kalini Skrevet 8. juli #13481 Skrevet 8. juli Har hun malt stue, kjøkken, gang hvitt igjen? Ser på finnannonsen at de grelle fargene gun malte da hun flyttet inn ikke er slik lenger? 1
Admdir Skrevet 9. juli #13482 Skrevet 9. juli kalini skrev (55 minutter siden): Har hun malt stue, kjøkken, gang hvitt igjen? Ser på finnannonsen at de grelle fargene gun malte da hun flyttet inn ikke er slik lenger? Ja, veldig vanlig å ha en makeover før man skal selge en bolig. Nøytrale farger tiltrekker flere kjøpere. 2
kalini Skrevet 9. juli #13483 Skrevet 9. juli Admdir skrev (4 timer siden): Ja, veldig vanlig å ha en makeover før man skal selge en bolig. Nøytrale farger tiltrekker flere kjøpere. har hun snapet denne prosessen å? Sr hun på nytt har malt halve huset, denne gangen i hvitt ?
Maijuni Skrevet 9. juli #13484 Skrevet 9. juli MajaKristin skrev (10 timer siden): Siste innlegg på facebook fra Kristin er hårreisende! Det er ikke like gøy å ro med 4 unger, jeg vil på fyllefest! 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Måtte inn og se og det er hårreisende ja. Hvorfor må hun absolutt dit, det er mange andre steder med folkefest i Oslo som ikke er utsolgt. Jeg unner heller en fotball fan i «tykt og tynt» enn en medvinds-fan som oss fleste andre, men i tillegg så er hun selfie-og snap fokus så hun kommer jo til å være mest opptatt å vise at hun har det gøy på fotball-fyll. Og denne viktige kampen vil hun oppleve uten barna, ikke fokus på å dele opplevelsen med de som burde stå henne nærmest og bety mest. 5 4
Fnugg1 Skrevet 9. juli #13486 Skrevet 9. juli blåbærpai skrev (4 minutter siden): Oj, dette var FLAUT. Ja, hun er litt av et sjarmtroll 🙈 7 2
RandiO Skrevet 9. juli #13487 Skrevet 9. juli Hun får passet sitt påskrevet i kommentarfeltet da, det er jo bra. 10 1 6
heavyheart Skrevet 9. juli #13488 Skrevet 9. juli Hva i alle dager feiler dama….Om og gjøre å ytre at hun helst skal ha barnefri mest mulig? Hun oppfører seg som en storesøster, ikke mor 4 1
loveanimals Skrevet 9. juli #13490 Skrevet 9. juli Maijuni skrev (6 timer siden): Måtte inn og se og det er hårreisende ja. Hvorfor må hun absolutt dit, det er mange andre steder med folkefest i Oslo som ikke er utsolgt. Jeg unner heller en fotball fan i «tykt og tynt» enn en medvinds-fan som oss fleste andre, men i tillegg så er hun selfie-og snap fokus så hun kommer jo til å være mest opptatt å vise at hun har det gøy på fotball-fyll. Og denne viktige kampen vil hun oppleve uten barna, ikke fokus på å dele opplevelsen med de som burde stå henne nærmest og bety mest. Hvem tror du at du er KG ? En høytstående kjendis som alle rydder plass til for å redde DIN fotballsommer? Hvor mange andre tror du får ødelagt SIN fotballsommer fordi de ikke får hverken billetter eller plass ? Flaut og frekt 5 6
Gjest tante_grusom Skrevet 9. juli #13491 Skrevet 9. juli Oy!! Krise. Se kampen med deres barn ♥️♥️. Det er hyggelig 🥰
skeiv-ostepop Skrevet 9. juli #13492 Skrevet 9. juli De fire billettene er vel ikke tiltenkt barn vil jeg tro.. 2
Møffins Skrevet 9. juli #13493 Skrevet 9. juli Maijuni skrev (14 timer siden): Måtte inn og se og det er hårreisende ja. Hvorfor må hun absolutt dit, det er mange andre steder med folkefest i Oslo som ikke er utsolgt. Jeg unner heller en fotball fan i «tykt og tynt» enn en medvinds-fan som oss fleste andre, men i tillegg så er hun selfie-og snap fokus så hun kommer jo til å være mest opptatt å vise at hun har det gøy på fotball-fyll. Og denne viktige kampen vil hun oppleve uten barna, ikke fokus på å dele opplevelsen med de som burde stå henne nærmest og bety mest. Kleint. ChatGPT generert tekst i tillegg. 4 4
Justlooking Skrevet 9. juli #13494 Skrevet 9. juli Maijuni skrev (14 timer siden): Måtte inn og se og det er hårreisende ja. Hvorfor må hun absolutt dit, det er mange andre steder med folkefest i Oslo som ikke er utsolgt. Jeg unner heller en fotball fan i «tykt og tynt» enn en medvinds-fan som oss fleste andre, men i tillegg så er hun selfie-og snap fokus så hun kommer jo til å være mest opptatt å vise at hun har det gøy på fotball-fyll. Og denne viktige kampen vil hun oppleve uten barna, ikke fokus på å dele opplevelsen med de som burde stå henne nærmest og bety mest. Hun kan betale 20 tusen for et bord på Finn. Men det passere kanskje ikke? 1
Justlooking Skrevet 9. juli #13495 Skrevet 9. juli tante_grusom skrev (7 timer siden): Oy!! Krise. Se kampen med deres barn ♥️♥️. Det er hyggelig 🥰 Forsto det slik at sønnen skulle til foreldrene til eksen og hun har barnefri i helgen 😅 Mannen og Hans barn er vel fortsatt på Sørlandet. 1
loveanimals Skrevet 9. juli #13496 Skrevet 9. juli Justlooking skrev (9 minutter siden): Forsto det slik at sønnen skulle til foreldrene til eksen og hun har barnefri i helgen 😅 Mannen og Hans barn er vel fortsatt på Sørlandet. Juhu endelig barnefri IGJEN 2 1
Lisa-Mari-80 Skrevet 10. juli #13497 Skrevet 10. juli Hønemoor skrev (På 7.7.2026 den 14.02): Jo, det stemmer. Hun hadde en indre drøm om at han ville beholde barnet. Men han ville selvfølgelig ikke ha barn med ei som er så lite interessert og engasjert i barn. Hun ville ha barn med han for å eie han, men han forsto nok at han ved et brudd måtte hatt hovedomsorgen. Hønemoor skrev (På 7.7.2026 den 14.18): Ja, det kan man si. Men det er et meget stort ønske for K at de skal gifte seg, fordi det gjorde han aldri med eksen. Det handler om å markere territorium, og da var det nok lettere for GC å møte henne på det fordi han visste at hun ikke er godt emne som mor. Men som kone med særeie er det greit, fordi hun liker å ligge, lage mat og ta ryddesjauer. Han er overfladisk og bryr seg ikke så mye om at hun ikke elsker ungene hans. Hun elsker nok sitt eget barn, men trives godt med å se han i mindre doser. Dessverre, trist å tenke på. Men han har jo sett dette og ville aldri beholde barnet. Kilde til disse to innleggene? 1 3
nøtta Skrevet 10. juli #13498 Skrevet 10. juli MajaKristin skrev (På 8.7.2026 den 23.45): Siste innlegg på facebook fra Kristin er hårreisende! Det er ikke like gøy å ro med 4 unger, jeg vil på fyllefest! 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Hvor er innlegget. Har du bilde av teksten hun har skrevet?
Irja Skrevet 10. juli #13499 Skrevet 10. juli (endret) loveanimals skrev (9 timer siden): Juhu endelig barnefri IGJEN Deilig å få litt etterlengtet kjærestetid.. 🙄 Kristin har hatt mer barnefri hittil i sommer, enn jeg har hatt i mine 14 år som mor 🥲 Endret 10. juli av Irja 6 1
FreezeandFawn Skrevet 10. juli #13500 Skrevet 10. juli nøtta skrev (29 minutter siden): Hvor er innlegget. Har du bilde av teksten hun har skrevet? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå