baremeg007 Skrevet tirsdag kl. 21:43 #13041 Skrevet tirsdag kl. 21:43 Merkelig oppførsel å være så desperat etter «stilken» til tøffelen at hun nekter ta svaret til sykehuset angående piggtråden for god fisk, og tropper opp hos Volvat for å få et annet svar. De svarte vel det samme der, regner jeg med. Men hun er jo over alle lover og regler, til og med naturens regler er hun visst for god for! 3 3
M.H85 Skrevet onsdag kl. 13:39 #13043 Skrevet onsdag kl. 13:39 (endret) baremeg007 skrev (15 timer siden): Merkelig oppførsel å være så desperat etter «stilken» til tøffelen at hun nekter ta svaret til sykehuset angående piggtråden for god fisk, og tropper opp hos Volvat for å få et annet svar. De svarte vel det samme der, regner jeg med. Men hun er jo over alle lover og regler, til og med naturens regler er hun visst for god for! Ikke sett på hennes snap på 1 uke,fikk litt nok av å se de der stygge vasene som minner om plastikk service jeg kjøpte til barnas dukkehus, men om hun enda tyter om sex og sting der nede så burde hun forstå at operasjon i underliv tar meget lang tid heale, og alle fornutige kvinner velger da å ta tiden til hjelp. Det kan gjøre vondt verre drive å prøve penis inn der. Spesielt. Desperat eller. Kunne tro sex ikke blir mulig noen gang igjen som hun stresser....🤭 Det går fra sex,fingring til kakebaking og hudpleie. Flaut...så flaut... alt hun skriker høyt om. Barna blir eldre... hun nekter dem gjerne snap til de er 30 år ( fyfy med alt for barn vettu), men barnas venner kan se dette, kjempe hyggelig om de forteller hva mammaen din sier høyt offentlig Endret onsdag kl. 13:42 av M.H85 7 2
Hønemoor Skrevet onsdag kl. 15:33 #13044 Skrevet onsdag kl. 15:33 I utgangspunktet er jeg så sykt enig i at smarttelefon til barn er skikkelig uheldig og at det skulle vært høyere aldersgrenser. Men jeg klarer bare ikke ta budskapet til Kristin om dette seriøst. Et av eksemplene handler om kroppspress barn får opp. Hun er jo en av verstingene ved å bruke vidvinkel, thinspo og overfokus på hva som er usunn mat. I tillegg lever hun av sin smarttelefon og er på den store deler av døgnet. Hvis dette er så viktig for henne, så legg nå for guds skyld telefonen vekk, vær med sønnen din og få deg en jobb som ikke krever at du er pålogget hele tiden 😬 17 9
skeiv-ostepop Skrevet onsdag kl. 15:42 #13045 Skrevet onsdag kl. 15:42 Hønemoor skrev (8 minutter siden): I utgangspunktet er jeg så sykt enig i at smarttelefon til barn er skikkelig uheldig og at det skulle vært høyere aldersgrenser. Men jeg klarer bare ikke ta budskapet til Kristin om dette seriøst. Et av eksemplene handler om kroppspress barn får opp. Hun er jo en av verstingene ved å bruke vidvinkel, thinspo og overfokus på hva som er usunn mat. I tillegg lever hun av sin smarttelefon og er på den store deler av døgnet. Hvis dette er så viktig for henne, så legg nå for guds skyld telefonen vekk, vær med sønnen din og få deg en jobb som ikke krever at du er pålogget hele tiden 😬 Kroppspresset kommer fra sosiale medier - ikke smarttelefonen. Når hun selv deler kroppspress på nettopp sosiale medier kaster hun stein i glasshus. 5 5
Bjerka Skrevet onsdag kl. 23:16 #13046 Skrevet onsdag kl. 23:16 Nå maler hun huset om igjen før visning for å få vekk sirkusfargene 😅 Så dobbelt arbeid til ingen nytte... Hun husker vel huset i Drammen, som også måtte males om helt før de fikk bud på det i det hele tatt. Men samtidig sier hun at hun ikke kan vente med å gå kræisy med farger i neste hus! 🥵 4 1
baremeg007 Skrevet onsdag kl. 23:27 #13047 Skrevet onsdag kl. 23:27 Noen som har link til dette huset hun maser om? Tenk å bruke 23 mill på et hus hun skal ødelegge med sin manglende estetikk og dårlige fargesans med det samme de overtar! 9 1
siesta Skrevet onsdag kl. 23:29 #13048 Skrevet onsdag kl. 23:29 Hønemoor skrev (På 13.4.2026 den 19.20): Helt sykt at dere klikker inn på snappen hennes som gjør at hun kan kjøpe hus til 23millioner. Håper hver av en av dere slutter med det, unner henne virkelig ikke sinnsyke inntekter på å utlevere sønn, eget sexliv samtidig som hun er moralens vokter ovenfor andre influensere. Kjenner jeg faktisk blir irritert på dere som generer disse inntektene. Er sååååå enig. Avfulgt for mange år siden. 6 1
siesta Skrevet onsdag kl. 23:35 #13049 Skrevet onsdag kl. 23:35 Hønemoor skrev (På 13.4.2026 den 19.20): Helt sykt at dere klikker inn på snappen hennes som gjør at hun kan kjøpe hus til 23millioner. Håper hver av en av dere slutter med det, unner henne virkelig ikke sinnsyke inntekter på å utlevere sønn, eget sexliv samtidig som hun er moralens vokter ovenfor andre influensere. Kjenner jeg faktisk blir irritert på dere som generer disse inntektene. Det beste hadde vært om vi slapp disse trådene... 2
Full kontroll Skrevet i går, 05:17 #13050 Skrevet i går, 05:17 Stjertmeis skrev (På 13.4.2026 den 18.36): Tror det kan være dette: det ligger på Bekekstua og annonsen vart markert med solgt kl 12.59 lørdag (dvs samme dag og tid som de fikk budet akseptert). https://www.finn.no/452840605 @baremeg007var dette, eller , Stjertmeis? 1
Tough cookie Skrevet i går, 06:45 #13051 Skrevet i går, 06:45 Bjerka skrev (7 timer siden): Nå maler hun huset om igjen før visning for å få vekk sirkusfargene 😅 Så dobbelt arbeid til ingen nytte... Hun husker vel huset i Drammen, som også måtte males om helt før de fikk bud på det i det hele tatt. Men samtidig sier hun at hun ikke kan vente med å gå kræisy med farger i neste hus! 🥵 For henne er det content å male huset på nytt, og hun liker å male så hun ser nok ikke på det som stress. 1
lllll Skrevet i går, 07:46 #13052 Skrevet i går, 07:46 Full kontroll skrev (2 timer siden): @baremeg007var dette, eller , Stjertmeis? Dægan..det var ikke billig 1
Moongirl Skrevet i går, 07:52 #13053 Skrevet i går, 07:52 Burde latt ungene få ro i barndommen, ikke flytte sånn på de. Igjen. Men, hun tenker kun på seg selv tydeligvis. 5 7
Stjertmeis Skrevet i går, 09:37 #13054 Skrevet i går, 09:37 Full kontroll skrev (4 timer siden): @baremeg007var dette, eller , Stjertmeis? Ja, jeg tror det. Men aner ikke om ho har bekrefta/delt hvilket hus, men det passer veldig bra med både innhold, beliggenhet og tidspunkt for salg. Aå det var hvert fall mitt gjett. 2
M.H85 Skrevet i går, 11:48 #13055 Skrevet i går, 11:48 Stjertmeis skrev (2 timer siden): Ja, jeg tror det. Men aner ikke om ho har bekrefta/delt hvilket hus, men det passer veldig bra med både innhold, beliggenhet og tidspunkt for salg. Aå det var hvert fall mitt gjett. Hvis det er dette huset så er det perfekt malt som det er spør du meg. Nøytrale fine farger og trenger man farger er det bare å kjøpe et maleri osv. Tipper det huset ser ut som Sirkus Mirano skikkelig kjapt 🙄 4 2
Justlooking Skrevet i går, 19:00 #13056 Skrevet i går, 19:00 Margit777 skrev (På 16.4.2026 den 3.31): Bare å trene den opp eller la være. Skjønner ikke at folk blir usikker om noen kommenterer en eventuelt flat rumpe på andre. Jeg har det selv og er gjerne den første som kommenterer det om meg selv. Man har jo speil .. Og så sier jeg at den flate rumpa er til gjengjeld byttet til en romslig mage hos meg. Bryr meg ikke og har stor ironi på hva jeg ser i speilet. Magen kan jeg sikkert få mindre og rumpen kanskje større? Men gidder verken slanke meg eller trene og lever godt med kroppen min 😂 1 2
Sunniva K Skrevet i går, 19:48 #13057 Skrevet i går, 19:48 Justlooking skrev (47 minutter siden): Skjønner ikke at folk blir usikker om noen kommenterer en eventuelt flat rumpe på andre. Jeg har det selv og er gjerne den første som kommenterer det om meg selv. Man har jo speil .. Og så sier jeg at den flate rumpa er til gjengjeld byttet til en romslig mage hos meg. Bryr meg ikke og har stor ironi på hva jeg ser i speilet. Magen kan jeg sikkert få mindre og rumpen kanskje større? Men gidder verken slanke meg eller trene og lever godt med kroppen min 😂 Flott for deg da. Vi er forskjellige. 2
Orly Skrevet i går, 20:18 #13058 Skrevet i går, 20:18 M.H85 skrev (8 timer siden): Hvis det er dette huset så er det perfekt malt som det er spør du meg. Nøytrale fine farger og trenger man farger er det bare å kjøpe et maleri osv. Tipper det huset ser ut som Sirkus Mirano skikkelig kjapt 🙄 Jeg synes det var grusomt kjedelig i fargene og hadde definitivt malt det så det ble mer min smak 4
Justlooking Skrevet i går, 21:32 #13059 Skrevet i går, 21:32 Sunniva K skrev (1 time siden): Flott for deg da. Vi er forskjellige. Jammen Vi ser jo i speilen hvordan vi ser ut? Det spiller jo ingen rolle heller hva andre sier eller ikke ? Alt dette er over min begripels 😂 4
BuffyTheVampire Skrevet 20 timer siden #13060 Skrevet 20 timer siden skeiv-ostepop skrev (På 22.4.2026 den 17.42): Kroppspresset kommer fra sosiale medier - ikke smarttelefonen. Når hun selv deler kroppspress på nettopp sosiale medier kaster hun stein i glasshus. Synes dette var genialt forklart av deg, som kanskje mange ikke tenker på. Det er jo MÅTEN man bruker mobilen på som er skadelig. Mitt 12-årige barn har ikke snap, tiktok, Instagram og andre some, og vi følger med på hva hen ser på på YouTube. Hen får legge planer med venner og delta sosialt via melding og FaceTime, og spille med venner. Hen får ikke automatisk laste ned hvilken som helst app, og vi voksne styrer skjermtid. Da er mobilbruk rimelig trygt spør du meg. Men Kristin må jo alltid ha noe å hyle og skrike opp, slå inn allerede vidåpne dører osv. Jeg synes det er ganske fascinerende hvordan hun for ett par år siden var rimelig godt likt, mens hun nå nesten utelukkende får kritiske (og ofte velfortjente) tilbakemeldinger her inne. 9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå