Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. oktober 2021 #5041 Skrevet 24. oktober 2021 Min innrømmelse er, jeg syns det er litt spesielt med utrykker: Jeger og stolt av det. Jeg forstår ikke hvordan man kan være stolt av å drepe.
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #5042 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg hadde aktive planer fra tidlig om morgenen, men min tå og området rundt er vondt å trø på, så jeg må holde meg litt i ro i dag. Hva i alle dager kan jeg ha gjort der uten at jeg vet det?
Sola de Skrevet 25. oktober 2021 #5043 Skrevet 25. oktober 2021 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Jeg hadde aktive planer fra tidlig om morgenen, men min tå og området rundt er vondt å trø på, så jeg må holde meg litt i ro i dag. Hva i alle dager kan jeg ha gjort der uten at jeg vet det? En flis? Forstrukket noe?
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #5044 Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Forstrukket tror jeg. Ser ingen rødhet/hevelse. Bare stiv og støl etter forsøk på liten gåtur i går. Jaja... Jeg innrømmer at det frister veldig i dag: MENY har masse gode pinneiser etc. til kr. 10,- pr. stk. og jeg vil ha noen sånne...kanskje ti av hver så jeg kan "ha de liggende i tilfelle det kommer folk innom"... ( 1/2 jugekors bak ryggen sin) Endret 26. oktober 2021 av Hoppetaujenta 3
Gjest Villfisker Skrevet 26. oktober 2021 #5045 Skrevet 26. oktober 2021 I dag klinte jeg snotten på t-skjorta under trening, for å slippe å stoppe og snyte meg. Den skulle jo i vask likevel.
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #5046 Skrevet 26. oktober 2021 Glad for at jeg ikke så det, for å si det slik. 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #5047 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg fikk plutselig akutt eggtrang og nå har jeg kokt seks egg til smilende plommer og to av dem ligger i min mage. Innholdet altså. Andre damer snakker om at det rasler i eggstokkene deres, men jeg får bare lyst på egg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2021 Forfatter #5048 Skrevet 2. november 2021 Wow...nå har visst hun ungjenta flyttet tilbake til farmen-Andreas. Nå forstår jeg ingenting her...
Gjest Cid Skrevet 2. november 2021 #5049 Skrevet 2. november 2021 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Wow...nå har visst hun ungjenta flyttet tilbake til farmen-Andreas. Nå forstår jeg ingenting her... Står fra august at hun har møtt en annen, fikk ikke noe om at hun er sammen med Andreas igjen https://www.tv2.no/a/14191913/
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2021 Forfatter #5050 Skrevet 3. november 2021 (endret) Det står så i nyhetene og på hennes instagramkonto og snakkes om det "over alt". Kg-tråd også.. Tror det er sant ja. Hun har bedt alle om unnskyldning og har funnet Gud og sin mann på nytt igjen. Huttetu. Jeg ble så glad da jeg leste at hun hadde klart å bryte ut og komme seg bort fra menigheten der. Endret 3. november 2021 av Hoppetaujenta
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2021 Forfatter #5051 Skrevet 13. november 2021 Jeg har ingen tilknytning til denne typen aktiviteter, men der noen blir irriterte og sinte, der blir jeg glad av dette! 🌈 Stå på! Krev plass til å være deg selv! Jeg støtter 100%!!! https://www.dagbladet.no/video/blir-hengt-ut-folk-raser/gph8dPld 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2021 Forfatter #5052 Skrevet 15. november 2021 Ny variant av covid. Jeg blir matt og resignert. Det vil ingen ende ta. Vi får bare venne oss til det. *vaskevaske*
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2021 Forfatter #5053 Skrevet 17. november 2021 (endret) Etter å ha tenkt på om jeg skal selge og tjene litt penger via finn.no...gadd jeg ikke å tenke på saken lengre; jeg tok en skarp kniv og kuttet alt sammen opp i småbiter og skal kaste det i morgen. Ut av min bolig forsvinner det en middels stor monstera deliciosa og hele pottejordklumpen...to planter av lillebroren monkey mask (monstera adansonii) og utallige beskjæringsmeter med klatreplanten ved navn gullranke (epipremnum aureum). Når jeg må bøye meg, åle meg og forsøke å unngå å stange borti vindubladet hele tiden for å komme til pc`n...da er det på tide å gjøre drastiske ting. Tenkte jeg og gjorde alvor av det. Tok stiklinger av gullranken og lillebrorplanten. De lever videre, men i overkommelige størrelser nå. Trist å kvitte seg med noe som har grodd godt over lang tid, men det går til en god sak: mere plass til meg. Endret 17. november 2021 av Hoppetaujenta 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2021 Forfatter #5054 Skrevet 19. november 2021 Kristian Valen har jammen endret utseende siden sist jeg så ham opptre. Ugjenkjennelig på sett og vis. Vært igjennom harde tider kanskje?
Gjest Cid Skrevet 19. november 2021 #5055 Skrevet 19. november 2021 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Kristian Valen har jammen endret utseende siden sist jeg så ham opptre. Ugjenkjennelig på sett og vis. Vært igjennom harde tider kanskje? Han fikk visst sammenbrudd mens han sto på scenen et par år siden
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2021 Forfatter #5056 Skrevet 20. november 2021 Jaha. Jeg har ikke helt fått med meg det tror jeg. Godt at han er på et bedre sted nå da. Luksusvilla i spania, der bildet ble tatt. Håper han klarer å holde seg på rette siden. 🌹 Dagens innrømmelse: jeg er preget av tanken på alle gode folk som sliter så fryktelig hardt med dette livet på jord.
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2021 Forfatter #5057 Skrevet 23. november 2021 Jeg innrømmer at jeg har bestemt meg for å sette i verk julespisekosetiden nå, frem til første hverdagen neste år. Har bestemt meg for å kjøpe to inspira-iskrem på meny til torsdag. På tilbud der. Kanskje en sjokolade med pepperkaker integrert også. Åhh...som jeg gleder meg.
Gjest Poison heart Skrevet 23. november 2021 #5058 Skrevet 23. november 2021 Innrømmer det blir kjedelig å jobbe julaften, men noen må det også.
Gjest Lunaris Skrevet 23. november 2021 #5059 Skrevet 23. november 2021 Hoppetaujenta skrev (På 19.11.2021 den 20.27): Kristian Valen har jammen endret utseende siden sist jeg så ham opptre. Ugjenkjennelig på sett og vis. Vært igjennom harde tider kanskje? Prednisolon-ansikt det der
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2021 Forfatter #5060 Skrevet 24. november 2021 Jeg vet ikke noe om slike ting. Jeg innrømmer det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå