Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Anya66 skrev (3 timer siden):

Ja dere er sjalu fordi dere ikke like mye kontroll over deres mann 😅😉

Hæ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fløff skrev (1 time siden):

Mjæh.

Aner ikke hvor lenge hun sover da, men å stå opp tidligere enn den som gikk gravid/fødte barna/slet seg gjennom barsel er jo ikke hinsides fæl fordeling da. 

 

Den unnskyldningen hadde vært OK de første mnd etter ungen kom til, men å bruke den i lang tid er bare latterlig. Hun klarer akkurat det hun vil, å det viser hun veldig godt ved å krinkaste stort å smått fra livet deres i alle de sosiale mediekanalene. 

Hva skulle hun gjort om C jobbet 7 til 15 og måtte dra av gårde til jobb før barnehage og sfo åpnet??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (41 minutter siden):

Den unnskyldningen hadde vært OK de første mnd etter ungen kom til, men å bruke den i lang tid er bare latterlig. Hun klarer akkurat det hun vil, å det viser hun veldig godt ved å krinkaste stort å smått fra livet deres i alle de sosiale mediekanalene. 

Hva skulle hun gjort om C jobbet 7 til 15 og måtte dra av gårde til jobb før barnehage og sfo åpnet??

Nå lever de av å være influencere, og såvidt jeg forstår er det vel hun som er trekkplasteret der?

——————

Når det er sagt:

Dette er IKKE en «vanlig familieliv er ikke bra nok» greie, men at det går an å koke såpass mye suppe på spiker som eksempelvis disse to influencerne gjør sier vel bare alt om hele influencerbransjen og hvor mye filter og fjas som ligger dekket i sparklede lag oppå hverandre.

Men er de klar over det selv hvor snålt det fremstår?

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (På 2021-8-12 den 11.17):

Hun er så vakker at eg blir målløs

Monica, er det deg? 😂

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monica klikker i vinkel for han ønsker å sterilisere seg… de har 4 barn,hvor han ikke ønsket yngste. Mygod hun er kontrollerende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt satt ut av det opptrinnet hennes igår, snakk om egoistisk kjerring…  Stakkars fyr, at han orker.. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (36 minutter siden):

Ble helt satt ut av det opptrinnet hennes igår, snakk om egoistisk kjerring…  Stakkars fyr, at han orker.. 

var det steriliseringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Ble helt satt ut av det opptrinnet hennes igår, snakk om egoistisk kjerring…  Stakkars fyr, at han orker.. 

Herlighet, de har jo sikkert regi på alt de sier og gjør. Ikke legg for mye i det.  At de kommuniserer slik om dette emnet gir de mere klikk. Ikke ta alt for god fisk. Alt er styrt av hva de sier og gjør som vises i SoMe.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollyen skrev (Akkurat nå):

Herlighet, de har jo sikkert regi på alt de sier og gjør. Ikke legg for mye i det.  At de kommuniserer slik om dette emnet gir de mere klikk. Ikke ta alt for god fisk. Alt er styrt av hva de sier og gjør som vises i SoMe.

Mye mulig det, men kroppsspråket og den ekstreme øyevippeblinkinga hennes sa ganske mye  😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (1 minutt siden):

Mye mulig det, men kroppsspråket og den ekstreme øyevippeblinkinga hennes sa ganske mye  😅

Har ikke sett dette selv, så kan ikke uttale meg, men dette er folk som lever av SoMe, så jeg tenker at det meste er skuespill og så har de nok mye tid til overs til normalt familieliv - som de ikke viser på insta etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellion skrev (31 minutter siden):

Virker som om hun vil ha et barn til, og da blir det sikkert det

Det tror jeg også. Han har ikke mye å si der 😬

Endret av Frøken_fjong1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mellion skrev (13 timer siden):

Virker som om hun vil ha et barn til, og da blir det sikkert det

Dét er så slemt, det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
BethD skrev (På 17.8.2021 den 11.48):

Monica klikker i vinkel for han ønsker å sterilisere seg… de har 4 barn,hvor han ikke ønsket yngste. Mygod hun er kontrollerende 

Så du ansiktsuttrykket til Chris når han forsto Monica var gravid med 4.mann? Han var temmelig satt ut, og ansiktsuttrykket hans fortalte meg at det var en ekte reaksjon.

Monica er sjefen der i huset. Tenker det kommer et 5.barn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Dollyen skrev (På 17.8.2021 den 13.50):

Har ikke sett dette selv, så kan ikke uttale meg, men dette er folk som lever av SoMe, så jeg tenker at det meste er skuespill og så har de nok mye tid til overs til normalt familieliv - som de ikke viser på insta etc.

Det er nok ikke skuespill. Hvor lang tid hadde de ikke brukt på å måtte planlegge disse skuespillene på snap. jeg mener de snapper dagen lang, planlegger de skuespillet om natten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...