Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Gjest LysOgVarme

Amazing 😯. For en time siden snappet de om unger som var klar til barnehagen. Etter en liten stund ble det snappet igjen, og dronningen lå fremdeles i senga under dynen med is kaffen sin. Eier hun ikke samvittighet? 

Hvorfor vil hun fremstille seg slik som dette? Det vanlige er vi ser Chris gående med vogna og de 3 guttene rundt ham, og han er også den som bærer stoler til strand etc... Hun bare går med de uten noe som helst ansvar. 

Det blir veldig enkelt å.ville ha et 5 barn, når mannen står for alt arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme
Syrinia skrev (9 minutter siden):

Uspiselig dame. Skjønner ikke at mannen hennes gidder. Eller er han en dott🤔

Enig. Det hjelper lite å sette på seg et påtatt smil, når vi klarer å gjennomskue "hverdagsidyllen" Monica så gjerne vil vise fram. 

Tror forøvrig IKKE Chris er en dott. Tror han er for snill, og hva gjør ikke en 4 barns far for husfreden? Du kan se på øynene hans at den mannen har mye godhet i seg. Men det er min konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (6 timer siden):

Enig. Det hjelper lite å sette på seg et påtatt smil, når vi klarer å gjennomskue "hverdagsidyllen" Monica så gjerne vil vise fram. 

Tror forøvrig IKKE Chris er en dott. Tror han er for snill, og hva gjør ikke en 4 barns far for husfreden? Du kan se på øynene hans at den mannen har mye godhet i seg. Men det er min konklusjon.

Så enig. Chris virker til å være FOR snill… han virker veldig snill og gjerne litt dumsnill…

Dette utnytter divaen så til de grader 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om de kunne delt noe «nevenyttig» i stedet for å utlevere og bruke barna som levende reklameplakater?

Monica tror jeg (ser ut som) har samme hoftefeil som min søster, derav spesiell gange. Hva med å dele treningstips for å styrke hofte/setemuskulaturen så man minsker sjansen for skjev rygg.

Min søster har nå først i en alder av 35 fått god hjelp…finnes helt sikkert flere der ute som hadde satt pris på det…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LysOgVarme skrev (21 timer siden):

Enig. Det hjelper lite å sette på seg et påtatt smil, når vi klarer å gjennomskue "hverdagsidyllen" Monica så gjerne vil vise fram. 

Tror forøvrig IKKE Chris er en dott. Tror han er for snill, og hva gjør ikke en 4 barns far for husfreden? Du kan se på øynene hans at den mannen har mye godhet i seg. Men det er min konklusjon.

…Å hva gjør man ikke for barna sine! Han er nokk ikke en dott, han er nokk tvers igjennom snill å god.. Men å hisse seg opp for at han vil sterilisere seg skal hun😅 Hun går alltid der å ser ut som ei dukke, med det påtatte smilet sitt, å når hu åpner kjeften blir man bare klein… 
Hadde vært gøy å vært flue på veggen der en dag! Sett om alt er så fryd å gammen hele veien, at alle hele tiden er så smilende å sinnsykt happy hele tiden☺️ NEKTER Å TRO PÅ DET! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (4 timer siden):

…Å hva gjør man ikke for barna sine! Han er nokk ikke en dott, han er nokk tvers igjennom snill å god.. Men å hisse seg opp for at han vil sterilisere seg skal hun😅 Hun går alltid der å ser ut som ei dukke, med det påtatte smilet sitt, å når hu åpner kjeften blir man bare klein… 
Hadde vært gøy å vært flue på veggen der en dag! Sett om alt er så fryd å gammen hele veien, at alle hele tiden er så smilende å sinnsykt happy hele tiden☺️ NEKTER Å TRO PÅ DET! 

Denne dynamikken er nok ikke så uvanlig som folk får det til å virke. Har selv et vennepar som er nøyaktig slik (ingen barn involvert), og tror rett og slett mannen liker det sånn 🤷🏼‍♀️. De krangler sjelden fordi mannen bare lar alt gå, kanskje fordi han vet dama er urokkelig.

Personlig synes jeg det er rart at noen finner seg i alt mulig og lar seg kontrollere på den måten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var greia med all den furtinga til Chris over den balkongen han MÅTTE ha når han flyttet til Oslo, for ellers kunne han ikke drikke morgenkaffen sin 🤦‍♀️ Hvor gammel er han? 10 år?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Marvelous skrev (10 timer siden):

Hva var greia med all den furtinga til Chris over den balkongen han MÅTTE ha når han flyttet til Oslo, for ellers kunne han ikke drikke morgenkaffen sin 🤦‍♀️ Hvor gammel er han? 10 år?

Absolutt alt det oppstyret rundt flyttingen til Oslo er så cringe. Som om vi kristiansandere aldri har opplevd verken storby eller leiligheter før🙄 Hvor mange ganger skal de hyle "Nå er vi i Oslo, deeereeeeeee!!!" Sheesh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (30 minutter siden):

Absolutt alt det oppstyret rundt flyttingen til Oslo er så cringe. Som om vi kristiansandere aldri har opplevd verken storby eller leiligheter før🙄 Hvor mange ganger skal de hyle "Nå er vi i Oslo, deeereeeeeee!!!" Sheesh.

FÅ DET PÅ! 
 

Jeg får lyst å slå ihjel noe hver gang de sier dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (2 timer siden):

FÅ DET PÅ! 
 

Jeg får lyst å slå ihjel noe hver gang de sier dette

Eller «Savaaa» 🤣🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (På 3.9.2021 den 14.04):

Denne dynamikken er nok ikke så uvanlig som folk får det til å virke. Har selv et vennepar som er nøyaktig slik (ingen barn involvert), og tror rett og slett mannen liker det sånn 🤷🏼‍♀️. De krangler sjelden fordi mannen bare lar alt gå, kanskje fordi han vet dama er urokkelig.

Personlig synes jeg det er rart at noen finner seg i alt mulig og lar seg kontrollere på den måten. 

Happy wife, happy life.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er det på snap en påtatt kjekling om husarbeidet. Monica er ikke fornøyd med Chris sin opprydding etter frokosten, og må gå over kjøkkenet før de som de travle influencere de er, må HASTE ut av døra. I tillegg står hun og liksomkjefter på badet med munnen full av tannkrem. De uttaler seg om småbarnslivet og tidsklemma faktisk, de skal rase ivei og gjeste en snapkonto om nevnte tema, ja tidsklemma og travle hverdager er vel noe de kjenner sterkt på, tenker jeg.

Neida.

Joda.

Neida.

I tillegg selvfølgelig bilder av de barna deres, og Chris som synger God morgen alle sammen, god morgen far og mor, klapper i hendene, mens Monica smiler, smiler og smiler. Fremdeles smilende viker hun ikke fra å se rett i kameraet mens hun spør Chris hvordan det er å være pappa. Bruker man ikke å se på intervjuobjektet sitt?

Det var dagens fra familien Nyhus.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (På 4.9.2021 den 8.43):

Absolutt alt det oppstyret rundt flyttingen til Oslo er så cringe. Som om vi kristiansandere aldri har opplevd verken storby eller leiligheter før🙄 Hvor mange ganger skal de hyle "Nå er vi i Oslo, deeereeeeeee!!!" Sheesh.

🤣

Nå er jeg slem, kvalmende dømmende og kjip men here goes:

Såvidt jeg husker selger de et hus på Hamresanden som er så SNÅLT lagt frem i salgsoppgaven at man kan få inntrykk av litt sånn «prøve å late som man har langt bedre råd enn man har». 

Don’ t sugarcoat it so much, det ser bare teitere ut enn det jo er. 

Så er det megaoppstuss om OSLO og tilflytting til en idiotisk bydel å velge når man har flere små barn og null nettverk for seg selv/ungene - og så når man ankommer Oslo filmer man seg selv i rosa kjole og høyhælte sko med bebisen som settes på plass i hvit Tesla (?). 

Asså, jeg vokste selv opp i høyblokk og mener ikke å snakke ned lav/middelsinntekt bolig/område osv  - men den kontoen blir bare så påtatt keiserens nye klær. Det gjelder selvsagt alle sånne kontoer, men det bærer VELDIG preg av sørlandsgreia når jeg vokste opp:

Etablere seg tidlig, gønne på med barn, og så bare «åh, Æ vil realisere mæ sjøl - det æ litt kjipt å bare sitte her hver lørdag liksom»- da ved å bli influencer og flytte til Oslo.

Men siden man jo har 4(?) unger med seg funker det dårlig å henge på studentpuben på Blindern og ligge med en kjekkas fra fadderfesten, så da blir alternativet å tusle rundt i gatene med vogna ikledd «kjøpt tights fra We Are Fit 40% med koden Monica» og «spons, jeg eeeeeeelsker kollagenpulver og Mandyskin». 

Det bare blir så teit når man fremstår litt som at den største drømmen egentlig er å være naboen med Camilla Pihl og farte rundt på fotoshoots ala CBE. Og ja, jeg husker faktisk en gang i permisjonen når jeg gikk forbi henne i Frognerparken hvor hun tok «helt naturlige bilder» på trilletur med største 😅🙈 

Gah. Alt er så ljug 😅

 

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (5 minutter siden):

🤣

Nå er jeg slem, kvalmende dømmende og kjip men here goes:

Såvidt jeg husker selger de et hus på Hamresanden som er så SNÅLT lagt frem i salgsoppgaven at man kan få inntrykk av litt sånn «prøve å late som man har langt bedre råd enn man har». 

Don’ t sugarcoat it so much, det ser bare teitere ut enn det jo er. 

Så er det megaoppstuss om OSLO og tilflytting til en idiotisk bydel å velge når man har flere små barn og null nettverk for seg selv/ungene - og så når man ankommer Oslo filmer man seg selv i rosa kjole og høyhælte sko med bebisen som settes på plass i hvit Tesla (?). 

Asså, jeg vokste selv opp i høyblokk og mener ikke å snakke ned lav/middelsinntekt bolig/område osv  - men den kontoen blir bare så påtatt keiserens nye klær. Det gjelder selvsagt alle sånne kontoer, men det bærer VELDIG preg av sørlandsgreia når jeg vokste opp:

Etablere seg tidlig, gønne på med barn, og så bare «åh, Æ vil realisere mæ sjøl - det æ litt kjipt å bare sitte her hver lørdag liksom»- da ved å bli influencer og flytte til Oslo.

Men siden man jo har 4(?) unger med seg funker det dårlig å henge på studentpuben på Blindern og ligge med en kjekkas fra fadderfesten, så da blir alternativet å tusle rundt i gatene med vogna ikledd «kjøpt tights fra We Are Fit 40% med koden Monica» og «spons, jeg eeeeeeelsker kollagenpulver og Mandyskin». 

Det bare blir så teit når man fremstår litt som at den største drømmen egentlig er å være naboen med Camilla Pihl og farte rundt på fotoshoots ala CBE. Og ja, jeg husker faktisk en gang i permisjonen når jeg gikk forbi henne i Frognerparken hvor hun tok «helt naturlige bilder» på trilletur med største 😅🙈 

Gah. Alt er så ljug 😅

 

 

Tenk å være såpass klein i voksen alder. Jeg får utslett av voksne folk som oppfører seg som drittunger som har fått sin første kameramobil og sender bilder og videoer til alle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører veldig ofte de si:

Ikke bare bare å ha 4 barn!

Alltid masse armer og bein når man skal ut døren med 4 barn!

 

Hva er problemet med 4 barn? 

Tror ikke det er barna hvertfall, det er vel heller de 2 foreldrene som har null hverdagsrutiner og bare gjør det de selv har lyst til når de har lyst til det. 

Det ser jo aldri ut som ting er skikklig planlagt, forberedt og klargjort før i det sekundet de skal ut døren. 

Det kaoset der tror jeg bestemt de lager selv.

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...