Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Minnus skrev (5 timer siden):

vi ser ikke 24/7 av hverdagen dems. 

Ikke langt unna jaffal 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sammy! skrev (15 timer siden):

Jeg liker å følge med på de for a) jeg liker å bli provosert, b) jeg tar en shot hver gang Monica blunker og c) det er så hinsides morsomt når Chris snapper noe han ikke skal og Monica blir sur og bruker sinna/sutrestemme. 

Dagens👏🏻👏🏻😂😂 Akkurat derfor jeg også følger de😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Denne familien reiser fram og tilbake Oslo - Kristiansand, tross pandemien. Ikke har jeg sett de bruker munnbind heller, verken ute på tur eller når de går inn på disse kaffe shoppene. Er de ikke bekymret for at de selv eller barna skal bli smittet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
LysOgVarme skrev (5 timer siden):

Denne familien reiser fram og tilbake Oslo - Kristiansand, tross pandemien. Ikke har jeg sett de bruker munnbind heller, verken ute på tur eller når de går inn på disse kaffe shoppene. Er de ikke bekymret for at de selv eller barna skal bli smittet? 

Jeg tipper de er såpass «ute på tur» at de er en av de som tenker det ikke kommer til å skje dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Der kom bildet av Monica hvor hun bruker munnbind inne på kaffishoppen. Hun jobber godt for å motsette seg kritikken hun får. 

Når det er sagt, så er det første gang jeg ser en av de med munnbind. Får håpe hun/de fortsetter med det da. Når de bor i Oslo burde de bruke det når de er ute også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyboks?🙈 Er det virkelig noen som vil abonnere på dette? Alt hva de finner på for å slippe og jobbe. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
Hilde444 skrev (8 minutter siden):

Babyboks?🙈 Er det virkelig noen som vil abonnere på dette? Alt hva de finner på for å slippe og jobbe. 

Hater konseptet😜 Er det marked for dette? Finnes vel flere aktører som driver med det samme, jeg har aldri sett poenget.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (5 timer siden):

Der kom bildet av Monica hvor hun bruker munnbind inne på kaffishoppen. Hun jobber godt for å motsette seg kritikken hun får. 

Når det er sagt, så er det første gang jeg ser en av de med munnbind. Får håpe hun/de fortsetter med det da. Når de bor i Oslo burde de bruke det når de er ute også.

Har sett de med munnbind flere ganger på snap/instastory når de har handlet mat/kaffe osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Herregud for noen evig lange storyer hun legger ut. Hun prater i ett for å rettferdiggjøre seg selv og familien. Hvorfor poste dette hvis hun ikke bryr seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 1.4.2021 den 22.52):

Jeg tror de tuller, for det er jo ikke lenge siden hun sa at nå er det stopp med babyer for godt!

Er dette en 1 april spøk, er det usmakelig synes jeg.

Å dra en graviditetsspøk 1. April er nå gjort i alle år. Hvorfor er det usmakelig?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mango said:

Å dra en graviditetsspøk 1. April er nå gjort i alle år. Hvorfor er det usmakelig?

Fullstendig galskap. Spøke kan man ikke gjøre lenger. Folk blir krenket.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars minsten som blir proppet foran kamera hele tiden. Det er så ugreit som det kan få blitt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døgnvill skrev (På 1.4.2021 den 21.36):

Det å legge ut bilde av mage og at «hemmeligheten er ute. Gleder oss til oktober!» og samtidig ha null mage på storyene på IG.  
Hvis hun ikke venter nr 5 og drar en aprilspøk er dette rett og slett kvalmt. Rett og slett uspiselig! 
 

Jeg skjønner ikke hva som er så ille med denne spøken. Jeg hater egentlig å dra krenkekortet fordi jeg i utgangspunktet synes det er en bra ting at folk sier ifra. men...tåler vi ingenting lenger?  Kan man ikke tulle med graviditet, uten å være redd for å krenke noen?  Er det for å skjerme de som har opplevd aborter og er ufrivillige barnløse? Vel, gravidmager og babyer popper opp hvor enn du går, så om det er sårt for deg  så er du disponert for det hele tiden uansett.  Det er ikke en gravidaprilsnar som gjør deg trist, det er verre med de lykkelige folka irundt deg som har fått barn.  

Synes ikke det var spesielt morsomt, men synes fortsatt den var harmløs.

Endret av miaw
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
miaw skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hva som er så ille med denne spøken. Jeg hater egentlig å dra krenkekortet fordi jeg i utgangspunktet synes det er en bra ting at folk sier ifra. men...tåler vi ingenting lenger?  Kan man ikke tulle med graviditet, uten å være redd for å krenke noen?  Er det for å skjerme de som har opplevd aborter og er ufrivillige barnløse? Vel, gravidmager og babyer popper opp hvor enn du går, så om det er sårt for deg  så er du disponert for det hele tiden uansett.  Det er ikke en gravidaprilsnar som gjør deg trist, det er verre med de lykkelige folka irundt deg som har fått barn.  

Og derfor trenger man ikke spøke med sånt! Hva er poenget?

skjønner om det var for 10 år siden, når denne vitsen peaka! 
Men nå er den oppbrukt,lite original og har et ganske vidt spekter på hvem som kan bli såret av den. 
Så jeg spør igjen. Hva er poenget? 
Er det så hinsides morsomt å tulle med,egentlig? 
Jeg syns ikke det!

Har selv opplevd aborter og blir ikke fornærmet om noen tuller med det sånn. Jeg ser bare ikke poenget. Utrolig dårlig,oppbrukt spøk som sårer mange. 
Kom på noe bedre,eller gi faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

BethD skrev (4 timer siden):

Og derfor trenger man ikke spøke med sånt! Hva er poenget?

skjønner om det var for 10 år siden, når denne vitsen peaka! 
Men nå er den oppbrukt,lite original og har et ganske vidt spekter på hvem som kan bli såret av den. 
Så jeg spør igjen. Hva er poenget? 
Er det så hinsides morsomt å tulle med,egentlig? 
Jeg syns ikke det!

Har selv opplevd aborter og blir ikke fornærmet om noen tuller med det sånn. Jeg ser bare ikke poenget. Utrolig dårlig,oppbrukt spøk som sårer mange. 
Kom på noe bedre,eller gi faen

Det gjør hundre ganger mer vondt å se ekte gravidmager og venner irundt deg som har fått barn, enn en falsk gravidmage på sosiale medier når du er ufrivillig barnløs.  Synes ikke spøken var spesielt morsom, men blir bare litt matt av at alt kan oppleves som potensielt krenkende. 

Endret av miaw
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mumlehumle

Jeg forstår heller ikke hvorfor man blir krenka. Eneste jeg synes er at det er oppbrukt og fantasiløst. Men i Monicas forsvar har hun visst fått mange spørsmål om hun er gravid i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4

En ting eg synes er bra med Monica er at hun smiler og er positiv. Hvet at mange skriver det er falsk og det blir mye. Men eg blir genuint gla av å se henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke blir krenket av spøken, men bare synes den er utdatert og lite morsom så synes jeg det er veldig rart å reagere så sterkt. Tenk å få så mye kritikk fordi man ikke kom opp med en morsom nok aprilsnarr? Er ikke det litt vel lite tolerant samfunn å skulle leve i? Kritikk bør gis når det er grunnlag for det, at man kom opp med en halvdårlig spøk kan man fint overse spør du meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfallet av aprilsnarren endte iallfall til hennes fordel. De krenkende har drevet markedsføring for henne 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...