Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

helt average

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Justlooking skrev (9 timer siden):

Helt enig, veldig kjekk. Så et annet bilde et sted også som var enda finere. 

Hva han ser i henne forstår jeg ikke, men klart - hun virker til å være et arbeidsjern i heimen og det er jo et pluss. 

Kristin er jo på full "speed" når det gjelder matlaging, rydding,vasking,  alt huslige sysler.... Hun snakker også tidvis mye om sex og blowjobs... 🙊 Denne mannen fremstår jo på snap etter det man har sett ganske så overfladisk så da er det klart at disse egenskapene er nok for han tipper jeg.  At dama elsker å være minst mulig med barna og tenker mest mulig på barnefri og seg selv er visst ikke så viktig for han. Jeg tror de fleste hadde tenkt motsatt når man er godt voksen i 40 åra med mange barn. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Hønemoor skrev (13 timer siden):

Snork. Hadde vært mer spennende om hun viste bilde av han i starten. Etter det Temu-vikar opptrinnet og de rare samtalene syns jeg han virker svært overfladisk. Må jo uansett være det når han vil gifte seg med ei som tydeligvis er lite familieorientert og helst vil se både egen sønn og bonusbarn minimalt. Da hjelper det ikke uansett hvor kjekk han er. Men må si rent utseendemessig matcher han eks-kona bedre…

Eks-kona så flott ut hun 

Endret av Tough cookie
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det hans hytte de er på? Sykt fint der da! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Alex_rude skrev (1 time siden):

Er det hans hytte de er på? Sykt fint der da! 

Familien hans (mor og brødre) , òg i den ( og de 2 på fjellet) føler hun seg hjemme i , gosser seg glugg ❤️ 😛

Ja, fin beliggenhet og  flotte hytter :)  

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Full kontroll skrev (1 time siden):

Familien hans (mor og brødre) , òg i den ( og de 2 på fjellet) føler hun seg hjemme i , gosser seg glugg ❤️ 😛

Det er en velstående familie med mange eiendommer. Begge foreldrene tannleger og de eier også en stor gård i Bærum hvor moren bor. Landstedet på Sørlandet er bare helt utrolig idyllisk. Godt mannen ikke eier det alene for da ville det vel blitt malt i de merkeligste farger 😅

Endret av Justlooking
Endret et ord
  • Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Dobbeltpost 

Endret av baremeg007
  • Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (21 timer siden):

Har de tre hytter?

Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (1 time siden):

Har de tre hytter?

Tough cookie skrev (1 time siden):

Har de tre hytter?

Ja, denne, ei på Hafjell (?)(som de også leier ut) , og ei "lita" på fjellet ( inni skogen).... veeeldig dårlig forklart :) Vil gjerne ha korrektur her altså :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (2 timer siden):

Ja, denne, ei på Hafjell (?)(som de også leier ut) , og ei "lita" på fjellet ( inni skogen).... veeeldig dårlig forklart :) Vil gjerne ha korrektur her altså :D 

Samt at mannen leier ut en superfin og eksklusiv leilighet Kristin har vist på Nesøya. I tillegg ønsker de å selge deler av jorden på gården moren bor for å bygge mange rekkehus via selskapet til Gjeldsten. Der har vært snakk om inntil 40 rekkehus men det har også vært nedskalert flere gangen hvor mange som kan bygges der. Både 28 og 16 har vært nevnt. De får så langt ikke fått Bærum kommune med seg, men klart om de får til dette vil millionene strømme inn.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg hadde fått gnagsår på hjernen av å være sammen med henne 🙉 hun kakler så intenst og mye at, hoff…

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Fnugg1 skrev (6 timer siden):

Jeg hadde fått gnagsår på hjernen av å være sammen med henne 🙉 hun kakler så intenst og mye at, hoff…

Enig. Jeg hadde blitt sliten av både dialekten, personligheten og kaklingen. 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
Justlooking skrev (9 timer siden):

Samt at mannen leier ut en superfin og eksklusiv leilighet Kristin har vist på Nesøya. I tillegg ønsker de å selge deler av jorden på gården moren bor for å bygge mange rekkehus via selskapet til Gjeldsten. Der har vært snakk om inntil 40 rekkehus men det har også vært nedskalert flere gangen hvor mange som kan bygges der. Både 28 og 16 har vært nevnt. De får så langt ikke fått Bærum kommune med seg, men klart om de får til dette vil millionene strømme inn.

