Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Må vell være noen av de dårligste på merking av egenreklame? De går jo rundt i drøm joggedressene hver dag, men merker kun når de linker... Synes faktisk det er helt utrolig

(snapchat) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bobir skrev (33 minutter siden):

Må vell være noen av de dårligste på merking av egenreklame? De går jo rundt i drøm joggedressene hver dag, men merker kun når de linker... Synes faktisk det er helt utrolig

(snapchat) 

Enig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobir skrev (På 17.6.2021 den 16.02):

Må vell være noen av de dårligste på merking av egenreklame? De går jo rundt i drøm joggedressene hver dag, men merker kun når de linker... Synes faktisk det er helt utrolig

(snapchat) 

Si meg, jeg har ikke lest bakover i tråden, fremstår ikke dröm egentlig som en slags «kopi» av S.E’s glöd? Navnemessig altså?  De lanserte vel lenge etter S.E, med et så likt navnevalg at flere jeg har snakket med trodde dette varS.E’s nye kolleksjon, med egendesignede klær og ikke selvbruning. At det altså fremsto som en serie av merker som hører sammen.. 🤷🏽‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de mener at mor og far hjemme og mange barn er «gode familieverdier», for meg er det en gåte at noen faller for dette narrespillet. Hvis mor og far viser frem nok kyssebilder og nok bilder av unger i oppstilte posisjoner, skal det kommunisere hva? :vetikke: 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humoristen skrev (På 25.6.2021 den 16.23):

Hvor kan vi diskutere tv serien Bloggerne?
 

 

Her er tråden for forrige sesong. Kommer vel ny tråd når neste sesong kommer på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun er jo så vakker, at det er til å bli svimmel av :hjerte: Bare så synd at de som par er totalt grenseløse med bildebruk. Nå har M blitt tante, og selv det var flash rett i monitor. (Skjønner at det er godkjent, men får en flau smak i munnen) :flau:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ikke klart å følge med så lurer på om noen kan svare. Har familien flyttet? Til hvor evnt.? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke klart å følge med så lurer på om noen kan svare. Har familien flyttet? Til hvor evnt.? 

Oslo, i «påvente» av at huset på hamresanden bygges ferdig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Ja takk til ærlige bloggere som viser den virkelige hverdagen.  Nei takk til Monica som smiler unaturlig på hver bidige snap. Falsk falskere og falskest. Livet fungerer ikke slik hun viser. Og de stakkars barna hun utleverer er ikke annet enn en stor skam. Jeg skjønner det dreier seg om penger, men hun burde langskjemmes hvordan hun utnytter små barn som ikke kan velge selv. Mulig hun angrer den dagen ungene snur ryggen til henne for å ha blitt brukt i en eviglang reklame kampanje. Håper de går til sak mot foreldrene når de blir myndige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LysOgVarme skrev (1 time siden):

Ja takk til ærlige bloggere som viser den virkelige hverdagen.  Nei takk til Monica som smiler unaturlig på hver bidige snap. Falsk falskere og falskest. Livet fungerer ikke slik hun viser. Og de stakkars barna hun utleverer er ikke annet enn en stor skam. Jeg skjønner det dreier seg om penger, men hun burde langskjemmes hvordan hun utnytter små barn som ikke kan velge selv. Mulig hun angrer den dagen ungene snur ryggen til henne for å ha blitt brukt i en eviglang reklame kampanje. Håper de går til sak mot foreldrene når de blir myndige.

Jeg tror endel instagrammere mister gangsynet uten å skjønne det selv. De blir avhengige av klikk og likes, og trenger det for å føle at de lever et godt liv. I tillegg får de masse muligheter de blir avhengig av, og de deler mer og mer. Etter hvert er det naturlig for dem å dele så mye. Det kunne være interessant å se hva som hadde skjedd om "familieinfluensere" hadde måttet legge vekk alt av sosiale medier og Internett en måned eller to. Kanskje de hadde skjønt mer da, med en pause. Tror mange faktisk blir helt avhengige av den livsstilen og ikke får hodet på plass uten en lang pause.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så følger alle hverandre, legger ut ganske like ting og skriver de samme kommentarene til hverandre i kommentarfeltene.  Mens den virkelige verden for de fleste av oss foregår på utsiden. 

Den siste reelen deres på IG  - med fruen i blonder og herr og fru i solnedgangen, MÅ da være ironisk?  Er det dette som er de tradisjonelle familieverdiene de er så stolte av å være representanter for?

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
pøbelsara skrev (17 timer siden):

Og så følger alle hverandre, legger ut ganske like ting og skriver de samme kommentarene til hverandre i kommentarfeltene.  Mens den virkelige verden for de fleste av oss foregår på utsiden. 

Den siste reelen deres på IG  - med fruen i blonder og herr og fru i solnedgangen, MÅ da være ironisk?  Er det dette som er de tradisjonelle familieverdiene de er så stolte av å være representanter for?

 

 

Å herregud,måtte inn å se denne filmen…. Gud hjelpe meg…. Blir nesten provosert. LIVET ER IKKE SÅNN !!!! Jævla idioter som skal late som om ting er så jævla perfekt. Det er skadelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må være slitsomt å skulle opprettholde en slik fasade over tid 🤔🙈

Falskt,påklistra og unaturlig 🙄😔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familieverdier som å vise seg frem på pinlige måter? Eksponere unger? Foreldre som går hjemme hele dagen og filmer hverandre og ungene? 

Drøyt og skammelig å bruke begrepet familieverdier om dette showet.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Pålur skrev (På 21.3.2021 den 20.42):

Helt tragisk det de utsetter de 4 barna for! Ønsker de å leve av SoMe så skal de selvfølgelig ha lov til det, men hold nå disse uskyldige barna unna. 
 

Var å plukket opp ett flyttelass i Oslo for noen uker tilbake da jeg så/opplevde denne familien på nært hold...to foreldre med nesa i vær sin telefon mens de diskuterte med hverandre temmelig så kvast og høylytt. Så storyen deres da jeg kom hjem (følger ingen av de lengere), da var de fryd og gammen, Oslo og storbykos som ble levert på SoMe med store smil og kaffekopp i hånda.

Håper de innser at å leve av å selge sine fire nydelige barn for kjendistilværelsen er riv ruskende galskap!

Stemningen mellom Monica og Chris var ofte rimelig kjip foran kameraene på "Bloggerne", så jeg tviler ikke. 

Jeg synes det var veldig merkbart i "Bloggerne" at både før og etter de drev filming til Instagram og Snap så var stemningen anspent, men så fort kameraene rullet var det påklistrede smil (glis) og høyt tonefall.

Helt merkelig hele greia, at de ønsker å fremstille seg selv som så vanvittig falske? Men folk kjøper det jo, det er kanskje det mest utrolige. Er folk virkelig så lettlurte??

Chris ordner og fikser og lar Monica piske han rundt. Monica virker ekstremt falsk. Som man ofte sier, det er 'noe' man ikke får helt tak på. Men det ble så tydelig på Bloggerne hva det var, nemlig hvor falskt et menneske klarer å fremstille seg selv. Hun snakker til Chris som om han er et barn og er både sur, syrlig og skarp mot han når hun henvender seg til han.

Og den blunkingen hun driver med når hun er sur og irritert... Det var ganske så avslørende. 😉 Prøver å ta seg sammen (for kameraene?) men blikket kunne ofte drepe Chris. 

Huff, stakkars barn som kanskje ikke vil utvikle et normalt forhold til følelser og det å være sann mot seg selv når de stadig bevitner hvor viktig en falsk fasade er. Og at fasaden skal være så ekstremt overdrevent positiv.

Jøye meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså så forkastelig at det er lov å bruke barna sine som inntekt. Hvorfor er det lov?!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...