Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Gjest MrsMacchiato
LysOgVarme skrev (Akkurat nå):

Har du sett videoene på Tik Tok? Der ser jeg et meget flott hus. Så tenker at han bor i dette flotte huset jeg..

Nei, er ikke på TikTok. 

Han står som eier av et hus på Flekkerøya, og det ser ikke ut som samme hus som er med i Bloggerne. Men jeg kan selvsagt ta feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme
MrsMacchiato skrev (6 minutter siden):

Nei, er ikke på TikTok. 

Han står som eier av et hus på Flekkerøya, og det ser ikke ut som samme hus som er med i Bloggerne. Men jeg kan selvsagt ta feil. 

Jeg ser ikke på bloggerne, så kan ikke sammenligne. Men huset fra Tik Tok videoene ser bare lekkert ut 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (På 24.2.2021 den 14.03):

Jeg ser ikke på bloggerne, så kan ikke sammenligne. Men huset fra Tik Tok videoene ser bare lekkert ut 🙂 

Eier av Jaguaren som stod parkert er en foretningsmann i Kristiansand. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke noe om huset det er snakk om, men husk at «nye» Gitarkameratene hadde stor suksess med turneer og album, tipper han dro inn ganske mye da. Han tjente nesten 4 mill i 2006, som var det første året de opptrådte. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Loke37 skrev (3 timer siden):

Eier av Jaguaren som stod parkert er en foretningsmann i Kristiansand. 

Og Alejandro står med en takeaway-kaffekopp i hånda. Hadde han bodd der, hadde han vel hatt en vanlig kopp. 

Og ja, Alejandro-diskusjonen burde egentlig gå inn under "Bloggerne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/24/2021 at 10:02 AM, Frklille said:

Hvordan er disse to egentlig i virkeligheten, altså uten kameraer og telefoner i ansiktet? Noen som vet? For jeg føler mye er skuespill, eller?

De er ganske like som de er på TV, så det er ikke mye skuespill på væremåte faktisk. 
Bortsett fra at ungene blir instruert på hva de skal si. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrsMacchiato skrev (På 24.2.2021 den 13.33):

Dette stusset jeg også over. Spesielt siden han har jobbet som barnehageassistent og nå nyligere PT; det er ikke noe man blir rik av. Så jeg sjekket på gulesider, hvor hans navn kommer opp på et hus som ikke er likt det huset som var i Bloggerne. Huset som står på ham har en verdi mellom 4 og 6 mill, noe som stemmer mer med det jeg ser for meg han har råd til. Så jeg gjetter at huset i Bloggerne er noe han låner pga innspillingen. 

Sjekket likså godt bilen til Nyhusene også (kun for nysgjerrighetens skyld). Heftelser på nærmere millionen på den. Kjøpt i desember 2019. Typisk rett før de skulle filme for Bloggerne, kanskje? 

Med den boligen hadde jeg aldri brukt pengene på en bil, for å si det sånn.

Er vi mennesker så opptatt av (a-b) kjendiser at vi går inn og sjekker verdi på hus, gjeld på biler? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (På 24.2.2021 den 13.55):

Nei, er ikke på TikTok. 

Han står som eier av et hus på Flekkerøya, og det ser ikke ut som samme hus som er med i Bloggerne. Men jeg kan selvsagt ta feil. 

Han hadde hvertfall tidligere leilighet på Prestheia, vet ikke om det er den som vises? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frklille skrev (På 24.2.2021 den 10.02):

Hvordan er disse to egentlig i virkeligheten, altså uten kameraer og telefoner i ansiktet? Noen som vet? For jeg føler mye er skuespill, eller?

Tenker også det er skuespill og påtatt drama. Noe må jo gjøres for å gjøre det ellers uinteressante livet seerverdig. Rimelig kjipt når hverdagen blir redusert til å behandle mann og barn som rekvisitter. Men de har det sikkert kjempekoselig når kamera og mobiler er skrudd av!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Zenhouse skrev (13 timer siden):

Han hadde hvertfall tidligere leilighet på Prestheia, vet ikke om det er den som vises? 

Nei. Det huset som vises i Bloggerne er et hus som ligger bare et steinkast fra Monica og Chris sin bolig på Hamresanden. Det eies ikke av noen av dem. Så de har nok bare lånt det, tenker jeg🙂 Alejandro bor på andre siden av byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
heavyheart skrev (1 time siden):

Tenker også det er skuespill og påtatt drama. Noe må jo gjøres for å gjøre det ellers uinteressante livet seerverdig. Rimelig kjipt når hverdagen blir redusert til å behandle mann og barn som rekvisitter. Men de har det sikkert kjempekoselig når kamera og mobiler er skrudd av!

Chris er jo lik selv; sluttet i jobben for å leve som instagrammer. Så begge er jo med på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 23.2.2021 den 23.56):

Hun er en liten dramaqueen💃Snakker i store ord, er veldig "ydmyk og takknemlig" og det meste er "fantastisk" hvis det da ikke er helt krise!

Eller guriland og herremin. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme

Monika virker til å være en bitch. Fikk veldig godt inntrykk av henne til å begynne med, derfor begynte jeg å følge de. Det siste jeg så var fra instastory tror jeg. Hun snakket til han, han kom bort, og etter hun var ferdig med hans prat, sa hun: Skal du bare stå der du? Hun ydmyker jo mannen sin. Nei dette liker jeg ikke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, LysOgVarme said:

Monika virker til å være en bitch. Fikk veldig godt inntrykk av henne til å begynne med, derfor begynte jeg å følge de. Det siste jeg så var fra instastory tror jeg. Hun snakket til han, han kom bort, og etter hun var ferdig med hans prat, sa hun: Skal du bare stå der du? Hun ydmyker jo mannen sin. Nei dette liker jeg ikke !

Hun styrer mannen sin rundt i manesjen. Når han sier noe, ser han ofte litt nervøst bort på henne for "aksept". Får vondt av han da. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pøbelkråka skrev (3 timer siden):

Nr 5 på vei? 
ref C instagram

😧😲😲😲

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna vil ta mer skade av kommentarer på nett enn bilder liggende på nett?

 

Det kan de faktisk ikke vite 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Pøbelkråka said:

Nr 5 på vei? 
ref C instagram

Avsløre det på en så diskret måte...
Nei, de hadde utnyttet markedsføringsverdien i det - American style i tiende potens

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
Orly skrev (På 7.3.2021 den 8.36):

Barna vil ta mer skade av kommentarer på nett enn bilder liggende på nett?

 

Det kan de faktisk ikke vite 

Lese mye dritt om sin egen mamma og pappa på nett er garantert mer skadelig og spesielt når det skrives om barna selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...