Sparks Skrevet 8. juni #13341 Skrevet 8. juni Maia3 skrev (3 timer siden): Du selv syns at det er rått (er ikke det også å kommentere andres utseende ?) mens andre syns det er stygt. Er vedkommende trash fordi hen har en annen mening enn deg ? Handler ikke om at vedkommende er trash grunnet ulike meninger, men måten det formidles på, det skjønner du vel. 5 1
baremeg007 Skrevet 10. juni #13342 Skrevet 10. juni Trude.lutt.lutt skrev (På 8.6.2026 den 16.33): Hun har tatt en cover up Uten å fjerne den opprinnelige. Så gikk hun tom for penger og fikk ikke fullført greia hun har nå. Snakket for litt siden om at den skulle være ferdig til bryllupet, men det ser vi jo at ikke skjer! De spenna forsvant fort til andre ting, som vanlig. Vin blant annet… og dobbelt/trippelt opp med brudekjoler! Men tannlege har hun ikke råd til? 7 2
loveanimals Skrevet 10. juni #13343 Skrevet 10. juni baremeg007 skrev (32 minutter siden): Uten å fjerne den opprinnelige. Så gikk hun tom for penger og fikk ikke fullført greia hun har nå. Snakket for litt siden om at den skulle være ferdig til bryllupet, men det ser vi jo at ikke skjer! De spenna forsvant fort til andre ting, som vanlig. Vin blant annet… og dobbelt/trippelt opp med brudekjoler! Men tannlege har hun ikke råd til? Er vel henne i et nøtteskall. Merkelige prioriteringer. Det finnes mange flotte tatoveringer, men svart sleeve til hvit brudekjole er absolutt ikke pent 11 2
loveanimals Skrevet 13. juni #13344 Skrevet 13. juni Maia3 skrev (På 10.6.2026 den 2.49): Er vel henne i et nøtteskall. Merkelige prioriteringer. Det finnes mange flotte tatoveringer, men svart sleeve til hvit brudekjole er absolutt ikke pent Angående århundrets bryllup 3
Ellenn Skrevet 13. juni #13345 Skrevet 13. juni Jeg har aldri giftet meg, men man trenger vel ikke å runde millionen for å lage et flott bryllup? 16 8
skeiv-ostepop Skrevet 13. juni #13346 Skrevet 13. juni Ellenn skrev (9 minutter siden): Jeg har aldri giftet meg, men man trenger vel ikke å runde millionen for å lage et flott bryllup? Kristin må. Det gir òg medieomtale. Skatteetaten må jo lure på hvor hun får penger fra til å betale alt annet enn de. 15 11
baremeg007 Skrevet 13. juni #13347 Skrevet 13. juni Finnes det egentlig en skostørrelse for dette? 14 2
skeiv-ostepop Skrevet 13. juni #13348 Skrevet 13. juni baremeg007 skrev (2 minutter siden): Finnes det egentlig en skostørrelse for dette? Hun ser syk ut. 6 7
Moongirl Skrevet 14. juni #13349 Skrevet 14. juni Syvsifret på bryllupet?? 👀 N E I, det er ikke dyrt å gifte seg! Det er bare hun som skal ha alt så grandiost og tror hun skiter penger!! Rett og slett galskap!! Hun lærer aldri. 16 6
Jobbermedbarn Skrevet 14. juni #13350 Skrevet 14. juni baremeg007 skrev (13 timer siden): Finnes det egentlig en skostørrelse for dette? Det er jo ingen tvil om at dette er et redigert, trist at hun har kommet dit. 11
Hønemoor Skrevet 14. juni #13351 Skrevet 14. juni baremeg007 skrev (13 timer siden): Finnes det egentlig en skostørrelse for dette? Jeg spurte chatgpt. Hun har brukt vidvinkel. Hvorfor? Fordi hun vil se ekstra lang og tynn ut = thinspo som hun selv kritiserer andre for…. når skal hun bli konfrontert med ting? 5 16
loveanimals Skrevet 14. juni #13352 Skrevet 14. juni Maia3 skrev (17 timer siden): Angående århundrets bryllup Gifter seg bare en gang i livet? Hva er det du babler om KG ? Du Gifter deg for andre gang. Du og Dennis giftet jo dere i Unaiten ! 11 3
baremeg007 Skrevet 14. juni #13353 Skrevet 14. juni Hele det bryllupsshowet er jo helt åpenlyst en slags demonstrasjon mot barnemor. «Se hvem som fikk tøffelen, det ble ikke deg!» Jo mer overkill hun kan få det, jo bedre føler hun at hun sender stikk til barnemor, helt tydelig! 7 9
skeiv-ostepop Skrevet 14. juni #13354 Skrevet 14. juni Maia3 skrev (19 minutter siden): Gifter seg bare en gang i livet? Hva er det du babler om KG ? Du Gifter deg for andre gang. Du og Dennis giftet jo dere i Unaiten ! Så hun har faktisk vært gift før? Da er det jo bare bløff. 2 3
Mariss@68 Skrevet 14. juni #13355 Skrevet 14. juni Over 1 million? Er det noe utleggspant om dagen? 6 3
Frøkenfryden Skrevet 14. juni #13356 Skrevet 14. juni Syns hun må gifte seg med den vonde tanna hun ikke har råd til å fikse da😏 10 5
tante_grusom Skrevet 14. juni #13357 Skrevet 14. juni Er det ikke Se og Hør som betaler bryllypet da?
Era Vulgaris Skrevet 14. juni #13358 Skrevet 14. juni tante_grusom skrev (47 minutter siden): Er det ikke Se og Hør som betaler bryllypet da? Se & Hør sponser et bryllup i millionklassen for KG? Virkelig? Så kjent eller interessant er hun virkelig ikke. 8 9
Hulderen Skrevet 14. juni #13359 Skrevet 14. juni skeiv-ostepop skrev (6 timer siden): Så hun har faktisk vært gift før? Da er det jo bare bløff. Jeg søkte og fant dette: https://www.tv2.no/underholdning/paradise-paret-giftet-seg-pa-ferie-i-vegas-na-er-de-forlovet-og-vil-gifte-seg-pa-nytt/8364318/ Der står det at de giftet seg i Las Vegas, men planla å gifte seg på nytt med stort bryllup på Ibiza. Noen som vet om det ble gjennomført? Slik at Kristin nå faktisk gifter seg for tredje gang? 2 2
tante_grusom Skrevet 14. juni #13360 Skrevet 14. juni Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Se & Hør sponser et bryllup i millionklassen for KG? Virkelig? Så kjent eller interessant er hun virkelig ikke. Spyttet nok inn bittelitt, tenker jeg. msn hva er greia med å være så kvass og spiss? Albuene står rett ut til siden hele tiden. Og med den kaffekoppen i ene hånden. Blir skikkelig redd mennesket skal hoppe i strupen på meg…. 😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå