Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
M.H85 skrev (På 30.3.2026 den 15.26):

Eller detaljert fortelle at det var så mye skog der nede at hun først må klippe med saks før hun dro til shaving. Jada dama har nok ekstremt mye hår kontra mange andre,men må hun fortelle om dette hver gang hun går til shaving behandling?

Det kommer nok et nytt innlegg om orgasme og sex når hun endelig har fått hatt seg. Er dette vanlig fortelle til hele verden?

Men altså, opplyse om at hun skal pule? Kjønnshår? Hvem gjør det? Nå har jeg kun kjentfolk og familie på min SC, men jeg kunne da aldri finne på å opplyse om sexlivet mitt, ei heller har mine kontakter informert meg om det.

Som noen her skriver: Det er som et big brother-show uten filter og hemninger hvor alt av privatliv er til alles skue, privatliv til salgs. Det triste er at det er barn involvert i freakshowet.

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
K_mb skrev (17 minutter siden):

Men altså, opplyse om at hun skal pule? Kjønnshår? Hvem gjør det? Nå har jeg kun kjentfolk og familie på min SC, men jeg kunne da aldri finne på å opplyse om sexlivet mitt, ei heller har mine kontakter informert meg om det.

Som noen her skriver: Det er som et big brother-show uten filter og hemninger hvor alt av privatliv er til alles skue, privatliv til salgs. Det triste er at det er barn involvert i freakshowet.

Kristin ble jo kjent via Paradise Hotel. For å være med der er det vel en forutsetning å være uten blygsel og grenser. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Hulderen skrev (7 minutter siden):

Kristin ble jo kjent via Paradise Hotel. For å være med der er det vel en forutsetning å være uten blygsel og grenser. 

Joda, men så har hun jo bygd seg opp med et narrativ om å være en sterk stemme i samfunnet hvor hun raser rundt på andre influencere, butikkkjeder og alt annet hun kan rase mot, laget julespleis for mennesker som sliter, Gaza-engasjement, båtflyktninger. 

• Liker 5
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

😅 Det er ganske rart de bruker det filteret etter så lang tid (år). Kan fyren ha dårlig selvtillit? Klassisk ved filter bruk over tid. En mann godt opp i 40 åra med filter hver gang på snap😬😅

Jeg tror kanskje det. Hun gjør det samme med bilder av han som hun gjør med egne bilder, retusjerer og får han til å se vanvittig kjekk ut i noe vinkler. Jeg har sett han i virkeligheten, helt ok mann i 40-årene. Han ser ikke så vakker ut som på bildene hun legger ut 🙈 hadde jeg vært han hadde jeg også kviet meg til å «go public» når hun retusjerer bildene sånn…

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Hønemoor skrev (25 minutter siden):

Jeg tror kanskje det. Hun gjør det samme med bilder av han som hun gjør med egne bilder, retusjerer og får han til å se vanvittig kjekk ut i noe vinkler. Jeg har sett han i virkeligheten, helt ok mann i 40-årene. Han ser ikke så vakker ut som på bildene hun legger ut 🙈 hadde jeg vært han hadde jeg også kviet meg til å «go public» når hun retusjerer bildene sånn…

Hun sier ofte til han at han er verdens deiligste mann på 2 bein😅 Det blir litt too much...skjønner at han gjerne kan grue seg litt da til å vise seg frem ja...Hun overdriver som alltid, helt ok at hun synes han er en gresk gud,men det blir litt tilgjort når hun må cromecaste det hele tiden😅 Det blir litt som dem som alltid må legge ut lange ❤️❤️ meldinger offentlig. En sterk kjærlighet er oftest sterkest mer privat...

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Klikket meg gjennom snappen hennes, nå må jeg blokke/slette , fordi dette her gidder jeg ikke livnære kjenner jeg 🙈 Først et foredrag om sexlivet, så rydding/kasting av mengder av leker.

Altså jeg har en sønn som er like gammel som hennes..Alt dette hun kastet som hun kalte "babyleker" er sånn som hadde vært drømmen for mitt barn å leke med. Mengder av sandkasse-leker, ulike store traktorer/lastebiler /sementbiler/båter osv. Så kaller hun det "babyleker som bare tar plass" og kaster alt, og fyller det med eget skrot. 

• Liker 11
  • Nyttig 9
Skrevet
Prelunia skrev (31 minutter siden):

Klikket meg gjennom snappen hennes, nå må jeg blokke/slette , fordi dette her gidder jeg ikke livnære kjenner jeg 🙈 Først et foredrag om sexlivet, så rydding/kasting av mengder av leker.

Altså jeg har en sønn som er like gammel som hennes..Alt dette hun kastet som hun kalte "babyleker" er sånn som hadde vært drømmen for mitt barn å leke med. Mengder av sandkasse-leker, ulike store traktorer/lastebiler /sementbiler/båter osv. Så kaller hun det "babyleker som bare tar plass" og kaster alt, og fyller det med eget skrot. 

Bonussønnen er vel året yngre en F ogå...syns det var  ❤️ rått, men alt av historie skal jo ryddes og renskes ned til roten, der det på ny kun skal spire fra det hun sår, makeløst!

• Liker 14
Skrevet
Prelunia skrev (41 minutter siden):

Jeg tenkte det samme... Barnas minner ,barnas leker... Som om hun er drevet av en slags sjalusi mot fortiden før henne... Hun bare styrer på, kaster akkurat det som passer henne.  Veldig mye respekt. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde aldri klart å kaste andre barns kosedyr og leker! Så hjerteløst. Hun snakker jo så mye om hvor viktig det er for barn å bruke lekene sine og ha mindre skjermtid. Og alle barn har vel noen leker fra de var mindre som de er ekstra knyttet til 💛 Men neida, her skal alt ut... 

• Liker 16
Skrevet
M.H85 skrev (5 timer siden):

😅 Det er ganske rart de bruker det filteret etter så lang tid (år). Kan fyren ha dårlig selvtillit? Klassisk ved filter bruk over tid. En mann godt opp i 40 åra med filter hver gang på snap😬😅

Ja, virker jo faktisk slik! Husker han sa en stund ut i freakshowet sitt at han gruet seg til å vise sitt egentlige ansikt fordi KG hadde hauset han så voldsomt opp at folk kom til å bli skuffet. «Jeg er ikke så «sæxi» som hun skal ha det til» eller noe slikt, sa han… Er så latterlig flaut - to voksne mennesker på 40 og 45!

Selv synes jeg han ser ganske average ut uten filter, som en slags blanding av Hasse Hope og Thomas Gjertsen. Med filter ser han jo ut som det han er på innsiden - en (tøffel)klovn.

• Liker 5
Skrevet
Bjerka skrev (10 timer siden):

Jeg hadde aldri klart å kaste andre barns kosedyr og leker! Så hjerteløst. Hun snakker jo så mye om hvor viktig det er for barn å bruke lekene sine og ha mindre skjermtid. Og alle barn har vel noen leker fra de var mindre som de er ekstra knyttet til 💛 Men neida, her skal alt ut... 

Når jeg var i ungdomsårene opplevde jeg at kjæresten til far min tok flere ryddesjauer hos oss. Det var nødvendig, men pga måten det ble gjort på og en far som godtok alt og ingen som respekterte meg - så ble forholdet mellom meg og den personen ødelagt og jeg har i mange år etterpå slitt med hamstring og å kvitte meg med ting.

Det er godt mulig at ting ikke er slik det fremstilles på sosiale medier av Kristin. Men det er noe urovekkende med adferden hennes enten den er reell eller påtatt.

Jeg tror livets mann og fru tornado undervurderer spor slike ting setter hos andre, eller hvor ekstremt lite sympatisk og respektløst det fremstilles på.

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 21
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet

Nå er det selvfølgelig barnefri påske på hytten der dagene skal bestå av fyll og påskeegg med kondomer og intimservietter til de single som kommer. Høres ut som et påske swingers treff. 🎉🙈

• Liker 19
  • Nyttig 8
Skrevet

Tenk å ha fire barn totalt, men påsken er full av alkohol og påskeegg til de voksne.. 😕

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Irja skrev (6 timer siden):

Tenk å ha fire barn totalt, men påsken er full av alkohol og påskeegg til de voksne.. 😕

Korrekt. 4 barn da burde det vært mer glede ha barna. Hvertfall med små barn, men for oss som følger denne tråden er det no suprise at barnefri er det beste i verden i følge K. Det sa hun vel også i går at den beste påsken de hadde hatt var for 2 år siden også uten barn🙌 Nå skal det drikkes så mye at sitat Kristin, vi er nok helt ferdige på søndag!  Hun gledet seg også til afterski 🍷🍸🍹 Jeg kjenner ingen 40+ som orker bruke påsken til slikt, er det vanlig? Et glass vin i solveggen er noe annet. Eldte datteren min liker afterski,hun er barnløs og 20.

Endret av M.H85
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Godt hun med sjefspekefingeren mot andre går frem som et godt forbilde. Ingenting er bedre for kroppen enn fravær av sukker og karbohydrater, men plentyyy av alkohol. Herre for ei selvmotsigende kjerring. Og at hun jabber i vei om at det er beste påske og det er barnefri, øsj. Mange influensere tar rare valg ift barna sine, men hun er vel eneste jeg oppriktig har tenkt at bør fratas omsorgen. Ingen barn fortjener den behandlingen der. Stakars gutt. 

• Liker 19
  • Nyttig 8
Skrevet
Prelunia skrev (På 31.3.2026 den 18.55):

Igjen, selvmotsigende dame. Hun er jo klimaaktivist og stemmer MDG, men hoarding, hyppige innkjøp for så å kaste er  jo mantraet i hennes liv. Og du må heller ikke glemme plenty av forbruksvarer som kun brukes som content til rampenissen. Og hvis du tror rampenissen er for barna? Glem det! Hun lager også lange videoer av hver en rampestrek hvor hun får views og engasjement. Men sønnen får for all del ikke se på skjerm, mens hun selv har skjermtid på 12 timer til dagen…

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Hønemoor skrev (10 minutter siden):

Godt hun med sjefspekefingeren mot andre går frem som et godt forbilde. Ingenting er bedre for kroppen enn fravær av sukker og karbohydrater, men plentyyy av alkohol. Herre for ei selvmotsigende kjerring. Og at hun jabber i vei om at det er beste påske og det er barnefri, øsj. Mange influensere tar rare valg ift barna sine, men hun er vel eneste jeg oppriktig har tenkt at bør fratas omsorgen. Ingen barn fortjener den behandlingen der. Stakars gutt. 

Og det bilde når hun står på terassen mot sola. Hun er blitt så mager, det ser nesten sykt ut. Viktig å holde seg unna alt karbohyrater ja🙈 Som om hun ser sunn ut? Mer syk ut nå. Alkohol hver dag og noen egg. Healty!

Endret av M.H85
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun ser ut til å lide av «drunkorexia»  (#googleit). Magrere en noen sinne klamrende til et vinglass og falske smil. Trist!! Jeg tror Kristin har seriøse problemer som er vanskelig for et utrent øye å skue gjennom den lykkelige fasaden. Å gå ned så mye i vekt tærer på helsen, humøret og overskuddet. Også enig i at det er trist at de er så opptatt av barnefri. Stakkars unger

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Skulle akkurat til å si det samme. Hun ser ut som hun har anoreksia der hun står og triller boller og klærne henger på henne. Bare trist egentlig. 

Endret av Bjerka
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...