Janmar Skrevet 5 timer siden #13321 Skrevet 5 timer siden Margit777 skrev (29 minutter siden): Er lov og synes at det er stygt også. Synes det er ekkelt 😄 Den skrukkete huden syns mye bedre også. Og hva er så "ekkelt"? Veldig spesielt å si tatovering er ekkelt. Det er kunst. 4
arctikatt Skrevet 5 timer siden #13322 Skrevet 5 timer siden Tatovering er "ekkelt" faktisk. Jaggu meg er det flere av dere som ikke er så trivelige folk dere heller, og kanskje ikke trenger å sitte her og håne KG for alt mulig. Og nei, jeg er ikke "fan", ramlet tilfeldig innom her. Smak og behag, men finnes det ikke grenser for hva slags oppgulp dere kommer med? 1 1 2
Margit777 Skrevet 5 timer siden #13323 Skrevet 5 timer siden Janmar skrev (20 minutter siden): Har ikke skrukkete hud. Mulig du har det! Min har ikke en rynke eller skrukkete hud. Jeg er 46. Har heller ikke gjort noe kosmetisk nei Nei, ser det bare godt på andre. Aldri hørt om noen som har gjort plastikk kirurgi på hele kroppen enda 😊
Margit777 Skrevet 5 timer siden #13324 Skrevet 5 timer siden arctikatt skrev (7 minutter siden): Tatovering er "ekkelt" faktisk. Jaggu meg er det flere av dere som ikke er så trivelige folk dere heller, og kanskje ikke trenger å sitte her og håne KG for alt mulig. Og nei, jeg er ikke "fan", ramlet tilfeldig innom her. Smak og behag, men finnes det ikke grenser for hva slags oppgulp dere kommer med? Det må være lov å synes at det er stygt. Ødelegge kroppen sånn for 10 000 vis. Har sett nok av de med rose på puppen hvor stilken har blitt lang i løpet av åra, er ikke mye pent. Og hele armen også.
Margit777 Skrevet 5 timer siden #13325 Skrevet 5 timer siden Janmar skrev (22 minutter siden): Og hva er så "ekkelt"? Veldig spesielt å si tatovering er ekkelt. Det er kunst. Det er trash. I samme gate som å røyke. 5
arctikatt Skrevet 5 timer siden #13326 Skrevet 5 timer siden Margit777 skrev (1 minutt siden): Det må være lov å synes at det er stygt. Ødelegge kroppen sånn for 10 000 vis. Har sett nok av de med rose på puppen hvor stilken har blitt lang i løpet av åra, er ikke mye pent. Og hele armen også. Det er stor forskjell å si "jeg personlig liker ikke tatoveringer, men hver sin smak" og kalle det for EKKELT og påstå det ødelegger kroppen og whatnot oppgulp. Kroppen er da like vel, huden er like hel. Det må vel du også innse? 1
Janmar Skrevet 5 timer siden #13327 Skrevet 5 timer siden Margit777 skrev (2 minutter siden): Det er trash. I samme gate som å røyke. 😂 trash faktisk. Sjalu eller? Det kan IKKE sammenlignes med å røyke. Og forstår ærlig talt ikke hvorfor du snakker på den måten. Helt greit å ikke like. Men ikke vits å poengtere det. 2
Hulderen Skrevet 4 timer siden #13328 Skrevet 4 timer siden Det er ikke sånn at enten misliker man tatoveringer, eller så liker man alle. Noen tatoveringer er vakker kunst, mens andre er stygge. Er Kristins sleeve ganske ny? Jeg følger henne ikke, men har jo sett en del bilder av henne. Jeg har ikke lagt merke til den tatoveringen tidligere.
Hulderen Skrevet 4 timer siden #13329 Skrevet 4 timer siden Hulderen skrev (9 minutter siden): Det er ikke sånn at enten misliker man tatoveringer, eller så liker man alle. Noen tatoveringer er vakker kunst, mens andre er stygge. Er Kristins sleeve ganske ny? Jeg følger henne ikke, men har jo sett en del bilder av henne. Jeg har ikke lagt merke til den tatoveringen tidligere. Jeg googlet og fant svaret selv. Nettavisen har dette bildet av henne i 2019. https://www.nettavisen.no/puls/seks-kjendiser-med-store-tatoveringer/s/12-95-3423610169 Tatoveringen er jo helt annerledes med mye farge. Har den bleknet, eller har hun fjernet med laser og så tatt en coverup?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå