Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hilde444 skrev (34 minutter siden):

Blir det smilet til Monica mer påklistret nå så...🙈

Eniiiig 🤪🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette paret tar seg tid til å se, høre og lære av Kristin Gjelsvik sin siste IG-post. Det er ingen skam å snu..

Endret av Naskepott
Skrivefeil
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naskepott skrev (9 timer siden):

Håper dette paret tar seg tid til å se, høre og lære av Kristin Gjesvik siste IG-post. Det er ingen skam å snu..

100% enig!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Naskepott skrev (På 11.4.2021 den 22.39):

Håper dette paret tar seg tid til å se, høre og lære av Kristin Gjelsvik sin siste IG-post. Det er ingen skam å snu..

Åneida. De elsker barna sine og vi må respektere at folk har forskjellige meninger og hun poster ALDRI noe som er privat. Det var det jeg orket å se av forsvarstalen på IG. 

De er jo verst av alle. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (27 minutter siden):

 

Åneida. De elsker barna sine og vi må respektere at folk har forskjellige meninger og hun poster ALDRI noe som er privat. Det var det jeg orket å se av forsvarstalen på IG. 

De er jo verst av alle. 

Det er så tragisk det de driver med, måååå jo være noen som greier å prate litt fornuft til dem🙏🏼

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dagen alle slutter å betale influensere penger for å fjase rundt og gjøre ingenting med ungene på slep, så kanskje de ser lyser og holder opp. For oss som forbrukere, er det viktig å si fra til alle som kjøper annonseplass. Money talks. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som går og går og aldri kommer til poenget.... altså prater og prater og det ikke kommer noe av verdi. Djeeezes 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (7 minutter siden):

Hvem er det som går og går og aldri kommer til poenget.... altså prater og prater og det ikke kommer noe av verdi. Djeeezes 

Hahaha👏🏻👏🏻😂😂😂 Tenkte akkurat det samme🙈😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«»...ruste barna våre og ikke skjerme de...» -kanskje ikke ved å legge ut bilder og videoer av barna daglig er riktig måte å gjøre dette på? 🤷‍♀️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo helt blind for hva de gjør. Dehar dette som jobb begge to, klart hun ikke kan vurdere på annen måte. 
 

men hun/de ivaretar overhodet ikke sine barns rett til privatliv. Ikke i det hele tatt. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom tilfeldigvis over denne tråden, og blir sjokkert over hvor negative dere er. Jeg kjenner ikke familien, men vi er også en stor familie som kommer fra samme by, og jeg har truffet henne på en Åpen barnehage, da vi begge var i foreldrepermisjon. Moren hennes jobber i barnehagen hvor mitt barn går. 
Og jeg opplevde: Ei fantastisk skjønn og kul, snill og morsom dame. Hun snakket da om at hun elsket å være mamma, ha en stor familie.  Det var genuint og ikke foran kamera, i ført hverdagsjoggis og med baby og da en liten storebror med. Husker jeg tenkte (dette var før de ble skikkelig kjendiser) at hun var en kjempefin person. Moren er samme type. Alle elsker henne, hun er så flink med barna og smiler alltid.  Selv om hun ikke er mitt barns pedagog, så er hun så varm og snill også med mitt barn, hilser på oss foreldre og ja- alltid blid. 
 


Så da tenker jeg; Hva om Monica har vokst opp godt, trygt og med flotte positive mennesker, kjærlighet for storfamilie osv. Da blir man slik selv, ofte. Jeg er også slik, smiler og er positiv. Men jammen får jeg ikke høre til tider at jeg er irriterende positiv.  
 

Ift. eksponering, så må familien få ta sitt valg. Og dere følger jo tydeligvis godt med hele gjengen...vet ikke hvem som er verst da, den som eksponerer eller kikkeren som sitter og ler og gotter seg. 
 

Shaming av verste sort her. La vær å følge med på henne, eller gå i en voksen og åpen dialog med henne. Kommenter med respekt! 
 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien må ta egne valg, ja. Men foreldrene skal forvalte barnas rettigheter, og jeg klarer virkelig ikke å se hvordan man ivaretar egne barns rett til privatliv når man lever av å eksponere familien sin.

Jeg betviler ikke at hun er blid og søt og hyggelig. Jeg mener likevel at man skal respektere at barna er egne individer, og jeg tenker at så lenge foreldrene Monica og Chris har gjort det til sitt levebrød å eksponere sin egen og barnas hverdag fra morgen til kveld, så ivaretar de ikke barnas rett til privatliv. Og det er måter å forsørge familien sin på som ikke innebærer å gjøre dem til SoMe-kjendiser før de i det hele tatt er født.

 

Jeg også elsker å være mamma og jeg elsker ungene mine. Men jeg er nok på lag med Live Nelvik og Jenny Skavlan - det kunne ikke falt meg inn å eksponere intetanende barn for et publikum man verken vet hvem er, eller hvilke hensikter de har. FORDI jeg elsker barna mine, ønsker jeg ikke å utsette dem for slik. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
miaw skrev (På 9.4.2021 den 19.11):

 

Det gjør hundre ganger mer vondt å se ekte gravidmager og venner irundt deg som har fått barn, enn en falsk gravidmage på sosiale medier når du er ufrivillig barnløs.  Synes ikke spøken var spesielt morsom, men blir bare litt matt av at alt kan oppleves som potensielt krenkende. 

Som ufrivillig barnløs kan jeg skrive under på at mye kan være sårende, men at familien Nyhus spøker om at de skulle ansette enda en arbeidstaker i familien, det kommer langt ned på lista, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mimme skrev (2 timer siden):

Kom tilfeldigvis over denne tråden, og blir sjokkert over hvor negative dere er. Jeg kjenner ikke familien, men vi er også en stor familie som kommer fra samme by, og jeg har truffet henne på en Åpen barnehage, da vi begge var i foreldrepermisjon. Moren hennes jobber i barnehagen hvor mitt barn går. 
Og jeg opplevde: Ei fantastisk skjønn og kul, snill og morsom dame. Hun snakket da om at hun elsket å være mamma, ha en stor familie.  Det var genuint og ikke foran kamera, i ført hverdagsjoggis og med baby og da en liten storebror med. Husker jeg tenkte (dette var før de ble skikkelig kjendiser) at hun var en kjempefin person. Moren er samme type. Alle elsker henne, hun er så flink med barna og smiler alltid.  Selv om hun ikke er mitt barns pedagog, så er hun så varm og snill også med mitt barn, hilser på oss foreldre og ja- alltid blid. 
 


Så da tenker jeg; Hva om Monica har vokst opp godt, trygt og med flotte positive mennesker, kjærlighet for storfamilie osv. Da blir man slik selv, ofte. Jeg er også slik, smiler og er positiv. Men jammen får jeg ikke høre til tider at jeg er irriterende positiv.  
 

Ift. eksponering, så må familien få ta sitt valg. Og dere følger jo tydeligvis godt med hele gjengen...vet ikke hvem som er verst da, den som eksponerer eller kikkeren som sitter og ler og gotter seg. 
 

Shaming av verste sort her. La vær å følge med på henne, eller gå i en voksen og åpen dialog med henne. Kommenter med respekt! 
 

 

At to voksne oppegående arbeidsføre voksne, velger å bruke barna sine som inntektskilde er ikke sjarmerende overhodet. Faktisk så er det brudd på barns rett til privatliv. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimme skrev (4 timer siden):

Kom tilfeldigvis over denne tråden, og blir sjokkert over hvor negative dere er. Jeg kjenner ikke familien, men vi er også en stor familie som kommer fra samme by, og jeg har truffet henne på en Åpen barnehage, da vi begge var i foreldrepermisjon. Moren hennes jobber i barnehagen hvor mitt barn går. 
Og jeg opplevde: Ei fantastisk skjønn og kul, snill og morsom dame. Hun snakket da om at hun elsket å være mamma, ha en stor familie.  Det var genuint og ikke foran kamera, i ført hverdagsjoggis og med baby og da en liten storebror med. Husker jeg tenkte (dette var før de ble skikkelig kjendiser) at hun var en kjempefin person. Moren er samme type. Alle elsker henne, hun er så flink med barna og smiler alltid.  Selv om hun ikke er mitt barns pedagog, så er hun så varm og snill også med mitt barn, hilser på oss foreldre og ja- alltid blid. 
 


Så da tenker jeg; Hva om Monica har vokst opp godt, trygt og med flotte positive mennesker, kjærlighet for storfamilie osv. Da blir man slik selv, ofte. Jeg er også slik, smiler og er positiv. Men jammen får jeg ikke høre til tider at jeg er irriterende positiv.  
 

Ift. eksponering, så må familien få ta sitt valg. Og dere følger jo tydeligvis godt med hele gjengen...vet ikke hvem som er verst da, den som eksponerer eller kikkeren som sitter og ler og gotter seg. 
 

Shaming av verste sort her. La vær å følge med på henne, eller gå i en voksen og åpen dialog med henne. Kommenter med respekt! 
 

 

Denne måtte jeg lese flere ganger gitt. Hva har det med å gjøre at hun virker trivelig? De eksponerer jo barna sine noe helt hinsides. Hun har 140000 følgere på insta. 140000 mennesker som sitter og ser på bilder og videoer av barn som ikke vet at 140000 mennesker sitter og ser på de, Hinsides!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mimme Søte, hyggelige mennesker kan også være ubetenksomme i sin iver etter å dele det de er fornøyd med. I stedet burde de reflektere litt over om det er til barnets beste å dele bilder av dem med tusenvis av ukjente mennesker, og ikke minst: barnas skolekamerater, naboer og pedofile.

Endret av Pust
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at mennesker som bruker og utnytter barn for egen vinning ikke er særlig trivelige. Dette paret utnytter barna sine grovt. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...