Gjest Cid Skrevet 22. desember 2021 #5141 Skrevet 22. desember 2021 Mr. Wickham skrev (16 minutter siden): For lenge lenge siden har jeg gjort det, fikk aldri svar. Jeg har brukt den kontakt oss som er nederst på siden. det var før jeg lagde denne brukeren da jeg ikke hadde noe bruker. to ganger kontaktet jeg dem fikk ikke noe svar. Kjekt at du er tilbake nå da føltes rart å ikke ha deg her på sosial prat
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #5142 Skrevet 23. desember 2021 Mr. Wickham skrev (13 timer siden): Det vil for meg alltid forbli et mysterium hva slags regler jeg brøt eller hva jeg skrev som var i mot reglene som gjorde at den andre brukeren min ble utestengt. Og siden jeg ikke vet hva jeg gjorde som var regel brudd, så kan jeg jo ikke vite om jeg bryter dem igjen. Og de vil jo ikke svare når man spør dem om det. Det er ordentlig trist at ikke dette problemet blir løst. For å kunne oppføre seg bra, må en vite om alle regler og lover. Har en forbrutt seg mot noe, må en også få vite det på skikkelig vis, så en evt. kan skjerpe seg og gjøre ting bedre neste gang. Samarbeid blir vanskelig når bare den ene, øverste delen av "oss" på et forum sitter med fasitsvarene og nekter å dele det med dem det gjelder. Vi bor i norge. Her burde vi kunne forvente at ting blir løst på en bedre måte. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #5143 Skrevet 23. desember 2021 Åhh... i dag og i går har jeg inntatt noe som er veldig godt og som faktisk inneholder alkoholer i små doser, men uansett: jeg som ikke drikker....kjenner at jeg sjangler litt. Mentalt. Alle er gode. "Kåggnakken" er best! 1
Sally-Go-Round Skrevet 23. desember 2021 #5144 Skrevet 23. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Åhh... i dag og i går har jeg inntatt noe som er veldig godt og som faktisk inneholder alkoholer i små doser, men uansett: jeg som ikke drikker....kjenner at jeg sjangler litt. Mentalt. Alle er gode. "Kåggnakken" er best! Ah nå vet jeg hvem som kan få Kong Haakon hvis jeg får i gave av noen 😊 2
Balian d'Ibelin Skrevet 23. desember 2021 #5146 Skrevet 23. desember 2021 (endret) Jeg har ikke noe i mot kulde og snø om vinteren, det jeg ikke liker er isen på bakken. Endret 23. desember 2021 av Mr. Wickham 1
Gjest Cid Skrevet 23. desember 2021 #5147 Skrevet 23. desember 2021 Mr. Wickham skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke noe i mot kulde og snø om vinteren, det jeg ikke liker er isen på bakken. Samme her, man kan få så jævlig vondt om man faller og slår seg 😕
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #5148 Skrevet 23. desember 2021 Vinteren er best på bilde, sett på om sommeren når det er som varmest.
Balian d'Ibelin Skrevet 23. desember 2021 #5149 Skrevet 23. desember 2021 (endret) Mine største svakheter er at jeg gir for fort opp når ting blir vanskelig. Og at jeg utsetter ting. Endret 23. desember 2021 av Mr. Wickham 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #5150 Skrevet 23. desember 2021 (endret) I dag hadde jeg en del planer og bortsett fra det å få mat og drikke i hus.....og is og snop, så har jeg droppet resten av ryddingen. Jeg har flatet ut foran netflix, KG og håndarbeid. Vinterpause har jeg unnet meg, for det er ingenting som haster egentlig. Om to timer skal jeg legge meg. Juleskjønnhetssøvn på gang... Endret 23. desember 2021 av Hoppetaujenta 1
Balian d'Ibelin Skrevet 23. desember 2021 #5151 Skrevet 23. desember 2021 Jeg fullførte aldri videregående. 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. desember 2021 #5152 Skrevet 23. desember 2021 Prøvde noen klær til i morgen. Innrømmer at jeg synes strømpebukse er noe herk. Følte meg som en stappet pølse 😱 Jaja, snart er jula over 😂
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #5153 Skrevet 24. desember 2021 Jeg laiker ofte og av alle tenkelige grunner, bare fordi jeg føler for det. 1
Entern Skrevet 24. desember 2021 #5154 Skrevet 24. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg laiker ofte og av alle tenkelige grunner, bare fordi jeg føler for det. Jeg og Noen ganger ender jeg opp med å laike poster som er årevis gamle Lurer på hvordan de som skrev postene reagerer på det Kanskje brukernavnet mitt skulle vært Laika 2
Entern Skrevet 24. desember 2021 #5155 Skrevet 24. desember 2021 Mr. Wickham skrev (21 timer siden): Jeg har ikke noe i mot kulde og snø om vinteren, det jeg ikke liker er isen på bakken. Særlig hålke er fælt. Fy som jeg hater hålke. Ikke i dag da, det er jo julaften 😇😇😇
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #5156 Skrevet 24. desember 2021 Entern skrev (16 minutter siden): 1. Noen ganger ender jeg opp med å laike poster som er årevis gamle 2. Lurer på hvordan de som skrev postene reagerer på det 3. Kanskje brukernavnet mitt skulle vært Laika 1. Jeg også fordi det er et fritt land og vi kan like det vi gjør. 2. Kanskje de ikke er her ennå, men det de skrev lever evig? 3. Farlige greier, for en blir fort sendt ut i det ytre rom da og fordi jeg skrev at jeg gjør for to setninger siden oppi der, så hører Laika det også og voffer tilbake og så blir DE oppmerksomme på Tussa og sender henne i naboraketten.... VILIKKE!!! 1
Entern Skrevet 24. desember 2021 #5157 Skrevet 24. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): 1. Jeg også fordi det er et fritt land og vi kan like det vi gjør. 2. Kanskje de ikke er her ennå, men det de skrev lever evig? 3. Farlige greier, for en blir fort sendt ut i det ytre rom da og fordi jeg skrev at jeg gjør for to setninger siden oppi der, så hører Laika det også og voffer tilbake og så blir DE oppmerksomme på Tussa og sender henne i naboraketten.... VILIKKE!!! 😆😆😆 Da blir det SKIKKELIGE nyttårsraketter med Entern og Hoppa i hver sin rakett🚀🚀 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #5158 Skrevet 24. desember 2021 Som om ikke det var nok, så har jeg fått et fint nytt laiketall også. Takk, alle laikere. 3
Daryl Dixon Skrevet 25. desember 2021 #5159 Skrevet 25. desember 2021 (endret) .... Endret 25. desember 2021 av Daryl Dixon Feil tråd!!
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2021 Forfatter #5160 Skrevet 25. desember 2021 Jeg innrømmer at det hender at jeg er i feil tråd jeg også. ...og så innrømmer jeg at jeg akkurat har spist min siste kjeks med sjokolade på...og nå er det tomt i mitt hus for snop, godterier og julekakebiter...litt tomt føles det ettersom jeg er vant til å småsmake på ting hele tiden, men det er greit nok. Klementiner er også godt, selv om det ikke er kransekakebiter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå