Tough cookie Skrevet 13. april #13002 Skrevet 13. april Hva er rekkehuset de bor i nå verdt? Helt utrolig at to som suller rundt hjemme og filmer seg selv i morgenkåpe kan kjøpe hus til 23 millioner. Ikke rart at mange unge ønsker å bli kjendis og influenser. Vi får logge ut og slutte å gi de oppmerksomhet, så blir det mindre penger på kontoen for Gjelsvik & temu vikaren. 16 2 18
Bjerka Skrevet 13. april #13003 Skrevet 13. april Tough cookie skrev (16 minutter siden): Ikke rart at mange unge ønsker å bli kjendis og influenser. Og at det er stadig vanskeligere å få unge ut i samfunnsnyttige jobber. Noen må kjøre bussen. 15 1
M.H85 Skrevet 13. april #13004 Skrevet 13. april ama7 skrev (5 timer siden): Noen som vet hvilket hus de kjøpt? Kjøpt hus nå? Bryllup next..nytt hus.. på samme tid! Hun finner ikke RO noe sted. Helt manisk der hun forteller. Det er som materialiste ting er alt hun må ha for 'kick" ,ingen ro bare styr. Hun er aldri fornøyd. Ikke lenge siden de brukte x antall 100.000 på nytt " voksen bad" for å så allerede flytte IGJEN! Noe helt vilt manisk uroligheter over denne der dama. 22 1
friskbris Skrevet 13. april #13005 Skrevet 13. april Dopaminjag. At hu der ikke er ADHD-medisinert er jo et under. 13 7
Solstråle1 Skrevet 14. april #13006 Skrevet 14. april Hønemoor skrev (17 timer siden): Huset var jo faktisk veldig fint med de fargene syns jeg. Men nå kommer vel snart Kristin dundrende og ødelegger det med knæsje farger, som gjør at det daler noen millioner i verdi… Man trenger vel ikke male fanden på veggen og komme med slike uttaleser som ikke har noen rot i virkeligheten. Ingen hus daler flere millioner i verdi pga fargevalg på veggene. Det går jo an å male igjen, vet du. Utrolig lekkert hus, selv om jeg også syns det var litt vel beige. 4
Hønemoor Skrevet 14. april #13007 Skrevet 14. april Solstråle1 skrev (3 minutter siden): Man trenger vel ikke male fanden på veggen og komme med slike uttaleser som ikke har noen rot i virkeligheten. Ingen hus daler flere millioner i verdi pga fargevalg på veggene. Det går jo an å male igjen, vet du. Utrolig lekkert hus, selv om jeg også syns det var litt vel beige. Du vet at historikken hennes med boligsalg er ekstremt dårlig? Hun har tapt millioner av kroner 😝 sannheten er at beige selger fordi folk kan se for seg å bo i et rolig og harmonisk hus. De aller fleste ønsker faktisk ikke å bo på sirkus… 18 5
Zena33 Skrevet 14. april #13008 Skrevet 14. april Hønemoor skrev (3 timer siden): Du vet at historikken hennes med boligsalg er ekstremt dårlig? Hun har tapt millioner av kroner 😝 sannheten er at beige selger fordi folk kan se for seg å bo i et rolig og harmonisk hus. De aller fleste ønsker faktisk ikke å bo på sirkus… Var inne og så på huset de visstnok skal ha kjøpt. Tenkte noen tanker om hvordan det stilrene huset vil se ut etter at Kristin har fått svingt malerkosten noe runder. 7 3
Aristokrat1 Skrevet 14. april #13009 Skrevet 14. april Hønemoor skrev (3 timer siden): Du vet at historikken hennes med boligsalg er ekstremt dårlig? Hun har tapt millioner av kroner 😝 sannheten er at beige selger fordi folk kan se for seg å bo i et rolig og harmonisk hus. De aller fleste ønsker faktisk ikke å bo på sirkus… Gleder meg til å se taksten på huset til Helene Celine når de er ferdige🤩 da tipper jeg taksten er mer på det samme som forrige hus ble solgt for i samme gate for noen år siden, over 11.000.000kr. Folk kan si hva de vil, men beige selger ja😄 4
elisabeth30 Skrevet 14. april #13010 Skrevet 14. april Tough cookie skrev (23 timer siden): Hva er rekkehuset de bor i nå verdt? Helt utrolig at to som suller rundt hjemme og filmer seg selv i morgenkåpe kan kjøpe hus til 23 millioner. Ikke rart at mange unge ønsker å bli kjendis og influenser. Vi får logge ut og slutte å gi de oppmerksomhet, så blir det mindre penger på kontoen for Gjelsvik & temu vikaren. Vil tippe mellom 14-15 millioner 1
M.H85 Skrevet 15. april #13011 Skrevet 15. april Hønemoor skrev (20 timer siden): Du vet at historikken hennes med boligsalg er ekstremt dårlig? Hun har tapt millioner av kroner 😝 sannheten er at beige selger fordi folk kan se for seg å bo i et rolig og harmonisk hus. De aller fleste ønsker faktisk ikke å bo på sirkus… Nå har jeg ikke sett annonsen ,men det er ingen tvil at beige/lyst/nøytralt/ stilrent selger på visning. Folk vil sette eget preg på sitt hus , og da er ingenting bedre enn å møte et hus på visning som er mest mulig nøytralt malt osv. Svært få liker sirkus farger. Nå har vel også Kristin kjøpt og solgt mange hus de siste årene med stort tap. Det at de nå er 2 er jo bedre , og huset han (de) eier nå blir nok solgt på dagen. Klassisk rekkehus for barnefamilier som blir solgt umiddelbart. Å kjøpe hus med Kristin derimot vil jeg anse som mer risikosport...dama er jo økonomisk helt på bærtur.... 15 3
Fotballfluen Skrevet 15. april #13012 Skrevet 15. april Mer i inntekt med to personer, men Kristin har ikke en krone å bidra med i EK. 4
skeiv-ostepop Skrevet 15. april #13013 Skrevet 15. april Fotballfluen skrev (11 minutter siden): Mer i inntekt med to personer, men Kristin har ikke en krone å bidra med i EK. Men vet vi egentlig det? Snapchat gir jo enorme utbetalinger og Kristin selger jo seksuelt ladet innhold og får sikkert en god del visninger pga det alene. 8
Fotballfluen Skrevet 15. april #13014 Skrevet 15. april skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Men vet vi egentlig det? Snapchat gir jo enorme utbetalinger og Kristin selger jo seksuelt ladet innhold og får sikkert en god del visninger pga det alene. Det er ikke mange månedene siden hun hadde milliongjeld og var på konkursens rand. Derfor solgte hun huset sitt, det var fullt belånt og hun solgte med milliontap. 8
skeiv-ostepop Skrevet 15. april #13015 Skrevet 15. april Fotballfluen skrev (3 minutter siden): Det er ikke mange månedene siden hun hadde milliongjeld og var på konkursens rand. Derfor solgte hun huset sitt, det var fullt belånt og hun solgte med milliontap. Joda, men enkelte influensere tjener ganske mye og. Men samtidig har hun et enormt forbruk og. Så jeg tror nok du har rett. 3
CMHuser Skrevet 15. april #13016 Skrevet 15. april Jeg har ikke fulgt/sett på noe Kristin har lagt ut siden april i fjor, kan noen gi meg en update på hva som har skjedd? 😊
skeiv-ostepop Skrevet 15. april #13017 Skrevet 15. april CMHuser skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke fulgt/sett på noe Kristin har lagt ut siden april i fjor, kan noen gi meg en update på hva som har skjedd? 😊 Blowjobs, analsex og maling. Tror det oppsummerer mye. Ja og barnefri. 17 3
Frøkenfryden Skrevet 15. april #13018 Skrevet 15. april skeiv-ostepop skrev (3 timer siden): Blowjobs, analsex og maling. Tror det oppsummerer mye. Ja og barnefri. Og å ville bli tatt bakfra på kjøkkenøya der hun super vin og lager deiiiilig spinat-cottage cheese-greier til barna for å feire at hun har pælma lekene hun fant når hun spant rundt i forrige ryddesjau. 14 2
Bjerka Skrevet 16. april #13019 Skrevet 16. april Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Og å ville bli tatt bakfra på kjøkkenøya der hun super vin og lager deiiiilig spinat-cottage cheese-greier til barna for å feire at hun har pælma lekene hun fant når hun spant rundt i forrige ryddesjau. That sums it up! 🤣😂🙈 2
Margit777 Skrevet 16. april #13020 Skrevet 16. april Sunniva K skrev (På 7.4.2026 den 21.52): Jeg har flat rumpe, og synes ikke noe om at du skriver slike ting som dette, da man er usikker nok fra før.. Bare å trene den opp eller la være. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå