Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (7 minutter siden):

Er egentlig ikke lagt særlig opp til på kafeer og restauranter at man skal spise alene. Da opptar man flermannsbord og de ansatte stresser litt med å få en ut. Har opplevd det mer enn en gang.

Det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Balian d'Ibelin skrev (På 9.1.2022 den 23.40):

Ja jeg vet det er lovlig, det er bare det at jeg føler folk ser på meg, noe som jeg vet er idiotisk det er ingen som ser på meg. Det er ingen som bryr seg om jeg spiser alene.

Men jeg tror nok det vil gå over når jeg blir mer vant til å spise alene, når jeg drar på ferie til andre byer og land, så blir det for dumt at jeg skal dra med maten tilbake til hotellet vær gang.

Mhm...jeg skjønner. Alle sånne ting som en kjenner litt motstand fra, bør bli bedre om en går inn for å øve. 
En får speide utover lolalet og finne seg en stol/bord som står på en grei plass, kanskje litt unna sammenstimlingen
av alt og øve seg fra kanten av rommet i starten. Her snakker vi menneskerettigheter. Alle skal kunne ha et ok måltid der de velger å spise det. :) Tvi-tvi med oppgaven. 

Sola de skrev (På 10.1.2022 den 11.50):

Er egentlig ikke lagt særlig opp til på kafeer og restauranter at man skal spise alene. Da opptar man flermannsbord og de ansatte stresser litt med å få en ut. Har opplevd det mer enn en gang.

Nå måtte jeg tenke, for det har jeg aldri hatt intrykket av. :klo: Kanskje jeg bare tenker at her har jeg rett til å sitte like mye som alle andre på flermannsbord, så det er borte fra mitt sinn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg egentlig skulle innrømme var at nå er jeg atter oppfylt av vaksine så det holder for ei stund. 
Så får jeg se hvor "spennende" det blir med bivirkninger...eller jeg tror at jeg slipper. Min lottogevinst i såfall. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg blir veldig skeptisk til at Postkodelotteriets 2 vinnere holdt til i samme huset, og som tilfeldigvis var svigerforeldrene til Jorun Stiansen (som deler ut de premiene), altså 2x2 millioner til ett ektepar; jeg syns det skulle fordeles bedre og la flere husholdninger i et område få gleden av litt premie. Mye til noen få, som antagelig har så de greier seg uansett...nei...skeptisk. :glare: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg må si at jeg blir veldig skeptisk til at Postkodelotteriets 2 vinnere holdt til i samme huset, og som tilfeldigvis var svigerforeldrene til Jorun Stiansen (som deler ut de premiene), altså 2x2 millioner til ett ektepar; jeg syns det skulle fordeles bedre og la flere husholdninger i et område få gleden av litt premie. Mye til noen få, som antagelig har så de greier seg uansett...nei...skeptisk. :glare: 

Har familie lov til å delta i slike lotterier, hvor utdeler er barn/ svigerbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sjekket hva lovene sier, men jeg syns det lukter gammel fisk av slikt. :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden):

Har ikke sjekket hva lovene sier, men jeg syns det lukter gammel fisk av slikt. :glare: 

Sushi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det med NSB...og sykler het bare DBS "Den Beste Sykkel"....og det holdt i massevis. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine filosofier er dette

Så lenge det du gjør

Er lovlig

Ikke skader noen

ikke setter andre i fare

Tar hensyn til andre.

Så kan du gjøre som du vil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt merkelig at det alltid er noen som skal i gang med store maskiner
og BRÅKE i nabolaget. Hvert år er det slik. 
Jeg vil ha stillheten min tilbake. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...endelig legger jeg merke til noe: 

jeg har tallet 151 151 på min konto nå. :hoppe: Vakkert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må innrømme at mitt liver har ikke forandret seg nevneverdig siden pandemien begynte.

Litt har det jo forandret seg, men ingen drastiske forandringer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tiltaksløs i dag. :Gjesp:  Kan vårslapphet begynne så tidlig da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 11.1.2022 den 19.04):

Har ikke sjekket hva lovene sier, men jeg syns det lukter gammel fisk av slikt. :glare: 

Nå må jeg nesten gå bort til bokhylla og ta ut Norges lover for å lukte på den. Gammel fisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinet skrev (Akkurat nå):

Nå må jeg nesten gå bort til bokhylla og ta ut Norges lover for å lukte på den. Gammel fisk? 

Nærmere bestemt sushi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...