Rikholdig saksgang i den boligutviklingssaken. Naboene motsetter seg prosjektet også. 

• Nyttig 5
Skrevet
Fnugg1 skrev (På 5.7.2026 den 1.23):

Orker nesten ikke å høre på henne jeg heller, men tittet innom idag, og da presterer hun altså å si : Jeg tror aldri min kommende ektemann har vært såååå lykkelig i tidligere forhold som han er med meg . 🤮

Du er direkte utidig Kristin. Tenk å sette seg selv på den høyeste pidestallen.

"Håper" barna hans og mora til barna får vite dette en dag. 

• Liker 5
  • Nyttig 19
Skrevet
loveanimals skrev (48 minutter siden):

Orker nesten ikke å høre på henne jeg heller, men tittet innom idag, og da presterer hun altså å si : Jeg tror aldri min kommende ektemann har vært såååå lykkelig i tidligere forhold som han er med meg . 🤮

Jeg gidder ikke å gi henne klikk, men ser det for meg. Grunnen til at hun sier det er fordi hun er ultrasjalu på barnas mor og forsøker å overbevise seg selv, han og omverdenen at han aldri har vært så lykkelig som nå. Men sannheten er vel at de som er mest lykkelige ikke har behov for å SI det til hele verden…

• Liker 8
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)

Dette er ikke ekte kjærlighet. De har null kjemi annet en kanskje den seksuelle.  De har ingenting til felles annet enn alt det materielle livsstilen.  Hun liker ikke barn. Det bryllupet er kun er en måte å pisse på territoriet sitt fordi hun er sjalu på eksen. Dette forholdet vil aldri vare til døden skiller dem ad

Endret av Miranda16
  • Liker 12
  • Nyttig 12
Skrevet
Tough cookie skrev (På 3.7.2026 den 11.31):

Eks-kona så flott ut hun 

Hvem er eks-konen (evt kan du/noen sende meg det på melding om du vet, men det ikke er lov å skrive det her kanskje?)? 

Evt fyren for den del?

Så tilfeldigvis på utforsk at hun avslørte han i dag (følger hun ikke, så har ikke fått med meg så mye… en sjelden gang ser jeg henne på utforsk, trykker inn og ser litt, men det er ikke mye jeg orker å se før jeg blir helt sliten av å høre på…).

Jeg har fått med meg nok til at det (iallefall innimellom) høres ut som hun ser på barnet sitt/barna mest som hår i suppen… håper jeg tar feil! 

• Nyttig 2
Skrevet
loveanimals skrev (7 timer siden):

...Sa hun det ja 🙄 Det er jo selvfølgelig fordi hun er super sjalu på hans eks som han fikk flere barn med. Hun tøyt jo mye om det også gitt.., hvor utrolig mye hun skulle ønske hun hadde barn med han....  Hvis du har behov for å si høyt til verden at kjæresten min aldri har vært så lykkelig med noen som meg så røper du deg som rimelig sjalu ja. Er også enig i det ei skriver her at dette fremstår mer som et litt shallow seskuelt basert forhold enn ekte kjærlighet. Regel nummer 1 om du har barn....finn deg ei som faktisk liker barn.... 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Synes det er fascinerende hvor umoden en mann på godt over 40 kan være, mtp. hvordan GC har fremstått på snap og ikke minst alt han har klart å lire av seg siden sensommeren i fjor. Bl.a. at han aldri hadde fridd til barnemor fordi «det føltes ikke rett», men å få seg tre unger med henne over 11 år var hun rett nok til? For ikke å snakke om listen hans med «alt jeg liker ved KG», der samtlige ting handlet om sex, kropp og utseende. Ikke rart han ikke har klart å få seg noe bedre enn KG etter barnemor fikk nok og dro…

• Liker 23
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...