Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Ja, det er faktisk trist å se at de ikke bruker munnbind på butikken, jeg blir misunnelig på som er ute og nyyyter byen. Her sitter jeg i sofaen på hjemmekontor på ørtende uka, bruker munnbind over alt, bedt om at barna er så lite som mulig i barnehagen. Skulle gjerne vært like glad og fornøyd som familien smiiiiiiiiiil. Savner byen min ❤️

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heiida skrev (20 minutter siden):

Ja, det er faktisk trist å se at de ikke bruker munnbind på butikken, jeg blir misunnelig på som er ute og nyyyter byen. Her sitter jeg i sofaen på hjemmekontor på ørtende uka, bruker munnbind over alt, bedt om at barna er så lite som mulig i barnehagen. Skulle gjerne vært like glad og fornøyd som familien smiiiiiiiiiil. Savner byen min ❤️

WHat? I Oslo?

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde ha satt seg inn i anbefalingene og reglene for Oslo, det er stor forskjell på tiltakene i Oslo og Kristiansand akkurat nå. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (1 time siden):

De burde ha satt seg inn i anbefalingene og reglene for Oslo, det er stor forskjell på tiltakene i Oslo og Kristiansand akkurat nå. 

Ja så mye tid som brukes på Internett i den husholdingen burde de ha spandert en liten tur om Oslo Kommunes koronaretningslinjer. Man må da også ha levd under en stein de siste månedene og ukene om ikke man har fått med seg at Oslo og de andre kommunene rundt Nordre Follo har hatt veldig strenge restriksjoner siste tiden. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corinne skrev (19 timer siden):

Har så vanskelig for å forstå hvordan de kan tjene penger på dette, og hvordan folk lar seg "inspirere".. De dukker opp på snapen min titt og ofte, og samtlige dager går som dette:

Mannen: *går bortover utendørs" Jah, da har jeg levert ungene, og skal hjem til konemor og datter.. Har tenkt å støvsuge litt og få sendt avgårde noen joggedresser.. Blabla.. *4-5 snapper av denne sorten"

Konemor som duller med datter: Åh, det slår meg hvor verdifull denne babytiden er.. Sukk.. Glis.. Man må ta vare på denne tiden.. For den går så fort blabla

Unger som gjør noen sprell i stua, far er med på leken, løfter ungene over skuldra, tjohoo. Mor i sofaen gliser til kamera. 

Mannen på kjøkkenet: "Nå står ostesmørbrød på menyen her i huset.." *Filmer ostesmørbrød og snakker om ost, brød og ostesmørbrød*

Konemor får ostesmørbrød servert på senga mens hun ammer minsten. De spiser ostesmørbrød og snakker om ostesmørbrød.

Nøyaktig HVORDAN inspirerer dette til noe som helst?! 

 

Spot on😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaymie skrev (4 timer siden):

De burde ha satt seg inn i anbefalingene og reglene for Oslo, det er stor forskjell på tiltakene i Oslo og Kristiansand akkurat nå. 

De evner nok ikke såpass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skjønner ikke hvorfor de er spennende, de gjør jo ingenting! Har jo ikke jobb eller noe bare loker rundt..

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutti843950 skrev (6 timer siden):

Jeg bare skjønner ikke hvorfor de er spennende, de gjør jo ingenting! Har jo ikke jobb eller noe bare loker rundt..

Hvorfor flyttet de til Oslo, mulig det er nevnt før men? Var det for å få noe nytt innhold på de sosiale mediene ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 timer siden):

Hvorfor flyttet de til Oslo, mulig det er nevnt før men? Var det for å få noe nytt innhold på de sosiale mediene ? 

Sikkert 😂🤷🏻‍♀️ men for oss som er fra Oslo virker det jo bare driiit harry ooo "stooorby dere"

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutti843950 skrev (3 timer siden):

Sikkert 😂🤷🏻‍♀️ men for oss som er fra Oslo virker det jo bare driiit harry ooo "stooorby dere"

De slår meg som typen til å stivpynte seg for å gå på Egon. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skjerpings said:

De slår meg som typen til å stivpynte seg for å gå på Egon. 

I alle fall hvis de hadde fått måltidet sponset 🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgnvill skrev (Akkurat nå):

I alle fall hvis de hadde fått måltidet sponset 🤣

Gleder meg sjukt til å se henne tvinge seg inn i den grisetrange missekjolen fra gender-reveal'en og posere foran pizzabuffeten #reklame 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (14 timer siden):

Hvorfor flyttet de til Oslo, mulig det er nevnt før men? Var det for å få noe nytt innhold på de sosiale mediene ? 

Vil trodet har noe med jobb å gjøre, ett større prosjekt de ikke kan avsløre ennå. Håper bare de IKKE får eget tvprogram slik Jørgine og familidn fikk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (43 minutter siden):

Vil trodet har noe med jobb å gjøre, ett større prosjekt de ikke kan avsløre ennå. Håper bare de IKKE får eget tvprogram slik Jørgine og familidn fikk...

I såfall lurer jeg på hva det programmet skulle inneholde.......hvordan man lager ostesmørbrød på kveldstid? (nå var jeg slem, men ut fra det jeg får opp på Snapchat så virker det ut som det er det livet dreier seg om.....) De er en vakker familie utad, men har de virkelig noe mer å by på ? Jeg begynte å lure på om jeg fulgte dem siden de poppet opp på min snap, men det gjorde jeg altså ikke......

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (11 minutter siden):

I såfall lurer jeg på hva det programmet skulle inneholde.......hvordan man lager ostesmørbrød på kveldstid? (nå var jeg slem, men ut fra det jeg får opp på Snapchat så virker det ut som det er det livet dreier seg om.....) De er en vakker familie utad, men har de virkelig noe mer å by på ? Jeg begynte å lure på om jeg fulgte dem siden de poppet opp på min snap, men det gjorde jeg altså ikke......

🤣🤪😎

Ja man kan jo undres, ser ut som de har ett mindre innholdsrikt liv men meg som er hjemmeværende grunnet sykdom.

Livene deres handler om morgens kaffe, få unger på skole/barnehage,lek med baby, "jobbe" på pc, hente unger,middag,ostesmørbrødkveldsmat. Å snapping fra Teslaen da, må ikke glemme det. Blenda hvitt smil i blendahvit Tesla 🤣🤪

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan da umulig være noe å lage en tv-serie av. En familie som loffer rundt og smiler hele tiden? Nei, da burde de heller finne en aktiv familie som bidrar i samfunnet, og ikke bare henger hjemme.

Nok av sånne flotte  og morsomme familier.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 31.1.2021 den 18.13):

Og alikevel klarer ikke folk skjønne hva problemet er 

Hva er problemet? Korona? Barna? Eller at demmes jobb som Influenser ikke er viktig nokk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (50 minutter siden):

Hva er problemet? Korona? Barna? Eller at demmes jobb som Influenser ikke er viktig nokk? 

Men hva er det du mener de positivt influenser folk til? Å gå arb.ledig og legge ut masse greier offentlig av barna dine?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (53 minutter siden):

Hva er problemet? Korona? Barna? Eller at demmes jobb som Influenser ikke er viktig nokk? 

Alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...