Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Min innrømmelse er, jeg syns det er litt spesielt med utrykker: Jeger og stolt av det. Jeg forstår ikke hvordan man kan være stolt av å drepe. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aktive planer fra tidlig om morgenen, men min tå og området rundt er vondt å trø på,
så jeg må holde meg litt i ro i dag. Hva i alle dager kan jeg ha gjort der uten at jeg vet det? :klo: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Jeg hadde aktive planer fra tidlig om morgenen, men min tå og området rundt er vondt å trø på,
så jeg må holde meg litt i ro i dag. Hva i alle dager kan jeg ha gjort der uten at jeg vet det? :klo: 

En flis? Forstrukket noe?

Skrevet (endret)

Forstrukket tror jeg. Ser ingen rødhet/hevelse. Bare stiv og støl etter forsøk på liten gåtur i går. Jaja... :sukk: 

Jeg innrømmer at det frister veldig i dag: MENY har masse gode pinneiser etc. til kr. 10,- pr. stk. og jeg vil ha
noen sånne...kanskje ti av hver så jeg kan "ha de liggende i tilfelle det kommer folk innom"... :rodmer: 
        (:nigo: 1/2 jugekors bak ryggen sin) 
hennig-olsen-creme-lakris-illu-580x400.p

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Gjest Villfisker
Skrevet

I dag klinte jeg snotten på t-skjorta under trening, for å slippe å stoppe og snyte meg. Den skulle jo i vask likevel. :sjenert:

Skrevet

Glad for at jeg ikke så det, for å si det slik. :ninja: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk plutselig akutt eggtrang og nå har jeg kokt seks egg til smilende plommer og to av dem ligger i min mage.
Innholdet altså. :laugh: Andre damer snakker om at det rasler i eggstokkene deres, men jeg får bare lyst på egg. 

• Liker 1
Skrevet

Wow...nå har visst hun ungjenta flyttet tilbake til farmen-Andreas. :sjokkbla:  Nå forstår jeg ingenting her...

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Wow...nå har visst hun ungjenta flyttet tilbake til farmen-Andreas. :sjokkbla:  Nå forstår jeg ingenting her...

Står fra august at hun har møtt en annen, fikk ikke noe om at hun er sammen med Andreas igjen :klo:

https://www.tv2.no/a/14191913/

Skrevet (endret)

Det står så i nyhetene og på hennes instagramkonto og snakkes om det "over alt". Kg-tråd også.. 
Tror det er sant ja. Hun har bedt alle om unnskyldning og har funnet Gud og sin mann på nytt igjen. 
Huttetu. Jeg ble så glad da jeg leste at hun hadde klart å bryte ut og komme seg bort fra menigheten der. 

Endret av Hoppetaujenta
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ny variant av covid. Jeg blir matt og resignert. Det vil ingen ende ta.
                                                                      Vi får bare venne oss til det. *vaskevaske* :sukk: 
My1BZK-vknBkvniTQSLaXwZwYpKl6-XRg_9Y2WJY

Skrevet (endret)

Etter å ha tenkt på om jeg skal selge og tjene litt penger via finn.no...gadd jeg ikke å tenke på saken lengre; jeg tok en skarp kniv og kuttet alt sammen opp i småbiter og skal kaste det i morgen. Ut av min bolig forsvinner det en middels stor monstera deliciosa og hele pottejordklumpen...to planter av lillebroren monkey mask (monstera adansonii) og utallige beskjæringsmeter med klatreplanten ved navn gullranke (epipremnum aureum). Når jeg må bøye meg, åle meg og forsøke å unngå å stange borti vindubladet hele tiden for å komme til pc`n...da er det på tide å gjøre drastiske ting. Tenkte jeg og gjorde alvor av det. 

Tok stiklinger av gullranken og lillebrorplanten. De lever videre, men i overkommelige størrelser nå. 

Trist å kvitte seg med noe som har grodd godt over lang tid, men det går til en god sak: mere plass til meg. :nigo: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Kristian Valen har jammen endret utseende siden sist jeg så ham opptre.
Ugjenkjennelig på sett og vis.         Vært igjennom harde tider kanskje? :sukk: 
74343467.jpg?imageId=74343467&x=0&y=4.34

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Ugjenkjennelig på sett og vis.         Vært igjennom harde tider kanskje? :sukk: 

Han fikk visst sammenbrudd mens han sto på scenen et par år siden :( 

Skrevet

Jaha. Jeg har ikke helt fått med meg det tror jeg. Godt at han er på et bedre sted nå da.
Luksusvilla i spania, der bildet ble tatt. Håper han klarer å holde seg på rette siden. 🌹 

Dagens innrømmelse:
jeg er preget av tanken på alle gode folk som sliter så fryktelig hardt med dette livet på jord. :sukk: 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg har bestemt meg for å sette i verk julespisekosetiden nå, frem til første hverdagen neste år. 
Har bestemt meg for å kjøpe to inspira-iskrem på meny til torsdag. På tilbud der. Kanskje en sjokolade
med pepperkaker integrert også. Åhh...som jeg gleder meg.  :mynona:
7622210632647.jpg

Gjest Poison heart
Skrevet

Innrømmer det blir kjedelig å jobbe julaften, men noen må det også.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 19.11.2021 den 20.27):

Prednisolon-ansikt det der

Skrevet

Jeg vet ikke noe om slike ting. Jeg innrømmer det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...