Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Så en snap nylig fra kjøkkenet der Kristin gjør seg klar til å dra til flyplassen tidlig om morgenen.

Det er noe rart med føttene hennes, for de er unormalt lange i forhold til kroppen. Bruker hun konstant filter ?

Endret av Tough cookie
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (31 minutter siden):

Og hun har jo baaare gode intensjoner, - "så du er i mot oppussing av barneavdelingen du!". Insert "poeng flyr over hodet ditt" gif her. Hun må jo skjønne det - problemet med den clickbaiten. Hun bryr seg bare ikke. 

Jeg følger henne ikke, men fikk jo det opp i utforsk. Må innrømme at jeg nesten lot meg lokke inn, men kom inn hit i stedet 😅 

Kristin er en av de mest drevne influenserne der ute. Hun visste nøyaktig hva hun drev med når hun valgte å ordlegge seg på denne måten. Hun vet så inderlig godt at folk vil tro det er hennes barn det gjelder. Hun kunne valgt utallige andre formuleringer som hadde beskrevet formålet presist. Og hun kunne ha gitt videre informasjon på snap nummer to, ikke først etter utallige reklamesnapper følgerne må klikke seg igjennom. Så uansett hvor mye hun påstår at hun har kun har gode intensjoner, så blir jeg sittende igjen med tvil. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja for det er jo klin umulig å skape oppmerksomhet rundt noe, uten å lure følgerne.

Hva med å skrive ting som det er? Jeg er helt sikker på at folk er såpass rause at de gjerne støtter et slikt prosjekt. Selv uten å bli lurt inn på kanalen i den tro at denne overskriften handler om Kristin selv. 
Det er ikke slik at alle som blir nysgjerrig på en clickbait nødvendigvis gir penger til spleisen. 

Jeg har bevisst holdt meg unna snappen, nettopp fordi jeg forsto at dette handlet om noe helt annet enn det K ønsket at det skulle framstå som. 
Hadde det virkelige budskapet vært tydelig fra start av, så hadde hun nok tiltrukket seg flere av de som genuint ønsker å støtte et slikt prosjekt.

Men det gir nok mere penger i kassen til K at folk klikker seg inn ut av ren nysgjerrighet..🙄

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Blir ikke overrasket om det neste blir et oppslag i VG eller TV2 om alt hatet hun får av alle de grusomme menneskene som ikke vil støtte barnekreftsaken. 

• Liker 6
Skrevet
Laia skrev (2 timer siden):

Kristin er en av de mest drevne influenserne der ute. Hun visste nøyaktig hva hun drev med når hun valgte å ordlegge seg på denne måten. Hun vet så inderlig godt at folk vil tro det er hennes barn det gjelder. Hun kunne valgt utallige andre formuleringer som hadde beskrevet formålet presist. Og hun kunne ha gitt videre informasjon på snap nummer to, ikke først etter utallige reklamesnapper følgerne må klikke seg igjennom. Så uansett hvor mye hun påstår at hun har kun har gode intensjoner, så blir jeg sittende igjen med tvil. 

100 % enig. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...