Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun avslørte innholdet i boksen i dag. Skuffende 🙈

Det var to ammeprodukter, to smokkeprodukt, så som noen sa her, om du ikke ammer eller tar smokk så er det litt waste?😂

I tillegg en grusom schruncie som mitt tynne og korte hår hadde forsvunnet i. Så tilslutt en krok til barnevogn. Fin den da, men man må jo nesten ha to for å holde opp stellevesken? Da må man kjøpe en til for 129,- 

Fra nå kan det vel bare gå oppover for den boksen mener jeg 😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har vi fått gode oppdateringer på hva barna har gjort i dag. Uten at barna vet at bilder av de er publisert ut til 140000 følgere. Helt hinsides.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minsten i bare bleie på Snap i dag. Jeg pleier ikke klikke meg inn, men dette kom opp som forside, så jeg ble nysgjerrrig på hvor uansvarlig det går an å være. Joda, film av minsten i bare bleia gitt. Trist å se... Mener hun har sagt at hun er veldig nøye på hva hun deler. Å dele film av minsten i bare bleie var ikke særlig gjennomtenkt synes jeg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamant skrev (4 timer siden):

Minsten i bare bleie på Snap i dag. Jeg pleier ikke klikke meg inn, men dette kom opp som forside, så jeg ble nysgjerrrig på hvor uansvarlig det går an å være. Joda, film av minsten i bare bleia gitt. Trist å se... Mener hun har sagt at hun er veldig nøye på hva hun deler. Å dele film av minsten i bare bleie var ikke særlig gjennomtenkt synes jeg.

Det hjelper jo ikke å si at hun er veldig nøye - når det er helt innlysende at hun overhodet ikke er det. 

Unger i bleie, i boxer, tilsynelatende nakne i seng og i badetøy- det er virkelig, virkelig ugreit. Hva tenker foreldrene på? Er de helt blindet av lettjente penger? De har overhodet ingenting å formidle heller.

De hevder å stå for "tradisjonelle familieverdier" - samtidig som de utnytter ungene helt uten skrupler. SÅ man kan jo undre over hva de tradisjonelle familieverdiene de står for, faktisk er. Det er helt vondt å se. (Og jeg prøver å unngå det, men de dukker /hylende ) opp på snap til stadighet.

Endret av pøbelsara
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos disse er dessverre lyset på men ingen er hjemme. Trist men sant. Det sier jo litt når argumentet hennes var at de ønsker å motivere andre og vise hvordan familielivet er. De tar med andre ord en for laget og ofrer barna og deres privatliv for å vise oss hvordan et familieliv kan være. Har dere hørt noe så lite intellektuellt?

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fjern er Chris når han kjører (uten hjelm) døds fort på elsparkesykkel gjennom byen MED ungene på samme sykkel?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plexus skrev (5 timer siden):

Hvor fjern er Chris når han kjører (uten hjelm) døds fort på elsparkesykkel gjennom byen MED ungene på samme sykkel?

Lyset er på men ingen er hjemme. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å Google dette ekteparet...dette er veldig likt AB sin «foretningsplan», mange AS med dårlig likviditet🥴

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns klesmerket deres er skuffende... Den cardigan hun ha på seg i dag kun str s,m og l. De tenker absolutt ikke mangfoldet. Men er vell bare en type mennesker de vil som skal gå i klærne deres..🤷🤷

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på snap at de skal selge huset? Noen som vet om de har tenkt å flytte til Oslo permanent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AntiBullshit skrev (12 minutter siden):

Så på snap at de skal selge huset? Noen som vet om de har tenkt å flytte til Oslo permanent?

De skal bygge nytt hus i Kr.sand

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei dere.
Jeg har aldri kommentert/skrevet noe her på KG, men nå kjenner jeg det er på tide. Er det flere som har sett storyen til Monica idag? Den er bare gyldig i 24 timer, så den forsvinner kanskje snart. Uansett, det jeg ser er hjerteskjærende. Lille blir brukt i profesjonell photoshoot/reklame.. ikke bare av mamma og pappa, men et helt team med kamerautstyr, lyslamper osv.. Noen justerer på klær, noen flytter på for å lage rett positur, noen jubler.. alt mens blitzregnet flommer over fra alle vinkler. Jeg tviler ikke på at Nyhus er fantastiske foreldre, men her mener jeg de har tråkket skikkelig feil. Er det bare jeg som overreagerer?...som syns dette er forkastelig? Lille skulle ikke måtte være modell for mor og fars samarbeidspartnere.. Vanligvis legger jeg meg ikke oppi hva folk velger å gjøre, men her klarer jeg ikke holde tilbake..

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lin11
Akbn89 skrev (24 minutter siden):

Hei dere.
Jeg har aldri kommentert/skrevet noe her på KG, men nå kjenner jeg det er på tide. Er det flere som har sett storyen til Monica idag? Den er bare gyldig i 24 timer, så den forsvinner kanskje snart. Uansett, det jeg ser er hjerteskjærende. Lille blir brukt i profesjonell photoshoot/reklame.. ikke bare av mamma og pappa, men et helt team med kamerautstyr, lyslamper osv.. Noen justerer på klær, noen flytter på for å lage rett positur, noen jubler.. alt mens blitzregnet flommer over fra alle vinkler. Jeg tviler ikke på at Nyhus er fantastiske foreldre, men her mener jeg de har tråkket skikkelig feil. Er det bare jeg som overreagerer?...som syns dette er forkastelig? Lille skulle ikke måtte være modell for mor og fars samarbeidspartnere.. Vanligvis legger jeg meg ikke oppi hva folk velger å gjøre, men her klarer jeg ikke holde tilbake..

De kvalifisere ikke til å være «gode» foreldre når de så grovt utnytter egne barn i kommersiell sammenheng. Disse to er virkelig bransjens verstinger når det gjelder eksponering og griskhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (1 minutt siden):

De kvalifisere ikke til å være «gode» foreldre når de så grovt utnytter egne barn i kommersiell sammenheng. Disse to er virkelig bransjens verstinger når det gjelder eksponering og griskhet. 

Nei kanskje ikke.. jeg liker ikke å tro at de ikke har gode kvaliteter som foreldre, men du har et veldig godt poeng. Har jo reagert på eksponeringen før også, men idag ble det virkelig tatt til et helt nytt nivå.. Jeg har ikke barn selv, men kjenner allikevel det gjør vondt langt inni margen og se Lille i denne settingen 💔

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror helt sikkert at de barna vokser opp i et kjærlig og godt hjem. Ellers kunne de med fordel skrudd ned for forfengeligheten og utseende fokuset. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...