Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #5121 Skrevet 21. desember 2021 I dag kjøpte jeg en pose med julenisseskum. Det var rart. Litt godt, men det holdt å ta fem stk. Hvorfor tok jeg da syv til? Det er mye vi ikke får svar på her i verden... 2
Sola de Skrevet 21. desember 2021 #5123 Skrevet 21. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I dag kjøpte jeg en pose med julenisseskum. Det var rart. Litt godt, men det holdt å ta fem stk. Hvorfor tok jeg da syv til? Det er mye vi ikke får svar på her i verden... Nå er de kommet med blåbærsmak også 1
Entern Skrevet 21. desember 2021 #5124 Skrevet 21. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I dag kjøpte jeg en pose med julenisseskum. Det var rart. Litt godt, men det holdt å ta fem stk. Hvorfor tok jeg da syv til? Det er mye vi ikke får svar på her i verden... Fordi de var gode og du hadde lyst på såklart 1
Balian d'Ibelin Skrevet 21. desember 2021 #5126 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har fjorten sjokolade plater 1
Balian d'Ibelin Skrevet 21. desember 2021 #5127 Skrevet 21. desember 2021 Jeg mener at man burde bygge jernbane til Kirkenes. 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #5128 Skrevet 22. desember 2021 Sola de skrev (8 timer siden): Nå er de kommet med blåbærsmak også Jasså? Smaker det godt da? Ikke sånn liksomblåbærsmak? Entern skrev (8 timer siden): Fordi de var gode og du hadde lyst på såklart Kan det virkelig være det som var grunnen? Mr. Wickham skrev (8 timer siden): Jeg har fjorten sjokolade plater Er det de minste du snakker om nå, eller de på ca 200gram? Mr. Wickham skrev (8 timer siden): Jeg mener at man burde bygge jernbane til Kirkenes. Faktisk så hadde det blitt en sereverdighet, i tillegg til at det hadde vært praktisk for befolkningen der. Jeg innrømmer at jeg var våken 04:10 i dag, forsøkte å sove litt til, men hodet var protesterende våkent og ville opp. Kroppen ville bli liggende. Vi diskuterte litt. Hodet vant. Kroppen er trøtt, men går med på det. På sett og vis.
Sola de Skrevet 22. desember 2021 #5129 Skrevet 22. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jasså? Smaker det godt da? Ikke sånn liksomblåbærsmak? Kan det virkelig være det som var grunnen? Er det de minste du snakker om nå, eller de på ca 200gram? Faktisk så hadde det blitt en sereverdighet, i tillegg til at det hadde vært praktisk for befolkningen der. Jeg innrømmer at jeg var våken 04:10 i dag, forsøkte å sove litt til, men hodet var protesterende våkent og ville opp. Kroppen ville bli liggende. Vi diskuterte litt. Hodet vant. Kroppen er trøtt, men går med på det. På sett og vis. Den har ikke så utpreget blåbærsmak, men går an.
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #5130 Skrevet 22. desember 2021 Nå har jeg kjøpt en slik en og koooser meg med innholdet.
Balian d'Ibelin Skrevet 22. desember 2021 #5131 Skrevet 22. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Er det de minste du snakker om nå, eller de på ca 200gram? 10 av dem er på 200gram, og 4 av dem er på 150 gram 1
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2021 #5132 Skrevet 22. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå har jeg kjøpt en slik en og koooser meg med innholdet. Merket du chilien jeg hadde oppi? 🏃♂️ Mr. Wickham skrev (33 minutter siden): 10 av dem er på 200gram, og 4 av dem er på 150 gram Samler du?
Balian d'Ibelin Skrevet 22. desember 2021 #5133 Skrevet 22. desember 2021 Cid skrev (2 minutter siden): Samler du? Nei,
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #5134 Skrevet 22. desember 2021 Cid skrev (2 timer siden): Merket du chilien jeg hadde oppi? Nei, det var ikke noe i min pose, så den sjokkoverdosen fikk en søt gammel bestemor på sykehjemmet. Stakkars. Håper hun fremdeles lever. Mr. Wickham skrev (2 timer siden): Nei, ...men du har tenkt å spise dem innen ikke så lang tid?
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2021 #5135 Skrevet 22. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Nei, det var ikke noe i min pose, så den sjokkoverdosen fikk en søt gammel bestemor på sykehjemmet. Stakkars. Håper hun fremdeles lever. ...men du har tenkt å spise dem innen ikke så lang tid? Å nei 😢
Balian d'Ibelin Skrevet 22. desember 2021 #5136 Skrevet 22. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Nei, det var ikke noe i min pose, så den sjokkoverdosen fikk en søt gammel bestemor på sykehjemmet. Stakkars. Håper hun fremdeles lever. ...men du har tenkt å spise dem innen ikke så lang tid? Det har jeg, spiser dem nok alle opp innen 1 Januar. 1
Balian d'Ibelin Skrevet 22. desember 2021 #5137 Skrevet 22. desember 2021 Det vil for meg alltid forbli et mysterium hva slags regler jeg brøt eller hva jeg skrev som var i mot reglene som gjorde at den andre brukeren min ble utestengt. Og siden jeg ikke vet hva jeg gjorde som var regel brudd, så kan jeg jo ikke vite om jeg bryter dem igjen. Og de vil jo ikke svare når man spør dem om det. 1
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2021 #5138 Skrevet 22. desember 2021 Mr. Wickham skrev (43 minutter siden): Det vil for meg alltid forbli et mysterium hva slags regler jeg brøt eller hva jeg skrev som var i mot reglene som gjorde at den andre brukeren min ble utestengt. Og siden jeg ikke vet hva jeg gjorde som var regel brudd, så kan jeg jo ikke vite om jeg bryter dem igjen. Og de vil jo ikke svare når man spør dem om det. Sendt de pm?
Sally-Go-Round Skrevet 22. desember 2021 #5139 Skrevet 22. desember 2021 Fame skrev (21 timer siden): Jeg liker ikke ribbe Ikke jeg heller.
Balian d'Ibelin Skrevet 22. desember 2021 #5140 Skrevet 22. desember 2021 Cid skrev (3 minutter siden): Sendt de pm? For lenge lenge siden har jeg gjort det, fikk aldri svar. Jeg har brukt den kontakt oss som er nederst på siden. det var før jeg lagde denne brukeren da jeg ikke hadde noe bruker. to ganger kontaktet jeg dem fikk ikke noe svar. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå