Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2021 Forfatter #5061 Skrevet 25. november 2021 I dag har jeg gjort en ny ting; jeg har laget meg en "bruker" på polet. Kommer jo ikke til å bli stamgjest der akkurat, men tenkte jeg skulle finne noe spesielt til en venn av meg og gi i gave...må bestilles...jeg vet at det blir godt mottatt. Har lest mange beskrivelser av hva ting smaker og alle sånne ting som står der. En ny % verden har åpenbart seg og det var litt artig å oppdage. Så vet vi det.
Gjest Cid Skrevet 25. november 2021 #5062 Skrevet 25. november 2021 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I dag har jeg gjort en ny ting; jeg har laget meg en "bruker" på polet. Kommer jo ikke til å bli stamgjest der akkurat, men tenkte jeg skulle finne noe spesielt til en venn av meg og gi i gave...må bestilles...jeg vet at det blir godt mottatt. Har lest mange beskrivelser av hva ting smaker og alle sånne ting som står der. En ny % verden har åpenbart seg og det var litt artig å oppdage. Så vet vi det. Heter den drikketaujenta?
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2021 Forfatter #5063 Skrevet 26. november 2021 Næsj. Jeg liker ikke sånt.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. november 2021 #5064 Skrevet 26. november 2021 Selv om jeg er langt unna målgruppen, liker jeg å se på NRK sin julekalender på Barne-tv
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2021 Forfatter #5065 Skrevet 27. november 2021 Jeg har ikke sett at Athena er en innfødt før nå. Ugg.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. november 2021 #5067 Skrevet 28. november 2021 Det er noen innlegg her på KG, som jeg himler med øynene og tenker herregud.
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2021 Forfatter #5068 Skrevet 28. november 2021 Lurer på om det går mot nedstenging igjen i løpet av mnd. som ligger foran oss.
Titania Skrevet 1. desember 2021 #5069 Skrevet 1. desember 2021 Det føles slemt å innrømme, men tornadoen av en kollega, som lager mer jobb enn glede for de fleste av oss, har igjen blitt kalt inn til sjefen fordi en kunde ikke er fornøyd. Og jeg har litt følelsen av "nå skal du få", fordi det er så mye rot og rør rundt han, som han vanligvis slipper unna med. Han er hyggelig, men han er ikke noe flink til å følge opp kundene sine, ei heller å gjøre ting han sier han skal. Som gjør at det blir så sykt mye ryddejobb for oss andre innimellom, når kundene ikke får tak i han...
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. desember 2021 #5070 Skrevet 1. desember 2021 Er så glad for at jeg har vedfyring.
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #5071 Skrevet 2. desember 2021 Da er @Athena79 veldig heldig, i alle fall så lenge hun har nok ved. ( <<< H )
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #5072 Skrevet 4. desember 2021 (endret) Jeg er litt bedre i dag og setter pris på at det går rette veien. Tror jeg må unne meg en is. Den lindrer i halsen. Det er jo sikkert og visst, men mine problemer sitter i nese og hode. Det hjelper nok der også. Endret 4. desember 2021 av Hoppetaujenta
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #5073 Skrevet 9. desember 2021 Kjenner på vinterdvaletrøtthet hver dag nå. Mørket styrer veldig dagsformen og jeg må finne frem lyslampa mi og se om det hjelper. Forkjølelsen er på vei bort.
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #5075 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Annullerer dette. Endret 9. desember 2021 av Hoppetaujenta
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. desember 2021 #5076 Skrevet 10. desember 2021 Jeg er drittlei, korona, kan ikke det forbanna viruset forsvinne, slik at vi kan leve normalt igjen.
Gjest Cid Skrevet 10. desember 2021 #5077 Skrevet 10. desember 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Jeg er drittlei, korona, kan ikke det forbanna viruset forsvinne, slik at vi kan leve normalt igjen. Jeg savner tiden før det hele startet, jeg satt ikke nok pris på verden før corona 😕
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #5078 Skrevet 11. desember 2021 Når coronaen en gang trekker seg tilbake og vi tror vi er "normale" igjen, da kommer det nok noe nytt som vi må passe oss for. Vi er ganske heldige som ikke fikk tredje verdenskrig i hodet. Det hadde vært verre. Jeg skal tenke på alt som kunne ha vært verre og sette pris på dagen i dag slik som den er, for det er egentlig ganske levelig og jeg har det egentlig ganske bra tross alt.
Gjest Cid Skrevet 11. desember 2021 #5079 Skrevet 11. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Når coronaen en gang trekker seg tilbake og vi tror vi er "normale" igjen, da kommer det nok noe nytt som vi må passe oss for. Vi er ganske heldige som ikke fikk tredje verdenskrig i hodet. Det hadde vært verre. Jeg skal tenke på alt som kunne ha vært verre og sette pris på dagen i dag slik som den er, for det er egentlig ganske levelig og jeg har det egentlig ganske bra tross alt. Håper ikke det skjer
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #5080 Skrevet 11. desember 2021 Jeg håper at det ikke skjer jeg også, men vet jo at det kommer det til å gjøre før eller siden. Så kommer den kloke tanken: livet og alt vi alle har finnes kun her og nå, til en hver tid. I går finnes ikke lengre og i morgen har ikke kommet, altså eksisterer den ikke. Vi får være glad for alt som er bra akkurat nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå