Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er så fantastisk og fortreffelig i egne øyne og skjønner ikke hvorfor hun ikke er det hos alle andre … Likte henne den gang hun var i opposisjon til andre influensere men så ble hun likedan selv. Om ikke verre.

  • Liker 10
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tough cookie skrev (19 timer siden):

Jeg vet.

Hun dukket opp på "utforsk" hos meg, for jeg har avfulgt henne for lenge siden, men så blir jeg fristet til å klikke meg inn når jeg leser ting om henne her inne.

Sett på «skjul». Eneste som funker når man er for fristet til å bare skulle sjekke eeeen liten ting. 

  • Liker 1
Skrevet

Når er det dette bryllupet skal stå? Ble det Norge eller utlandet? Følger henne ikke og har ikke sett noe på leeenge. 

Får sikkert sponset kjolene, sånn som all malingen...

Skrevet

Når ble det normalt med «second dress» egentlig? Forbruk over alle støvleskaft spør du meg. Ikke nok med å kjøpe én kjole som kun skal brukes én gang, men to!!! 😗

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Katten89 skrev (11 minutter siden):

Når ble det normalt med «second dress» egentlig? Forbruk over alle støvleskaft spør du meg. Ikke nok med å kjøpe én kjole som kun skal brukes én gang, men to!!! 😗

Niesen min hadde to bryllupskjoler. En med slep i kirken og ved middagen. Så byttet hun til en knekort før dansen. Men hun kjøpte begge brukt.

Skrevet
Katten89 skrev (9 minutter siden):

Når ble det normalt med «second dress» egentlig? Forbruk over alle støvleskaft spør du meg. Ikke nok med å kjøpe én kjole som kun skal brukes én gang, men to!!! 😗

Hun er jo selveste bærekraftsdronningen, må vi huske. Roper og skriker høyt om bærekraft og sunnhet, mens hun printer plast, drikker vin og kjøper nytt av alt mulig hver uke. Som den dobbeltmoralisten hun er. Motbydelig!

  • Liker 16
  • Nyttig 14
Skrevet
baremeg007 skrev (1 time siden):

Hun er jo selveste bærekraftsdronningen, må vi huske. Roper og skriker høyt om bærekraft og sunnhet, mens hun printer plast, drikker vin og kjøper nytt av alt mulig hver uke. Som den dobbeltmoralisten hun er. Motbydelig!

Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør. 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Katten89 skrev (7 timer siden):

Når ble det normalt med «second dress» egentlig? Forbruk over alle støvleskaft spør du meg. Ikke nok med å kjøpe én kjole som kun skal brukes én gang, men to!!! 😗

Men hallo : Det er jo selveste KG det gjelder.

Om halve raua henger utenfor, så skal det jo være århundrets bryllup. Klart man må ha minst to kjoler da. 

Kan kanskje snart bytte navn til Gjel(d)svik

  • Liker 8
Skrevet

Er det ekte tatovering hun har på armen? Horribelt 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (27 minutter siden):

Er det ekte tatovering hun har på armen? Horribelt 

Kan du vise en screenshot, så ikke alle i tråden må inn og se?

  • Liker 1
Skrevet
zhazha65 skrev (56 minutter siden):

Er det ekte tatovering hun har på armen? Horribelt 

 

Hulderen skrev (28 minutter siden):

Kan du vise en screenshot, så ikke alle i tråden må inn og se?

 

IMG_0872.jpeg

IMG_0870.jpeg

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
zhazha65 skrev (1 time siden):

Er det ekte tatovering hun har på armen? Horribelt 

Den er jo rå 🤩

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Sparks skrev (2 timer siden):

Den er jo rå 🤩

Jeg syns hun ser møkkete ut. Udelikat rett og slett. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Tapaz skrev (3 timer siden):

Jeg syns hun ser møkkete ut. Udelikat rett og slett. 

Det er en sleeve. Kunst. Syns den er dritkul. Liker man ikke tatoveringer syns man jo ikke sånt er pent. Men hvorfor kommentere det?

  • Liker 9
Skrevet
Tapaz skrev (3 timer siden):

Jeg syns hun ser møkkete ut. Udelikat rett og slett. 

Æsj ja. Grusomt. Er så fint når man er over 40 og får creepy skin 🫣

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (Akkurat nå):

Æsj ja. Grusomt. Er så fint når man er over 40 og får creepy skin 🫣

Er over 40 og har begynt på sleeve. Elsker den! Men folk er forskjellige. De som ikke liker tatoveringer, dropper vel å ta. De som liker fortsetter. La nå folk velge det selv.

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Janmar skrev (3 minutter siden):

Er over 40 og har begynt på sleeve. Elsker den! Men folk er forskjellige. De som ikke liker tatoveringer, dropper vel å ta. De som liker fortsetter. La nå folk velge det selv.

Er lov og synes at det er stygt også. Synes det er ekkelt 😄 Den skrukkete huden syns mye bedre også.

Endret av Margit777
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Margit777 skrev (16 minutter siden):

Er lov og synes at det er stygt også. Synes det er ekkelt 😄 Den skrukkete huden syns mye bedre også.

Skrukkete hud på armene får man ikke før man er gammel. Og da er man også gammel nok til å ikke bry seg om hva andre måtte mene.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Fotballfluen skrev (4 minutter siden):

Skrukkete hud på armene får man ikke før man er gammel. Og da er man også gammel nok til å ikke bry seg om hva andre måtte mene.

40+ så kommer det snikende på 😉

  • Liker 2
Skrevet
Margit777 skrev (4 minutter siden):

40+ så kommer det snikende på 😉

Har ikke skrukkete hud. Mulig du har det! Min har ikke en rynke eller skrukkete hud. Jeg er 46. Har heller ikke gjort noe kosmetisk nei

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...