Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvor har de kjøpt?

Endret av Macaron
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Macaron skrev (17 minutter siden):

Hvor har de kjøpt?

Bekkestua, mot Grav/Jar visst

Skrevet
Frøkenfryden skrev (12 timer siden):

Alt er andres feil. Inkludert tenner. Klart det. Herregud. Jeg ser ikke snappene en gang og blir utslitt bare av å lese her om henne😳 

Og… Hun kan jo ikke ha fått huslån? Bank 2 «redda» henne sist, kan hun ha blitt mer kredibel låntaker siden da? Skjønner jeg ikke. 

Fise rundt i nytt hus med oversized hettegenser, malekost, vinglass og maling som lyser i mørket. 
jesus kristus så slitsom🫠

Råd til et huskjøp på 22mill men ikke råd til tannlege? Dama er jo faktisk stokk dum! 

  • Liker 19
  • Nyttig 15
Skrevet

Jeg synes huset var totalt sjelløst og ekstremt beige jeg da. 

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Lineaaa skrev (1 time siden):

Blir sikkert helt topp med rosa vegger i stua og lavendel på kjøkkenet 😐

Og korall i taket? Hva blir det neste, liksom!🎪

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Verdens lengste tær og størrelse 48 i sko? 
Nå begynner det bli for dumt! 
 

 

IMG_0772.jpeg

IMG_0773.jpeg

  • Liker 12
  • Nyttig 23
Skrevet
Nøytral-80 skrev (8 timer siden):

Verdens lengste tær og størrelse 48 i sko? 
Nå begynner det bli for dumt! 
 

 

Helt latterlig og flaut av en kvinne på 40. Om ikke annet passer det bra med klovneproporsjoner når man higer etter å bo i et sirkushus…

  • Liker 9
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (2 timer siden):

Helt latterlig og flaut av en kvinne på 40. Om ikke annet passer det bra med klovneproporsjoner når man higer etter å bo i et sirkushus…

Hahaha nå lo jeg høyt! 
 

Men altså, på det øverste bildet er foten omtrent dobbelt så lang som hode. Skjønner hun ikke hvor dumt det ser ut? 
 

Og hva er hensikten? Å se tynnere ut? 
(ville normalt brukt ordet slankere). 

Endret av Nøytral-80
  • Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Nøytral-80 skrev (4 minutter siden):

 

Dobbel-post. 

Endret av Nøytral-80
Skrevet

Er ikke hun tynn nok? 

  • Liker 3
Skrevet
Mariss@68 skrev (30 minutter siden):

Er ikke hun tynn nok? 

Hun synes tydeligvis ikke det

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Nøytral-80 skrev (På 25.5.2026 den 0.20):

Verdens lengste tær og størrelse 48 i sko? 
Nå begynner det bli for dumt! 
 

 

IMG_0772.jpeg

IMG_0773.jpeg

Rart at ingen som følger henne rapporterer henne for filterbruk uten å merke det!! Irriterer meg grønn at hun skal få lov til å influense unge mennesker som sliter med kropp at man skal være radmager med ben som stilker og høye som trær!!!

  • Liker 11
  • Nyttig 14
Skrevet
heavyheart skrev (På 21.5.2026 den 10.48):

De skal jo gifte seg, så da blir jo alt hans hennes

Det stemmer ikke. Det man tar inn i ekteskapet blir ikke felleseie! Kun det man skaffer seg sammen i ekteskapet . Tøffelen var smart der… hvis han eier mer enn henne på huset. Arv man mottar i ekteskapet blir heller ikke felles. Det beholder kun den personen som arver.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Anno1969 skrev (5 timer siden):

Det stemmer ikke. Det man tar inn i ekteskapet blir ikke felleseie! Kun det man skaffer seg sammen i ekteskapet . Tøffelen var smart der… hvis han eier mer enn henne på huset. Arv man mottar i ekteskapet blir heller ikke felles. Det beholder kun den personen som arver.

Heldigvis ikke. Ville vært merkelig om voksne folk som har egne eiendommer og økonomi plutselig måtte dele med ny voksen partner som kanskje ikke har noe særlig. 

  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Anno1969 skrev (10 timer siden):

Det stemmer ikke. Det man tar inn i ekteskapet blir ikke felleseie! Kun det man skaffer seg sammen i ekteskapet . Tøffelen var smart der… hvis han eier mer enn henne på huset. Arv man mottar i ekteskapet blir heller ikke felles. Det beholder kun den personen som arver.

Det du skriver om arv er ikke riktig. Arv er felleseie dersom testator ikke har lagt til grunn noe annet eller noe annet er avtalt i ektefelleavtalen. Men ved skilsmisse kan man kreve at arv holdes utenfor delingen (skjevdeling). Det er dog noen unntak også tilknyttet dette. 

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 1
Skrevet
Justlooking skrev (4 timer siden):

Heldigvis ikke. Ville vært merkelig om voksne folk som har egne eiendommer og økonomi plutselig måtte dele med ny voksen partner som kanskje ikke har noe særlig. 

Merkelig kanskje, men du verden så mange det finnes der ute som tror at de har rett til halvparten av alt når de skiller seg, helt uavhengig av hva de har bidratt med inn i og i løpet av ekteskapet. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tror hun gjør dette også for klikk 

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...