Justlooking Skrevet 5. juni #13301 Skrevet 5. juni Hun er så fantastisk og fortreffelig i egne øyne og skjønner ikke hvorfor hun ikke er det hos alle andre … Likte henne den gang hun var i opposisjon til andre influensere men så ble hun likedan selv. Om ikke verre. 10 8
parmanoia Skrevet 6. juni #13302 Skrevet 6. juni Tough cookie skrev (19 timer siden): Jeg vet. Hun dukket opp på "utforsk" hos meg, for jeg har avfulgt henne for lenge siden, men så blir jeg fristet til å klikke meg inn når jeg leser ting om henne her inne. Sett på «skjul». Eneste som funker når man er for fristet til å bare skulle sjekke eeeen liten ting. 1
Faina Skrevet 6. juni #13303 Skrevet 6. juni Når er det dette bryllupet skal stå? Ble det Norge eller utlandet? Følger henne ikke og har ikke sett noe på leeenge. Får sikkert sponset kjolene, sånn som all malingen...
Katten89 Skrevet 6. juni #13304 Skrevet 6. juni Når ble det normalt med «second dress» egentlig? Forbruk over alle støvleskaft spør du meg. Ikke nok med å kjøpe én kjole som kun skal brukes én gang, men to!!! 😗 16 4
Hulderen Skrevet 6. juni #13305 Skrevet 6. juni Katten89 skrev (11 minutter siden): Når ble det normalt med «second dress» egentlig? Forbruk over alle støvleskaft spør du meg. Ikke nok med å kjøpe én kjole som kun skal brukes én gang, men to!!! 😗 Niesen min hadde to bryllupskjoler. En med slep i kirken og ved middagen. Så byttet hun til en knekort før dansen. Men hun kjøpte begge brukt.
baremeg007 Skrevet 6. juni #13306 Skrevet 6. juni Katten89 skrev (9 minutter siden): Når ble det normalt med «second dress» egentlig? Forbruk over alle støvleskaft spør du meg. Ikke nok med å kjøpe én kjole som kun skal brukes én gang, men to!!! 😗 Hun er jo selveste bærekraftsdronningen, må vi huske. Roper og skriker høyt om bærekraft og sunnhet, mens hun printer plast, drikker vin og kjøper nytt av alt mulig hver uke. Som den dobbeltmoralisten hun er. Motbydelig! 16 14
Era Vulgaris Skrevet 6. juni #13307 Skrevet 6. juni baremeg007 skrev (1 time siden): Hun er jo selveste bærekraftsdronningen, må vi huske. Roper og skriker høyt om bærekraft og sunnhet, mens hun printer plast, drikker vin og kjøper nytt av alt mulig hver uke. Som den dobbeltmoralisten hun er. Motbydelig! Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør. 9 5
loveanimals Skrevet 6. juni #13308 Skrevet 6. juni Katten89 skrev (7 timer siden): Når ble det normalt med «second dress» egentlig? Forbruk over alle støvleskaft spør du meg. Ikke nok med å kjøpe én kjole som kun skal brukes én gang, men to!!! 😗 Men hallo : Det er jo selveste KG det gjelder. Om halve raua henger utenfor, så skal det jo være århundrets bryllup. Klart man må ha minst to kjoler da. Kan kanskje snart bytte navn til Gjel(d)svik 8
zhazha65 Skrevet 7. juni #13309 Skrevet 7. juni Er det ekte tatovering hun har på armen? Horribelt 5 1
Hulderen Skrevet 7. juni #13310 Skrevet 7. juni zhazha65 skrev (27 minutter siden): Er det ekte tatovering hun har på armen? Horribelt Kan du vise en screenshot, så ikke alle i tråden må inn og se? 1
Full kontroll Skrevet 7. juni #13311 Skrevet 7. juni zhazha65 skrev (56 minutter siden): Er det ekte tatovering hun har på armen? Horribelt Hulderen skrev (28 minutter siden): Kan du vise en screenshot, så ikke alle i tråden må inn og se? 1 3
Sparks Skrevet 7. juni #13312 Skrevet 7. juni zhazha65 skrev (1 time siden): Er det ekte tatovering hun har på armen? Horribelt Den er jo rå 🤩 3 1
Tapaz Skrevet 7. juni #13313 Skrevet 7. juni Sparks skrev (2 timer siden): Den er jo rå 🤩 Jeg syns hun ser møkkete ut. Udelikat rett og slett. 11 3
Janmar Skrevet 7. juni #13314 Skrevet 7. juni Tapaz skrev (3 timer siden): Jeg syns hun ser møkkete ut. Udelikat rett og slett. Det er en sleeve. Kunst. Syns den er dritkul. Liker man ikke tatoveringer syns man jo ikke sånt er pent. Men hvorfor kommentere det? 9
Margit777 Skrevet 7. juni #13315 Skrevet 7. juni Tapaz skrev (3 timer siden): Jeg syns hun ser møkkete ut. Udelikat rett og slett. Æsj ja. Grusomt. Er så fint når man er over 40 og får creepy skin 🫣 2 1
Janmar Skrevet 7. juni #13316 Skrevet 7. juni Margit777 skrev (Akkurat nå): Æsj ja. Grusomt. Er så fint når man er over 40 og får creepy skin 🫣 Er over 40 og har begynt på sleeve. Elsker den! Men folk er forskjellige. De som ikke liker tatoveringer, dropper vel å ta. De som liker fortsetter. La nå folk velge det selv. 13 3
Margit777 Skrevet 7. juni #13317 Skrevet 7. juni (endret) Janmar skrev (3 minutter siden): Er over 40 og har begynt på sleeve. Elsker den! Men folk er forskjellige. De som ikke liker tatoveringer, dropper vel å ta. De som liker fortsetter. La nå folk velge det selv. Er lov og synes at det er stygt også. Synes det er ekkelt 😄 Den skrukkete huden syns mye bedre også. Endret 7. juni av Margit777 2 2
Fotballfluen Skrevet 7. juni #13318 Skrevet 7. juni Margit777 skrev (16 minutter siden): Er lov og synes at det er stygt også. Synes det er ekkelt 😄 Den skrukkete huden syns mye bedre også. Skrukkete hud på armene får man ikke før man er gammel. Og da er man også gammel nok til å ikke bry seg om hva andre måtte mene. 5 3
Margit777 Skrevet 7. juni #13319 Skrevet 7. juni Fotballfluen skrev (4 minutter siden): Skrukkete hud på armene får man ikke før man er gammel. Og da er man også gammel nok til å ikke bry seg om hva andre måtte mene. 40+ så kommer det snikende på 😉 2
Janmar Skrevet 7. juni #13320 Skrevet 7. juni Margit777 skrev (4 minutter siden): 40+ så kommer det snikende på 😉 Har ikke skrukkete hud. Mulig du har det! Min har ikke en rynke eller skrukkete hud. Jeg er 46. Har heller ikke gjort noe kosmetisk nei 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå