Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lidd meg gjennom endel stories siste dagene, for å ha litt tyngde i følgende: Det vises ikke frem noe som helst som kan knyttes til disse gode familieverdiene de mener skal spres ved eksponere familien. Ingenting. Kun reklame, litt kyssing og eksponering av barn. Hvor i verden dette er gode familieverdier lurer jeg på. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det begynner å bli greit ubehagelig å følge den snappen deres, selv om jeg kun ser den innimellom... Føler den handler om barna, nesten alle snappene er av ungene deres. Bortsett fra reklame snappene til Monica da...🙄 De burde bytte navn på snappen til " Nyhus barna"..90% er jo av de, deres liv som blir dokumentert og utlevert.  

Gir meg en skikkelig uggen smak i munnen hele greia!

Av respekt til de flotte uskyldige barna velger jeg å avfølge, vil ikke sitte å se på hverdagen til intetanende barn! 💜 

Håper det kommer en lov snart som forbyr slik grov eksponering, samt å tjene penger på barn via SOME! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sluttet å følge etter å ha sett alvorlig «promotering» av barn. Aldri sett lignende, og  for at det er verd at folk slutter å følge så de ikke lengre kan leve av å utleverer disse stakkar barna😔

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (På 23.8.2021 den 7.05):

Hæ?! 

ja, Chris visste pc skjermen med barnet og en våken baby 00.17 på snap. 

Jeg er IKKE perfekt, har barn like gamle, men setter ikke på barnetv på natten. Natt er natt, min våkner han også, men syns dette var drøyt. 

Endret av Moonshine
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonshine skrev (50 minutter siden):

ja, Chris visste pc skjermen med barnet og en våken baby 00.17 på snap. 

Jeg er IKKE perfekt, har barn like gamle, men setter ikke på barnetv på natten. Natt er natt, min våkner han også, men syns dette var drøyt. 

Nei og nei😔 ikke greit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan umulig føle seg som gode foreldre. Hvem i all verden synes det er ok å leve av å vise hva barna ( og de) gjør 24/7. Mulig de er for late til vanlige jobber og synes dette er greit

Men det er det jo absolutt ikke.

Håper virkelig at det kommer en lov mot eksponering av barn fortere enn fort. At de foreldrene der vser så mye er intet annet enn sjokkerende.

Vi bør bare slutte å se. Mindre oppmerksomhet = mindre penger. Kanskje ungene etterhvert får fred

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 minutter siden):

De kan umulig føle seg som gode foreldre. Hvem i all verden synes det er ok å leve av å vise hva barna ( og de) gjør 24/7. Mulig de er for late til vanlige jobber og synes dette er greit

Men det er det jo absolutt ikke.

Håper virkelig at det kommer en lov mot eksponering av barn fortere enn fort. At de foreldrene der vser så mye er intet annet enn sjokkerende.

Vi bør bare slutte å se. Mindre oppmerksomhet = mindre penger. Kanskje ungene etterhvert får fred

Jeg tror nok de ABSOLUTT ser på seg selv som de mest perfekte foreldrene…. Uten tvil… 

De som har dette «yrket» er jo totalt blåst og ser jo ikke hva de gjør og utsetter barna sine for. Unntaket er vel Kristin Gjeldsvik som ikke har vist sønnen sin i det hele tatt tror jeg… jeg aner ivertfall ikke hvordan han ser ut, og sånn burde det være for ALLE  som er i rampelyset med barn. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

For ei bitch Monica er, går ikke ann å danne seg et annet inntrykkenn det.. Chris spør om hun kan hente noe, Monica begynner å prate om noe annet. 

Her springer han seg ihjel for henne, men hun gidder ikke gjøre noe for han. Chris så litt paff ut når Monica bare snur seg og går. Fy så stygt av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (16 minutter siden):

For ei bitch Monica er, går ikke ann å danne seg et annet inntrykkenn det.. Chris spør om hun kan hente noe, Monica begynner å prate om noe annet. 

Her springer han seg ihjel for henne, men hun gidder ikke gjøre noe for han. Chris så litt paff ut når Monica bare snur seg og går. Fy så stygt av henne.

Ja hun virker ikke så veldig hyggelig på programmet,mens på SoMe så er det noe helt annet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme
BethD skrev (1 minutt siden):

Ja hun virker ikke så veldig hyggelig på programmet,mens på SoMe så er det noe helt annet !

Det jeg beskriver her så jeg på gårsdagens snap når de skulle spise suchi. 

Monica har selv sagt på snap at det går rykter om hun er en bitch. Da skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke kunne hente noe for mannen sin. Vi ser jo han hente både det ene og andre for henne. Hun viser hva hun er tenker jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk litt morsomt å se akkurat det, på snap/insta virker hun jo smørblid og positiv smiiiilende hele tiden. Men på bloggerne har det jo kommet fram et og anna.. 😅

Husker da Chris skulle skrive kjærlighetssang til henne og hun «klikket» på han over tlf, hun grein i senga fordi Chris en kveld hadde hengt med en kompis isteden for å være med henne (joda, hun var gravid..). Det har kommet ganske mange sånne drypp, nesten litt kontrollerende. Det kommer nok «plutselig» en unge til i den flokken der. Er hun heldig så er det tvillinger, så har hun god unnskyldning til å bosse rundt litt mer!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (1 time siden):

Det er faktisk litt morsomt å se akkurat det, på snap/insta virker hun jo smørblid og positiv smiiiilende hele tiden. Men på bloggerne har det jo kommet fram et og anna.. 😅

Husker da Chris skulle skrive kjærlighetssang til henne og hun «klikket» på han over tlf, hun grein i senga fordi Chris en kveld hadde hengt med en kompis isteden for å være med henne (joda, hun var gravid..). Det har kommet ganske mange sånne drypp, nesten litt kontrollerende. Det kommer nok «plutselig» en unge til i den flokken der. Er hun heldig så er det tvillinger, så har hun god unnskyldning til å bosse rundt litt mer!

Hun snakker jo til han som om hun tenker han er en komplett idiot avogtil. Så det sier jo litt om hva hun tenker om han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BethD skrev (2 timer siden):

Hun snakker jo til han som om hun tenker han er en komplett idiot avogtil. Så det sier jo litt om hva hun tenker om han

Hvorfor vil menn ha sånne damer?

Man kan ikke være sammen pga et pent ytre i årevis, spesielt ikke hvis den ene er dominerende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (24 minutter siden):

Hvorfor vil menn ha sånne damer?

Man kan ikke være sammen pga et pent ytre i årevis, spesielt ikke hvis den ene er dominerende.

Han liker det kanskje? Han slår meg jo ikke akkurat som den skarpeste han heller… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Sacramone skrev (21 timer siden):

Det er faktisk litt morsomt å se akkurat det, på snap/insta virker hun jo smørblid og positiv smiiiilende hele tiden. Men på bloggerne har det jo kommet fram et og anna.. 😅

Husker da Chris skulle skrive kjærlighetssang til henne og hun «klikket» på han over tlf, hun grein i senga fordi Chris en kveld hadde hengt med en kompis isteden for å være med henne (joda, hun var gravid..). Det har kommet ganske mange sånne drypp, nesten litt kontrollerende. Det kommer nok «plutselig» en unge til i den flokken der. Er hun heldig så er det tvillinger, så har hun god unnskyldning til å bosse rundt litt mer!

Hvis du ser bort fra det påklistrede falske smilet og hører etter når hun prater, så hører du hvordan hun gir han små stikk og overkjører han totalt når han prater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte foreslå til mannen min; du nå tar vi og barna på oss helt like joggedresser og drar og handler …. Han hadde nok skilt seg 😂

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...