Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hvis det følger med og åpning KUN kan skje ved å overvære et HELT strippogram i stua da?  :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Hvis det følger med og åpning KUN kan skje ved å overvære et HELT strippogram i stua da?  :ninja: 

Da må det i så fall være Tom Hardy som stripper.....:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...iiiiiiiiii fartaaaaaaa! Hvor er Athena-babyen min? :lur: 
*roper han, rytmisk vuggende i utgangspositur for lapdance*

66591689.jpg?imageId=66591689&width=980&

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...tigeren i dyreparken steller så fint med sine unger. Inkludert den døde ungen. Gir omsorg til den også. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innrømmer at i går natt halvsov jeg antakelig hele natta. Det var en natt som var ekstra langtekkelig. Egentlig deilig å føle at natten er lang, det gir lyst til å stå opp.

Endret av Dr. Ops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra nett: "Ikea har satt i gang interne undersøkelser etter at ansatte oppdaget skjulte overvåkningskameraer på toalettene ved distribusjonssenteret i Peterborough i England." 

Dette er en ting jeg alltid er årvåken for når jeg må bruke avlukker i butikker. Sjekker godt og håper det beste. 
Håper at de skyldige blir tatt med buksa nede!        meg --->  :dany:<---den skyldige

Åhh!?! Det står videre at: 

"Installert i 2015

Etter en nærmere inspeksjon ble det klart at overvåkningskameraene var installert både på kvinne- og herretoalettene. Det har fått flere av de ansatte til å reagere kraftig.

Ifølge en talsperson for varehusgiganten ble kameraene installert for seks år siden. Ikea understreker imidlertid at de ikke er i bruk.

- I 2015, for å opprettholde en sikker arbeidsplass for alle medarbeidere, ble det installert overvåkningskameraer i taket på toalettene og i garderobeskapene, samt i korridorene utenfor disse rommene, sier en talsperson for Ikea til Independent.

Varehusgiganten opplyser at de har tatt grep og fjernet samtlige kameraer som er funnet.

:angry:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Sakset fra nett: "Ikea har satt i gang interne undersøkelser etter at ansatte oppdaget skjulte overvåkningskameraer på toalettene ved distribusjonssenteret i Peterborough i England." 

Dette er en ting jeg alltid er årvåken for når jeg må bruke avlukker i butikker. Sjekker godt og håper det beste. 
Håper at de skyldige blir tatt med buksa nede!        meg --->  :dany:<---den skyldige

Åhh!?! Det står videre at: 

"Installert i 2015

Etter en nærmere inspeksjon ble det klart at overvåkningskameraene var installert både på kvinne- og herretoalettene. Det har fått flere av de ansatte til å reagere kraftig.

Ifølge en talsperson for varehusgiganten ble kameraene installert for seks år siden. Ikea understreker imidlertid at de ikke er i bruk.

- I 2015, for å opprettholde en sikker arbeidsplass for alle medarbeidere, ble det installert overvåkningskameraer i taket på toalettene og i garderobeskapene, samt i korridorene utenfor disse rommene, sier en talsperson for Ikea til Independent.

Varehusgiganten opplyser at de har tatt grep og fjernet samtlige kameraer som er funnet.

:angry:

Garderobeskapene også. Er de redd for tyveri eller bare en gris som vil se sine kollegaer med minimalt med klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at svaret er ja der. :ninja: 

Dessuten innrømmer jeg at det er kjedelig å ikke få sove når man legger seg i god tid få å være utsovet og klar til noe man skal i morgen tidlig, men altså....sove får jeg ikke...og mørket blir stort når man ligger der og vrir seg i usøvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ikke alle brukerne er her og kan lage hygge, så blir det litt...rart. :sukk: 

Men det har plutselig styrtregnet og jeg syns jeg hørte torden idet fjerne? 
Ingenting meldt om akkurat det på værkartene eller tordenvarselplassen. 
Eller så var det eksplosjoner av helt annen art et sted i omkretsen langt borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg logger av og ser flix og forsøker å sove før elleve. :rolleyes: God kveld alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gledes ved å oppdage at "Ronjas pappa" Mattis" fremdeles er i live blant oss på jorden.  
Börje Ahlstedt er 82 år og jeg sier tusen takk for alle gode opplevelser levert derfra. :klappe: 

images?q=tbn:ANd9GcRyPIJfZLw2fBRUYKyp9GQ

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har et luksusproblem. Jeg vil gjerne ha "noe annet" enn det som er mulig å handle i butikkene. Noe nytt og annerledes. Spesielt i bakerier. Det hadde gledet meg hvis jeg kunne ha smakt på andre lands spesialiteter når det kommer til noe man kan ha til kaffe`n. Eller spise og kose seg med på tur, rett i kroppen. Det savner jeg. :) Det vanlige er så...vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...