Tough cookie Skrevet 31. mai #13281 Skrevet 31. mai (endret) Så en snap nylig fra kjøkkenet der Kristin gjør seg klar til å dra til flyplassen tidlig om morgenen. Det er noe rart med føttene hennes, for de er unormalt lange i forhold til kroppen. Bruker hun konstant filter ? Endret 31. mai av Tough cookie 6
Laia Skrevet 31. mai #13282 Skrevet 31. mai refill skrev (31 minutter siden): Og hun har jo baaare gode intensjoner, - "så du er i mot oppussing av barneavdelingen du!". Insert "poeng flyr over hodet ditt" gif her. Hun må jo skjønne det - problemet med den clickbaiten. Hun bryr seg bare ikke. Jeg følger henne ikke, men fikk jo det opp i utforsk. Må innrømme at jeg nesten lot meg lokke inn, men kom inn hit i stedet 😅 Kristin er en av de mest drevne influenserne der ute. Hun visste nøyaktig hva hun drev med når hun valgte å ordlegge seg på denne måten. Hun vet så inderlig godt at folk vil tro det er hennes barn det gjelder. Hun kunne valgt utallige andre formuleringer som hadde beskrevet formålet presist. Og hun kunne ha gitt videre informasjon på snap nummer to, ikke først etter utallige reklamesnapper følgerne må klikke seg igjennom. Så uansett hvor mye hun påstår at hun har kun har gode intensjoner, så blir jeg sittende igjen med tvil. 14 11
Hønemor133 Skrevet 31. mai #13283 Skrevet 31. mai Ja for det er jo klin umulig å skape oppmerksomhet rundt noe, uten å lure følgerne. Hva med å skrive ting som det er? Jeg er helt sikker på at folk er såpass rause at de gjerne støtter et slikt prosjekt. Selv uten å bli lurt inn på kanalen i den tro at denne overskriften handler om Kristin selv. Det er ikke slik at alle som blir nysgjerrig på en clickbait nødvendigvis gir penger til spleisen. Jeg har bevisst holdt meg unna snappen, nettopp fordi jeg forsto at dette handlet om noe helt annet enn det K ønsket at det skulle framstå som. Hadde det virkelige budskapet vært tydelig fra start av, så hadde hun nok tiltrukket seg flere av de som genuint ønsker å støtte et slikt prosjekt. Men det gir nok mere penger i kassen til K at folk klikker seg inn ut av ren nysgjerrighet..🙄 10 4
Laia Skrevet 31. mai #13284 Skrevet 31. mai Blir ikke overrasket om det neste blir et oppslag i VG eller TV2 om alt hatet hun får av alle de grusomme menneskene som ikke vil støtte barnekreftsaken. 22
Zenhouse Skrevet 31. mai #13285 Skrevet 31. mai Laia skrev (2 timer siden): Kristin er en av de mest drevne influenserne der ute. Hun visste nøyaktig hva hun drev med når hun valgte å ordlegge seg på denne måten. Hun vet så inderlig godt at folk vil tro det er hennes barn det gjelder. Hun kunne valgt utallige andre formuleringer som hadde beskrevet formålet presist. Og hun kunne ha gitt videre informasjon på snap nummer to, ikke først etter utallige reklamesnapper følgerne må klikke seg igjennom. Så uansett hvor mye hun påstår at hun har kun har gode intensjoner, så blir jeg sittende igjen med tvil. 100 % enig. 9
otilie Skrevet 2. juni #13286 Skrevet 2. juni Hva blir det neste? "MÅTTE AMPUTERE BENET 😱" (støtt skadede barn i krigsrammede land) "HAR TATT SØNNEN UT AV SKOLEN PGA MOBBING 😭" (støtt *organisasjon mot mobbing*) "JEG KAN IKKE TRO AT HAN BLE UTSATT FOR OVERGREP! HAN ER BARE ET BARN! 😭😱" (Samarbeid med stine sofies stiftelse) Altså hun må jo skjønne at sånne Dagbladet-overskrifter ikke hører til med veldelige saker. Hvem andre holder på sånn? 25 18
Nøytral-80 Skrevet 2. juni #13287 Skrevet 2. juni (endret) Maia3 skrev (På 31.5.2026 den 14.49): KG er blitt en meget ufordragelig dame. Hun tror hun er en ener i absolutt alt. Er skyldig selvinnsikt så det holder. Roper og skriker i høye tonelag og kritiserer alle. Det er bare eg ,meg, og meg igjen. Tror dessverre hun alltid har vært det. Noen av de første innleggene i tråden her handler om hvordan hun mobber og tråden ble opprettet i 2018. Ikke forandret seg stort mye på 8 år altså. Brautende, bøllete og hever seg over alle andre. Endret 2. juni av Nøytral-80 10 17
Nøytral-80 Skrevet 2. juni #13288 Skrevet 2. juni otilie skrev (44 minutter siden): Hva blir det neste? "MÅTTE AMPUTERE BENET 😱" (støtt skadede barn i krigsrammede land) "HAR TATT SØNNEN UT AV SKOLEN PGA MOBBING 😭" (støtt *organisasjon mot mobbing*) "JEG KAN IKKE TRO AT HAN BLE UTSATT FOR OVERGREP! HAN ER BARE ET BARN! 😭😱" (Samarbeid med stine sofies stiftelse) Altså hun må jo skjønne at sånne Dagbladet-overskrifter ikke hører til med veldelige saker. Hvem andre holder på sånn? Hun måtte ikke ty til flashy tabloid overskrifter når hun delte saken på Instagram. Visste akkurat hva hun drev med da hun la det på Snapchat. ALT handler om penger. God sak, trist at Gjelsvik måtte blande seg. 19 2
Katten89 Skrevet 2. juni #13289 Skrevet 2. juni (endret) Dette minner veldig om den gangen hun utnyttet stakkars Hedda og hennes historie for klikk. Synes det er fint å bry seg, men ikke bruk omtenksomhet til å tjene penger på snap. I H sitt tilfelle var Kristin sin oppmerksomhet et kortvarig bluss. Så sitter hun igjen alene mens Kristin fikk pengene Endret 3. juni av Katten89 28 5
Tapaz Skrevet 2. juni #13290 Skrevet 2. juni Katten89 skrev (6 minutter siden): Dette minner veldig om den gangen hun utnyttet stakkars Hedda og hennes historie for klikk. Synes det er fint å bry seg, men ikke bruk omtenksomhet til å tjene penger på snap. I H sitt tilfelle var Kristina oppmerksomhet et kortvarig bluss. Så sitter hun igjen alene mens Kristin fikk pengene Leste noe som passer godt på en selvdigger som henne: Fordelen med å være forelsket i seg selv er at du har ingen rivaler. (Håper du leser det, Kristin) 21 2
Dupers Skrevet 3. juni #13291 Skrevet 3. juni Når begynte hun å lage matpakke-mat med kjøtt? Regner med hun forstatt er vegeterianer, men har hun ikke pleid å holde maten kjøttfri for ungen og?
Tough cookie Skrevet 3. juni #13292 Skrevet 3. juni Dupers skrev (4 timer siden): Når begynte hun å lage matpakke-mat med kjøtt? Regner med hun forstatt er vegeterianer, men har hun ikke pleid å holde maten kjøttfri for ungen og? Hun er ikke vegetarianer lenger
skeiv-ostepop Skrevet 3. juni #13293 Skrevet 3. juni Tough cookie skrev (1 time siden): Hun er ikke vegetarianer lenger Artigt det der hvordan sånne ting svinger litt 5 2
HerKommerMummi Skrevet 4. juni #13294 Skrevet 4. juni skeiv-ostepop skrev (På 30.5.2026 den 12.23): «…og husk at pappa, mormor eller noen andre henter deg etter skolen - mamma trenger egentid igjen må du huske 🥰». Og farmor og pappa eksponerer deg like mye som meg. Men vi setter ofte en emoji over ansiktet ditt da, så da går det fint. Du er et av Norges mest eksponerte barn, men mamma er veldig imot alle andre sin eksponering altså. 19 6
Tough cookie Skrevet 4. juni #13295 Skrevet 4. juni (endret) Ser snap fra brudesalongen der Kristin prøver bryllupskjole 1 og bryllupskjole 2, for som hun sa: "eg må jo ha en kjole til torsdagen". Skal de ha tre dagers bryllup som Dua Lipa og Callum Turner?😁 Har de råd til å kjøpe to dyre brudekjoler, eller skal de ha sponset bryllupet og klærne? Endret 4. juni av Tough cookie 5
Sunniva K Skrevet 4. juni #13296 Skrevet 4. juni Tough cookie skrev (2 timer siden): Ser snap fra brudesalongen der Kristin prøver bryllupskjole 1 og bryllupskjole 2, for som hun sa: "eg må jo ha en kjole til torsdagen". Skal de ha tre dagers bryllup som Dua Lipa og Callum Turner?😁 Har de råd til å kjøpe to dyre brudekjoler, eller skal de ha sponset bryllupet og klærne? De som sponser, er de som trykker seg inn på storyene. Slutt med det. 17 12
Tough cookie Skrevet 5. juni #13297 Skrevet 5. juni Sunniva K skrev (13 timer siden): De som sponser, er de som trykker seg inn på storyene. Slutt med det. Jeg vet. Hun dukket opp på "utforsk" hos meg, for jeg har avfulgt henne for lenge siden, men så blir jeg fristet til å klikke meg inn når jeg leser ting om henne her inne.
Sunniva K Skrevet 5. juni #13298 Skrevet 5. juni Tough cookie skrev (4 timer siden): Jeg vet. Hun dukket opp på "utforsk" hos meg, for jeg har avfulgt henne for lenge siden, men så blir jeg fristet til å klikke meg inn når jeg leser ting om henne her inne. Da må du slutte med det også 😅 11 4
Klump Skrevet 5. juni #13299 Skrevet 5. juni Tough cookie skrev (5 timer siden): Jeg vet. Hun dukket opp på "utforsk" hos meg, for jeg har avfulgt henne for lenge siden, men så blir jeg fristet til å klikke meg inn når jeg leser ting om henne her inne. Bare å blokkere det… 1 7
zhazha65 Skrevet 5. juni #13300 Skrevet 5. juni Tough cookie skrev (På 4.6.2026 den 20.13): Ser snap fra brudesalongen der Kristin prøver bryllupskjole 1 og bryllupskjole 2, for som hun sa: "eg må jo ha en kjole til torsdagen". Skal de ha tre dagers bryllup som Dua Lipa og Callum Turner?😁 Har de råd til å kjøpe to dyre brudekjoler, eller skal de ha sponset bryllupet og klærne? Ingen slå Dua og Callum.Mest elegant par kan du lete lenge etter 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå