et helt A4 inneklemt rekkehus der man fint kan se at det vises godt utendørs at fyren ikke er særlig opptatt av hagearbeid og fiks.....  Fruen løper rundt da som en kanin og  fikser, men det er snodig hvor mye hun fikser,rydder,ordner for å så la det forfalle... 

• Liker 9
Skrevet
Sunniva K skrev (3 timer siden):

Da tenker jeg du har en jobb å gjøre med din egen selvtillit - du kan ikke klandre andre for å uttale en generell mening av den grunn. Da er det virkelig ikke mye du kan lese rundt omkring uten å bli støtt.

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet
Istapp skrev (10 timer siden):

Jøss, du lar deg vel ikke krenkes av en mening en annen har og skriver? Ikke reflekter over kommentarer du ikke liker med kroppsfokus og ta ikke deg nær av dem. Det var en generell kommentar fra en som mente dette og ikke spesifikt til din og min bakdel.

Jøss, det er vel ikke innafor å kommentere kroppen til folk uansett krenk eller ikke?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (4 minutter siden):

Jøss, det er vel ikke innafor å kommentere kroppen til folk uansett krenk eller ikke?

Jeg tenker at det er en helhet her.. Nå handler ikke denne lange tråden om kroppen til K, men er det noe hun selv er opptatt av å skrike høyt om så er det nettopp hvor sunt man bør spise for å se "bra" ut eller "sunn kropp" som hun sier selv... Det er skriking om hvor livsfarlig den minste snopebiten er, hvor farlig kaker på skole avslutninger er, hvor farlig sukker er som det var djevelen selv! Hun lager knapt en matvare med sukker, vaflene blir fylt med spinat eller noe slikt, brownies med grønsaker inni. Det er ganske sykt i seg selv vil jeg si, ikke friskt og sunt iallefall. På samme linje som hun roper ut om hvor skadelig alt som ikke er grønsaker er så trener hun ikke, hun drikker mye alkohol og kroppen er radmager.

Da er det faktisk ikke så rart at man kommenterer litt kropp i dette tilfelle! For å stå der å skrike ut til andre hvordan de skal være sunne når du selv ikke ser sunn ut? 

Glemte en ting, hun skriker også ut hvor ille det er at mange i Norge er så feite pga dårlig kosthold. Da er det nok mye sunnere å ikke trene, drikke vin som ofte man kan og spise grønnsaker og egg😬 ...Og la oss ikke glemme at hun også tar mye thinspo bilder der føttene blir gedigne. 

• Liker 7
  • Nyttig 16
Gjest Spania33
Skrevet
RandiO skrev (9 minutter siden):

Du må skille på generell prat om kropp som ikke peker på en person, og det å kommentere kroppen til en person direkte (som ikke var tilfelle her). Både vi og media er med på å omtale f.eks. små peniser, trente rumper, store/små pupper m.m. uten at det skal være krenkende for et enkeltindivid. Det som skiller personer og media er at vi gjør dette ut i fra personlige preferanser, mens media kanskje har fått tak i forskning eller gjort en egen meningsmåling som går på preferanser.

Skrevet

Når en sier at «den er flat som en pannekake» vil jeg si det er ganske direkte kommentering vedr kroppen til en person. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (12 minutter siden):

Når en sier at «den er flat som en pannekake» vil jeg si det er ganske direkte kommentering vedr kroppen til en person. 

Kan man omtale ei rumpe som trent? Definert?

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Kan man omtale ei rumpe som trent? Definert?

Burde man egentlig kommentere andre sine rumper i det hele tatt?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (40 minutter siden):

Tenker dette var mest humor,fikk du med deg hva en person skrev før den kommentaren kom?  Temu sa at det han likte best var hennes sexy ass. Så ble det jo litt humor utav det, jeg vet ikke med deg men sexy ass forbindes jo ofte med litt former. Ja det kan være individuelt hva mannen ser på som sexy ,men du forstår nok poenget..

Man kan ikke bli hårsåre og personlig fornærmet av alt? Jeg har liten B cup, er pupper der,men de vil aldri bli sexy tits i utringning for å si det slik der de danser omkring😅 Det er helt ok det. Noen menn liker nok store meloner. Tar meg ikke nær av at jeg ikke har juicy big tits🤷‍♀️😅

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
M.H85 skrev (22 minutter siden):

Tenker dette var mest humor,fikk du med deg hva en person skrev før den kommentaren kom?  Temu sa at det han likte best var hennes sexy ass. Så ble det jo litt humor utav det, jeg vet ikke med deg men sexy ass forbindes jo ofte med litt former. Ja det kan være individuelt hva mannen ser på som sexy ,men du forstår nok poenget..

Man kan ikke bli hårsåre og personlig fornærmet av alt? Jeg har liten B cup, er pupper der,men de vil aldri bli sexy tits i utringning for å si det slik der de danser omkring😅 Det er helt ok det. Noen menn liker nok store meloner. Tar meg ikke nær av at jeg ikke har juicy big tits🤷‍♀️😅

Jeg har en helt normal rumpe, og ble hverken krenket eller fornærmet over kommentaren, men jeg synes uansett at man ikke skal kommentere kropp. Man vet ikke hvordan eieren av kroppen, eller andre med «lik kropp» reagerer. 

• Liker 6
Skrevet
Ellenn skrev (9 minutter siden):

Jeg har en helt normal rumpe, og ble hverken krenket eller fornærmet over kommentaren, men jeg synes uansett at man ikke skal kommentere kropp. Man vet ikke hvordan eieren av kroppen, eller andre med «lik kropp» reagerer. 

Ja jeg skjønner poenget ditt😊🌸

• Liker 1
Skrevet
Ellenn skrev (4 timer siden):

Jeg synes det må bli mindre tabu å snakke om hverandres kropper.

Noen er store. Noen er små. Noen er lave og noen er flate. Vi har alle en kropp og det må være lov å sette ord på de.

Det betyr ikke at man skal si noe med vond vilje for å såre. Men om en influenser som Kristin insisterer på å snakke om og fokusere på kropp så mener jeg det absolutt er mulig å si det en mener.

For det jeg opplever som det største problemet rundt kropp og fokus er når man kun skal snakke positivt om kropp, eller holde kjeft. Da blir det kun snakket om det folk mener er fint eller tiltrekkende, og man tier i hjel alt det andre flotte vi har. Og Vipps, så har man usunne og urealiserte kroppsidealer.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Nå fortsetter hun det jeg nevnte "minutt for minutt" sex etter operasjonen. Ååååååhhh alt jeg vil er å bli slengt på kjøkkenbenken å bli tatt BAKFRA!!!!! 

Alvorlig talt. Har hun grenser? Dette hører mødre i klassen til barna, ekser, hele norge. Hva faen driver hun med🤮

• Liker 30
  • Nyttig 4
Skrevet
M.H85 skrev (8 minutter siden):

Nå fortsetter hun det jeg nevnte "minutt for minutt" sex etter operasjonen. Ååååååhhh alt jeg vil er å bli slengt på kjøkkenbenken å bli tatt BAKFRA!!!!! 

Alvorlig talt. Har hun grenser? Dette hører mødre i klassen til barna, ekser, hele norge. Hva faen driver hun med🤮

Så flaut at det ikke er til å fatte. Hun bør beskyttes mot seg selv og Temu må på banen

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (24 minutter siden):

Så flaut at det ikke er til å fatte. Hun bør beskyttes mot seg selv og Temu må på banen

Jeg kan ikke komme på andre snappere som dele slikt med mindre du drive en Iselin SEX podcast. Det er virkelig drøyt! Ingen grenser. Snart blir det vel hvordan hun sugde han i dusjen eller at jippi endelig klarte jeg skreve ut beina så slikket han meg.  40 åringer!!! 

Og hun bekymrer seg over hva barna får med seg i ipad verden hvor skadelig det er??? Så sitter hun legger ut dette!!! Barna kan bli mobbet for dette. Der er hun med den vulgære moren...

Det må være noe mindreverd komplekser og et behov for noen hevdelse her 

Usmakelig!🤢

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
RandiO skrev (12 timer siden):

Å henge seg opp i slikt er noe man går inn for å gjøre, totalt unødvendig. Jeg har aldri hatt store pupper f eks, men jeg starter ikke et krenkekor om jeg leser at noen kaller små pupper for «myggstikk»! Men det bør jeg kanskje begynne med ifølge deg, eller? 

• Liker 5
Skrevet

For det første… nå er Kristin kommet hjem til familieliv og fått sønnen hjem. Dagen etter er humøret på bånn… og hun er misfornøyd, sint og sur. Hun skylder på syklus, men opplever aldri at hun har det sånn når hun er på farten med venner, vin og tur. Eller bare hjemme alene med tøffelen!! Nå skal alle ta hensyn til henne og humøret hennes regner jeg med. Sønnen er vel vant med at mor er ustabil, men hans barn er jo neppe det… må jo være utrolig tungt å bo i lag med så ustabile mennesker! 
så til innføringen og opplysningen om deres sexliv og Kristins lyster!! At det går ant!! Hun eier ikke skam!! Tenk å sitte å legge ut om hvor spontan dem er, hvor hun elsker å bli tatt bakfra og uplanlagt bli slengt på kjøkkenbenken og pult… Hvor mye hun elsker sex!! Hun har fått beskjed på sykehuset at det kunne ta lengre tid før stingene går ut pga. at enkelte trenger lengre tid på å gro, men hun er så kåt at hun vil ikke godta det svaret. Og må kontakte privat gynekolog i håp om å få et annet svar!! Er helt sjokkert at hun ikke har mer omløp i skallen og ikke bryr seg om hvem som hører på hva hun forteller!! Lærere, moren til barna til mannen. Alle!! Tenk på sønnen!! Han kan bli mobbet pga. det mor legger ut, selv om han er liten enda. Barn er grusomme! Naboene der di bor! Arbeidskolleger til begge to, foreldre. Svigerforeldre altså alle!! Ho kan ikke være riktig vel bevart! Dette er det verste jeg har hørt av alt hun har slengt utav seg av dumheter! Det går ikke ant at det er bare jeg som reagerer! Og hvis ikke mannen hennes gjør det med tanke på barna sine og sin familie og venner, ja, da er han like syk som henne! Hvor er omsorgsevnen i det huset… for her tenker hun ikke på barna iallefall. Hun kan rett og slett ødelegge livet demmes! Håper moren til barna tar affære nu!!

• Liker 22
  • Nyttig 13
Skrevet
M.H85 skrev (3 timer siden):

Jeg kan ikke komme på andre snappere som dele slikt med mindre du drive en Iselin SEX podcast. Det er virkelig drøyt! Ingen grenser. Snart blir det vel hvordan hun sugde han i dusjen eller at jippi endelig klarte jeg skreve ut beina så slikket han meg.  40 åringer!!! 

Og hun bekymrer seg over hva barna får med seg i ipad verden hvor skadelig det er??? Så sitter hun legger ut dette!!! Barna kan bli mobbet for dette. Der er hun med den vulgære moren...

Det må være noe mindreverd komplekser og et behov for noen hevdelse her 

Usmakelig!🤢

Er direkte flaut å bivåne. Trodde virkelig hun hadde nådd toppen av kransekaken med sitt lille foredrag om «piggtråden» nedi der som sperret passasjen for tøffelen, men neida - fortsetter og fortsetter. Sikkert gøy for barna deres å høre om på skolen og i nabolaget!

• Liker 14
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...