Irja Skrevet 20. mai #13221 Skrevet 20. mai Klump skrev (21 minutter siden): Det er bare å feire. Penger til champis utgår nok snart. De har jobbet hardt for å få råd til å kjøpe det nye huset. Spørs hvor lenge de har råd til å bo der Det blir ikke lenge. Begrenset hvor lenge snapchat kommer til å finansiere livet deres. Hva kjøpte de huset for? 2
skeiv-ostepop Skrevet 21. mai #13222 Skrevet 21. mai Nå vet vi jo ingenting om hvor mye hun eier av det nye huset da. Om vi ser på eierskap i firmaet så er den såpass liten at han kan overkjøre henne og bestemme det meste. Har han vært lur eier hun ikke mer enn at han kan kjøpe henne helt ut av huset om/når hun fucker det til og får skatteetaten på nakken (igjen). 6
Justlooking Skrevet 21. mai #13223 Skrevet 21. mai baremeg007 skrev (18 timer siden): Solgt for 540k under takst. Kun 2 bud, som startet 840k under takst - så ser ut som det er samme person som har bydd begge ganger. Kan ikke ha vært spesielt ettertraktet da, forståelig nok så totalt overpriset som det er… Takk. Har ikke greie på prisene i området men både i Stavanger og Drammen måtte prisene settes ned flere ganger og det gikk lang tid før salg. Men her solgte de etter første visning skjønner jeg. Er ikke så uvanlig å prøve et par visninger for å eventuelt få mer. 2
skeiv-ostepop Skrevet 21. mai #13224 Skrevet 21. mai Justlooking skrev (Akkurat nå): Takk. Har ikke greie på prisene i området men både i Stavanger og Drammen måtte prisene settes ned flere ganger og det gikk lang tid før salg. Men her solgte de etter første visning skjønner jeg. Er ikke så uvanlig å prøve et par visninger for å eventuelt få mer. Tipper dette prosjektet hastet veldig for en av de. Som det ofte gjør.. 2 11
baremeg007 Skrevet 21. mai #13225 Skrevet 21. mai Irja skrev (8 timer siden): Hva kjøpte de huset for? Det nye? 23 mill. Det tøffelen nå solgte kjøpte han nytt med ekssamboeren i 2014 for 9,150 (eide like mye hver, så kjøpte han henne ut i 2023 for 4,6). 2
baremeg007 Skrevet 21. mai #13226 Skrevet 21. mai Synes det er merkelig hvor virkelighetsfjern hun er når hun sitter der og langer ut om at en jeksel nå har dødd som følge av hennes egen nedprioritering av tannlegebesøk - som igjen var andres skyld (Skatteetatens skyld - fordi hun måtte prioritere å betale gjeld). Da utsatte hun et rotfyllingsprosjekt så lenge at tannen nå knakk og må ha implantat til 30k. Hun påstår at rotfyllingen hun betalte 11k for da hun nylig omsider tok tak i problemet nå «har null verdi» fordi hun jo må fjerne tannen. Og at da kan hun kreve pasientskadeerstatning! Hvor fjern kan man bli? Situasjonen har jo oppstått fordi hun selv ikke har tatt tak i det! Og så skal liksom staten kompensere henne? 13 13
skeiv-ostepop Skrevet 21. mai #13227 Skrevet 21. mai baremeg007 skrev (20 minutter siden): Synes det er merkelig hvor virkelighetsfjern hun er når hun sitter der og langer ut om at en jeksel nå har dødd som følge av hennes egen nedprioritering av tannlegebesøk - som igjen var andres skyld (Skatteetatens skyld - fordi hun måtte prioritere å betale gjeld). Da utsatte hun et rotfyllingsprosjekt så lenge at tannen nå knakk og må ha implantat til 30k. Hun påstår at rotfyllingen hun betalte 11k for da hun nylig omsider tok tak i problemet nå «har null verdi» fordi hun jo må fjerne tannen. Og at da kan hun kreve pasientskadeerstatning! Hvor fjern kan man bli? Situasjonen har jo oppstått fordi hun selv ikke har tatt tak i det! Og så skal liksom staten kompensere henne? Enkelte burde tenke mer over hva de legger ut av hensyn til hvor dumme de fremstår. 12 15
heavyheart Skrevet 21. mai #13228 Skrevet 21. mai skeiv-ostepop skrev (3 timer siden): Nå vet vi jo ingenting om hvor mye hun eier av det nye huset da. Om vi ser på eierskap i firmaet så er den såpass liten at han kan overkjøre henne og bestemme det meste. Har han vært lur eier hun ikke mer enn at han kan kjøpe henne helt ut av huset om/når hun fucker det til og får skatteetaten på nakken (igjen). De skal jo gifte seg, så da blir jo alt hans hennes
skeiv-ostepop Skrevet 21. mai #13229 Skrevet 21. mai heavyheart skrev (19 minutter siden): De skal jo gifte seg, så da blir jo alt hans hennes Det er jo mulig at det blir særeie da 5 5
zhazha65 Skrevet 21. mai #13230 Skrevet 21. mai baremeg007 skrev (4 timer siden): Synes det er merkelig hvor virkelighetsfjern hun er når hun sitter der og langer ut om at en jeksel nå har dødd som følge av hennes egen nedprioritering av tannlegebesøk - som igjen var andres skyld (Skatteetatens skyld - fordi hun måtte prioritere å betale gjeld). Da utsatte hun et rotfyllingsprosjekt så lenge at tannen nå knakk og må ha implantat til 30k. Hun påstår at rotfyllingen hun betalte 11k for da hun nylig omsider tok tak i problemet nå «har null verdi» fordi hun jo må fjerne tannen. Og at da kan hun kreve pasientskadeerstatning! Hvor fjern kan man bli? Situasjonen har jo oppstått fordi hun selv ikke har tatt tak i det! Og så skal liksom staten kompensere henne? Denne med tanna er nok sant. Jeg hadde samme problem[oppstå helt plutselig]og nå venter jeg på ny tann til 40.000 som er helt horribelt pris.?Hadde det vært en jeksel hadde jeg ikke brukt så mye penger på ny tann men jeg har fortann.. 1
skeiv-ostepop Skrevet 21. mai #13231 Skrevet 21. mai zhazha65 skrev (5 minutter siden): Denne med tanna er nok sant. Jeg hadde samme problem[oppstå helt plutselig]og nå venter jeg på ny tann til 40.000 som er helt horribelt pris.?Hadde det vært en jeksel hadde jeg ikke brukt så mye penger på ny tann men jeg har fortann.. Men ansvaret for tannhelsen er jo hver enkelt sitt ansvar - ikke skatteetaten. 11 6
zhazha65 Skrevet 21. mai #13232 Skrevet 21. mai skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Men ansvaret for tannhelsen er jo hver enkelt sitt ansvar - ikke skatteetaten. Skatteetaten?
skeiv-ostepop Skrevet 21. mai #13233 Skrevet 21. mai zhazha65 skrev (1 minutt siden): Skatteetaten? Det var jo hele poenget - hun rantet om at nå er utgiften til tannbehandling dyrere fordi hun prioriterte ikke tannlege tidligere, fordi skatteetaten krevde henne for penger. Altså hun får ansvaret for tanna til å være skatteetaten sitt, og ikke sitt eget ansvar. 12 5
Tapaz Skrevet 21. mai #13234 Skrevet 21. mai skeiv-ostepop skrev (43 minutter siden): Det var jo hele poenget - hun rantet om at nå er utgiften til tannbehandling dyrere fordi hun prioriterte ikke tannlege tidligere, fordi skatteetaten krevde henne for penger. Altså hun får ansvaret for tanna til å være skatteetaten sitt, og ikke sitt eget ansvar. Men hun prioriterer ferieturer? Og flere kjoler til bryllupet, stadig nye klær, vin og annet luksus. Syns ikke synd på henne i det hele tatt! 21 7
skeiv-ostepop Skrevet 21. mai #13235 Skrevet 21. mai Tapaz skrev (9 minutter siden): Men hun prioriterer ferieturer? Og flere kjoler til bryllupet, stadig nye klær, vin og annet luksus. Syns ikke synd på henne i det hele tatt! Nettopp. 7 6
Klump Skrevet 21. mai #13236 Skrevet 21. mai heavyheart skrev (7 timer siden): De skal jo gifte seg, så da blir jo alt hans hennes Så dum er ikke engang Temu tøffel… ikke har de barn sammen heller 4 2
Irja Skrevet 21. mai #13237 Skrevet 21. mai Klump skrev (1 time siden): Så dum er ikke engang Temu tøffel… ikke har de barn sammen heller Vi får se da. Hvor dum han faktisk er 😌 8 1
Tripptrapp1 Skrevet 21. mai #13238 Skrevet 21. mai skeiv-ostepop skrev (12 timer siden): Nå vet vi jo ingenting om hvor mye hun eier av det nye huset da. Om vi ser på eierskap i firmaet så er den såpass liten at han kan overkjøre henne og bestemme det meste. Har han vært lur eier hun ikke mer enn at han kan kjøpe henne helt ut av huset om/når hun fucker det til og får skatteetaten på nakken (igjen). Er man interessert så finner man lett ut av eierbrøk via f.eks 1881 eiendomspriser. 2
Tripptrapp1 Skrevet 21. mai #13239 Skrevet 21. mai heavyheart skrev (9 timer siden): De skal jo gifte seg, så da blir jo alt hans hennes Det er heldigvis ikke riktig. I alle fall ikke når de skilles, og det er gjerne først da slike ting får praktisk betydning. Hovedregelen er at de verdiene man har tatt med seg inn i ekteskapet kan man kreve skjevdelt. 11
Frøkenfryden Skrevet 23. mai #13240 Skrevet 23. mai baremeg007 skrev (På 21.5.2026 den 9.51): Synes det er merkelig hvor virkelighetsfjern hun er når hun sitter der og langer ut om at en jeksel nå har dødd som følge av hennes egen nedprioritering av tannlegebesøk - som igjen var andres skyld (Skatteetatens skyld - fordi hun måtte prioritere å betale gjeld). Da utsatte hun et rotfyllingsprosjekt så lenge at tannen nå knakk og må ha implantat til 30k. Hun påstår at rotfyllingen hun betalte 11k for da hun nylig omsider tok tak i problemet nå «har null verdi» fordi hun jo må fjerne tannen. Og at da kan hun kreve pasientskadeerstatning! Hvor fjern kan man bli? Situasjonen har jo oppstått fordi hun selv ikke har tatt tak i det! Og så skal liksom staten kompensere henne? Alt er andres feil. Inkludert tenner. Klart det. Herregud. Jeg ser ikke snappene en gang og blir utslitt bare av å lese her om henne😳 Og… Hun kan jo ikke ha fått huslån? Bank 2 «redda» henne sist, kan hun ha blitt mer kredibel låntaker siden da? Skjønner jeg ikke. Fise rundt i nytt hus med oversized hettegenser, malekost, vinglass og maling som lyser i mørket. jesus kristus så slitsom🫠 16 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå