Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

I går så jeg på "4 stjerners middag" der Wanda(søster til Vita) skulle lage middag, og hadde lånt leilighet på Grünerløkka for anledningen.

Det er den samme leiligheten som familien Nyhus bor i nå, så det ut som.

Sikkert leilighet som influencere får låne...

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mumlehumle
Tough cookie skrev (7 timer siden):

I går så jeg på "4 stjerners middag" der Wanda(søster til Vita) skulle lage middag, og hadde lånt leilighet på Grünerløkka for anledningen.

Det er den samme leiligheten som familien Nyhus bor i nå, så det ut som.

Sikkert leilighet som influencere får låne...

 

Måtte se episoden nå. Det er helt likt. Godt observert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til den pyntehyllen i metall som henger på veggen ved siden av spisebordet, det var det som gjorde at jeg tenkte det var samme leilighet...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å eksponere barna sine så voldsomt. Å dra opp mobilen og filme / ta bilde av alt. Jeg synes det er irriterende når venninner gjør det, kan ikke forestille meg hvordan det er når din egen mor og far er oppe med mobilen og tar bilder av deg og legger ut for alle. Har titta litt på hva de legger ut på insta, og det er virkelig ekstremt. Tror ikke jeg har sett noen andre som er så ille som de to. 

Det er bare noe med det som er så invaderende. Du kan aldri være trygg liksom. I det ene øyeblikket sitter du i fred og ro og gjør lekser, i det neste er du på Instagram. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (23 minutter siden):

Veldig spesielt å eksponere barna sine så voldsomt. Å dra opp mobilen og filme / ta bilde av alt. Jeg synes det er irriterende når venninner gjør det, kan ikke forestille meg hvordan det er når din egen mor og far er oppe med mobilen og tar bilder av deg og legger ut for alle. Har titta litt på hva de legger ut på insta, og det er virkelig ekstremt. Tror ikke jeg har sett noen andre som er så ille som de to. 

Det er bare noe med det som er så invaderende. Du kan aldri være trygg liksom. I det ene øyeblikket sitter du i fred og ro og gjør lekser, i det neste er du på Instagram. 

Ja. De er helt ekstreme - det er bare veldig trist.  Og fryktelig uetisk.

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, pøbelsara said:

Ja. De er helt ekstreme - det er bare veldig trist.  Og fryktelig uetisk.

 

 

Og fryktelig dobbelmoralsk å kikke på det hun deler med de holdninger der. Helle bensin på bålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme

Hver gang jeg ser denne familien, så er det Chris som styrer på med gutta, mens  Monica tilsynelatende ikke gjør annet enn å filme, spise ostesmørbrød  og si hvor flink du er til minsten. Skjev arbeidsfordeling eller? Synes heller ikke Monica har rett på de 10 minutters ekstra alenetid i senga om morgenen, pga hun ammer om natten. Den mannen gjør alt for mye for å beholde husfreden.

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
LysOgVarme skrev (5 timer siden):

Hver gang jeg ser denne familien, så er det Chris som styrer på med gutta, mens  Monica tilsynelatende ikke gjør annet enn å filme, spise ostesmørbrød  og si hvor flink du er til minsten. Skjev arbeidsfordeling eller? Synes heller ikke Monica har rett på de 10 minutters ekstra alenetid i senga om morgenen, pga hun ammer om natten. Den mannen gjør alt for mye for å beholde husfreden.

Så lenge det fungerer for di og di er lykkelige 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (6 timer siden):

Hver gang jeg ser denne familien, så er det Chris som styrer på med gutta, mens  Monica tilsynelatende ikke gjør annet enn å filme, spise ostesmørbrød  og si hvor flink du er til minsten. Skjev arbeidsfordeling eller? Synes heller ikke Monica har rett på de 10 minutters ekstra alenetid i senga om morgenen, pga hun ammer om natten. Den mannen gjør alt for mye for å beholde husfreden.

Hvorfor ikke? Uten at jeg følger med på disse to, så har jo på generelt grunnlag mor hatt vesentlig dårligere søvn en far, dersom hun tar nattestyret. Da er det jo ganske greit at far kan ta morgenen.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, LysOgVarme said:

Hver gang jeg ser denne familien, så er det Chris som styrer på med gutta, mens  Monica tilsynelatende ikke gjør annet enn å filme, spise ostesmørbrød  og si hvor flink du er til minsten. Skjev arbeidsfordeling eller? Synes heller ikke Monica har rett på de 10 minutters ekstra alenetid i senga om morgenen, pga hun ammer om natten. Den mannen gjør alt for mye for å beholde husfreden.

Er nok henne som styrer deres business og gjør mest der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Sitte å grine i en evig laaangt instastory? Hvor sliten hun er og hvor stygge folk er som kommenterer at mannen gjør alt. Disse bloggerne altså. Slutt å lever ut hele livet og at mannen gjør alt der hjemme. Som Monica selv så, ja Chris gjør mest fordi han er hjemme? Etter hva jeg har observert, så gjør han alt😳 Monica får servert både kvelds og kaffi på sengen om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke mer av det overfladiske livet/picture perfect mer, så har unfollowed på alle sosiale medier. Og den eksponeringen av barna de driver med 🤯 De må til en viss grad tåle både gode, velmente og det som ikke er så fullt så gode tilbakemeldinger, når de de holder på sånn de gjør 🤔🤫 Mange andre influencere som får mye hardere «motfart» enn Nyhus-familien...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så drit i å eksponere deg for hele verden, da. Er det så vanskelig? 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk reagerer jo på de innblikkene de får av livet til fam. Nyhus og de innblikkene består av en mann som prøver å kontrollere kaoset ,ordner med barn, mat og hus, mens kona drikker kaffe,smiler, ammer,viser reklame for klær, smiler enda mer og enda mer. 

Vil hun at folk skal kommentere på andre ting og annen måte, så må hun kanskje begyne å vise den virkelige hverdagen i stede for hallalujastemmning, blendahvitt smil og kaffekopp. 

Alle skjønner at hverdagen deres ikke er så rosenrød som de/hun gir uttrykk for, å det er nettopp det som får folk til å undres,stille spørsmålstegn ved det de deler, kommentere kritisk osv. For det de viser er så unormalt og lite gjennomførbar måte å leve på i lengden. Det skurrer i folks øyne og derfor stilles det spørsmål/kommenteres.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir så fortvilet over at folk ser på og kommenterer det de gjør? OG likevel fortsetter hun å utsette ungene for det?

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (44 minutter siden):

Hun blir så fortvilet over at folk ser på og kommenterer det de gjør? OG likevel fortsetter hun å utsette ungene for det?

Helt tragisk det de utsetter de 4 barna for! Ønsker de å leve av SoMe så skal de selvfølgelig ha lov til det, men hold nå disse uskyldige barna unna. 
 

Var å plukket opp ett flyttelass i Oslo for noen uker tilbake da jeg så/opplevde denne familien på nært hold...to foreldre med nesa i vær sin telefon mens de diskuterte med hverandre temmelig så kvast og høylytt. Så storyen deres da jeg kom hjem (følger ingen av de lengere), da var de fryd og gammen, Oslo og storbykos som ble levert på SoMe med store smil og kaffekopp i hånda.

Håper de innser at å leve av å selge sine fire nydelige barn for kjendistilværelsen er riv ruskende galskap!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Summeer skrev (47 minutter siden):

De hadde en kampanje for coop extra for noen uker siden som jeg reagerte sånn på at jeg kontaktet coop. Både det at de bruker egne barn, men også at de gikk full familie på handletur på coop extra Carl berner og tok på både varer de ikke kjøpte og barna tok på kjøledisker/hyller etc. De var enige, så forbrukertilbakemeldinger nytter:

  Sak COOPCS0148295 - Spørsmål fra coop.no er lukket:

 

Forbrukermakt virker. 😀

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, pøbelsara said:

Hun blir så fortvilet over at folk ser på og kommenterer det de gjør? OG likevel fortsetter hun å utsette ungene for det?

Krokodilletårer. Hun bruker det til å få medlidenhet, oppmerksomhet og i siste ende økonomisk innhenting

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg så instastoryen hennes nå. Jeg vet veldig lite annet om disse menneskene enn det lille jeg har sett på bloggerne (spolte mest over, de er totalt uinteressante) og det er at de begge er hjemme og lever av..å eksponere seg selv og ungene sine på instagram? 
Også sitter hun der og sipper over hva hun selv har delt? 
Herremin. 

Endret av loffen
skrivefeil
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...