Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Villa Gjennomtrekk skrev (3 timer siden):

Jeg er sikkert enfoldig, men hvorfor er dette innlegget rapportert?

Spekulasjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BethD skrev (1 time siden):

Sikkert fordi enkelte ikke tåler noe som helst. Føler seg sikkert truffet selv

Rapportert for brukerdebatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (3 timer siden):

Har du fått hikke i rapporteringsfingeren eller? 

Rapportert for brukerdebatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LysOgVarme skrev (15 timer siden):

Hvem kan fortsette å være B menneske etter å ha fått barn? Ingen, absolutt ingen har mulighet til det. Eller, denne mora tar seg friheten til det fordi mannen hennes går hjemme med henne. Du har vel hørt diskusjonene foreldrene imellom? Monica sier hun bare må få lov til å sove frempå, hvis ikke blir hun sur og grinete. 

Mange? Om man har en partner som tåler fint å stå opp tidlig, hva er problemet om den andre sover frampå? Tror du man blir mindre grinete om morgenen når man får barn? Noen spretter opp om morgenen, andre fungerer ikke før kl 12. Hvorfor skal B-menneskene stå opp før fuglene fiser om de ikke må? Det er plenty av andre ting å kritisere dem for, eksponering av barn osv, men å kritisere hvem som står opp tidlig blir for dumt. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
FotbaIlflua skrev (7 timer siden):

Mange? Om man har en partner som tåler fint å stå opp tidlig, hva er problemet om den andre sover frampå? Tror du man blir mindre grinete om morgenen når man får barn? Noen spretter opp om morgenen, andre fungerer ikke før kl 12. Hvorfor skal B-menneskene stå opp før fuglene fiser om de ikke må? Det er plenty av andre ting å kritisere dem for, eksponering av barn osv, men å kritisere hvem som står opp tidlig 

Du om det. Jeg er ikke enig med deg

Jeg står for hva jeg skrev og finner det kritikkverdig at en 4 barns mamma, ligger og drar seg hver bidige morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (På 2.8.2021 den 9.26):

Den mannen hennes er tålmodig gitt. Han står opp hver morgen med ungene, hun ligger og drar seg. Som han selv sa nettop på snap, har ikke sett snurten av henne enda. Hadde blitt galsint om det var meg som alltid måtte stå opp med ungene hver dag. Hvorfor ikke stå opp begge 2 foreldre sammen, og la mor sove ut lørdag, og far søndag? Det er ikke rettferdig slik som hun driver på. Skylder hun på amming fremdeles? Greit å skaffe seg 4 barn når far ta hovedansvaret med å stå opp om morgenen, og far er den som alltid følger dem på trening, skole og aktiviteter.

Dette er jo noe hver familie må få gjøre som de vil. Vi har jo ingen innsikt i hvilke avtaler de har seg imellom. Folk løser hverdagslivets utfordringer forskjellig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Frøken_fjong1 skrev (5 timer siden):

Har de virkelig felt ned et oppblåsbart boblebad i terassen? 🤨😂

Ser sånn ut🙈

Den lysende baren var heller ikke det peneste jeg har sett🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anya66 skrev (13 timer siden):

Dere må jo være sjalu på at han er så grei å stå opp med ungene...

Åååå det der er så oppbrukt😂 drar sjalu kortet med engang det kommer kritikk av noe som helst slag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (17 timer siden):

Dere må jo være sjalu på at han er så grei å stå opp med ungene...

Sjalu? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anya66 skrev (På 10.8.2021 den 18.03):

Dere må jo være sjalu på at han er så grei å stå opp med ungene...

Han har jo gitt tydelig uttrykk for at han ikke ønsker å stå opp med 4 barn alene om morgenene, at han syns det blir slitsomt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (2 timer siden):

Ja dere er sjalu fordi dere ikke like mye kontroll over deres mann 😅😉

Kontroll over egen mann 🤣 og jeg som trodde at menn hadde egen vilje 🤷🏼‍♀️🤪🤦🏼‍♀️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (8 minutter siden):

Han har jo gitt tydelig uttrykk for at han ikke ønsker å stå opp med 4 barn alene om morgenene, at han syns det blir slitsomt.

Mjæh.

Aner ikke hvor lenge hun sover da, men å stå opp tidligere enn den som gikk gravid/fødte barna/slet seg gjennom barsel er jo ikke hinsides fæl fordeling da. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (På 8.5.2021 den 19.31):

Syns klesmerket deres er skuffende... Den cardigan hun ha på seg i dag kun str s,m og l. De tenker absolutt ikke mangfoldet. Men er vell bare en type mennesker de vil som skal gå i klærne deres..🤷🤷

Det er billig å gjøre det slik vet du og disse tenker kun mest mulig profitt. Koster mye mer å lage klær i flere størrelser. Om de i det hele tatt har designet dem selv og ikke bare kjøpt ferdig designet fra Kina som ofte bare kommer i disse str.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...