Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Flettfrid skrev (12 timer siden):

Hører veldig ofte de si:

Ikke bare bare å ha 4 barn!

Alltid masse armer og bein når man skal ut døren med 4 barn!

 

Hva er problemet med 4 barn? 

Tror ikke det er barna hvertfall, det er vel heller de 2 foreldrene som har null hverdagsrutiner og bare gjør det de selv har lyst til når de har lyst til det. 

Det ser jo aldri ut som ting er skikklig planlagt, forberedt og klargjort før i det sekundet de skal ut døren. 

Det kaoset der tror jeg bestemt de lager selv.

 

Kommer vel neppe som en overraskelse at de trenger bleier og drikkeflakser når de skal ut en tur. Akkurat som gårsdagen og dagen før der.. 

Moren til Monica fungerer jo som en au pair også, så der er det bare å fly fra lunch med mannen til jentekveld senere på dagen. 

Livet er jaggu slitsomt, ser jeg.

Endret av Irja
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg, eller skinner falskheten til Monica sykt godt igjennom på bloggerne…? Jeg kjenner bare at når jeg ser henne ha interaksjon med andre så skinner det så sykt godt gjennom. 
Mest fordi jeg kjenner igjen trekkene,når jeg selv er falsk med andre mennesker jeg ikke kjenner. Man må sette på et ansikt,være fryktelig hyggelig og interessert i hva den andre personen sier når man egentlig bare gir F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
BethD skrev (52 minutter siden):

Er det bare meg, eller skinner falskheten til Monica sykt godt igjennom på bloggerne…? Jeg kjenner bare at når jeg ser henne ha interaksjon med andre så skinner det så sykt godt gjennom. 
Mest fordi jeg kjenner igjen trekkene,når jeg selv er falsk med andre mennesker jeg ikke kjenner. Man må sette på et ansikt,være fryktelig hyggelig og interessert i hva den andre personen sier når man egentlig bare gir F

Det er ikke bare deg. Jeg har ikke sett bloggerne, men følger de på snap og insta. Falskere dame skal du lete lenge etter. Det kommer veldig godt fram.hcordan hun behandler mannen sin. Chris røpte henne igår, hun var blitt sint på Chris for noe han hadde lagt ifra seg hvor det ikke skulle ligge, og hun hadde slengt det bortover gulvet. Dramaqueen eller hva? Du gjør bare ikke sånn med han du skal være glad i. 

Monica kan prøve så hardt hun kan, men klarer ikke skjule hvilken bitch hun er på SoMe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (9 minutter siden):

Det er ikke bare deg. Jeg har ikke sett bloggerne, men følger de på snap og insta. Falskere dame skal du lete lenge etter. Det kommer veldig godt fram.hcordan hun behandler mannen sin. Chris røpte henne igår, hun var blitt sint på Chris for noe han hadde lagt ifra seg hvor det ikke skulle ligge, og hun hadde slengt det bortover gulvet. Dramaqueen eller hva? Du gjør bare ikke sånn med han du skal være glad i. 

Monica kan prøve så hardt hun kan, men klarer ikke skjule hvilken bitch hun er på SoMe.

Herregud 🤦🏼‍♀️ 
Syns synd på mannen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
BethD skrev (17 minutter siden):

Herregud 🤦🏼‍♀️ 
Syns synd på mannen 

Enig. Har også vondt av Chris. For meg framstår han ikke annet enn bare god. 

Har du sett siste snapp? Chris står igjen alene i heisen med 2 av ungene som skal leveres i barnehagen. Igår stod Monica i døra inn til heisen, liksom for å late som.hun var med. Monica er jo dum som tror vi biter på dette falske  skuespillet hennes. Chris lever, henter og følger gutta overalt. Monica sitter nok hjemme med iskaffe. Blir seriøst kvalm av det kvinnfolk.

Jeg tenker som så" Monica er fin på utsiden, men på innsiden framstår hun ikke til å ha et godt hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato

Nå vet ikke jeg hvem Sara Emilie er, men hun er i hvertfall sammen med Monica i dagens episode av Bloggerne. Og når hun forklarer så fint for Monica hvorfor hun selv ikke viser så mye av barna i SoMe, klarer ikke Monica å komme med noe bedre enn: "...du har din mening og jeg har min mening, og så har du, på en måte, alle andre som har sin mening. Men så er det bare å respektere at man er forskjellige."

Jeg kommer aldri til å respektere bruken av barna på den måten, Monica. Barn har rettigheter, og de har rett på et privatliv fra første sekund de kommer inn i denne verden. De er små og sårbare, kanskje spesielt den lille jenta, og det du publiserer i dag, hver dag, ligger på nettet i lang tid fremover. 

Det gjør vondt langt inn i mammahjertet å se hva fokuset hele tiden er på i den familien. SoMe, SoMe og atter SoMe.

Hilsen ei som fint klarer å være på IG med mange følgere UTEN å bruke barna sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme
MrsMacchiato skrev (3 minutter siden):

Nå vet ikke jeg hvem Sara Emilie er, men hun er i hvertfall sammen med Monica i dagens episode av Bloggerne. Og når hun forklarer så fint for Monica hvorfor hun selv ikke viser så mye av barna i SoMe, klarer ikke Monica å komme med noe bedre enn: "...du har din mening og jeg har min mening, og så har du, på en måte, alle andre som har sin mening. Men så er det bare å respektere at man er forskjellige."

Jeg kommer aldri til å respektere bruken av barna på den måten, Monica. Barn har rettigheter, og de har rett på et privatliv fra første sekund de kommer inn i denne verden. De er små og sårbare, kanskje spesielt den lille jenta, og det du publiserer i dag, hver dag, ligger på nettet i lang tid fremover. 

Det gjør vondt langt inn i mammahjertet å se hva fokuset hele tiden er på i den familien. SoMe, SoMe og atter SoMe.

Hilsen ei som fint klarer å være på IG med mange følgere UTEN å bruke barna sine

Hun ser ikke noen andre enn seg selv. Som Monica selv sa når hun hadde et laaangt innlegg  om folk så sendte henne stygge meldinger: Karma vil komme en dag. Vel Monica, karma kommer til deg også en dag slik som du oppfører deg mot ektemannen din. 

Det går ikke ann å unnskylde bruken av barna på SoMe. Og dette gjør de kun for penger. DET ER EN STOR SKAM. En dag får hun et oppgjør fra ungene som ikke har sagt ja til å være med på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (12 minutter siden):

Enig. Har også vondt av Chris. For meg framstår han ikke annet enn bare god. 

Har du sett siste snapp? Chris står igjen alene i heisen med 2 av ungene som skal leveres i barnehagen. Igår stod Monica i døra inn til heisen, liksom for å late som.hun var med. Monica er jo dum som tror vi biter på dette falske  skuespillet hennes. Chris lever, henter og følger gutta overalt. Monica sitter nok hjemme med iskaffe. Blir seriøst kvalm av det kvinnfolk.

Jeg tenker som så" Monica er fin på utsiden, men på innsiden framstår hun ikke til å ha et godt hjerte.

Nei dette har jeg ikke sett. Orker ikke følge med på de, det er så dumt at jeg blir bare forbanna av å se på de. 
Hun virker ikke særlig hyggelig nei,og falske mennesker er det mest provoserende jeg ser på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (10 minutter siden):

Nå vet ikke jeg hvem Sara Emilie er, men hun er i hvertfall sammen med Monica i dagens episode av Bloggerne. Og når hun forklarer så fint for Monica hvorfor hun selv ikke viser så mye av barna i SoMe, klarer ikke Monica å komme med noe bedre enn: "...du har din mening og jeg har min mening, og så har du, på en måte, alle andre som har sin mening. Men så er det bare å respektere at man er forskjellige."

Jeg kommer aldri til å respektere bruken av barna på den måten, Monica. Barn har rettigheter, og de har rett på et privatliv fra første sekund de kommer inn i denne verden. De er små og sårbare, kanskje spesielt den lille jenta, og det du publiserer i dag, hver dag, ligger på nettet i lang tid fremover. 

Det gjør vondt langt inn i mammahjertet å se hva fokuset hele tiden er på i den familien. SoMe, SoMe og atter SoMe.

Hilsen ei som fint klarer å være på IG med mange følgere UTEN å bruke barna sine

Det å være «skjendis» er gøyere enn å være mamma vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
BethD skrev (1 minutt siden):

Det å være «skjendis» er gøyere enn å være mamma vet du!

Ja det er tydelig der hun går diktene etter Chris og filmer mens han gjør alt arbeidet med ungene. Stakkars mann og stakkars unger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (3 minutter siden):

Ja det er tydelig der hun går diktene etter Chris og filmer mens han gjør alt arbeidet med ungene. Stakkars mann og stakkars unger. 

Kan du tenke deg å være en liten gutt (og enda mindre jente) å se trynene til mamma og pappa i telefonen hele tiden og den tiden de snakker til deg så ser de på deg gjennom telefonen. Nei fy faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den familien der blir jeg faktisk svett av å se på 😅Jeg måtte avfølge for en tid tilbake. Det høyrøsta kaoset der hadde jeg ikke orka. Kanskje jeg er sær, men får fnatt når jeg ser barn som hopper i møblene. Det er noe mine barn aldri har fått lov til. Ikke fordi jeg har noe jeg er så redd for, men dersom det tillates hjemme så er det ofte barna gjør sånt på besøk også. Jeg skal ikke rekke finger eller være mammapoliti, da det er noe jeg ikke kan fordra. Men den gjengen der blir jeg helt stressa av. Og den eksponeringa av barna for å tjene inn til livets opphold er for meg fullstendig sinnsykt. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (36 minutter siden):

Nå vet ikke jeg hvem Sara Emilie er, men hun er i hvertfall sammen med Monica i dagens episode av Bloggerne. Og når hun forklarer så fint for Monica hvorfor hun selv ikke viser så mye av barna i SoMe, klarer ikke Monica å komme med noe bedre enn: "...du har din mening og jeg har min mening, og så har du, på en måte, alle andre som har sin mening. Men så er det bare å respektere at man er forskjellige."

Jeg kommer aldri til å respektere bruken av barna på den måten, Monica. Barn har rettigheter, og de har rett på et privatliv fra første sekund de kommer inn i denne verden. De er små og sårbare, kanskje spesielt den lille jenta, og det du publiserer i dag, hver dag, ligger på nettet i lang tid fremover. 

Det gjør vondt langt inn i mammahjertet å se hva fokuset hele tiden er på i den familien. SoMe, SoMe og atter SoMe.

Hilsen ei som fint klarer å være på IG med mange følgere UTEN å bruke barna sine

I en av bloggerene episoden forrige uke så dro ho jo med ungene på fotoshoot for klesmerke deres, etter en full on dag i barnehagen... Og da sa ho et eller annet om at ungene lever som reklameplakat. Husker ikke direkte hva ho sa, men tror og mener at det var et eller annet "Det er bedre at ungene blir brukt i VÅR reklame, fremfor for andre kjeder som Cubus, KappAhl eller andre plasser" Arrester meg gjerne om det utsagnet er feil, men tror det var noe i den duren ho sa. Meget spesielt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme
Solfridmedhatten skrev (14 minutter siden):

Den familien der blir jeg faktisk svett av å se på 😅Jeg måtte avfølge for en tid tilbake. Det høyrøsta kaoset der hadde jeg ikke orka. Kanskje jeg er sær, men får fnatt når jeg ser barn som hopper i møblene. Det er noe mine barn aldri har fått lov til. Ikke fordi jeg har noe jeg er så redd for, men dersom det tillates hjemme så er det ofte barna gjør sånt på besøk også. Jeg skal ikke rekke finger eller være mammapoliti, da det er noe jeg ikke kan fordra. Men den gjengen der blir jeg helt stressa av. Og den eksponeringa av barna for å tjene inn til livets opphold er for meg fullstendig sinnsykt. 

Når du blir stressa, (jeg blir stressa og av å se på) tenk hvor stressa ungene blir 😥 Ungene får ikke komme hjem for å slappe av litt etter barnehage engang. Igår gikk de ut for å spise etter ungene var hentet. Og så er det rett hjem i seng etterpå. Dette viser de dag etter dag. Hva med å gå hjem og lage sunn hjemmelaget middag til ungene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (39 minutter siden):

Den familien der blir jeg faktisk svett av å se på 😅Jeg måtte avfølge for en tid tilbake. Det høyrøsta kaoset der hadde jeg ikke orka. Kanskje jeg er sær, men får fnatt når jeg ser barn som hopper i møblene. Det er noe mine barn aldri har fått lov til. Ikke fordi jeg har noe jeg er så redd for, men dersom det tillates hjemme så er det ofte barna gjør sånt på besøk også. Jeg skal ikke rekke finger eller være mammapoliti, da det er noe jeg ikke kan fordra. Men den gjengen der blir jeg helt stressa av. Og den eksponeringa av barna for å tjene inn til livets opphold er for meg fullstendig sinnsykt. 

Jeg er så enig med deg!! 
Dette handler ikke om at ikke det er greit for meg at barnet mitt hopper i sofaen vår. Sofaen vår er ikke særlig pen og den må bare hoppes i, jeg bryr meg ikke. Men da lærer jeg barnet mitt at dette er greit. Hun kan ikke skjønne at det ikke er lov hos andre om det er greit hos oss. Dette tror jeg ikke de har skjønt. 
Da de flyttet inn dreiv ungene å ropte å skreik i oppgangene der, sent på kveld. Halvhjertet forsøk på å få de til å stoppe, hjalp ikke. Hadde ikke kamera vært på hadde de sikkert ikke sagt noe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (23 minutter siden):

Når du blir stressa, (jeg blir stressa og av å se på) tenk hvor stressa ungene blir 😥 Ungene får ikke komme hjem for å slappe av litt etter barnehage engang. Igår gikk de ut for å spise etter ungene var hentet. Og så er det rett hjem i seng etterpå. Dette viser de dag etter dag. Hva med å gå hjem og lage sunn hjemmelaget middag til ungene? 

Det skaper ikke godt «content» til kanalen vet du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BethD skrev (4 minutter siden):

Jeg er så enig med deg!! 
Dette handler ikke om at ikke det er greit for meg at barnet mitt hopper i sofaen vår. Sofaen vår er ikke særlig pen og den må bare hoppes i, jeg bryr meg ikke. Men da lærer jeg barnet mitt at dette er greit. Hun kan ikke skjønne at det ikke er lov hos andre om det er greit hos oss. Dette tror jeg ikke de har skjønt. 
Da de flyttet inn dreiv ungene å ropte å skreik i oppgangene der, sent på kveld. Halvhjertet forsøk på å få de til å stoppe, hjalp ikke. Hadde ikke kamera vært på hadde de sikkert ikke sagt noe! 

Så enig med deg 🙏🏼Ingen perfekt mamma selv heller, men det der går over stokk og stein. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (3 minutter siden):

Så enig med deg 🙏🏼Ingen perfekt mamma selv heller, men det der går over stokk og stein. 

Ikke jeg heller og vi har jo alle våre spesifikke ting som vi mener er viktige å lære ungene våre. Jeg feks vil at barnet mitt skal være høflig,oppføre seg ute blandt folk og være et godhjerta barn og ung voksen. 
Hadde mitt barn hoiet slik hadde jeg ikke stått å ledd å sagt jaja. 
Men vi er jo alle forskjellige der,er jo ikke sikkert de er opptatte av sånt. Når jeg ser gjennom snappen deres så er jo volumet på stemmen deres såpass høy at jeg får gnagsår i øra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (21 minutter siden):

Ikke jeg heller og vi har jo alle våre spesifikke ting som vi mener er viktige å lære ungene våre. Jeg feks vil at barnet mitt skal være høflig,oppføre seg ute blandt folk og være et godhjerta barn og ung voksen. 
Hadde mitt barn hoiet slik hadde jeg ikke stått å ledd å sagt jaja. 
Men vi er jo alle forskjellige der,er jo ikke sikkert de er opptatte av sånt. Når jeg ser gjennom snappen deres så er jo volumet på stemmen deres såpass høy at jeg får gnagsår i øra

Ja, helt utrolig. Kanskje er jeg sær, men jeg lar ikke mine små stå og hyle inne? Trenger ikke være høyrøsta og brautende for at barna skal ha det gøy. Tar hensyn til naboer rundt meg. Følte meg som ei streng megge nå, men det handler litt om folkeskikk mener jeg 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (2 minutter siden):

Ja, helt utrolig. Kanskje er jeg sær, men jeg lar ikke mine små stå og hyle inne? Trenger ikke være høyrøsta og brautende for at barna skal ha det gøy. Tar hensyn til naboer rundt meg. Følte meg som ei streng megge nå, men det handler litt om folkeskikk mener jeg 😅

Vi er nok like vi to 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...