Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Dro de fire barn fra stort hus, skole, barnehage og venner til en liten leilighet MIDT i Oslo, fordi de som influencere skal være nære jobben de faktisk kan gjøre fra sofaen sin?! Det er kanskje det mest egoistiske jeg har sett dem gjøre - inkludert bikinibilder av datteren

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emilie2019 skrev (6 minutter siden):

Dro de fire barn fra stort hus, skole, barnehage og venner til en liten leilighet MIDT i Oslo, fordi de som influencere skal være nære jobben de faktisk kan gjøre fra sofaen sin?! Det er kanskje det mest egoistiske jeg har sett dem gjøre - inkludert bikinibilder av datteren

Det må mangle en brems hos disse to. At de bruker barna sine for å tjene penger er helt sykt. Ganske sikker på at de vil få disse valgene i retur på en ikke hyggelig måte. Trist at det er mindreårige som må betale prisen. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie2019 skrev (16 minutter siden):

Dro de fire barn fra stort hus, skole, barnehage og venner til en liten leilighet MIDT i Oslo, fordi de som influencere skal være nære jobben de faktisk kan gjøre fra sofaen sin?! Det er kanskje det mest egoistiske jeg har sett dem gjøre - inkludert bikinibilder av datteren

Enig , det er ikke barna de tenker på når de tar sånne valg hvertfall 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da bedre at de flytter til Oslo nå når barna er relativt små når de en gang skulle flytte. 
Nå det er sagt er vel ikke Oslo midt i pandemien et ønske scenario for de aller fleste......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie2019 skrev (5 timer siden):

Dro de fire barn fra stort hus, skole, barnehage og venner til en liten leilighet MIDT i Oslo, fordi de som influencere skal være nære jobben de faktisk kan gjøre fra sofaen sin?! Det er kanskje det mest egoistiske jeg har sett dem gjøre - inkludert bikinibilder av datteren

Og alikevel klarer ikke folk skjønne hva problemet er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MiominMio skrev (17 timer siden):

Er da bedre at de flytter til Oslo nå når barna er relativt små når de en gang skulle flytte. 
Nå det er sagt er vel ikke Oslo midt i pandemien et ønske scenario for de aller fleste......

De eldste er vel ikke "relativt små" heller? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

riesling skrev (18 minutter siden):

De eldste er vel ikke "relativt små" heller? 

Mitt poeng er at når de treffer nærmere tenårene er det mye verre å rive opp. Misforstå meg rett jeg forsvarer ikke deres avgjørelse som jeg finner ganske egoistisk i deres søken om være influensere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva folk mener er problemet? Er det at de flytter til en liten leilighet i Oslo Sentrum som er problemet for barna eller at de tas vekk fraskole, barnehage og kjente? Jeg kan være enig i det siste. Samtidig som barna helt sikkert kan få det kjempefint. Skal de gå på skole og barnehage der eller skal de ha barna hjemme? 

Når alt det er sagt, jeg er ingen fan. Overeksponering av barna, livsstil, alt. Det er virkelig mye som er problematisk. Men flyttingen er kanskje ikke det største problemet. 

Oslo er rimelig kjipt akkurat nå om dagen. Så litt kjedelig tidspunkt, kanskje. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en tulleblogger?? Så big deal av å kunne bestille mat kl 22 på kvelden. Og over at det er mange store bygninger i oslo?? "Frisk luft" midt i Oslo sentrum?  Huh??? Hvilken stein har hun bodd under? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (1 time siden):

Er dette en tulleblogger?? Så big deal av å kunne bestille mat kl 22 på kvelden. Og over at det er mange store bygninger i oslo?? "Frisk luft" midt i Oslo sentrum?  Huh??? Hvilken stein har hun bodd under? 

:Knegg: Tja, si det. Tenk å tjene penger på å filme seg selv mens de sier slike ting? Og få betalt for det?

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (På 30.1.2021 den 12.08):

 De overholder selvfølgelig restriksjoner som er i den byen de befinner seg i. 

Restriksjoner har de foreløpig ikke fulgt. På instastoryen bruker ikke Chris munnbind i butikken, det er noe alle gjør her i Oslo sentrum, henger lapper om bruk av munnbind på enhver butikk/cafe. 

De har tydeligvis flyttet til en leilighet midt på grunerløkka, så de i dag. Veldig spent på hvordan året deres blir. De er veldig lite typisk Oslo-folk, iom at de tar mye plass både støymessig og fysisk. Oslo-folk er ofte litt mer nedtonet. Er nysgjerrig på hvordan de i alle dager fikk bhgplass på grunerløkka, er mangel på bhgplasser her fra før. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plexus skrev (3 minutter siden):

Er nysgjerrig på hvordan de i alle dager fikk bhgplass på grunerløkka, er mangel på bhgplasser her fra før. 

Har de barnehageplass da? 

Så ut som minste gutten var hjemme i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Har de barnehageplass da? 

Så ut som minste gutten var hjemme i dag.

Jeg syns de nevnte at de hadde klart å levere på skole og bhg? Men kanskje jeg misforstod. Barnehagene her var uansett sagt at de ønsker at de som har mulighet til å va barna hjemme, har det. Vi er fortsatt i rødt nivå, foreløpig frem til onsdag. De har vel ikke noe jobb å gå til siden de har hjemmekontor (as always) så kanskje de holder barnehagebarna hjemme? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Corinne skrev (14 minutter siden):

Har så vanskelig for å forstå hvordan de kan tjene penger på dette, og hvordan folk lar seg "inspirere".. De dukker opp på snapen min titt og ofte, og samtlige dager går som dette:

Mannen: *går bortover utendørs" Jah, da har jeg levert ungene, og skal hjem til konemor og datter.. Har tenkt å støvsuge litt og få sendt avgårde noen joggedresser.. Blabla.. *4-5 snapper av denne sorten"

Konemor som duller med datter: Åh, det slår meg hvor verdifull denne babytiden er.. Sukk.. Glis.. Man må ta vare på denne tiden.. For den går så fort blabla

Unger som gjør noen sprell i stua, far er med på leken, løfter ungene over skuldra, tjohoo. Mor i sofaen gliser til kamera. 

Mannen på kjøkkenet: "Nå står ostesmørbrød på menyen her i huset.." *Filmer ostesmørbrød og snakker om ost, brød og ostesmørbrød*

Konemor får ostesmørbrød servert på senga mens hun ammer minsten. De spiser ostesmørbrød og snakker om ostesmørbrød.

Nøyaktig HVORDAN inspirerer dette til noe som helst?! 

 

ALLE vet hvem som inspireres,

men av hensyn til de mindreårige vil jeg ikke utdype det. Det er bare å se bakover i tråden. De burde lagt ned konseptet når man vet og har erfart  hva risikoen er. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (5 minutter siden):

ALLE vet hvem som inspireres,

men av hensyn til de mindreårige vil jeg ikke utdype det. Det er bare å se bakover i tråden. De burde lagt ned konseptet når man vet og har erfart  hva risikoen er. 

Joda, det er jo det mest horrible aspektet med det hele, selvsagt. Men jeg er også litt nysgjerrig på hvilke vanlige folk uten syke tilbøyeligheter, som synes disse 2 har noe å komme med.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (På 30.1.2021 den 12.08):

Det gjør jeg. Deres yrke er likegyldig, om det er influencere, leger, busssjåfører, så er det helt ok å flytte til hovedstaden for jobb. De overholder selvfølgelig restriksjoner som er i den byen de befinner seg 

Ja, å være influenser er jo selvsagt viktigere enn andre litt mindre viktigere yrker, for influenserne er det jo kritisk mangelvare på..."flau" 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...